Ah....... nou rustig aan dan maar want als je straks bruggen moet gaan bouwen moet het wélquote:
Wat had je voor spannends willen doen dan?quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:32 schreef chufi het volgende:
Ja nu kon ik niets nieuws meer doen ongeduldig aagje...
Dat bewaar ik voor een andere keerquote:Op dinsdag 20 september 2016 21:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat had je voor spannends willen doen dan?
Dat zal wel zonnewerend zijn toch dat taaie leerquote:Op dinsdag 20 september 2016 21:34 schreef FANN het volgende:
Ik ben helemaal vliefd op een Indiana Jones Hoed, maar best duur![]()
Misschien ... mischien ook niet
spannendquote:Op dinsdag 20 september 2016 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat bewaar ik voor een andere keer
Neh... is geen leer en ook niet echt een zomerhoed, als de zon niet schijn kan dat misschienquote:Op dinsdag 20 september 2016 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zal wel zonnewerend zijn toch dat taaie leer
aaah jammer....ik heb je quote gemist.quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:30 schreef FANN het volgende:
ik zat op een nieuw topic te wachten...
[..]
Ah....... nou rustig aan dan maar want als je straks bruggen moet gaan bouwen moet het wél
veilig zijn heh
Woon je in Alphen a/d Rijn dan?quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:03 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
aaah jammer....ik heb je quote gemist.![]()
![]()
maar goed ik zal in iig zeker me best doen. ik wil het niet op mijn geweten hebben dat er straks een brug omvalt dankzij mij.
Dat duurt nog wel even dan, heb je inmiddels ingeboekt?quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:50 schreef chufi het volgende:
Ik kreeg vandaag een mailtje dat ik door ben bij een sollicitatie en dat ik door op een link te klikken zelf mn eerste telefonische interview kon inboeken... Het eerste vrije tijdslot is pas over meer dan 3 weken ....
Ik hoop gewoon dat je het redt Anthonie en je school kan afmaken zonder ziek te worden...quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:03 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
aaah jammer....ik heb je quote gemist.![]()
![]()
maar goed ik zal in iig zeker me best doen. ik wil het niet op mijn geweten hebben dat er straks een brug omvalt dankzij mij.
Ja tis bij booking.com dus daar doe je dat op die manierquote:Op dinsdag 20 september 2016 22:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel even dan, heb je inmiddels ingeboekt?
OKé... dat ken ik niet namelijk, dus ik weet niet hoe dat werkt...quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja tis bij booking.com dus daar doe je dat op die manier
Ja gaat ook nooit op reis ... dus ja dan is het onbekendquote:Op dinsdag 20 september 2016 22:18 schreef FANN het volgende:
[..]
OKé... dat ken ik niet namelijk, dus ik weet niet hoe dat werkt...
Ne ik ben al járen niet meer over de grens geweest...quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja gaat ook nooit op reis ... dus ja dan is het onbekend
gezelligquote:Op dinsdag 20 september 2016 22:18 schreef chufi het volgende:
Maaar ik zit even een Sevillaanse 2 strijd te kijken op een grasmat.. lijkt wel oorlog die wederzijdse strijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |