Bij een verloting .....
A - Elke dochter heeft 1 broer dat zijn dus 2 broers .. etc
A - Lezen is moeilijk he ... lol
B - Ja lees is goed....als je een zus hebt dan heeft iedere zoon toch maar 1 zus slappe 😂 en zo ook andersom 🤣
B - Of krijg je magical er bij elke zoon een extra dochter bij 😂
A - Als er 2.zoons zijn is dat toch echt 2 zussen.
Ben blij dat ik niet bij jouw kassa afreken in de boni
B - Oja 🤣 het is niet zo dat de 2 broers beide 1 zus hebben en dat dezelfde zus is kutje 😂 Ga is terug naar school 🤣
A - Ga eens. Niet ga is.
Kneus
B - Moeilijk he begrijpend lezen josti 🤣
A - Man je weet het verschil tussen is en eens niet eens en dan wil je nog volhouden.
Succes tijdens het vakkenvullen straks
B - 😂 zegt hij die op de sociale werkplaats ook mee mag doen... Kan niet eens lezen en snapt geen fuck van biologie, hoe dom ben je als je op 14 uitkomt 🤣
A - Ga je schoolgeld terug vragen.
Ik kan wel hetzelfde zeggen maar jij hebt duidelijk niet op school gezeten dus valt er weinig terug te halen 🤣
A - Je probeerde het net te zeggen.
Maar als je zegt dat iemand terug naar school moet en je schrijft niet eens correct Nederlands, en je denkt dan ook nog serieus over te komen ... tsja .. dan ben je wel af ouwe.
B - In jou verhaal zou dus 1 van die zonen geadopteerd zijn...want how the fuck kan je 3 zussen hebben met 2 ouders maar geen van die zussen heeft een tweede broer 🤣 hoe dan josti 😂
A - Ik weet waar jouw denkfout ligt. Maar je bent zo overtuigd van je eigen gelijk dat het geen zin heeft.
Je zou het niet eens snappen als het uitgelegd word.
A - In jouW godsamme man leer eerst eens schrijven
B - 😂 je bent nog dommer dan je eruit ziet
A - Bezittelijk voornaamwoord etc
B - Who gives a fuck...je snapt het tóch
A - En jij komt dommer over dan dat je lelijk bent lol
A - Je komt mij zeggen dat ik IS terug naar school moet en dan zo sgrijven. Valt me nog mee dat je niet sgool schrijft