Het antwoord zit verscholen op deze pagina: https://www.reddit.com/r/(...)ak_but_which_is_top/ Mocht iemand het ook willen weten.quote:Op dinsdag 20 september 2016 18:56 schreef Rabieluh het volgende:
Iemand die wat definitieve info heeft over de elektrische types? Welke het beste is, het verschilt per site, bij een zit Jolteon niet eens in de top 3 en dat lijkt me dan weer wat apart...
Gewoon aan laten staan.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier enkel Pidgey en dat soort troep buiten, dus ik heb geen zin om überhaupt naar buiten te gaan. Ook al staat mijn 2km ei op 1.93 km.
Hmm nog 3KM voor mijn 10KM ei, maar ben lui vandaagquote:Op dinsdag 20 september 2016 19:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier enkel Pidgey en dat soort troep buiten, dus ik heb geen zin om überhaupt naar buiten te gaan. Ook al staat mijn 2km ei op 1.93 km.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:44 schreef Nattekat het volgende:
Rood
Lvl5 gym met 2200CP Gyrados bovenaan slopen om er een Magikarp van 10 en Caterpie van 85CP in te gooien
Metalen doos zoeken.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier in huis werkt de gps wel goed.
Met mij niet, ik zit daar toch niet in.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb zin om ze eruit te slopen. Krijg ik dan ruzie?
Geel doet het de laatste tijd steeds beter. Ergens ook wel logisch.. geel moest veel harder en tactischer werken dan de andere teams. Nu het spel minder populair wordt gaat dat vruchten afwerpen.quote:
Wigglytuff is ook een goede tegen Golduck. Gisteren nog met gemak een paar keer verslagen, terwijl de CP van die Golduck 200 meer was dan de CP van mij Wigglytuff.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:09 schreef Nattekat het volgende:
Waarom zou iemand mij eruit gooien en verder niemand?
Die Golduck met praktisch dezelfde CP staat er nog wel. Wel aardig, nu kan ik het weer proberen
Na, mits goede moves.quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:23 schreef banaantjeEE het volgende:
Klein vraagje.
Power up je beter voor of na een evolve?
Na. Het kost evenveel;maar na de evolve weet je wat de definitieve moveset is.quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:23 schreef banaantjeEE het volgende:
Klein vraagje.
Power up je beter voor of na een evolve?
hier ook niet.quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:23 schreef banaantjeEE het volgende:
Update
Nog steeds geen Lapras, Gyarados, Snorlax, Scyther, Chansey, Porygon en Tangela.
Pfffffffffffffff
Ik heb er drie. Als lvl15.quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:23 schreef banaantjeEE het volgende:
Update
Nog steeds geen Lapras, Gyarados, Snorlax, Scyther, Chansey, Porygon en Tangela.
Pfffffffffffffff
Dat is mijn punt net. Ik ben lvl 24...quote:
Ik versterk je punt.quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:36 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Dat is mijn punt net. Ik ben lvl 24...
Nog niets deftig uit 10 km... 2x Jinx, Pinsir, Magmar.
Dat zijn veel Magikarpsquote:Op dinsdag 20 september 2016 20:36 schreef victorinox het volgende:
Net mijn 4de Gyarados geëvolueerd, eindelijk Bite & Hydro Pump.
Tangela en Scyhther word je ook niet gelukkig van.quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:36 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Dat is mijn punt net. Ik ben lvl 24...
Nog niets deftig uit 10 km... 2x Jinx, Pinsir, Magmar.
Volgens mijn pokedex heb ik er 446 gezien en 433 gevangen.quote:
Komt hier niet veel voor.quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Tangela en Scyhther word je ook niet gelukkig van.
Hoe kan je level 24 zijn en nog geen 100 Magikarps hebben opgevist trouwens?
Nog steeds nieuwsgierigquote:Op dinsdag 20 september 2016 20:40 schreef Nattekat het volgende:
Wat staat er nu eigenlijk in je pokedex? 0 seen 0 caught?
Als je iets alleen van evolutie hebt.quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:50 schreef Vanyel het volgende:
Niet dat je het mij vroeg, maar 689 seen 650 caught.
Togepi, maar die zit nog niet in PoGo.quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:41 schreef banaantjeEE het volgende:
Wat zijn eigenlijk jullie favoriete pokémons?
Hier Jigglypuff en Wigglytuff + Snorlax
Onmogelijke vraag, maar: Pikachu + Eevee + Porygon + Wobbuffett (gen. II) zijn toch wel de leukstequote:Op dinsdag 20 september 2016 20:41 schreef banaantjeEE het volgende:
Clefairy en Gastly, vooral vanwege het geluid wat ze makenquote:Op dinsdag 20 september 2016 20:41 schreef banaantjeEE het volgende:
Dat verhaal van Cubone, zo zieligquote:Op dinsdag 20 september 2016 20:57 schreef Norrage het volgende:
Arcanine en Marowak (of eerder cubone). En flareon
Nee, alles in je pokedex blijft er in staan. Het maakt niet uit of je de pokémon evolueert of weggooit.quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:40 schreef Nattekat het volgende:
Wat staat er nu eigenlijk in je pokedex? 0 seen 0 caught?
Ik bedoel dus de pokemon die je verkrijgt door te evoluerenquote:Op dinsdag 20 september 2016 21:05 schreef victorinox het volgende:
[..]
Nee, alles in je pokedex blijft er in staan. Het maakt niet uit of je de pokémon evolueert of weggooit.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:01 schreef Rabieluh het volgende:
"Your childeren's souls belong to me now"
Ik heb ook een max Vileplume (met 90+% IV en Solar Beam)quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:01 schreef Rabieluh het volgende:
En deze, hij ziet er zo gaaf uit.
Mag er ook graag mee aanvallen en in gyms plaatsen, iedereen moet hem zien.
[ afbeelding ]
"Your childeren's souls belong to me now"
Seen: 4 Caught: 4, Terwijl ze allemaal geëvolueerd zijn.quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik bedoel dus de pokemon die je verkrijgt door te evolueren
Ik ga deze meteen weer even luisteren. Internetnostalgiequote:
Ik ben bijna klaar met sparen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:43 schreef Perrin het volgende:
Alakazam eigenlijk, maar die is zo slap in Pokemon Go
[ afbeelding ]
Bessen en ultraballen, meteen de zwaarste middelen inzetten.quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:51 schreef Unites het volgende:
[..]
Ik ben bijna klaar met sparen.
Hoogste Abra is 303 volgens mij. Zal wel niet veel worden dan uiteindelijk
Terwijl het zo lastig is om ze te vangen... Althans, kom 'm niet vaak tegen en ze ontsnappen ook al gelijk als ze uit je Pokébal springen
Zoberzo, maar 5 endgame pokemon op het momentquote:Op dinsdag 20 september 2016 21:55 schreef hafcfan het volgende:
Triest dat Alakazam en Gengar zo slecht zijn. Horen 2 van de sterkste pokemons te zijn.
Uit een ei heb ik er een 86%quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:54 schreef Rabieluh het volgende:
Bestaan er eigenlijk wel Clefaries met goeie IV? Het hoogste wat ik tot nu toe heb gezien is 50% , heb er nou 35 gevangen.
Is gewoon waardeloos. Gaat ook niet veranderen helaas. Haalt de lol er van af om je favorieten in gyms te plaatsen. Zijn er dan meteen weer uit.quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:56 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Zoberzo, maar 5 endgame pokemon op het moment, maar die je noemt moeten zeker sterker zijn ja.
Sowieos kan je er alles gewoon uit bruteforcen, eerst een leger aan Pidgeots van 1400 CP eropaf sturen, daarna je echte leger, wie de tijd heeft krijgt een gym heus wel plat, ongeacht level.quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Is gewoon waardeloos. Gaat ook niet veranderen helaas. Haalt de lol er van af om je favorieten in gyms te plaatsen. Zijn er dan meteen weer uit.
Snorlax, Lapras, Exeggutor, Dragonite, Gyarados.quote:
Pokemon die geschikt zijn om op hoog / max level te gebruiken voor gyms.quote:
Muah.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:03 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Vaporeon hoort daar eigenlijk ook wel bij.
Waarom.kijk je dan naar die iv aids? Tevens klopt het wel behalve gyms waar er 6 instaan. Daar heb ik niet genoeg goeie voor.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:01 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Sowieos kan je er alles gewoon uit bruteforcen, eerst een leger aan Pidgeots van 1400 CP eropaf sturen, daarna je echte leger, wie de tijd heeft krijgt een gym heus wel plat, ongeacht level.
Muk is dan ook wel een goeie.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Muah.
Dan kan Muk er ook gelijk bij.
Arcenine ook wel opzich.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:03 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Snorlax, Lapras, Exeggutor, Dragonite, Gyarados.
Wel meer toch? Arcanine, vaporeon etc...maar blijft triest ja. Waarom niet gewoon de stats van de originele games?quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:03 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Snorlax, Lapras, Exeggutor, Dragonite, Gyarados.
Zeker, maar door al die duizenden Vaporeons die iedereen kan hebben smelt die ook zo weg.quote:
Ja die staat totaal niet in verhouding. Heel makkelijk te krijgen en veel te goed. Gaat nergens over. Allemaal van die bazen pokemon en dan die ineens lol.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:09 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Zeker, maar door al die duizenden Vaporeons die iedereen kan hebben smelt die ook zo weg.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:01 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Als je een Farfetchd of Kangaskhan hebt ben je welkom
Het verschil tussen een 100% IV pokemon en een 0%IV pokemon is zo'n 30% aan damage die hij kan doen voor hij kaput is, nou komt die matchup nooit voor, 80% vs 50% veel vaker, dat zou zo'n 8% kunnen schelen, bijna verwaarloosbaar, echter geeft dit wat extra diepte aan dit toch wat magere spelletje, ik vind het vooral leuk om die betere pokemon te vinden.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waarom.kijk je dan naar die iv aids? Tevens klopt het wel behalve gyms waar er 6 instaan. Daar heb ik niet genoeg goeie voor.
Jij wist ook al van het scrollen door je pokemon met de scrollbar in plaats van swipen?quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik hou van deze reeks![]()
Soort van selfdeveloping user manual dit
Dat wel, maar mijn lompe vingers klikken altijd tien keer mis dus ik swipe gewoonquote:Op dinsdag 20 september 2016 22:29 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Jij wist ook al van het scrollen door je pokemon met de scrollbar in plaats van swipen?.
Hier zaten twee pinsir spawns op 100 meter lopen van mijn huis dus ik barst van de pinsir candy. Maar met de shuffle is het een eevee spawn en een random spawn geworden.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vanmiddag zag ik ineens een Pinsir op de map, daarvoor moest ik wel even fietsen.. en uiteindelijk heb ik hem niet gevondenOf ik was te laat of hij was ergens waar ik niet bij kon, het was namelijk vlakbij een snelweg.
Kan zwaar irritant zijn als GPS derpy doet, gelukkig zelf geen last van, mijn GPS is alleen absurd aan het rondrennen op de benedenverdieping maar dat is juist een voordeel, kilometers maken terwijl ik in de keuken ben.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind het echt zo achterlijk dat je binnen 5 meter van een gym moet zitten om aan te kunnen vallen
Pokestops zijn vanaf 15 meter al toegankelijk.
Verkopen op de zwarte marktquote:Op dinsdag 20 september 2016 22:48 schreef hafcfan het volgende:
Wat doen jullie als je alle pokemon hebt dan?
Dat nog niet eens, maar er is hier een gym die compleet ontoegankelijk is zonder een beetje mazzel te hebben met derpy GPSquote:Op dinsdag 20 september 2016 22:47 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Kan zwaar irritant zijn als GPS derpy doet, gelukkig zelf geen last van, mijn GPS is alleen absurd aan het rondrennen op de benedenverdieping maar dat is juist een voordeel, kilometers maken terwijl ik in de keuken ben.
Squirtles, Charmander's en Bulbasaurs sparen..quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:03 schreef Nattekat het volgende:
Ratatta.
Er zou echt een optie moeten komen om 2km eieren weg te gooien.
Eigenlijk dat er geen Rattata, Pidgey of Weedle in zou zitten. Of dat je 5 van die eieren kan omwisselen voor 1 van 10km.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:03 schreef Nattekat het volgende:
Ratatta.
Er zou echt een optie moeten komen om 2km eieren weg te gooien.
Daar hoop ik dan ook altijd op.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Squirtles, Charmander's en Bulbasaurs sparen..
Moet de eerste nog tegenkomen die daar eentje van heeft gehad.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Squirtles, Charmander's en Bulbasaurs sparen..
Ik had pas geleden een Bulbasaur uit mijn ei. Voor de rest hem nog niet tegengekomen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet de eerste nog tegenkomen die daar eentje van heeft gehad.
Heb al vier keer Bulbasaur uit mijn ei gehadquote:Op dinsdag 20 september 2016 23:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet de eerste nog tegenkomen die daar eentje van heeft gehad.
Je staat er alleen in?quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:11 schreef Nattekat het volgende:
Uniek: voor de eerste keer ooit sta ik bovenaan een gym
Moest daarvoor een gele lvl2 slopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |