Die post van mij was ook beetje fel, maar het is in de zomer wel irritant somsquote:Op dinsdag 20 september 2016 20:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje geïntimideerd met al die Limbo's hier dus ik zal rustig reageren. Wat naar om te zeggen en ik zie jou nog wel een keer.
Dit is toch niet felquote:Op dinsdag 20 september 2016 20:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die post van mij was ook beetje fel, maar het is in de zomer wel irritant soms
Die is door de shredderquote:Op dinsdag 20 september 2016 20:21 schreef Koen66 het volgende:
Wat heb je eigenlijk gedaan met het Spezza19 account?
Boel leeghalen en email adres aanpassen naar opgezegd at fok.nlquote:Op dinsdag 20 september 2016 20:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoe doe je dat eigenlijk? Meelen?
en hoe weten ze bij Fok wat ermee te doen? Zien ze dat vanzelf?quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:26 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Boel leeghalen en email adres aanpassen naar opgezegd at fok.nl
maar dan log je gewoon toch ff niet meer in ipv zo drastisch?quote:
Als je je email aanpast naar een @fok.nl adres dan kan je er automatisch niet meer bij.quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en hoe weten ze bij Fok wat ermee te doen? Zien ze dat vanzelf?
Ach, was het account ook beu.quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar dan log je gewoon toch ff niet meer in ipv zo drastisch?
Lopen en daarna Netflix?quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:32 schreef -Miauw- het volgende:
Zal ik chill gaan Netflixen of zal ik nog even een stukje gaan lopen?
Lopen en dan lezenquote:Op dinsdag 20 september 2016 20:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Lopen en daarna Netflix?
Heb jij ook een fitbit?
Nee dank je, ik heb je schoenen al gezienquote:Op dinsdag 20 september 2016 20:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wil je de MI begeleidt hebben met een foto?
quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee dank je, ik heb je schoenen al gezien
en de T mag je houden
En voor ALTIJD weg, toch?quote:
Dat mag. Maar iets minder drama rondom elk vertrek zou je niet misstaan.quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:39 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Ik wil best wel weer gaan hoor.
Godverquote:Op dinsdag 20 september 2016 20:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat je 22e account het best lang volhoudt al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |