Vers weerquote:
Bah. Bier.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:20 schreef isax het volgende:
Waar zijn de bierliefhebbers? Ben beland bij bierbrouwer.
Ha, het is je zelf ook al opgevallen dus :-pquote:Op dinsdag 20 september 2016 20:07 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ben wel wat over de top met al die hartjes de laatste tijd.
Jaquote:Op dinsdag 20 september 2016 20:08 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Ha, het is je zelf ook al opgevallen dus :-p
Nee hoor, ga lekker door als je daar zin in hebt!
Eindelijk weer eens een beetje goed fiets weer midden op de dag zonder al die wannabee wielrenners aka 'hollanders' die denken dat ze zonder kennis van de omgeving en met minimal conditie iedere heuvel in Limburg op komenquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:07 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ben wel wat over de top met al die hartjes de laatste tijd.
Die heb ik alleen aan als ik buiten de deur ben. Thuis is gelijk sokken uit.quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:11 schreef Cat22 het volgende:
Ik vind het gewoon heerlijk om weer eens sokken aan te hebben in huis
Vers weer
Ik voel me een beetje geïntimideerd met al die Limbo's hier dus ik zal rustig reageren. Wat naar om te zeggen en ik zie jou nog wel een keer.quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens een beetje goed fiets weer midden op de dag zonder al die wannabee wielrenners aka 'hollanders' die denken dat ze zonder kennis van de omgeving en met minimal conditie iedere heuvel in Limburg op komen
Je kan kiezen:quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:12 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Cat kan er anders ook wat van!
quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje geïntimideerd met al die Limbo's hier dus ik zal rustig reageren. Wat naar om te zeggen en ik zie jou nog wel een keer.
De MIquote:Op dinsdag 20 september 2016 20:12 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die heb ik alleen aan als ik buiten de deur ben. Thuis is gelijk sokken uit.
Behalve tijdens het sporten. Dan is het witte sportsokken zo hoog mogelijk opgetrokken.
Arch-Indar zou later bekend worden als de uitvinder van jarretelles voor sportsokken.quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:12 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die heb ik alleen aan als ik buiten de deur ben. Thuis is gelijk sokken uit.
Behalve tijdens het sporten. Dan is het witte sportsokken zo hoog mogelijk opgetrokken.
hele lange sokken en vastnaaien aan je onderbroekquote:Op dinsdag 20 september 2016 20:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Arch-Indar zou later bekend worden als de uitvinder van jarretelles voor sportsokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |