SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koens verjaardagsmeet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De mega-kerstmarkt-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valthermond de gekste-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kawai
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Beloofdquote:Ik krijg de verse boerenkool nooit goed...quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:53 schreef crv het volgende:
[..]
misschien de volgende keer ietsje korter dan 4 uur opzettenCome on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away![]()
Duitslandquote:
Stadje heet Bielefeld.
We zitten bij een mooi groot park en bos.
Speciaal voor de hond![]()
![]()
Bielefeld ken ik, is erg leuk! Ga je er iets speciaals doen?quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:55 schreef isax het volgende:
[..]
Duitsland
Stadje heet Bielefeld.
We zitten bij een mooi groot park en bos.
Speciaal voor de hondCome on now, you knew you were lost
Wat is dat toch met die haat voor warm fruit hier?quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hutspot ok, warm fruit No way!
Come on now, you knew you were lost
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:56 schreef D. het volgende:
[..]
In ieder geval niet als je kookt voor een meetIk heb ooit pannenkoeken gebakken, nooit meer. Uit eten it is
quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hutspot ok, warm fruit No way!![]()
![]()
jij ook alquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat sowiesoIk heb ooit pannenkoeken gebakken, nooit meer. Uit eten it is
Ik heb alle pannenkoekenmeets gemist geloof ik![]()
![]()
Heel erg goed Marijke![]()
Als je me een appje stuurt, kan ik je foto's van mijn kantoor doorsturen
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!![]()
Allemaal keukenfabrieken en beurzen bezoekenquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bielefeld ken ik, is erg leuk! Ga je er iets speciaals doen?
Ik ben mee vooral voor de gezelligheid want anders moest mam alleen.
En heb ook verdomd goede smaak![]()
![]()
quote:Nog meer zin in slecht eten nu, en bedankt!
Ooit met een hele club, heb ik met ST 3 uur staan bakken ofzoquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:58 schreef D. het volgende:
[..]
jij ook al
Ik heb alle pannenkoekenmeets gemist geloof ik
Sorryquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nog meer zin in slecht eten nu, en bedankt!
quote:Ooit met een hele club, heb ik met ST 3 uur staan bakken ofzo![]()
![]()
Pannekoeken zijn geen echt eten
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Hihihi zo spannend ja?quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:58 schreef Muck het volgende:
Heel erg goed Marijke![]()
Als je me een appje stuurt, kan ik je foto's van mijn kantoor doorsturen
Volgens mij heb ik je nummer niet..Have fun!quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:58 schreef isax het volgende:
[..]
Allemaal keukenfabrieken en beurzen bezoeken
Ik ben mee vooral voor de gezelligheid want anders moest mam alleen.
En heb ook verdomd goede smaakMooi zoquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik durfde niet zo goed
[..]
Goed, goedInderdaad! Ik pak de mango uit de koelkastquote:
Het valt toch echt onder die categoriequote:
Nee.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Maar het is zo, zo.....dingesquote:Op dinsdag 20 september 2016 18:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het valt toch echt onder die categorie
With the stars as her umbrella![]()
Dessert misschien. Maar dessert is ook geen echt eten.quote:Op dinsdag 20 september 2016 18:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het valt toch echt onder die categorieI'm surrounded by morons!
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Forum Opties Forumhop: Hop naar: