Een hele consumptiebon zou me 5 euro aan inkomsten schelen. Een plantje 2,50 - 3 euro.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:52 schreef groggy het volgende:
Het verstrekken van een consumptiebon kost je dus aan misgelopen inkomsten 1 euro. Wat kost het plantje wat je in je hoofd hebt om weg te geven aan de vrijwilligers?
Principes moet je loslaten, anders kan je straks alles zelf doen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:57 schreef Unites het volgende:
[..]
Een hele consumptiebon zou me 5 euro aan inkomsten schelen. Een plantje 2,50 - 3 euro.
Maar nogmaals, daar draait het niet echt om. Het is meer het principe.
Nee, het zou je 1 euro kosten en 4 euro niet opbrengen. Per vrijwilliger.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:57 schreef Unites het volgende:
[..]
Een hele consumptiebon zou me 5 euro aan inkomsten schelen. Een plantje 2,50 - 3 euro.
Misschien moet ik de context even wat verbreden. Dit verzoek komt vanuit een bepaalde hoek. Er zijn ook mensen, die normaliter ook veel werk doen aan ons terrein, die dit voorstel belachelijk vinden, omdat zij normaal ook niks krijgen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 18:03 schreef Patroon het volgende:
[..]
Principes moet je loslaten, anders kan je straks alles zelf doen.
Ben benieuwd waar jij vrijwilliger bent. Als ik dat op een evenement doe moet ik de boel twee keer zo duur makenquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:51 schreef Posergoth6667 het volgende:
Als vrijwilliger verwacht je gratis eten en drinken bij een langdurig evenement. Twee gratis drankjes is leuk voor een uurtje of twee. Bij een dag als dat verwacht ik gewoon drinken te kunnen halen en avondeten.
Als je mij boos wilt maken moet je aankomen met een plantje terwijl ik geen eten en drinken krijg.
Denk dat hij tips wil om meer draagvlak voor zijn plannen te krijgen of zo.quote:Op dinsdag 20 september 2016 18:52 schreef motorbloempje het volgende:
Maar, je laat zeer duidelijk weten dat je mening al vast staat en dat je die gerechtvaardigd vindt. Wat doen we dan hier nog?
Oh nee, zo is het niet. Ik heb al gezegd dat er frisdrank beschikbaar komt voor de vrijwilligers.quote:Op dinsdag 20 september 2016 18:52 schreef motorbloempje het volgende:
Maar, je laat zeer duidelijk weten dat je mening al vast staat en dat je die gerechtvaardigd vindt. Wat doen we dan hier nog?
Inderdaad, Kees is klaar.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:40 schreef Awsom het volgende:
Zet een koelkast met wat drinken en klaar is kees?
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:06 schreef Timeschanger het volgende:
Jezus, wat ben jij een gierige vent zeg. Wees blij dat die mensen willen helpen, dan kunnen een paar drankjes er echt wel af hoor.
Waarom geen fancy fair/veiling organiseren ten bate van de club, mensen hebben genoeg zooi liggen, en dan kun je je vrijwilligers ook nog een hamburger laten aanbieden door de hamburgertent die je laat komen op voorwaarde dat ze een stapeltje weggeven..quote:
Ik snap je principe maar dan is de meerkosten in de discussie 2 euro pp. Je had het over 15 vrijwilligers dat maakt het een discussie van 30 euro...quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:57 schreef Unites het volgende:
[..]
Ik help regelmatig als vrijwilliger. Ik betaal geen inschrijfkosten, betaal niet voor mijn eten en drinken, dat word door de organisatie geregeld. Waar ik dat doe is voor jou niet van belang. Als ik geen eten en drinken krijg maar een of andere domme plant dan word ik gewoon oprecht boos. Dan heb je echt een verkeerde aan me en zal ik je nooit meer helpen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 18:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar jij vrijwilliger bent. Als ik dat op een evenement doe moet ik de boel twee keer zo duur maken
Als ik op kamp meega als organisatie/begeleiding betaal ik ook gewoon inschrijfkosten
Ik ben blij dat ik niet met mensen zoals jij te maken hebt zegquote:Op dinsdag 20 september 2016 23:41 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Ik help regelmatig als vrijwilliger. Ik betaal geen inschrijfkosten, betaal niet voor mijn eten en drinken, dat word door de organisatie geregeld. Waar ik dat doe is voor jou niet van belang. Als ik geen eten en drinken krijg maar een of andere domme plant dan word ik gewoon oprecht boos. Dan heb je echt een verkeerde aan me en zal ik je nooit meer helpen.
Lees het topic eens door. Ze gaan frisdrank aanbieden.quote:Op woensdag 21 september 2016 06:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
Jezus zeg. Als er niet eens drankjes af kunnen.
Je wil wel een kleinigheidje voor ze kopen, maar poeh poeh drankjes kunnen er niet af.
Ik zou bijna hopen dat ze je laten barsten.
Dat is helemaal om te janken, normale cola verkopen maar voor je vrijwilligers Aldi Cola gaan halen.quote:Op woensdag 21 september 2016 06:41 schreef Fopje het volgende:
[..]
Lees het topic eens door. Ze gaan frisdrank aanbieden.
Zo had ik het ook gedaan trouwens, een paar flessen goedkope aldi cola en je bent klaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |