Op z'n minst.quote:Op dinsdag 20 september 2016 13:02 schreef Unites het volgende:
[..]![]()
Toch maar die twee drankjes dan?
Het gaat er meer om dat er op de dag zelf meer gekocht en verkocht wordt en niet dat ik aan praktisch de helft gratis drinken weg moet gaan geven.quote:Op dinsdag 20 september 2016 13:02 schreef Chai het volgende:
Alsof koffie en thee aanbieden zoveel duurder is dan een plant?
voor mensen die de hele dag daar vrijwillig staan?quote:Op dinsdag 20 september 2016 13:02 schreef Unites het volgende:
[..]![]()
Toch maar die twee drankjes dan?
Dit. Het zijn je vrijwilligers die je evenement mogelijk maken.quote:Op dinsdag 20 september 2016 13:52 schreef MPC60 het volgende:
Wij zorgen bij evenementen juist dat de vrijwilligers goed verzorgd zijn. Je komt niet over als iemand die de inzet van deze mensen waardeert.
vrijwilligers van de vereniging die bij het betreffende evenement niet meewerken zijn natuurlijk een ander verhaal. die mensen moet gewoon betalen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 13:00 schreef Unites het volgende:
Ook is er nog een andere groep vrijwilligers die soms helpt of van te voren kleine klusjes doet (leden). Totaal vormt dit een relatief groot deel van het publiek, dus ook degene die consumeren.
Een klein evenement met 70 vrijwilligers?quote:Op dinsdag 20 september 2016 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor mensen die de hele dag daar vrijwillig staan?
persoonlijk vind ik het niet kunnen.
Ik zit zelf in de organisatie van een klein evenement waar op de dag van het evenement rond de 70 vrijwilligers rondlopen. die mogen de hele dag gratis drinken, en krijgen eetbonnen..
winst moet je halen op je bezoekers en niet op je medewerkers. die heb je keihard nodig en je wil dat ze er volgend jaar ook weer zijn..
Juist wel. Maar ik waardeer ook het algemene belang.quote:Op dinsdag 20 september 2016 13:52 schreef MPC60 het volgende:
Wij zorgen bij evenementen juist dat de vrijwilligers goed verzorgd zijn. Je komt niet over als iemand die de inzet van deze mensen waardeert.
Zo denk ik dus ook.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:12 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ben zelf vrijwilliger en het boeit me echt geen reet dat ik mijn eigen drankjes moet betalen. Ik ben vrijwilliger omdat ik de club een warm hart toedraag en ik weet dat op consumpties nou eenmaal (veel) geld verdient wordt.
Hier krijg je ook gedonder mee lijkt me, want wie krijgt er een bon? Degene die 's ochtends er voor zorgt dat alle auto's netjes parkeren en de rest van de dag niets doen? Of alleen de mensen die de hele dag in de weer zijn?quote:Op dinsdag 20 september 2016 13:00 schreef Unites het volgende:
Ook is er nog een andere groep vrijwilligers die soms helpt of van te voren kleine klusjes doet
Wat voor evenementen zijn dat?quote:Op dinsdag 20 september 2016 13:52 schreef MPC60 het volgende:
Exact ditquote:Op dinsdag 20 september 2016 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor mensen die de hele dag daar vrijwillig staan?
persoonlijk vind ik het niet kunnen.
Ik zit zelf in de organisatie van een klein evenement waar op de dag van het evenement rond de 70 vrijwilligers rondlopen. die mogen de hele dag gratis drinken, en krijgen eetbonnen..
winst moet je halen op je bezoekers en niet op je medewerkers. die heb je keihard nodig en je wil dat ze er volgend jaar ook weer zijn..
ja, bar, entree, beveiliging, parkeerwei, wedstrijdleiding enz.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:13 schreef Unites het volgende:
[..]
Een klein evenement met 70 vrijwilligers?
Dat is dus ook een groot aspect van mijn zorgen. Want... waar blijf je op een gegeven moment? Wie moet je wel iets geven? Wie niet? Hoe controleer je dat?quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hier krijg je ook gedonder mee lijkt me, want wie krijgt er een bon? Degene die 's ochtends er voor zorgt dat alle auto's netjes parkeren en de rest van de dag niets doen? Of alleen de mensen die de hele dag in de weer zijn?
Ben ook wel benieuwd wat voor evenement. Een jongen die ik van vroeger ken organiseert elk jaar een festival. Dan heb je wel 70 man nodig, maar er komt ook 1500 man. Dan is het makkelijk om een hoop weg te geven. Bij kleinere sportevenementen is dat toch een ander verhaal. Helemaal omdat je op je evenementen als het even kan geld wilt verdienen voor je club.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:13 schreef Unites het volgende:
[..]
Een klein evenement met 70 vrijwilligers?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |