Waarom niet allebei?quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:14 schreef FANN het volgende:
Ik ga een tosti maken denk ik, of een ei bakken kan ook
Omdat Fann maat kan houden met eten.quote:
Die rust kan anders tijdens de busrit best wel fijn zijnquote:Op dinsdag 20 september 2016 11:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Poeh hey, ik voel opeens een volledige rust over me heenkomen.![]()
Moet me geestelijk voorbereiden op een ritje met de bus.
Dan rij ik wel naar de McD.quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jaja![]()
Volgens mij is dansen in het openbaar voor jou al een no go, laat staan zingen
Je hebt toch ook zo'n franse tosti met eiquote:Op dinsdag 20 september 2016 11:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Omdat Fann maat kan houden met eten.
Het is maar een ritje van amper 10 minuten, maar ik heb er zo'n hekel aan.quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die rust kan anders tijdens de busrit best wel fijn zijn
quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je hebt toch ook zo'n franse tosti met ei
croque madamequote:Op dinsdag 20 september 2016 11:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je hebt toch ook zo'n franse tosti met ei
Ik doe het niet voor ritjes onder een uurquote:Op dinsdag 20 september 2016 11:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is maar een ritje van amper 10 minuten, maar ik heb er zo'n hekel aan.
Daarom dus waarom niet allebeiquote:Op dinsdag 20 september 2016 11:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yeps, dat heet een croque madame.
Fann is geen grote eter.quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik doe het niet voor ritjes onder een uur
[..]
Daarom dus waarom niet allebei
Maar 1 tosti met een eitje er op is ook niet veelquote:
Als ik zoiets eet zit ik de komende 12 uur erna ook bomvol.quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar 1 tosti met een eitje er op is ook niet veeldat is meer een tussendoortje dan een maaltijd
En gewoon de beste tosti na een vlam tostiquote:Op dinsdag 20 september 2016 11:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar 1 tosti met een eitje er op is ook niet veeldat is meer een tussendoortje dan een maaltijd
Dan ben jij ook geen echte kerel of ventquote:Op dinsdag 20 september 2016 11:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik zoiets eet zit ik de komende 12 uur erna ook bomvol.
Ik eet er 2 als ontbijtquote:Op dinsdag 20 september 2016 11:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik zoiets eet zit ik de komende 12 uur erna ook bomvol.
Nee, ben ik ook niet.quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan ben jij ook geen echte kerel of vent
Nu nog een 2de ontbijt, ik meer zin in mijn 2de lunchquote:Op dinsdag 20 september 2016 11:27 schreef DerRabbit het volgende:
Van al die tosti praat krijg ik zin in een tweede ontbijtje
Een ochtendkrant.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Een ochtendkrant.Eet smakelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |