Ja autoimmuuumgedoe enzo... dus ja nodigquote:Op dinsdag 20 september 2016 11:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heb je die nodig?
En het was niets dus?
De rok (met name de stof) vind ik leuk. Het idee van een spijkerblouse ook, maar deze vind ik iets te vormeloos. Iets meer getailleerd graag.quote:
Die denim blouse vind ik echt lelijk.quote:
quote:
Oh shit zegquote:Op dinsdag 20 september 2016 11:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja autoimmuuumgedoe enzo... dus ja nodig
en ja alles retour
Gaat er vast in komen, want zo hoog staat mij nietquote:Op dinsdag 20 september 2016 11:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Iets meer decolleté in het jurkje dan is ie helemaal goed
de rok is leukquote:Op dinsdag 20 september 2016 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Die bloes gaat er niet komen hoor
decolleteeeee met streep op de e die ik nog steeds niet kan vindenquote:Op dinsdag 20 september 2016 11:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Meh.
Het stofje vind ik best leuk, maar iets meer huid graag.
Dan is het hele setje wel leuk, meteen het jarsje erbij maken danquote:Op dinsdag 20 september 2016 11:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gaat er vast in komen, want zo hoog staat mij niet
Welke streep? Deze é of deze è?quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
decolleteeeee met streep op de e die ik nog steeds niet kan vinden
Komt door de stofkeuze. De modellen zijn welquote:
De rok in het model 'meisjesuniform'quote:
Jajaquote:
ah... ja daar ben ik dan weer niet geoefend in, maar wel héél benieuwd wat jij e van gaat maken danquote:Op dinsdag 20 september 2016 11:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Komt door de stofkeuze. De modellen zijn wel
Maar ik kan heel makkelijk door stofkeuze heen kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |