Wat ga je maken?quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeh. (Deedee style) Vandaag komen mijn patroonbladen
quote:
ja ik geloof het welquote:Op dinsdag 20 september 2016 11:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar SC hoer is toch meer iemand die in meerdere SC's zich te pleuris post?
Dat is Koen. Die typt altijd hoer ipv hier...quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Er staan een boel verschillende jasjes in, dus sowieso een jasje denk ik. En voor de rest geen idee nog.quote:
Wat zijn 'UV' hoedjes?quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:02 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
vandaag komen er 3 nieuwe UV hoedjes kan ik uitzoeken![]()
gelukkig gratis retour, want is al d derde zending![]()
Ik heb in elk geval 1 nieuwe, maar ik moet nog een zwarte
Meer dan een zoompje in een broek leggen ofzo kan ik nietquote:Op dinsdag 20 september 2016 11:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er staan een boel verschillende jasjes in, dus sowieso een jasje denk ik. En voor de rest geen idee nog.
Dat doe ik nooit.quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Een leuk jasje voor op de kokerrok die je nog gaat makenquote:Op dinsdag 20 september 2016 11:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er staan een boel verschillende jasjes in, dus sowieso een jasje denk ik. En voor de rest geen idee nog.
Moeten dat geen alu hoedjes zijn?quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:02 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
vandaag komen er 3 nieuwe UV hoedjes kan ik uitzoeken![]()
gelukkig gratis retour, want is al d derde zending![]()
Ik heb in elk geval 1 nieuwe, maar ik moet nog een zwarte
Alleen als je meedoetquote:Op dinsdag 20 september 2016 11:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zijn ze al open? Ik ga nu weer richting Amsterdam....
UV werende hoedenquote:Op dinsdag 20 september 2016 11:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat zijn 'UV' hoedjes?![]()
Maarre die hoedjes die je laatst liet zien, heb je dus al besteld?
Die heb ik nog niet, misschien helpt dat ookquote:Op dinsdag 20 september 2016 11:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moeten dat geen alu hoedjes zijn?
Heb je die nodig?quote:Op dinsdag 20 september 2016 11:05 schreef FANN het volgende:
[..]
UV werende hoeden![]()
die twee zijn allebei retour gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |