abonnement Unibet Coolblue
pi_165434309


Gezien de populariteit van dit aankomende kaartspelletje van Blizzard besloot ik hier ook maar een topic te openen. Onderstaande tekst is grotendeels genakt uit het Tweakers-topic van dit spel.



quote:
Hearthstone - slijp je zwaard, verzamel je deck en maak je klaar voor Hearthstone - het snelle strategie-kaartspel dat gemakkelijk te leren is en voor massaal plezier zorgt. Speel het spel gratis op Battle.net en speel je kaarten om spreuken uit te spreken, wezens op te roepen en het bevel te voeren over de helden van Warcraft in epische strategische duels. Kies een van de negen Warcraft-helden om mee te spelen. Om de beurt kiezen spelers hun kaarten uit hun aanpasbare kaartendeck om hun tegenstander te verslaan.
Trailer


Naxxramas trailer

Blackrock Mountain trailer

League of Explorers trailer

Whispers of the Old Gods trailer


quote:
Hearthstone is een gratis speelbaar kaartspel. Voordat je Hearthstone kunt gaan spelen, is het noodzakelijk dat je eerst een Battle.net account aanmaakt. Dit kun je doen via de Account Creation-pagina op Battle.net doen. Met dit Battle.net account log je in op de Blizzard Launcher.

Hearthstone kan gespeeld worden op PC, Mac en iPad.

De systeemvereisten kun je hier vinden.

Het spel is hier gratis te downloaden.

Dit gedeelte wordt regelmatig geüpdatet.


Er zijn verschillende spelvormen binnen Hearthstone. Hieronder een korte uitleg van wat elke spelvorm is en wat je er in kan doen.

Solo Adventures

De Player-versus-Computer afdeling van het kaartspel. Hier kan je met je eigen kaarten tegen de Innkeeper vechten, die twee decks (Normal en Expert) van elke class heeft. Hier kan je ook alle Adventures vinden. In deze adventures duik je de lore van de Warcraft-wereld in en vecht je tegen een thematische set bosses. Op het moment is dit alleen Naxxramas, maar er zullen nog meer komen. De Innkeeper is gratis, Naxxramas kost in-game gold (700g per wing, 5 wings total) of echt geld (exacte prijsdetails op de Hearthstone Wiki). Op dit moment is de eerste wing nog gratis, maar dat blijft niet zo. De beloning voor het voltooien van Naxxramas is een dertigtal nieuwe kaarten om in je decks te stoppen.
4.gif In deze modus kan je de meeste daily quests niet voltooien! 4.gif

Play Mode

Ook wel bekend als 'Constructed' of 'Ranked', dit is een Player versus Player mode waarin je met je zelfgemaakte decks tegen andere spelers binnen je regio vecht. Dit kan in Unranked, of Casual, maar ook in Ranked mode. In Ranked mode heb je een zichtbare Rank van 25 tot 1, waarin lager beter is. Er is ook een Legend rank als je genoeg weet te winnen in rank 1. Ranked werkt met Seasons van één kalendermaand, en aan het einde van de maand wordt je rank weer gereset naar ergens tussen rank 25 en rank 16, afhankelijk van hoe goed je het deed in de voorgaande maand. In deze mode kan je quests voltooien en je krijgt voor elke drie overwinningen 10 gold, tot een maximum van 100 gold per dag.

The Arena

De andere Player versus Player mode van het spel. Als je een Arena run start krijg je de keuze uit drie heroes, waarvan je er één moet kiezen. Vervolgens krijg je de keuze uit drie kaarten, waarvan je er één moet kiezen. Herhaal dit laatste 29 keer en je hebt een deck van 30 kaarten samengesteld. De gebruikelijke limitaties van je eigen decks (maximaal twee versies van een kaart) bestaan niet, waardoor je bijvoorbeeld decks met 3 Arcanite Reapers of 5 Fireballs kan hebben. Je vecht vervolgens tegen andere spelers die ook zo'n random deck in elkaar hebben gezet, en dit gaat door tot je zelf 3 keer hebt verloren of 12 keer hebt gewonnen. Aan het einde krijg je een setje rewards, afhankelijk van hoeveel wins je hebt. Deze rewards bevatten altijd minimaal één card pack, plus een combinatie van Arcane Dust, gold en soms random kaarten of een tweede card pack. Ook in deze mode zijn quests te voltooien.

Arena kost 150 gold of ¤1,79 om in te gaan, behalve je eerste Arena run.

Tavern Brawl

Op 17 juni 2015 werd er een nieuwe modus toegevoegd aan Hearthstone: Tavern Brawl. Om aan deze modus mee te doen heb je minstens één hero nodig die level 20 heeft bereikt. In Tavern Brawl vindt er elke week een nieuw evenement plaats dat vijf dagen duurt (woensdag tot maandag). De eerste overwinning voor elk evenement beloont de speler met één gratis classic pack. Hierna is de Tavern Brawl twee dagen 'dicht'. Evenementen die al plaats hebben gevonden, zijn onder andere Encounter at the Crossroads (willekeurig samengestelde decks) en Showdown at Blackrock Mountain (een gevecht tussen Ragnaros en Neferian). Een compleet overzicht kun je hier vinden.


Hierzo nog wat linkjes naar verschillende Hearthstone websites:

• Officiële Hearthstone website: EU | US
• HearthPwn: Homepage | DeckBuilder | Card Database
• WoWHead: DeckBuilder | Cards Database
Hearthstone Wiki
Liquid Hearth

Heartstone kaarten collectie sheet

FOK! Hearthstone competitie

We runnen ook een eigen forum-competitie! De stand en uitslagen van individuele potjes kun je op de onderstaande site terugvinden:
http://svg.xs4all.nl:8080/hearthstone/

Battletags:

2Happy4U - Burzum#2799
Abby79 - Rashann#2851
AlwaysHappy - Alwayshappy#2978
Amarantha - Fenayi#2266
Amnistia - Kimmey12#2564
Azorius - AzoriusTWP #2404
Azpilicueta - Justakid#2627
Bitterlemon - Knuckles#2490
Blistering - Apple#2623
Ceased2be - Ceased2be#2428
ChrisHantzen - FunkyGnome#2337
Cornelis83 - Cornelis #1737
D_tjuh - Dice#2174
DjUntzUntz - DjUntzUntz#1887
Drankster - Drankster#2562
ExplodedHeart - AtomicFart#2264
floofee - Aubrionna#2162
Furdinand - Furdinand#2414
hugecooll - hugey#1133
HugoohAFCA - Hugooh#2953
Icemotion - icemotion#2274
Insomnium - vikingvesk#2873
Isabeau - Saskia#2684
Itsthesebbe - ItsTheSebbe#2890
Knoflook - Knoflook#2126
Liandri - Mouce#2269
lord_bono - Bono#2862
Molurus - Molurus#2812
mosselmossel - Iigy#2192
Mrs. Salvatore - Salvo#2523
Muhahaha - Kanniebaal#2945
Munchlax - Jiftyj#2146
Murdera - SlaineMcRoth#2316
Narcotical - Narcotical#2834
Omentuva - Oment#2738
Pankun - Ragnarak88#2804
PBateman1978 - Nyx#1410
Perrin - Castaneda#2311
Petard - iPetert#2753
Poit - Poit#2209
Remzz - Muller#2597
Schroevendraaier - SneakyJ#2712
Schuppie - SchuppieNL#2714
Silv- Xor#2554
StefanW - MightyMouse#2643
Targaryen - Targaryen#2833
Thormodo -Thormodo#2155
Timwonnacott- Luniar#2427
Vaarsuvius - Blackadder#2414
Verbal - robboroom#2907
Verrekte_Koekwous - StatixNL#2202
xienix2501 - Xynix#2822
zforces - Zforce#2669

Staat jouw battletag er nog niet tussen? Geef het even aan, dan kan hij in de OP worden gezet.
  maandag 19 september 2016 @ 19:44:35 #2
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_165434722
die tyrande skin...wtb zo snel mogelijk! :(
pi_165437482
Recent maar eens begonnen met beast Druid. Heeeeeel lang Miracle Rogue gespeeld, maar vond het wel weer eens wat tijd voor wat anders
pi_165438286
Ik speel zo'n beetje elke sessie iets anders, als f2p speler ben ik nu na anderhalf jaar eindelijk in het stadium dat ik van elke class wel een degelijk deck kan maken, en zeker dankzij al die adventures heb je nu een heleboel backbones om op terug te vallen ..

favorieten zijn dragons, zoo-achtige deckjes en N'zoth. Maar Reno-Highlander vind ik ook leuk. Zowel control als facedecks vind ik leuk, combo vind ik minder.
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_165438558
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 21:32 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik speel zo'n beetje elke sessie iets anders, als f2p speler ben ik nu na anderhalf jaar eindelijk in het stadium dat ik van elke class wel een degelijk deck kan maken, en zeker dankzij al die adventures heb je nu een heleboel backbones om op terug te vallen ..

favorieten zijn dragons, zoo-achtige deckjes en N'zoth. Maar Reno-Highlander vind ik ook leuk. Zowel control als facedecks vind ik leuk, combo vind ik minder.
Ik ben juist een grote fan van combo decks, heb lang maly freeze mage gespeeld (mad scientist was wel echt belangrijk), daarna combo Druid en nou al heel lang miracle Rogue. Face decks speel ik nooit en controll Warrior soms.

Speelt ook wel mee dat rank mij geen reet interesseert. Ik verlies liever dan dat ik met decks als Shaman moet gaan spelen
  maandag 19 september 2016 @ 21:42:01 #6
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_165438622
ik heb zojuist vanavond al m'n oude decks weggehaald en wat nieuwe decks gemaakt.. ik zit nog wel echt te kijken naar toffe priest decks...mensen een idee? Dat ressurect priest ziet er grappig uit, maar of het echt goed is? meh...
pi_165440185
Geen Priest deck maar ik speel de laatste tijd erg veel met dit mage deck inc. Medivh, erg leuk deck en ook zo slecht nog niet.
pi_165459698
Fijn dagje Wild spelen. Eén na laatste potje paar disconnects, dus daarna maar gestopt.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_165485545
Randemonium brawl, zuchtend druk ik op mage en go. Het laden duurt vrij lang en ik kan nog net het concede geluidje horen wanneer het potje afsluit, tevreden sluit ik de brawl en open het pakje. 1 golden Archmage Antonidas en 1 Ysera :D

So worth it!

pi_165487610
Wow. En ik moest het doen met Lorewalker Cho ;)

Wel tevreden mee als verzamelaar, want die had ik nog niet.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  donderdag 22 september 2016 @ 07:36:29 #11
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_165487868
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 23:51 schreef muhahaha het volgende:
Randemonium brawl, zuchtend druk ik op mage en go. Het laden duurt vrij lang en ik kan nog net het concede geluidje horen wanneer het potje afsluit, tevreden sluit ik de brawl en open het pakje. 1 golden Archmage Antonidas en 1 Ysera :D

So worth it!

[ afbeelding ]
wat een pakje!
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_165495192
Gouden Alex uit de Tavern Brawl pakje :D

Toch maar weer eens FM spelen
pi_165524101
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2016 15:59 schreef Azpilicueta het volgende:
Gouden Alex uit de Tavern Brawl pakje :D

Toch maar weer eens FM spelen
Ik ook een gouden legendary _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_165525021
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2016 21:36 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ik ook een gouden legendary _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, ach een legendary naar keuze is ook niet verkeerd natuurlijk :D

Vandaag lunch 'gewonnen' van mijn collega. Een aantal van ons spelen al een tijdje HS op het kantoor. Hij is de enige die legend heeft bereikt, paar collega's zijn niet zo goed en ik speel nooit ranked, maar ik ben wel een boven gemiddelde speler. Win veel en ook direct van al mijn collega's.

Daagde hij mij uit om met mijn favoriete deck (miracle Rogue) deck te spelen op zijn account (dus tegen andere legends) en won alle 3 de games :D (moest er 2 v/d 3 winnen).
pi_165536098
Heb me nooit echt bezig gehouden met ladderen, maar wil het nu nog eens proberen. Hebben jullie nog tips (Eventueel hearthpwn linkje) naar een leuk deck? Ik ben echt slecht met decks maken en speel eigenlijk altijd kant en klare decks. Heb tot nu toe vooral met mage en druid gespeeld. Sinds kort speel ik ook wat totem shaman, ook leuk!
pi_165547813
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2016 15:54 schreef nickhguitar het volgende:
Heb me nooit echt bezig gehouden met ladderen, maar wil het nu nog eens proberen. Hebben jullie nog tips (Eventueel hearthpwn linkje) naar een leuk deck? Ik ben echt slecht met decks maken en speel eigenlijk altijd kant en klare decks. Heb tot nu toe vooral met mage en druid gespeeld. Sinds kort speel ik ook wat totem shaman, ook leuk!
https://tempostorm.com/he(...)/standard/2016-09-18

Op deze site vindt je de beste decks
pi_165549131
Ben nu een weekje bezig en ben bezig alles naar level 10 te krijgen. Heb event dat starter pack gekocht. Shaman, paladin en druid vind ik tot nu toe het leukste om te spelen en zitten rond level 16 geloof ik.

Als ik alles op 10 heb ga ik eens kijken naar het hele craft gedeelte kijken. Nog tips voor een redelijk goedkoop deck dat ik straks in elkaar kan flansen?
  Redactie Games zondag 25 september 2016 @ 10:40:05 #18
181272 crew  Noppie2000
pi_165549178
quote:
14s.gif Op zondag 25 september 2016 10:36 schreef Typisch het volgende:
Ben nu een weekje bezig en ben bezig alles naar level 10 te krijgen. Heb event dat starter pack gekocht. Shaman, paladin en druid vind ik tot nu toe het leukste om te spelen en zitten rond level 16 geloof ik.

Als ik alles op 10 heb ga ik eens kijken naar het hele craft gedeelte kijken. Nog tips voor een redelijk goedkoop deck dat ik straks in elkaar kan flansen?
Aggro decks zijn vrij goedkoop, ook Beast Druid is vrij goed en niet heel duur.
pi_165588782
quote:
14s.gif Op zondag 25 september 2016 10:36 schreef Typisch het volgende:
Ben nu een weekje bezig en ben bezig alles naar level 10 te krijgen. Heb event dat starter pack gekocht. Shaman, paladin en druid vind ik tot nu toe het leukste om te spelen en zitten rond level 16 geloof ik.

Als ik alles op 10 heb ga ik eens kijken naar het hele craft gedeelte kijken. Nog tips voor een redelijk goedkoop deck dat ik straks in elkaar kan flansen?
Ik ben nu voor de 2e maand bezig. Eerste maand alleen shaman gespeeld met een standard deck. Nu heb ik met mn verzamelde dust een zoo deck proberen te maken. Ik ben 1x tot rank 11 gekomen dus ik ben best tevreden.
  maandag 26 september 2016 @ 22:19:09 #20
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_165588834
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2016 22:17 schreef SemperFii het volgende:

[..]

Ik ben nu voor de 2e maand bezig. Eerste maand alleen shaman gespeeld met een standard deck. Nu heb ik met mn verzamelde dust een zoo deck proberen te maken. Ik ben 1x tot rank 11 gekomen dus ik ben best tevreden.
Prima prestatie, rank 11 halen met beperkte set
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_165589095
quote:
14s.gif Op maandag 26 september 2016 22:19 schreef Perrin het volgende:

[..]

Prima prestatie, rank 11 halen met beperkte set
Ik haal dat nog niet eens terwijl ik bijna alle kaarten heb, dus is gewoon top.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  woensdag 28 september 2016 @ 19:10:36 #22
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_165630302
Aankomende aanpassingen kaarten

http://www.hearthpwn.com/(...)hanges-shaman-hunter

Rockbiter +1 mana
Tuskar summoned alleen BASIC totems
Call of the Wild +1 mana
Execute +1 mana
Charge wordt een 1 mana give charge but can't attack players
Abusive Sergeant een 1/1
Yogg-Saron will now stop casting spells if, during Yogg-Saron’s battlecry, it is destroyed, silenced, transformed, or returned to its owner’s hand.
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
  Redactie Games woensdag 28 september 2016 @ 19:15:04 #23
181272 crew  Noppie2000
pi_165630395
Godsamme wat een heerlijke wijzigingen. Stuk voor stuk terecht _O_

Blizzard leert het nog eens _O_
pi_165630426
Die zag ik niet aankomen. Ik vind ze nogal raar omdat het ook veel standaard kaarten zijn. Execute zie ik helemaal het nut niet van.
  Redactie Games woensdag 28 september 2016 @ 19:20:18 #25
181272 crew  Noppie2000
pi_165630514
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 19:16 schreef Remzz het volgende:
Die zag ik niet aankomen. Ik vind ze nogal raar omdat het ook veel standaard kaarten zijn. Execute zie ik helemaal het nut niet van.
Dat het standard-kaarten zijn moet niet uitmaken. Sets roteren pas na 2 jaar uit standard, als kaarten dan niet juist gebalanceerd zijn heb je dus 2 jaar lang last van een handjevol kaarten, dat moet je niet willen hebben.

Execute is op 1 mana simpelweg te sterk. Eén mana removal voor iets met amper een conditie (warrior heeft een miljard manieren om één damage te doen) is te sterk. Men wilde hier al een nerf voor toen ze de aanpassingen voor de eerste classic kaarten aangekondigde, nu doen ze het alsnog. Of de stijging naar 2 mana veel impact zal hebben? Waarschijnlijk niet, maar ach, op 1 mana was het gewoon niet ok :P
pi_165630755
Ik kreeg net Tirion Fordring uit mijn pakje.

Ik kan de dust goed gebruiken en ga voorlopig geen Paladin spelen, is het dan handig om hem weg te doen?
pi_165630794
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2016 19:30 schreef Typisch het volgende:
Ik kreeg net Tirion Fordring uit mijn pakje.

Ik kan de dust goed gebruiken en ga voorlopig geen Paladin spelen, is het dan handig om hem weg te doen?
Nee beste legendary in het spel altijd houden
  Redactie Games woensdag 28 september 2016 @ 19:34:15 #28
181272 crew  Noppie2000
pi_165630830
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2016 19:30 schreef Typisch het volgende:
Ik kreeg net Tirion Fordring uit mijn pakje.

Ik kan de dust goed gebruiken en ga voorlopig geen Paladin spelen, is het dan handig om hem weg te doen?
Beste class-legendary by far, houden die hap.
pi_165630952
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 19:34 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Beste class-legendary by far, houden die hap.
Ah nice. Misschien daar een dek voor bouwen dus?
  Redactie Games woensdag 28 september 2016 @ 19:41:12 #30
181272 crew  Noppie2000
pi_165630991
quote:
14s.gif Op woensdag 28 september 2016 19:39 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ah nice. Misschien daar een dek voor bouwen dus?
Het mooie is dat je er geen deck voor hoeft te bouwen :) Of je nu een combo-deck speelt, een midrange-deck of juist een erg gierig deck: deze kaart vindt altijd wel een plaatjes. Enkel in hoog aggressieve decks zal je hem niet snel willen gebruiken, maar daarvoor kun je toch beter Shaman of Hunter gebruiken :P
pi_165631035
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2016 19:41 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Het mooie is dat je er geen deck voor hoeft te bouwen :) Of je nu een combo-deck speelt, een midrange-deck of juist een erg gierig deck: deze kaart vindt altijd wel een plaatjes. Enkel in hoog aggressieve decks zal je hem niet snel willen gebruiken, maar daarvoor kun je toch beter Shaman of Hunter gebruiken :P
Het is meer: ik ben net begonnen en ben een beetje aan een Druid deck gaan bouwen met de dust die ik had. :+
  Redactie Games woensdag 28 september 2016 @ 19:46:48 #32
181272 crew  Noppie2000
pi_165631143
Ah op die fiets :+ Ja, dan is het wat je zelf wil, persoonlijk vind ik Druid leuker dan Paladin op het moment (Beast Druid _O_ ) en ook iets sterker (Beast Druid!! _O_ _O_ ), maar Paladin kun je ook veel leuks mee :Y

Ik zou dan gewoon nog even doorgaan met Druid, behalve als je ineens veel voor Paladin krijgt uit packs.
pi_165641015
Tirion absoluut houden! Als je hem disenchant ga je er zeker vroeg of laat spijt van krijgen.

Sommige nerfs zijn wel terecht, maar rockbiter en abusive sergeant vind ik dan juist niet. Had liever gezien dat doomhammer een nerf kreeg ipv rockbiter.
pi_165641815
Eindelijk eens succes met een eigengemaakt deck, hoewel er vast vergelijkbare decks zullen zijn. Mijn Dragon Paladin staat nu op 24-14, 8-0 tegen hunters *O* ~O>
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_165642586
Nerfs zijn imo wel terecht. Vooral Yogg :)
  Redactie Games donderdag 29 september 2016 @ 13:40:27 #36
181272 crew  Noppie2000
pi_165658876
Ik speel niet vaak met Shaman maar net een heerlijke evolve _O_ 4 minions, krijg ik 2x Iron Sensei, Shielded Minibot en een 1/4 taunt. Iron Sensei's activeren en maken van mijn Minibot een 6/6 met divine shield _O- tegenstander concede meteen.
  Redactie Games zaterdag 1 oktober 2016 @ 11:42:51 #38
181272 crew  Noppie2000
pi_165686347
Tyrande Whisperwind beschikbaar in Hearthstone

Belachelijke manier weer van Blizzard, maar goed, de workaround kost je vijf minuten tijd :P
pi_165687429
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 11:42 schreef Noppie2000 het volgende:
Tyrande Whisperwind beschikbaar in Hearthstone

Belachelijke manier weer van Blizzard, maar goed, de workaround kost je vijf minuten tijd :P
Mits je een CC hebt ;(
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 19:45:22 #40
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_165693849
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 11:42 schreef Noppie2000 het volgende:
Tyrande Whisperwind beschikbaar in Hearthstone

Belachelijke manier weer van Blizzard, maar goed, de workaround kost je vijf minuten tijd :P
Hoe heb jij dat geregeld? Ik las een comment van iemand op reddit die aangaf dat codes ook via Ebay te koop waren. Heb er daar eentje heel goedkoop kunnen halen. Volgens mij goedkoper dan een maand Twitch/Amazon Prime kopen. :)
pi_165694268
Ik heb ook geen creditcard maar heb een code gesniped op /r/hearthstone/new :P

Paar dagen geleden ook al een Medivh code gescoord via iemand die de Warcraft movie op BluRay had gekocht (niet via reddit)
  Redactie Games zaterdag 1 oktober 2016 @ 20:29:53 #42
181272 crew  Noppie2000
pi_165694855
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 19:45 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

Hoe heb jij dat geregeld? Ik las een comment van iemand op reddit die aangaf dat codes ook via Ebay te koop waren. Heb er daar eentje heel goedkoop kunnen halen. Volgens mij goedkoper dan een maand Twitch/Amazon Prime kopen. :)
Staat een linkje naar een reddit-thread hoe het makkelijk kan. Simpel gezegd: Twitch koppelen aan battle.net, account aanmaken op Amazon en je gratis maand Twitch Prime claimen. Daarna meteen je abonnement opzeggen en voila :P
pi_165694948
Dat kan inderdaad maar voor een gemiddelde Nederlander is het niet vanzelfsprekend een creditcard te bezitten :P
  Redactie Games zaterdag 1 oktober 2016 @ 20:38:21 #44
181272 crew  Noppie2000
pi_165695048
Dat is waar, gelukkig heeft mijn pa er één liggen :+ Anders rondvragen bij vrienden / familie of een pre-paid kaartje aanvragen. Of wachten wat Blizzard van plan is voor de rest.
pi_165701324
IK wacht wel gewoon op de volgende promotion voor Tyrande. DIe komt ook binnenkort.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_165701433
quote:
99s.gif Op zondag 2 oktober 2016 07:26 schreef mosselmossel het volgende:
IK wacht wel gewoon op de volgende promotion voor Tyrande. DIe komt ook binnenkort.
Ga er maar vanuit dat hij in de store verschijnt na 5 november :')
  woensdag 5 oktober 2016 @ 10:19:20 #47
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_165765647
Mooi dat ik nu 4 abusive sergeants voor extra dust kan wegdoen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_165767478
lol. Nerfs? t2 speel ik Injured blademaster, hij Rockbiter. T3: injured bladmaster, Rockbiter.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  Redactie Games woensdag 5 oktober 2016 @ 12:29:33 #49
181272 crew  Noppie2000
pi_165767837
Ja, nerfs. Ook generfde kaarten moet je nog kijken of het het spelen waard is, dus zo verrassend is het niet :P
  woensdag 5 oktober 2016 @ 13:00:42 #50
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_165768436
Tyrande is wel een vette hero. Was wel even gedoe om het te fixxen, uiteindelijk heeft de livechat me geholpen. :P
  donderdag 6 oktober 2016 @ 00:14:25 #51
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_165782744
Ben deze maand maar eens pirate warrior aan het proberen, omdat ik daar niet zo veel voor hoefde te craften en warrior veruit de laagste level bij me had. Het speelt wel lekker, redelijk ongecompliceerd aggro. Totnutoe van 17 naar 14 gegaan, dus het gaat nog niet keihard.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_165784678
Deze brawl |:( |:( |:( |:( |:(
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_165785665
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 09:00 schreef Seamonkey- het volgende:
Deze brawl |:( |:( |:( |:( |:(
Ik won gelukkig meteen het eerste potje, maar je moet inderdaad een beetje mazzel hebben dat je ook je lopers en paarden trekt. Board control pakken, daar draait het om.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_165785847
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 09:00 schreef Seamonkey- het volgende:
Deze brawl |:( |:( |:( |:( |:(
Ik won hem tijdens dat ik in wow tegen een raidbaas zat te vechten door random kaarten op te gooien. Geen idee of de tegenstander zo slecht was of dat ik zoveel geluk had. :D
pi_165786247
2x Call of the Wild maar gedisenchant, en daar weer een Bloodmage Thalnos van gemaakt. Als ik ooit weer hunter ga spelen maak ik wel weer een nieuwe CotW :p
pi_165786280
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 10:59 schreef Jiggler het volgende:
2x Call of the Wild maar gedisenchant, en daar weer een Bloodmage Thalnos van gemaakt. Als ik ooit weer hunter ga spelen maak ik wel weer een nieuwe CotW :p
Goeie keuze. Heb die een maand of twee, drie ook gefabriekt. Gebruik hem best vaak.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_165786606
quote:
99s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 11:02 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Goeie keuze. Heb die een maand of twee, drie ook gefabriekt. Gebruik hem best vaak.
Ja ik speel toch vooral Token druid of Steal rogue, daar kan ie allebei in. Moet nou alleen beslissen wat de volgende legendary gaat worden. Waarschijnlijk Edwin/Grommash of iets dergelijks. Of misschien toch Harrison.
pi_165786955
quote:
99s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 10:16 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik won gelukkig meteen het eerste potje, maar je moet inderdaad een beetje mazzel hebben dat je ook je lopers en paarden trekt. Board control pakken, daar draait het om.
Dit inderdaad ^O^ Eerste potje verloor ik op fatigue :')
pi_165787431
Ik heb een Yogg-Saron

Zou ik hem dechanten of niet?
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_165787765
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 12:06 schreef F1gamer het volgende:
Ik heb een Yogg-Saron

Zou ik hem dechanten of niet?
De nerf van Yogg ben ik persoonlijk wel tevreden mee. Maar als je hem niet speelt is een legendary naar keuze wel welkom natuurlijk ;)
pi_165787786
Ik gebruik hem nu alleen in een mage deck. Ik ben al mijn derde account begonnen. Het is op dit moment de enigste legendary die ik heb.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_165788017
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 12:25 schreef F1gamer het volgende:
Ik gebruik hem nu alleen in een mage deck. Ik ben al mijn derde account begonnen. Het is op dit moment de enigste legendary die ik heb.
Hoezo al met 3 accounts begonnen als ik vragen mag? :@
pi_165788042
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 12:37 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Hoezo al met 3 accounts begonnen als ik vragen mag? :@
Steeds me ww en geheime vraag vergeten. Ik weiger een kopie van mijn id naar Blizzard op te sturen.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_165788313
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 12:39 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Steeds me ww en geheime vraag vergeten. Ik weiger een kopie van mijn id naar Blizzard op te sturen.
Begrijpelijk en behoorlijk balen zeg :{
pi_165788325
Gelukkig heb ik er geen geld aanbesteed ;)
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_165788810
Eindelijk na 5x verloren te hebben win ik hem als zwart. En krijg ik Nozdormu uit mn package. Toch weer 400 dust
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
  maandag 10 oktober 2016 @ 10:56:38 #67
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_165868860
kut brawl idd
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_165883146
De magic speler in mij is blij! mage heeft nu een mono red burn deck (in het spel magic the gathering, dat is een rood deck waar alle kaarten of direct damage op de tegenstander doen, of creatures zijn met haste (HS: charge) , het doel is om de tegenstander grotendeels te negeren en gewoon die 20 damage (HS : 30) te doen , zo snel mogelijk.

Traditioneel haalt men een beetje zijn neus op voor dit soort strategieën, het zou 'te makkelijk' zijn en 'goede spelers' verlagen zich niet tot 'stupid red burn.'

Maar zo'n strategie is vaak redelijk makkelijk te stoppen, waardoor deze decks vaak niet goed genoeg zijn om op het hoogste niveau te functioneren, behalve als de piloot van het deck echt een grootmeester is.. Eigenlijk is het juist heel moeilijk om er succes mee te hebben. Ik ben altijd fan geweest van 'Red Deck Wins' en was er ooit behoorlijk goed in, in Hearthstone speel ik nu dus graag Tom's Aggro mage deck. Tot nu toe 11-11 dus maar 50% win rate, maar dat had makkelijk 16-6 kunnen zijn want ik maak nog zoveel fouten... Bij dit soort decks is het ongelooflijk belangrijk om meerdere beurten vooruit te rekenen en het verschil tussen win en verlies is vaak net die ene frost nova een beurt vroeger wel of niet casten...

Het deck is erg goedkoop, 1 Legend, Bloodmage Thalnos en 85% van het deck is common of basic . Die Bloodmage is wel superbelangrijk, als je die niet hebt zakt de effectiviteit van het deck flink in.

Tom's Legend Medivh's Burn deck:
Class (22)

1 Ice Lance2
1 Mana Wyrm2
1 Mirror Image2
2 Frostbolt2
2 Medivh’s Valet2
2 Sorcerer’s Apprentice2
3 Arcane Intellect2
3 Forgotten Torch2
3 Frost Nova2
3 Ice Block2
4 Fireball2

Neutral (8)

2 Bloodmage Thalnos1
2 Doomsayer1
2 Loot Hoarder2
3 Acolyte of Pain2
3 Coldlight Oracle2

Strategie in grote lijnen is als volgt. Gemiddeld beurt 1-5 speel je goedkope minions en frostbolt / torch je opponents minions, elke face damage hier is meegenomen. Vanaf ongeveer beurt 6 negeer je alle opponents minions en bescherm je jezelf enkel nog met frost nova
+ doomsayer, of gewoon frostnova to stall, en met ice blocks. Meestal doe je 16-24 damage in 1 beurt door een combinatie van sorcere's apprentice / thalnos + alle burn die je hebt. Of een frostbolt + ice lance icelance salvo.. We zitten vaak in beurt 8-10 nu.

Als je zeker weet dat de tegenstander niet een heleboel healing heeft, dan kun je de burn ook uitspreiden over 2 beurten. (Uiteraard beschermd achter een Ice Block)

Makkelijke matchups: Alle andere aggro decks en control decks met weinig healing.
Moeilijke matchups: Reno decks, paladin met veel healing, priest met veel healing
Bijna onmogelijk matchup: Control warrior met veel armor...

Al met al een deck dat een hoog winpercentage kan halen zodra je de patronen goed geoefend hebt.

Het is trouwens geen supersnel deck , je bent een hele tijd bezig met het opzetten van de kill en je hebt meestal wel 75% of meer van je deck nodig.

Ook als je een hekel aan face decks hebt, is het aan te raden om dit eens te gaan spelen, als je deze strategie onder de knie krijgt, kun je je er ook beter tegen verweren. Het is zeker geen makkelijk deck.

[ Bericht 0% gewijzigd door vaarsuvius op 10-10-2016 22:07:25 ]
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  Redactie Games maandag 10 oktober 2016 @ 22:06:54 #69
181272 crew  Noppie2000
pi_165884040
Wtf, ia dat een bekend deck? :D speel dat nu al een tijdje, kaart voor kaart. Zocht een manier om Freeze Mage te combineren met een hoger tempo deck en kwam hier op uit. Grappig :)

Heerlijk deck ja, constant rekenen en risico nemen _O_
pi_165884564
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 22:06 schreef Noppie2000 het volgende:
Wtf, ia dat een bekend deck? :D speel dat nu al een tijdje, kaart voor kaart. Zocht een manier om Freeze Mage te combineren met een hoger tempo deck en kwam hier op uit. Grappig :)

Heerlijk deck ja, constant rekenen en risico nemen _O_
Tsja, met hearthstone kom je al snel op decks die voor 90%-100% hetzelfde zijn, zeker met zo'n duidelijk gameplan als een deck als dit. De puzzelstukjes vallen dan bijna vanzelf op hun plek.. Er is bijna geen kaart die niet essentieel is, ik zou hoogstens 1 oracle vervangen voor iets anders afhankelijk van de metagame (als je constant tegen deck speelt die erg gevaarlijk worden als je hen gratis kaarten geeft)

Dit deck kreeg bekendheid toen de youtuber Trump het gebruikte voor een run to rank 1 met iets van 80% win rate.. Hij had het op reddit gevonden van ene Tom dus.. Maar ongetwijfeld hebben velen wereldwijd het freeze mage concept naar deze extreme variant uitontwikkeld.

Het leukst is winnen tegen hunters.. die zijn niet gewend dat een ander hun damage uitlacht en nog harder terug slaat....
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_165888292
Medivh's Valet Mage ja. Heb het ook gespeeld, al vind ik zelf een echte Freeze Mage leuker spelen.

Zelf net een pot met Dragon Pala gespeeld tegen een Control Warrior. Zo'n lol! Echt, als dit lukt, ben ik altijd blij :D

https://hsreplay.net/replay/X6CrkZzd9Nnyt2NXJWAhsm
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  Redactie Games dinsdag 11 oktober 2016 @ 10:33:07 #72
181272 crew  Noppie2000
pi_165890262
Hoeveel gold hebben jullie eigenlijk ondertussen? Zit nu zelf op 3860, meeste dat ik ooit heb gehad :@
pi_165890279
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 10:33 schreef Noppie2000 het volgende:
Hoeveel gold hebben jullie eigenlijk ondertussen? Zit nu zelf op 3860, meeste dat ik ooit heb gehad :@
~8300. Dat worden 100 packs als de nieuwe uitbreiding uit komt. :D
  Redactie Games dinsdag 11 oktober 2016 @ 10:42:13 #74
181272 crew  Noppie2000
pi_165890366
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 10:34 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:

[..]

~8300. Dat worden 100 packs als de nieuwe uitbreiding uit komt. :D
Damn, je bent me een aantal stappen voor _O- Weet nog niet wat ik met mijn gold ga doen, sowieso packs maar mezelf kennende koop ik toch wel weer de 50pack preorder :D Wil sowieso een minimum hoeveelheid gold bewaren voor de adventure erna.
pi_165890477
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 10:42 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Damn, je bent me een aantal stappen voor _O- Weet nog niet wat ik met mijn gold ga doen, sowieso packs maar mezelf kennende koop ik toch wel weer de 50pack preorder :D Wil sowieso een minimum hoeveelheid gold bewaren voor de adventure erna.
Ik koop alleen de adventure voor echt geld. Dat is efficiënter qua euro/gold ratio.
pi_165890775
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 10:33 schreef Noppie2000 het volgende:
Hoeveel gold hebben jullie eigenlijk ondertussen? Zit nu zelf op 3860, meeste dat ik ooit heb gehad :@
Ik 3700. En dat is ook het meeste dat ik ooit had. En ik koop ook gewoon de 50packs-aanbieding weer. En ik denk iets van 30 -50 packs extra. Ik verwacht eind november een uitbreiding.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_165891691
Zit op ongeveer 4550 nu. Laatst wel veel gold uitgegeven aan kara adventure. Maar dat is samen met pakjes van nieuwe sets ook het enige waar ik mijn gold aan uit ga geven. Heb genoeg geld in het spel gestoken en speel het ook niet zo vaak meer (alleen maar quests en tavern brawl voor pakje) dat ik er nog behoefte aan heb om geld in te stoppen.
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 12:01:35 #78
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_165891720
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 10:33 schreef Noppie2000 het volgende:
Hoeveel gold hebben jullie eigenlijk ondertussen? Zit nu zelf op 3860, meeste dat ik ooit heb gehad :@
Ik probeer het zo op 4000-5000 te houden. Af en toe denk ik 'ik ga net zo lang arena spelen tot ik onder de 4000 zit' en dan doe ik daarna weken geen arena en dan komt het er weer bij.

En ik heb er geen echt geld in gestoken, dus bij een adventure spaar ik even iets meer gold.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_165894466
Ik weet dat ik hier vaak kom voor decks en nu is het weer zover eigenlijk; hebben jullie nog tips voor LEUKE decks? Het hoeft niet eens heel goed te zijn. Ik heb Yogg'Saron in een pack gekregen maar de meeste decks waar ik hem instop komen niet eens tot 10 manna in een potje :P Kijken jullie voor decks ook altijd op hearthpwn?
pi_165897507
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 05:28 schreef mosselmossel het volgende:
Medivh's Valet Mage ja. Heb het ook gespeeld, al vind ik zelf een echte Freeze Mage leuker spelen.

Zelf net een pot met Dragon Pala gespeeld tegen een Control Warrior. Zo'n lol! Echt, als dit lukt, ben ik altijd blij :D

https://hsreplay.net/replay/X6CrkZzd9Nnyt2NXJWAhsm
De eerste hufter die ik tegenkom moet ook meteen smorcshaman zijn :r
pi_165897578
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 18:16 schreef muhahaha het volgende:

[..]

De eerste hufter die ik tegenkom moet ook meteen smorcshaman zijn :r
Huh? Die zijn er bijna niet. Allemaal midrange momenteel.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_165897600
Heb onlangs een Priest resurrect deck gemaakt. Tot nu toe best goed gegaan en van mijn collega vandaag 7x op rij gewonnen _O-. Niet dat dat een prestatie is verder, maar wel leuk altijd
pi_165897606
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 18:24 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Huh? Die zijn er bijna niet. Allemaal midrange momenteel.
Het was toch echt een smorcer, was in 5 beurten kapot ;(
pi_165929779
Brawl is wel grapppig :) Babbling Book is wel verrassend voor de tegenstander. Als je snel een win wil farmen zou ik voor Mind Blast gaan. Met Murloc Tidecaller kan ook erg snel gaan.

[ Bericht 8% gewijzigd door lord_bono op 13-10-2016 14:09:11 ]
  Redactie Games donderdag 13 oktober 2016 @ 13:59:05 #85
181272 crew  Noppie2000
pi_165929888
Renounce Darkness OPOP.
pi_165930031
Iemand aan het spelen? Heb de friend battle quest. #Muller2597
pi_165937376
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2016 13:53 schreef lord_bono het volgende:
Brawl is wel grapppig :) Babbling Book is wel verrassend voor de tegenstander. Als je snel een win wil farmen zou ik voor Mind Blast gaan. Met Murloc Tidecaller kan ook erg snel gaan.
Mind blast inderdaad. Mijn tegenstander had hetzelfde bedacht alleen begon ik met Light of the Naaru in mijn hand dus zijn eerste Mind Blast werd direct zijn ondergang :+
pi_165953397
Zelf ook priest gepakt voor de brawl maar dan met de Forbidden kaart.. on curve minions maken werkt best prima.

Een van mijn potten tegen een mind blast priest kreeg ik priest of the feast als class kaart.. tegenstander 2 kaarten op hand.. heb maar een paar wisps gemaakt om mezelf op 16 leven te zetten en daarna was t easy win :p
pi_165959427
Vanochtend een warlockdeck gemaakt met renounce darkness, werkt ook best aardig :)
pi_166010262
Renounce Darkness was het leukst, Rogue's Swashbuckler ook wel. Af en toe wat Maelstrom Portals met shaman om de murlocs te counteren.

Arena begint overigens steeds saaier te worden. Meer dan de helft van m'n opponents zijn mages, en dan hebben ze vaak ook nog eens 2x flamestrike en 3x firelands portals ofzo, daar valt niet van te winnen.
pi_166014201
Aangezien je nog steeds geen pack-tokens krijgt en dus wordt opgezadeld met pakjes uit de laatste uitbreiding, speel ik al heel lang geen Arena meer. Is wel goed voor m'n goudbalans :)
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_166017143
Ik vind de ladder steeds saaier worden. Echt veel creatieve decks kom je niet tegen (ben ik zelf ook debet aan). Dat en mensen die altijd de juiste kaart afrapen. Dan vond ik mijn mtg tijd toch een stuk boeiender :)
pi_166017509
Heroic Tavern Brawl bekend gemaakt:

http://us.battle.net/hearthstone/en/blog/20324471

Behoorlijke entrance fee van 1000 gold of $9,99..
  maandag 17 oktober 2016 @ 18:31:40 #94
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_166017635
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2016 18:24 schreef lord_bono het volgende:
Heroic Tavern Brawl bekend gemaakt:
[ afbeelding ]
http://us.battle.net/hearthstone/en/blog/20324471

Behoorlijke entrance fee van 1000 gold of $9,99..
90% aggro shamans incoming
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_166017679
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2016 18:31 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

90% aggro shamans incoming
Ik schat wel in dat ze daar iets aan doen in dit format. Is te duur om zomaar vrij te laten.

Dan nog: ik denk te duur voor een prutser als ik.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  Redactie Games maandag 17 oktober 2016 @ 18:42:43 #96
181272 crew  Noppie2000
pi_166017857
quote:
99s.gif Op maandag 17 oktober 2016 18:33 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik schat wel in dat ze daar iets aan doen in dit format. Is te duur om zomaar vrij te laten.

Dan nog: ik denk te duur voor een prutser als ik.
Zoals? Het is een Standard deck, verder geen restricties.

Ik heb genoeg decks die van Aggro kunnen winnen, je kunt er gewoon omheen bouwen. Ik gok juist dat het meeste Midrange gaat zijn, om te kunnen reageren op verschillende soorten decks.

Ga het zelf niet proberen :)

Edit: het is geen nieuw format he, gewoon de wekelijkse Brawl.
pi_166017897
Ik zou inderdaad eerder midrange of zoo verwachten dan fashaman :)
pi_166018031
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2016 18:42 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]
Edit: het is geen nieuw format he, gewoon de wekelijkse Brawl.
Dat heb ik er niet in gelezen. Geen wekelijks gratis pakje meer dan? :(
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  Redactie Games maandag 17 oktober 2016 @ 18:55:43 #99
181272 crew  Noppie2000
pi_166018131
quote:
99s.gif Op maandag 17 oktober 2016 18:50 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Dat heb ik er niet in gelezen. Geen wekelijks gratis pakje meer dan? :(
Staat er ook :+

quote:
You can participate in Heroic Brawl for a limited amount of completed runs.

We’ll return to our normal Tavern Brawl schedule after the conclusion of the Heroic Tavern Brawl week.
pi_166018161
*Mossel moet eens leren lezen*
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  Redactie Games maandag 17 oktober 2016 @ 19:01:01 #101
181272 crew  Noppie2000
pi_166018259
Wel een slimme zet trouwens, over 2 weken is Blizzcon en wordt de nieuwe expansion aangekondigd. Dan moet men wel packs kopen natuurlijk, niet hun goud opsparen. Wat doe je dan? Een 1000 Gold Heroic Brawl introduceren _O-
pi_166020014
Ik sla hem in elk geval over. :P zulke grote winstreaks heb ik niet in standard dus lijkt me zonde van het gold.
  maandag 17 oktober 2016 @ 22:29:18 #103
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_166025441
Tsja, 1x 1000 durf ik er denk ik wel aan uit te geven, al heb ik op dit moment niet echt een gouden standard deck.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  Redactie Games dinsdag 18 oktober 2016 @ 13:39:48 #104
181272 crew  Noppie2000
pi_166035164
quote:
0 - 1 pack
1 - 2 packs
2 - 3 packs
3 - 4 packs + 120g + 120dust
4 - 5 packs + 190g + 190dust
5 - 6 packs + 220g + 220dust
6 - 7 packs + 250g + 250dust
7 - 8 packs + 280g + 280dust
8 - 9 packs + 310g + 310dust
9 - 16 packs + 400g + 400dust
10 - 16 packs + 400g + 400dust + 1 golden legendary
11 - 16 packs + 480g + 480dust + 2 golden legendaries
12 - 50 packs + 1100g + 1100dust + 3 golden legendaries
6-7 wins dus om gelijk te spelen, dat gaat de meeste niet lukken :D
pi_166035246
Wat een verschil tussen 11 en 12 wins _O-

Deze laat ik maar gaan
  Redactie Games dinsdag 18 oktober 2016 @ 13:47:36 #106
181272 crew  Noppie2000
pi_166035341
Ze hebben letterlijk het Arena-format gepakt (7 wins is winst, 12 wins is extra grote reward), maar in een Standard-format komt dat denk ik minder tot zijn recht. De beste spelers met de beste decks hebben maximaal een ~70% winrate (om en nabij), de grote menigte gaat hier echt zoveel geld mee verliezen, dat is niet leuk meer :P
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 13:49:30 #107
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_166035383
Aan de andere kant: met een goed deck en skills kun je hier dik winnen
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Redactie Games dinsdag 18 oktober 2016 @ 13:53:02 #108
181272 crew  Noppie2000
pi_166035449
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 13:49 schreef Perrin het volgende:
Aan de andere kant: met een goed deck en skills kun je hier dik winnen
Ja, klopt. En met veel mazzel :)

Maar daarom, de meeste hebben dat niet. Ik gok dat ruim 80% die dit speelt verlies maakt.
pi_166042594
hoe speel je in godsnaam tegen die kut facehunters en die warlock decks met al die mini minions? Ik heb nu een redelijk deck tegen vrijwel alle andere decks behalve deze.
pi_166045290
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 19:48 schreef nickhguitar het volgende:
hoe speel je in godsnaam tegen die kut facehunters en die warlock decks met al die mini minions? Ik heb nu een redelijk deck tegen vrijwel alle andere decks behalve deze.
Er is geen enkel deck dat alles verslaat. Dus als je het alleen niet lekker doet tegen hunters en locks, wen eraan en tel je zegeningen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  donderdag 20 oktober 2016 @ 22:37:32 #111
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_166094666
Nieuwe patch... http://www.hearthpwn.com/(...)loc-card-changes-bug

Ethereal Peddler now reads “Battlecry: If you’re holding any non-Rogue class cards, reduce their Cost by (2).” This was done to make it more clear, especially with upcoming releases.

The following Murlocs that affected ALL Murlocs now only affect friendly ones, to improve the Murloc mirror-match. These cards are not eligible for a full dust refund.
-Grimscale Oracle now reads “Your other Murlocs have +1 Attack.”
-Coldlight Seer now reads “Battlecry: Give your other Murlocs +2 Health.”
-Murloc Tidecaller now reads “Whenever you summon a Murloc, gain +1 Attack.”
-Murloc Warleader now reads “Your other Murlocs have +2/+1.”

The following bugs have been squashed:
-Yogg-Saron, Hope’s End now properly applies the Overload effect when it casts a spell with Overload.
-Sir Finley Mrrgglton no longer offers Lesser Heal as an option of Hero Powers to Discover when played by Tyrande.
-Casting Entomb on a transformed minion will no longer reveal the minion’s identity if it gets drawn again.
-Gladiator’s Longbow now properly prevents damage caused by Explosive Trap.

The following card back has been added:
Welcome Inn – Acquired by attending BlizzCon 2016 or purchasing a Virtual Ticket for BlizzCon 2016.

Many new daily quests have been added.

quote:
New Daily Quests
50 Gold - Inspiring - Use your Hero Power 30 times.
50 Gold - Weaponmaster - Play 10 Weapons.
50 Gold - It's a Secret to Everyone - Play 10 Secrets.
50 Gold - Combo Meal - Play 10 Combo cards.
50 Gold - Elemental Overload - Play 15 Overload cards.
50 Gold - You Shall Not Pass! - Play 20 Taunt minions.
50 Gold - Rampage - Play 10 Enrage minions.
50 Gold - Tiny Bubbles Make Me Happy - Play 10 Divine Shield minions.
50 Gold - Death to the Living! - Play 20 Deathrattle minions.
100 Gold - Cry Havoc - Play 75 Battlecry minions.
50 Gold - For Azeroth! - Play 30 Battlecry minions.
50 Gold - Swashbuckler - Play 10 Pirates.
100 Gold - Murlocalypse - Play 75 Murlocs.
50 Gold - Mrgrgrglrr - Play 30 Murlocs.
50 Gold - Beyond the Dark Portal - Play 15 Demons.
50 Gold - Stable Master - Play 20 Beasts.
60 Gold - Warrior Mastery - Play 50 Warrior class cards. (Additional mastery quests for all other classes)
40 Gold - Play 30 Warrior class cards. (Additional quests for all other classes)
50 Gold - Overpowered - Play 10 cards that cost 8 or more.
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
pi_166103203
Denk dat deze quests echt een enorme boost gaan geven voor de lol op Casual.
Speelde net al tegen een heel grappig murloc-shaman-deck.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_166105759
Meer quests is prima, maar 30/50 class cards spelen is behoorlijk kut als je niet met bepaalde classes speelt.. En quests d.m.v. brawl behalen is ook een stuk lastiger op deze manier.
  Redactie Games vrijdag 21 oktober 2016 @ 14:20:28 #114
181272 crew  Noppie2000
pi_166105780
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2016 14:19 schreef lord_bono het volgende:
Meer quests is prima, maar 30/50 class cards spelen is behoorlijk kut als je niet met bepaalde classes speelt.. En quests d.m.v. brawl behalen is ook een stuk lastiger op deze manier.
Dan ga je andere klassen spelen of reroll je :P
pi_166106026
Priest en Paladin instant reroll
hhhhh
pi_166108425
Dat nieuwe champion system is wel leuk voor mensen die ook de toernooien volgen. Thijs maar als de mijne genomen, die hoop ik toch wel de finale te zien halen na vorig jaar.

Al zijn de grand tournament packs toch wel karig, dat immers de eerst volgende expansion die er uit wordt gerotate.

[ Bericht 26% gewijzigd door Timwonnacott op 21-10-2016 17:05:38 ]
pi_166119584
quote:
1s.gif Op maandag 17 oktober 2016 18:42 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Zoals? Het is een Standard deck, verder geen restricties.

Ik heb genoeg decks die van Aggro kunnen winnen, je kunt er gewoon omheen bouwen. Ik gok juist dat het meeste Midrange gaat zijn, om te kunnen reageren op verschillende soorten decks.

Ga het zelf niet proberen :)

Edit: het is geen nieuw format he, gewoon de wekelijkse Brawl.
Kom op het is eenmalig! Of in elk geval zal het een zeldzaam event zijn... Ik durf het wel aan met mijn druid deck , dat is mijn beste standard deck met 41-18 op dit moment.

Maar meer dan 1 keer zal ik het niet gaan spelen, ik wil helemaal geen pakjes kopen, zelfs niet met korting (6+ wins)


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 15% gewijzigd door vaarsuvius op 22-10-2016 01:10:49 ]
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  Redactie Games zaterdag 22 oktober 2016 @ 09:01:55 #118
181272 crew  Noppie2000
pi_166120738
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2016 00:56 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

Kom op het is eenmalig! Of in elk geval zal het een zeldzaam event zijn... Ik durf het wel aan met mijn druid deck , dat is mijn beste standard deck met 41-18 op dit moment.

Maar meer dan 1 keer zal ik het niet gaan spelen, ik wil helemaal geen pakjes kopen, zelfs niet met korting (6+ wins)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik durf het ook wel aan hoor en ik geloof best dat ik de 7 wins kan halen, maar ik neem het risico liever niet met een aanstaande expansion, koop ik liever daar 10 extra packs bij :)

Ik ga sowieso een hoop van de runs kijken op Twitch, wellicht dat ik een goed 'anti-Brawl-meta' deck kan maken :+
pi_166139331
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 22:37 schreef DoomCow het volgende:
Many new daily quests have been added.
Superleuk dit op Casual nu. Vanavond 5 potjes, waaronder tegen een Enrage Warrior, een Weaponmaster Warrior.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_166209520
Lollerpotje in WIld tegen een greedy priest. Alleen was ik ook greedy, waardoor hij op turn 4 al in fatigue zat :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_166210478
quote:
99s.gif Op zondag 23 oktober 2016 01:15 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Superleuk dit op Casual nu. Vanavond 5 potjes, waaronder tegen een Enrage Warrior, een Weaponmaster Warrior.
Vind er geen zak aan. Heb nu Play 100 battlecry minions en Play 50 battlecry minions..
pi_166212780
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 00:53 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Vind er geen zak aan. Heb nu Play 100 battlecry minions en Play 50 battlecry minions..
Vind het ook kut. Moet allemaal decks spelen die ik niet wil spelen, om toch mijn dailies te kunnen halen.
pi_166212956
Dat moest hiervoor ook. Regelmatig zitten zuchten over een Druid/Rogue-quest.

Ik ben nog altijd fan.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  Redactie Games woensdag 26 oktober 2016 @ 09:25:58 #125
181272 crew  Noppie2000
pi_166213037
quote:
10s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 09:04 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:

[..]

Vind het ook kut. Moet allemaal decks spelen die ik niet wil spelen, om toch mijn dailies te kunnen halen.
Dan re-roll je :)
pi_166213162
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 09:25 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Dan re-roll je :)
Zijn nu zoveel kut quests dat de quest die ik daarop krijg ook kut is.
Geen 30 rogue cards, maar tig murlocs... jeej }:|
pi_166213274
quote:
10s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 09:35 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:

[..]

Zijn nu zoveel kut quests dat de quest die ik daarop krijg ook kut is.
Geen 30 rogue cards, maar tig murlocs... jeej }:|
De quests zijn nu vervelender inderdaad, de win 2/3/5 class quests kon je 9 van de 10 keer in de Brawl behalen.
pi_166213329
Ik vind het echt zo veel fijner dat je niet meer per se hoeft te winnen. Dat stimuleert creatief dingen doen zo veel.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_166216353
Ik vond de 30 taunt minions spelen nog goed te doen hoor :). Bolster erbij en gaan :D
Wel casual, geen ladder.
  Redactie Games donderdag 27 oktober 2016 @ 17:52:19 #130
181272 crew  Noppie2000
pi_166244273
Thijs speelt over 8 minuten zijn eerste groepswedstrijd voor Blizzcon :)

Edit: en verloren, 4-3, discutabele keuzes met zijn Druid deck.

[ Bericht 18% gewijzigd door Noppie2000 op 27-10-2016 19:40:29 ]
pi_166246376
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 17:52 schreef Noppie2000 het volgende:
Thijs speelt over 8 minuten zijn eerste groepswedstrijd voor Blizzcon :)

Edit: en verloren, 4-3, discutabele keuzes met zijn Druid deck.
En ook die Freezing Trap met z'n hunter vond ik niet best.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  Redactie Games donderdag 27 oktober 2016 @ 19:51:00 #132
181272 crew  Noppie2000
pi_166246383
quote:
99s.gif Op donderdag 27 oktober 2016 19:50 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

En ook die Freezing Trap met z'n hunter vond ik niet best.
Ook die, ja :P
pi_166279136
Beter wint thijs wel vandaag, anders hebben we straks allemaal maar 1 pack :'(
hhhhh
pi_166280088
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 11:01 schreef DaveDave09 het volgende:
Beter wint thijs wel vandaag, anders hebben we straks allemaal maar 1 pack :'(
Hoelaat moet hij vandaag spelen? O-)
  Redactie Games zaterdag 29 oktober 2016 @ 12:38:29 #135
181272 crew  Noppie2000
pi_166280305
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 12:21 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Hoelaat moet hij vandaag spelen? O-)
18:00 onze tijd
pi_166280415
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 12:38 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

18:00 onze tijd
Bedankt ^O^
pi_166286124
2-2!!
hhhhh
pi_166286468
En 3-3!
  Redactie Games zaterdag 29 oktober 2016 @ 19:18:41 #139
181272 crew  Noppie2000
pi_166286471
Wordt lastig dit.
  Redactie Games zaterdag 29 oktober 2016 @ 19:33:05 #140
181272 crew  Noppie2000
pi_166286720
Rip
pi_166286724
GG 1 pack en weer een illusie rijker :(:(
hhhhh
pi_166286731
Mijn packs, wat doe je!?
pi_166286732
-O- :'(
pi_166305782
Ja, rot voor hem maar had het eerlijk gezegd wel een beetje verwacht na het zien van zijn line-up.

Heb zelf dan oo niet voor hem gestemd maar op Amnesiac.

3 packs tot nu toe :7
pi_166306335
Nu een week (of ruime week, weet niet precies) verder dat we de nieuwe quests hebben, weet nog ik niet zo goed wat ik er van vindt en met welke doel Blizzard ze toegevoegd heeft. Grote pluspunt is het eenvoudige en snelle goud verdienen en dan met name de speel 50 <class> kaarten enz. Je maakt een nieuwe deck, je gooit er 30 class kaarten in. Casual mode en 3 potjes later heb je 60 goud binnen. Zo doe ik het althans en op zich zit er wel een kleine fun factor in soms, afhankelijk van de class. Maar zoals nu net bij rogue voegde het verder niks toe.
pi_166306682
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 17:32 schreef Cornelis83 het volgende:
Nu een week (of ruime week, weet niet precies) verder dat we de nieuwe quests hebben, weet nog ik niet zo goed wat ik er van vindt en met welke doel Blizzard ze toegevoegd heeft. Grote pluspunt is het eenvoudige en snelle goud verdienen en dan met name de speel 50 <class> kaarten enz. Je maakt een nieuwe deck, je gooit er 30 class kaarten in. Casual mode en 3 potjes later heb je 60 goud binnen. Zo doe ik het althans en op zich zit er wel een kleine fun factor in soms, afhankelijk van de class. Maar zoals nu net bij rogue voegde het verder niks toe.
Ik vind het wel leuk dat casual nu echt wat meer casual lijkt. Eerst moest je met goede decks spelen om de win-quests snel te halen, maar nu kom je wat meer gekke dingen tegen. Bijvoorbeeld al een paar keer gespeeld tegen een deck met allemaal murlocs voor de murlocquest.
pi_166327796
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 17:54 schreef BobW het volgende:

[..]

Ik vind het wel leuk dat casual nu echt wat meer casual lijkt. Eerst moest je met goede decks spelen om de win-quests snel te halen, maar nu kom je wat meer gekke dingen tegen. Bijvoorbeeld al een paar keer gespeeld tegen een deck met allemaal murlocs voor de murlocquest.
Helemaal mee eens. had vandaag een gast die met zijn warrior moest winnen op casual en ik had met 30-druidkaarten-quest. Hij had in drie beurten door wat ik moest doen en heeft me fijn met hele deck laten doorduwen, terwijl; hij zichzelf ook naar fatique hielp. Supergrappig potje was dat. Casual, fun, zoals Hearthstone hoort te zijn. Zonder dat je verplicht moet winnen wat frustratie oplevert ales je weer een Druid/Rogue-quest ziet.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  Redactie Games maandag 31 oktober 2016 @ 15:57:42 #149
181272 crew  Noppie2000
pi_166327837
quote:
99s.gif Op maandag 31 oktober 2016 15:55 schreef mosselmossel het volgende:

[..]
een Druid/Rogue-quest ziet.
Niets mis met Beast Druid en Miracle Rogue :+

Verder compleet met je eens hoor, was gister tegen een Enrage / Taunt Warrior aan het spelen, terwijl ik probeerde om allemaal class kaarten te spelen. Hilarisch potje was dat :P Wat dat betreft een goede keuze, casual is zeker meer casual geworden.
pi_166330624
Jullie nog tips wat betreft het craften van een nieuwe legendary? Heb er al een aantal en heb nu weer wat andere kaarten gedust waardoor er ruimte is.

Wat ik graag speel: Miracle Rogue, Control Warrior, Zoolock.

Kaarten waar ik zelf aan dacht zijn: Leeroy Jenkins, Grommash Hellscream, Harrison Jones, Cairne Bloodroof. Verder is bloodmage thalnos altijd sterk, maar die vind ik zo saai :'(

Ik craft liever kaarten uit de classic set. Justicar Trueheart zou ook een goede zijn zie ik net, maar die kun je vanaf januari niet meer standard spelen dacht ik.

Edit: Ik zie net dat ik met wat creativiteit ook de ruimte heb om 2 kaarten te maken. Dan komt er sowieso OF leeroy OF grommash en wellicht beide. Ik vraag me af hoe belangrijk/goed Harrison Jones is.

[ Bericht 13% gewijzigd door WaikikiWim op 31-10-2016 18:57:07 ]
pi_166331030
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 18:45 schreef nickhguitar het volgende:
Edit: Ik zie net dat ik met wat creativiteit ook de ruimte heb om 2 kaarten te maken. Dan komt er sowieso OF leeroy OF grommash en wellicht beide. Ik vraag me af hoe belangrijk/goed Harrison Jones is.
Ik speel niet met de decks waar jij momenteel mee speelt, maar ik zie Harrison Jones wel vaker terugkomen de laatste tijd. Tegen Shamans en als iemand Medivh's staff heeft bv. Leeroy is goed voor Zoolock en Miracle Rogue, zit 9 van de 10 in het deck.
pi_166331174
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 19:05 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Ik speel niet met de decks waar jij momenteel mee speelt, maar ik zie Harrison Jones wel vaker terugkomen de laatste tijd. Tegen Shamans en als iemand Medivh's staff heeft bv. Leeroy is goed voor Zoolock en Miracle Rogue, zit 9 van de 10 in het deck.
Ja Leeroy is inderdaad echt goed in die 2.. Grommash is wel heel specifiek (maar wel heel goed voor Control Warrior :Y ). Misschien dan toch Harrison

Die kan immers ook gewoon in control warrior toch?

Edit: Zou Leeroy in datzelfde warrior control deck een vervanger van Grommash kunnen zijn? Of dan toch beter een andere kaart?
pi_166331204
Leeroy en Grommash imo, beide staple kaarten voor je favoriete decks.
pi_166331392
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 19:12 schreef muhahaha het volgende:
Leeroy en Grommash imo, beide staple kaarten voor je favoriete decks.
En waarom dan Grommash? Die is immers Warrior only waar Harrison ook gewoon in andere decks belangrijk is/kan zijn (ook in control warrior toch?)
pi_166333947
Ik zou je dust bewaren tot de nieuwe expansion bekend is.
pi_166336951
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 20:37 schreef TwyLight het volgende:
Ik zou je dust bewaren tot de nieuwe expansion bekend is.
Dit. Vrijdag wordt een nieuwe expansion aangekondigd. Die is er vast eind november dan.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  Redactie Games woensdag 2 november 2016 @ 09:43:53 #157
181272 crew  Noppie2000
pi_166363613
Net een Warrior van 89 Health naar Lethal gemilled in 1 beurt :') :D
pi_166364569
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 09:43 schreef Noppie2000 het volgende:
Net een Warrior van 89 Health naar Lethal gemilled in 1 beurt :') :D
ik wil weten hoe...
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  Redactie Games woensdag 2 november 2016 @ 11:11:52 #159
181272 crew  Noppie2000
pi_166364922
quote:
99s.gif Op woensdag 2 november 2016 10:45 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

ik wil weten hoe...
Brann Bronzebeard + Violet Illusionist + 2x Coldlight Oracle :+

Zelf geen fatigue door immune op mijn beurt, deed hem 99 geloof ik :P
pi_166365149
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 11:11 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Brann Bronzebeard + Violet Illusionist + 2x Coldlight Oracle :+

Zelf geen fatigue door immune op mijn beurt, deed hem 99 geloof ik :P
Wow, dan ben je geduldig geweest. Moet hij al 7 fatigue in de beurt ervoor hebben gehad :D
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  Redactie Games woensdag 2 november 2016 @ 11:56:00 #161
181272 crew  Noppie2000
pi_166365785
quote:
99s.gif Op woensdag 2 november 2016 11:27 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Wow, dan ben je geduldig geweest. Moet hij al 7 fatigue in de beurt ervoor hebben gehad :D
Als ik hem met die combo niet doodmaak, sloopt hij mijn Violet en kan ik zelf doodgaan door fatigue :P

Hij was ook erg lang dreigend (Prince Malchezaar), dus het duurde even ja :D
pi_166366017
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 11:56 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Als ik hem met die combo niet doodmaak, sloopt hij mijn Violet en kan ik zelf doodgaan door fatigue :P

Hij was ook erg lang dreigend (Prince Malchezaar), dus het duurde even ja :D
Heb je toevallig HDT en kun je die game naar HSReplay uploaden? Ik ben wel heel benieuwd hoe je het voor elkaar hebt gekregen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  Redactie Games woensdag 2 november 2016 @ 13:01:27 #163
181272 crew  Noppie2000
pi_166367216
quote:
99s.gif Op woensdag 2 november 2016 12:06 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Heb je toevallig HDT en kun je die game naar HSReplay uploaden? Ik ben wel heel benieuwd hoe je het voor elkaar hebt gekregen.
Ik hou niets bij nee :@

Het doel is eigenlijk overleven en de combo mogelijk maken. Mooie combo's zijn dan die fatigue strategie, maar ook Fool's Bane met Violet bijvoorbeeld. Deck heeft supergierig 5 wapens, 2x brawl, 2x execute, 2x shield slam. Thaurissan, Justicar, 2x revenge, 2x bash en ga maar door :P

Doet het eigenlijk best goed tegen dingen als Shaman, Zoo. Mijn tegenstander was CW en maakte de fout 2x acolyte te spelen, dat kostte hem 6 draws :+
pi_166385840
Dreadsteed en Darkshire Councilman in de charge lane is GG :')
  Redactie Games donderdag 3 november 2016 @ 09:44:36 #165
181272 crew  Noppie2000
pi_166386204
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 09:21 schreef lord_bono het volgende:
Dreadsteed en Darkshire Councilman in de charge lane is GG :')
Geen silence hebben :')
pi_166386231
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 09:44 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Geen silence hebben :')
Daarna in mijn deck gedaan ja :P Wist niet wat me overkwam toen ik de eerste Warlock tegen kwam
pi_166386366
Windfury minions werken ook erg lekker en dan Ancient Watcher en die 7/7 in je tauntlane :)
pi_166399860
Heeft iemand al z'n tweede champion kunnen kiezen? Deadline is 23;59 PDT, dus is nog niet geweest. Maar ik zie niet waar ik een nieuw iemand kan kiezen.

Nvm, 2e window om iemand te kiezen was dus alleen als je 1e keer niet had gevote en dus niet als je eerder gekozen champion er al uit is.
pi_166420149
Mean streets of gadgetzan it is :)
hhhhh
pi_166420186
Eerste kaarten.



En de nieuwe create a card-mechanic is huge:
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_166420404
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 november 2016 20:15 schreef mosselmossel het volgende:
Eerste kaarten.

[ afbeelding ]

En de nieuwe create a card-mechanic is huge:
[ afbeelding ]
Die spell(s) wat je kan createn met Kazakus _O_

Mean streets of Gadgetzan

[ Bericht 5% gewijzigd door lord_bono op 04-11-2016 20:31:15 ]
  Redactie Games vrijdag 4 november 2016 @ 21:43:15 #172
181272 crew  Noppie2000
pi_166422696
Hele toffe kaarten gezien tot nu toe. Anti-aggro, goede dingen voor Priest, diversiteit binnen klassen. Prima :Y
pi_166424969
Wat vinden jullie van de Hearthpwn twitter background? :P heb mn best gedaan :@

Eindelijk bekend trouwens, wist al een tijdje wat de nieuwe expansion was. Moeilijk om niks te zeggen :D
pi_166430954
weten jullie trouwens hoe die ingame 'app' heet die sommige twitch spelers hebben bij Arena? Dan staat er een % bij elke minion/spell op basis van geschiktheid. Is er ook een meer geavanceerde versie van deze tool? Dat hij dus ook bijhoud wat je al in je deck hebt gestopt en op basis daarvan ook eventuele synergy meeneemt?
pi_166431159
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 13:54 schreef nickhguitar het volgende:
weten jullie trouwens hoe die ingame 'app' heet die sommige twitch spelers hebben bij Arena? Dan staat er een % bij elke minion/spell op basis van geschiktheid. Is er ook een meer geavanceerde versie van deze tool? Dat hij dus ook bijhoud wat je al in je deck hebt gestopt en op basis daarvan ook eventuele synergy meeneemt?
Doet Heartharena allemaal
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_166433914
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 13:54 schreef nickhguitar het volgende:
weten jullie trouwens hoe die ingame 'app' heet die sommige twitch spelers hebben bij Arena? Dan staat er een % bij elke minion/spell op basis van geschiktheid. Is er ook een meer geavanceerde versie van deze tool? Dat hij dus ook bijhoud wat je al in je deck hebt gestopt en op basis daarvan ook eventuele synergy meeneemt?
http://www.heartharena.com/overwolf bedoel je volgens mij ^O^
pi_166444996
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 17:46 schreef Silverdigger2 het volgende:

[..]

http://www.heartharena.com/overwolf bedoel je volgens mij ^O^
Klopt, thx! Werkt aardig trouwens. Bak normaal niks van Arena en nu al 4-1
  Redactie Games zondag 6 november 2016 @ 11:30:11 #178
181272 crew  Noppie2000
pi_166449792


  Redactie Games vrijdag 11 november 2016 @ 12:09:38 #179
181272 crew  Noppie2000
pi_166580314
Zoveel nieuwe kaarten en hier is niemand ;(

In ander nieuws: Gouden Paladin eindelijk vrijgespeeld *O* In één van de zwakste meta's voor de klasse, maar dat hindert niet :7
pi_166584572
Gisteren mijn eerste golden hero vrijgespeeld. Facehunter _O-.

Volgende hero wordt wss de warlock, die staat nu het hoogst met 277 wins van de 500 _O-
pi_166585358
Misschien moet ik die arena overlay ook eens testen, heb de afgelopen weken wel een paar keer 12 wins gehaald (niet eens met mage lol), kijken of het wat stabieler wordt met die app.

Deze nieuwe kaart vond ik overigens 1 van de leukere
pi_166586072
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 16:34 schreef Jiggler het volgende:
Misschien moet ik die arena overlay ook eens testen, heb de afgelopen weken wel een paar keer 12 wins gehaald (niet eens met mage lol), kijken of het wat stabieler wordt met die app.

Deze nieuwe kaart vond ik overigens 1 van de leukere
[ afbeelding ]
Erg mooie kaart idd! Die minion wat twee kopieën van hem summoned is ook erg nice. Zeker met alle class kaarten die nu je minions in je hand buffen.
pi_166586695
Volgens mij is mijn account gebugged, 4x achter elkaar geen midrange shaman
wtf?
hhhhh
pi_166587761
Sinds ^:


Was rank 3 op maandag :'(, zelfs als ik zelf de kanker join word het toch alleen mirror.. expansie mag van mij morgen komen.. en wat nerfs..
Wtf dachten ze met spirit claws en portal :')

/salt
hhhhh
pi_166588188
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 19:09 schreef DaveDave09 het volgende:
Sinds ^:
[ afbeelding ]

Was rank 3 op maandag :'(, zelfs als ik zelf de kanker join word het toch alleen mirror.. expansie mag van mij morgen komen.. en wat nerfs..

Wtf dachten ze met spirit claws en portal :')

/salt

Ik speel bijna nooit tegen shaman. Alleen Paladin en Rogue kom ik minder vaak tegen, zie ik in mijn andere statistiek.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_166588472
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 november 2016 19:29 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik speel bijna nooit tegen shaman. Alleen Paladin en Rogue kom ik minder vaak tegen, zie ik in mijn andere statistiek.
Rank?
hhhhh
pi_166588635
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 19:41 schreef DaveDave09 het volgende:

[..]

Rank?
11/12
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_166588830
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 november 2016 19:47 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

11/12
Zodra ik rank 11 hitte speelde ik van de 13 er 9 tegen midrange shaman lol.
Dit seizoen 30% tegen midrange shaman, vooral veel rond rank 3-4 en 9-10.
hhhhh
pi_166590866
pi_166590975
quote:
Who needs UTH!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_166611613


Wat een saaie kaart zeg, vergeleken met die van de Kabal.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Redactie Games zaterdag 12 november 2016 @ 20:22:33 #192
181272 crew  Noppie2000
pi_166611662
Waardeloze stats, sterk effect maar als clan legendary SAAAAAIIIIIIII, zeker na Kazakus.
pi_166611986
Ligt het aan mij of wordt silence beter en beter met deze nieuwe set. /haalt stof af van Ironbeak Owl en Spellbreaker :)
  zondag 13 november 2016 @ 19:17:17 #194
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_166633648
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2016 12:09 schreef Noppie2000 het volgende:
Zoveel nieuwe kaarten en hier is niemand ;(

In ander nieuws: Gouden Paladin eindelijk vrijgespeeld *O* In één van de zwakste meta's voor de klasse, maar dat hindert niet :7
GZ THAT! wel een toffe skin :) hoeveel heb je er nu golden?
  Redactie Games zondag 13 november 2016 @ 19:18:34 #195
181272 crew  Noppie2000
pi_166633699
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 19:17 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

GZ THAT! wel een toffe skin :) hoeveel heb je er nu golden?
1 :7 Volgende wordt druid, nu op 370 ofzo. Heb nooit gefarmed ervoor ofzo en speel heel divers, dus bijna alles zit al rond de 200 wins iig :)
  zondag 13 november 2016 @ 19:29:41 #196
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_166634254
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 19:18 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

1 :7 Volgende wordt druid, nu op 370 ofzo. Heb nooit gefarmed ervoor ofzo en speel heel divers, dus bijna alles zit al rond de 200 wins iig :)
oooooh nice man! WANNEER WEER OW?!
pi_166639082
Ik heb tot nu toe eigenlijk weinig Midrange Shaman gespeeld, maar ik ben nu eigenlijk wel op een punt beland waar ik zelf ook een periode dit deck wil spelen om de simpele reden dat het OP as fuck is.

Ik heb 2 'geschikte' decks gevonden. De kaarten heb ik er voor, ik vraag me alleen af welke van de 2 beter is (verschillen zijn sowieso vrij miniem).

http://www.hearthpwn.com/(...)r5-standard-deck-pr5
http://hearthstone.metabo(...)hstone-kz-31-10-2016

Op het moment heb ik die 1ste ingeladen in Hearthstone. Wat ik eigenlijk al niet snapte is dat die Flamewreathed Faceless er niet bij zat, dat is toch gewoon de beste 4 drop in het spel? Sure, overload 2. Maar het voordeel van die kaart op dat punt is vaak zo groot dat je die 2 overload voor lief neemt. Heb je verder echt bloodlust nodig en hoe goed is Argent Horserider in dit deck? Ragnaros in dat deck op Hearthpwn is bijv. wel weer een hele sterke toevoeging.
  Redactie Games zondag 13 november 2016 @ 22:07:23 #198
181272 crew  Noppie2000
pi_166639868
Madam Goya _O_ kan mobiel ff niet linken, maar een heel tof effect :D gimmicky AF, maar daar leef ik voor :P
pi_166640566
Weer een belachelijke high roll to win card, net als Barnes. Jammer weer.

Gelukkig wel slechte stats dus geen auto include
pi_166676300
Is er trouwens een datum waarop deze kaarten gereleased worden?
  Redactie Games dinsdag 15 november 2016 @ 19:37:14 #202
181272 crew  Noppie2000
pi_166677098
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 18:57 schreef Azpilicueta het volgende:
Is er trouwens een datum waarop deze kaarten gereleased worden?
Early december.
pi_166677708
wtf :')

ik heb die twitter background voor hearthpwn gemaakt:



zit een of andere russische hearthstone site dat gewoon te rippen



:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
pi_166732233
M'n 2e deck met die HearthArena was best wel overpowered, het had een average tier score van 79, heb ook gelijk 12-0 gehaald met dat deck, en het werd geen enkele keer close.

Dit was de decklist: http://www.heartharena.com/arena-run/z4v211

Had nog nooit 12 wins met 0 losses behaald hiervoor.
  Redactie Games vrijdag 18 november 2016 @ 12:09:24 #205
181272 crew  Noppie2000
pi_166732611
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 11:49 schreef Jiggler het volgende:
M'n 2e deck met die HearthArena was best wel overpowered, het had een average tier score van 79, heb ook gelijk 12-0 gehaald met dat deck, en het werd geen enkele keer close.

Dit was de decklist: http://www.heartharena.com/arena-run/z4v211

Had nog nooit 12 wins met 0 losses behaald hiervoor.
Wat een belachelijk goed deck, daar had je geen HearthArena voot nodig _O-

Gratz!!
pi_166734512
Ja volgensmij waren al mijn tegenstanders een beetje aan het huilen van binnen, vooral de laatste game, die eindigde ik door Equality + Consecration the spelen.
  Redactie Games vrijdag 18 november 2016 @ 16:02:57 #207
181272 crew  Noppie2000
pi_166736894


Welkom in Prieststone _O-
  vrijdag 18 november 2016 @ 16:11:01 #208
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_166737038
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 16:02 schreef Noppie2000 het volgende:
[ afbeelding ]

Welkom in Prieststone _O-
Ik ben benieuwd hoe deze kaart gespeeld gaat worden. Ik vond de overige priest kaarten wel aardig sterk. Hopelijk komt priest er weer wat bovenop :)
  vrijdag 18 november 2016 @ 21:38:13 #209
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_166744607
Ik zou m'n Coldarra Drake in elk geval even niet dusten voorlopig.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_166744833
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 november 2016 21:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik zou m'n Coldarra Drake in elk geval even niet dusten voorlopig.
Is Mage only toch?
  zaterdag 19 november 2016 @ 00:18:50 #211
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_166749457
Oja, ik vond 'm al zo blauw.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_166785935
Win 5 brawl games quest gehad :')
pi_166793420
12-1 heroic brawl net gehaald *O* *O* *O* *O*
  maandag 21 november 2016 @ 10:31:43 #214
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_166796290
Netjes. Welk deck?
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_166804176
Heb zelf de heroic brawl 1 keer gedaan met een n'zoth control warrior. 9 wins gehaald, echt absurd dat bijna alle matches tegen shamans waren :')
pi_166806618
quote:
11s.gif Op maandag 21 november 2016 10:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Netjes. Welk deck?
https://tempostorm.com/he(...)snapshot-nov-19-2016
1 mana tide gewisseld voor Harrison. Die kwam me ook echt meerdere keren goed van pas aangezien ik vrijwel alleen tegen warrior en shaman moest.
pi_166846907


Deze met wat arcane giants, fandral en auctioneers ziet er nu al best broken uit.
pi_166870121
Lekkere rng hendrik
  Redactie Games donderdag 24 november 2016 @ 19:19:02 #219
181272 crew  Noppie2000
pi_166875085
Aanstaande maandag 19:00 uur onze tijd is er de 'Gadgetzan reveal dump stream', oftewel: maandag krijgen we alle kaarten van Gadgetzan te zien die nog niet revealed zijn.
pi_166882519
Hey, mijn account is Oranjeboven#1976
M'n vriendin dr tag is Elke#21425

Speel zelf vanaf 10-2014.(gemmideld 8 - 20 uur per week
Vriendin speelt zo'n 2 - 6 uur per week en pas een speler sinds 03-16

Mn eigen hoogste rank ooit , was rank 2(...)
Arena lukt doorgaans berer en ik ben zon nerd die ALLE cards in golden wil verzamelen 🙃

Favo classes: mage, hunter, dragon warrior en priest warrior .
Ik haat Shamans ;)

Groeten,

Chris en Elke

[ Bericht 56% gewijzigd door nummer_zoveel op 24-11-2016 23:16:24 ]
pi_166882827
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 19:19 schreef Noppie2000 het volgende:
Aanstaande maandag 19:00 uur onze tijd is er de 'Gadgetzan reveal dump stream', oftewel: maandag krijgen we alle kaarten van Gadgetzan te zien die nog niet revealed zijn.
Zou de release dan al volgende week zijn? Zou wel leuk zijn voor de nieuwe ranked maand.
  Redactie Games donderdag 24 november 2016 @ 23:15:35 #222
181272 crew  Noppie2000
pi_166883070
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 23:09 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Zou de release dan al volgende week zijn? Zou wel leuk zijn voor de nieuwe ranked maand.
Ze hadden het over early december, ik gok 8 december (donderdag).
pi_166884838
Helaas was ik al niet meer op fok geweest sinds 2012, dus kom geen wijs uit de werking....
ey, mijn account is Oranjeboven#1976
M'n vriendin dr tag is Elke#21425

Speel zelf vanaf 10-2014.(gemmideld 8 - 20 uur per week
Vriendin speelt zo'n 2 - 6 uur per week en pas een speler sinds 03-16

Mn eigen hoogste rank ooit , was rank 2(...)
Arena lukt doorgaans berer en ik ben zon nerd die ALLE cards in golden wil verzamelen 🙃

Favo classes: mage, hunter, dragon warrior en priest warrior .
Ik haat Shamans ;)

Groeten,

Chris en Elke

[ Bericht 7% gewijzigd door nummer_zoveel op 25-11-2016 00:47:39 (Onvolledig) ]
pi_166885122
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 november 2016 00:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
Helaas was ik al niet meer op fok geweest sinds 2012, dus kom geen wijs uit de werking....
ey, mijn account is Oranjeboven#1976
M'n vriendin dr tag is Elke#21425

Speel zelf vanaf 10-2014.(gemmideld 8 - 20 uur per week
Vriendin speelt zo'n 2 - 6 uur per week en pas een speler sinds 03-16

Mn eigen hoogste rank ooit , was rank 2(...)
Arena lukt doorgaans berer en ik ben zon nerd die ALLE cards in golden wil verzamelen 🙃

Favo classes: mage, hunter, dragon warrior en priest warrior .
Ik haat Shamans ;)

Groeten,

Chris en Elke
pi_166885604
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 01:11 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik denk dat de boodschap na de eerste keer al helder was :P
pi_166888506
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 01:11 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Priest Warrior klinkt wel als een origineel deck, wat voor kaarten zitten erin?
pi_166889222
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 november 2016 00:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
Helaas was ik al niet meer op fok geweest sinds 2012, dus kom geen wijs uit de werking....
ey, mijn account is Oranjeboven#1976
M'n vriendin dr tag is Elke#21425

Speel zelf vanaf 10-2014.(gemmideld 8 - 20 uur per week
Vriendin speelt zo'n 2 - 6 uur per week en pas een speler sinds 03-16

Mn eigen hoogste rank ooit , was rank 2(...)
Arena lukt doorgaans berer en ik ben zon nerd die ALLE cards in golden wil verzamelen 🙃

Favo classes: mage, hunter, dragon warrior en priest warrior .
Ik haat Shamans ;)

Groeten,

Chris en Elke
Leugenaar, je postte in 2015 dit nog: OUD / Co ouderschap en de verdeling van tijd en POL / Darwinisme en politiek o|O

Groeten aan Elke :*
  Redactie Games maandag 28 november 2016 @ 20:10:08 #228
181272 crew  Noppie2000
pi_166962030
Donderdag release van Gadgetzan _O_

Voor ons dus waarschijnlijk vrijdag :P
  maandag 28 november 2016 @ 20:15:37 #229
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_166962173
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 20:10 schreef Noppie2000 het volgende:
Donderdag release van Gadgetzan _O_

Voor ons dus waarschijnlijk vrijdag :P
Deze week???
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_166962216
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 20:15 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Deze week???
Early december bleek 1 december te zijn, deze week dus ja :D
  Redactie Games maandag 28 november 2016 @ 20:19:39 #231
181272 crew  Noppie2000
pi_166962293
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 20:15 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Deze week???
:Y
pi_166966174
Feest *O*

De kaarten die nog niet bekend waren gemaakthttp://www.hearthpwn.com/(...)heck-out-the-rest-of
  maandag 28 november 2016 @ 22:32:06 #233
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_166966245
die wrathion, holy shit :'), dragons rejoice!
pi_166975705
Archmage, Tyrion, Barron Geddon, Harrison, Cairn of 'n Zoth?

Ik heb wat gouden spul verdust en heb nu exact 1600 dust liggen :P
pi_166976021
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 11:59 schreef nickhguitar het volgende:
Archmage, Tyrion, Barron Geddon, Harrison, Cairn of 'n Zoth?

Ik heb wat gouden spul verdust en heb nu exact 1600 dust liggen :P
Archmage - Wordt bijna niet gespeeld meer in Magedecks
Tyrion - Speel je veel paladin? Dan is dit de beste van de vijf
Geddon - Is puur een tech in deze meta met veel zoo, shaman en hunter met low health-minions
Harrison - Goeie kaart, maar wordt wel ove4r een halfjaar uitgeroteerd
Cairne - Prima kaart, maar ook niet echt meer dan dat
N'Zoth - Wordt nauwelijks gespeeld in Standaard, wel heel veel in Wild.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  Redactie Games dinsdag 29 november 2016 @ 12:27:49 #236
181272 crew  Noppie2000
pi_166976230
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 november 2016 12:17 schreef mosselmossel het volgende:

[..]
Harrison - Goeie kaart, maar wordt wel ove4r een halfjaar uitgeroteerd
Harrison is classic, wordt natuurlijk nooit uit standard geroteerd ;)

Overigens zou ik gaan voor iets uit Gadgetzan wat goed past in één van je decks of wellicht een nieuwe. De kaarten die je noemt zijn prima, maar kennen met uitzondering van Tirion niet echt meer een plek in de huidige meta.

Tirion is altijd een goede keuze, mits je Paladin speelt (maar niet echt heel sterk atm).
pi_166976412
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 12:27 schreef Noppie2000 het volgende:
Harrison is classic, wordt natuurlijk nooit uit standard geroteerd

Crap! Ik dacht dat-ie uit LoE kwam. Maar dat zal dan wel door de WoW-lore komen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_166976555
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 november 2016 12:17 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Archmage - Wordt bijna niet gespeeld meer in Magedecks
Tyrion - Speel je veel paladin? Dan is dit de beste van de vijf
Geddon - Is puur een tech in deze meta met veel zoo, shaman en hunter met low health-minions
Harrison - Goeie kaart, maar wordt wel ove4r een halfjaar uitgeroteerd
Cairne - Prima kaart, maar ook niet echt meer dan dat
N'Zoth - Wordt nauwelijks gespeeld in Standaard, wel heel veel in Wild.
Ik dacht inderdaad ook dat Harrison uitgeroteerd werd :D

Tyrion is ziek goed inderdaad, maar ik speel heel weinig Paladin eigenlijk. Te weinig. Wat bedoel je met puur een tech? Er zijn echt zoveel situaties waar in ik dacht: Had ik nu maar een Geddon :'). Zeker tegen die Zoolocks.

Waarom is N'Zoth trouwens niet zo goed (of wordt iig nauwelijks gespeeld?) lijkt me toch een behoorlijke goede kaart als hij zo even 3/4/5 minions weer terugbrengt? En Cairne is ook wel goed toch? Ik vind het in ieder geval altijd kloten wanneer die Cairne op het veld komt. De enige echt goede play daar is silencen.
pi_166976581
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 12:27 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Harrison is classic, wordt natuurlijk nooit uit standard geroteerd ;)

Overigens zou ik gaan voor iets uit Gadgetzan wat goed past in één van je decks of wellicht een nieuwe. De kaarten die je noemt zijn prima, maar kennen met uitzondering van Tirion niet echt meer een plek in de huidige meta.

Tirion is altijd een goede keuze, mits je Paladin speelt (maar niet echt heel sterk atm).
Ik heb MSoG al gepre-ordered. Wil met deze dust graag mijn classic/basic set nog wat uitbreiden :P
  Redactie Games dinsdag 29 november 2016 @ 12:47:19 #240
181272 crew  Noppie2000
pi_166976750
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 12:41 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ik dacht inderdaad ook dat Harrison uitgeroteerd werd :D

Tyrion is ziek goed inderdaad, maar ik speel heel weinig Paladin eigenlijk. Te weinig. Wat bedoel je met puur een tech? Er zijn echt zoveel situaties waar in ik dacht: Had ik nu maar een Geddon :'). Zeker tegen die Zoolocks.
Dat is de definitie van een tech toch? Goed tegen bepaalde decks (Zoo bijvoorbeeld), maar tegen control en midrange doet het je weinig goed :P Tegen teveel aggro / tempo wil je jezelf ook geen pijn doen, daarom gebruikt voornamelijk CW het want armour.
quote:
Waarom is N'Zoth trouwens niet zo goed (of wordt iig nauwelijks gespeeld?) lijkt me toch een behoorlijke goede kaart als hij zo even 3/4/5 minions weer terugbrengt?
Te langzaam, gevoelig voor board clears en heeft een best harde voorwaarde dat je ook daadwerkelijk een aantal minions hebt om terug te brengen. Wordt nog het meest gebruikt in Paladin (waar enkel Tirion terugbrengen massive value heeft), maar dat speel je amper :P
quote:
En Cairne is ook wel goed toch? Ik vind het in ieder geval altijd kloten wanneer die Cairne op het veld komt. De enige echt goede play daar is silencen.
Cairne is een prima kaart zoals mossel zegt, maar gewoon niet meer dan dat. Ja, solide. Mooie body, goede deathrattle. Maar saai, weinig impactvol (geen direct effect) en trade niet altijd even goed met slechts 4 attack.

Zo kijk ik er dan tegenaan :+
pi_166976843
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 12:47 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Dat is de definitie van een tech toch? Goed tegen bepaalde decks (Zoo bijvoorbeeld), maar tegen control en midrange doet het je weinig goed :P Tegen teveel aggro / tempo wil je jezelf ook geen pijn doen, daarom gebruikt voornamelijk CW het want armour.

[..]

Te langzaam, gevoelig voor board clears en heeft een best harde voorwaarde dat je ook daadwerkelijk een aantal minions hebt om terug te brengen. Wordt nog het meest gebruikt in Paladin (waar enkel Tirion terugbrengen massive value heeft), maar dat speel je amper :P

[..]

Cairne is een prima kaart zoals mossel zegt, maar gewoon niet meer dan dat. Ja, solide. Mooie body, goede deathrattle. Maar saai, weinig impactvol (geen direct effect) en trade niet altijd even goed met slechts 4 attack.

Zo kijk ik er dan tegenaan :+
Altijd goed om te weten hoe anderen er tegenaan kijken natuurlijk :P Misschien dat ik toch maar gewoon voor Harrison ga dan. Of toch Tyrion, maar dan moet ik serieus even kijken welke decks van Paladin leuk zijn om te spelen.
  Redactie Games dinsdag 29 november 2016 @ 12:52:50 #242
181272 crew  Noppie2000
pi_166976921
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 12:50 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Altijd goed om te weten hoe anderen er tegenaan kijken natuurlijk :P Misschien dat ik toch maar gewoon voor Harrison ga dan. Of toch Tyrion, maar dan moet ik serieus even kijken welke decks van Paladin leuk zijn om te spelen.
Harrison is op het moment zeker redelijk. Shaman met hun 1-mana wapen, soms nog Doomhammer, Warrior die altijd Axes / Gorehowl hebben (nog meer in Tempo Warrior), Rogues, Paladins als je ze tegenkomt. Ik gebruik hem zelf nog best vaak eigenlijk :P

Paladin zie je voornamelijk Anyfin, ze hebben niet echt een midrange of tempo-based deck nu, dat gaat waarschijnlijk wel met Gadgetzan veranderen :Y
pi_166977098
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 12:52 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Harrison is op het moment zeker redelijk. Shaman met hun 1-mana wapen, soms nog Doomhammer, Warrior die altijd Axes / Gorehowl hebben (nog meer in Tempo Warrior), Rogues, Paladins als je ze tegenkomt. Ik gebruik hem zelf nog best vaak eigenlijk :P

Paladin zie je voornamelijk Anyfin, ze hebben niet echt een midrange of tempo-based deck nu, dat gaat waarschijnlijk wel met Gadgetzan veranderen :Y
Ik speel ook echt alleen wat ik leuk vind en let niet echt op Meta of iets. Murlocs vind ik een beetje meh.. Wel op uitgekeken.

Wat ook een leuke optie is: mijn Miracle Rogue nog sterker maken met Xaril, Poisoned Mind. Heb daar voor de rest alle kaarten voor en is een heel gaaf deck. Nadeel is dan uiteraard dat het Rogue specific is.
pi_166985590
Allemaal klaar voor piratewarrior-stone?
hhhhh
  Redactie Games dinsdag 29 november 2016 @ 20:21:00 #245
181272 crew  Noppie2000
pi_166985715
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 20:15 schreef DaveDave09 het volgende:
Allemaal klaar voor piratewarrior-stone?
Je bedoelt Jadestone? :P
pi_166985864
Speel laatste tijd weer met mijn eigen Maly freeze mage. Erg leuk deck en win er best veel mee. Alleen Warriors he :+
pi_166986331
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 20:21 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Je bedoelt Jadestone? :P
Die vooral ja :P Ik had eigenlijk wel verwacht/gehoopt dat er ook anti-Jade Golem kaarten zouden komen, helaas uitgebleven. Vooral Jade Idol gaat overpowered worden denk ik :P
pi_166987762
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 20:21 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Je bedoelt Jadestone? :P
Ik denk dat pirate warrior te snel is voor druid, maar we gaan het zien.. soon :)

Tip voor iedereen: als je donderdag wacht met je ranked reward chest te openen tot na de msog-launch dan kan je golden msog kaarten uit je chest krijgen.
hhhhh
pi_166988527
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 21:41 schreef DaveDave09 het volgende:

[..]

Ik denk dat pirate warrior te snel is voor druid, maar we gaan het zien.. soon :)

Tip voor iedereen: als je donderdag wacht met je ranked reward chest te openen tot na de msog-launch dan kan je golden msog kaarten uit je chest krijgen.
Donderdag dus niet spelen tot de release? Is het al 100% dat de release ook donderdag hier Europa uitkomt?
pi_166988868
Gratis pakjes via quests bevestigd!
quote:
New Quests
It looks like we're getting some free card packs! There are also a couple of quests which appear to be placeholders.

Join the Goons - Win 3 games as a Hunter, Paladin, or Warrior.
Rewards 2 Mean Streets of Gadgetzan Packs
Join the Jade Lotus - Win 3 games as a Druid, Rogue, or Shaman.
Rewards 2 Mean Streets of Gadgetzan Packs
Join the Kabal - Win 3 games as a Mage, Priest, or Warlock.
Rewards 2 Mean Streets of Gadgetzan Packs

http://www.hearthpwn.com/(...)zan-card-flavor-text
pi_166993976
Altijd fijn om meer gratis packs te krijgen :)

Heb er wel zin in.. nu mn Hearthstone app maar aan het updaten die er vandaag al is.
pi_167008665
De update gaat hier 2 december live... ;(
  Redactie Games woensdag 30 november 2016 @ 20:21:00 #253
181272 crew  Noppie2000
pi_167008848
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 20:15 schreef lord_bono het volgende:
De update gaat hier 2 december live... ;(
Zoals verwacht :Y
  donderdag 1 december 2016 @ 11:41:12 #255
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_167019656
Ik weet wél dat ik straks weer veel priest ga spelen! heb er zin in ^^
  donderdag 1 december 2016 @ 11:42:28 #256
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_167019689
Hoe werken de potions trouwens precies? Is die dragon potion bijvoorbeeld gewoon een kaart? of een discovery card?
  Redactie Games donderdag 1 december 2016 @ 11:52:34 #257
181272 crew  Noppie2000
pi_167019888
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 11:42 schreef DjUntzUntz het volgende:
Hoe werken de potions trouwens precies? Is die dragon potion bijvoorbeeld gewoon een kaart? of een discovery card?
Zijn gewoon kaarten, collectible :Y
  donderdag 1 december 2016 @ 12:23:28 #258
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_167020460
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 20:15 schreef lord_bono het volgende:
De update gaat hier 2 december live... ;(
De update zelf is al geweest toch? Aangezien je ook bij crafting al die nieuwe kaarten al kon zien
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 1 december 2016 @ 12:24:01 #259
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_167020471
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2016 11:52 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Zijn gewoon kaarten, collectible :Y
Thana, ga jij nog veel pakjes kopen en actief spelen?
  Redactie Games donderdag 1 december 2016 @ 13:55:46 #260
181272 crew  Noppie2000
pi_167022136
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2016 12:23 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

De update zelf is al geweest toch? Aangezien je ook bij crafting al die nieuwe kaarten al kon zien
Klopt, maar de uitbreiding gaat pas in de nacht van 1 op 2 (vannacht dus) live in Europa waarschijnlijk.
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 12:24 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

Thana, ga jij nog veel pakjes kopen en actief spelen?
70 packs met 7000 gold :Y Actief spelen sowieso, altijd leuk een nieuwe expansion :Y Dit keer geen 50 voor 50 packs gekocht, heb nog 10K dust en ruim genoeg gold kunnen sparen om alles te krijgen wat ik wil :)

Jij?
  donderdag 1 december 2016 @ 16:23:50 #261
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_167025070
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 13:55 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Klopt, maar de uitbreiding gaat pas in de nacht van 1 op 2 (vannacht dus) live in Europa waarschijnlijk.

[..]

70 packs met 7000 gold :Y Actief spelen sowieso, altijd leuk een nieuwe expansion :Y Dit keer geen 50 voor 50 packs gekocht, heb nog 10K dust en ruim genoeg gold kunnen sparen om alles te krijgen wat ik wil :)

Jij?
heb een tijdje minder/niet gespeeld, dus helaas niet zoveel gold opgespaard als de vorige keer. wil ik nu wel weer gaan doen. Denk dat ik wat packs bijkoop en heb ook over de 10k dust, dus ik craft wat ik graag wil hebben. ga denk ik vooral op dragon priest/paladin gooien, want dat vond ik altijd al leuk. Voor de rest zie ik wel. Jade dragon ziet er grappig uit, maar daar ga ik nu nog niet hardcore in investeren. zie wel eerst hoe dat gaat. :) jij voorkeuren?
  Redactie Games donderdag 1 december 2016 @ 16:51:50 #262
181272 crew  Noppie2000
pi_167025531
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 16:23 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

heb een tijdje minder/niet gespeeld, dus helaas niet zoveel gold opgespaard als de vorige keer. wil ik nu wel weer gaan doen. Denk dat ik wat packs bijkoop en heb ook over de 10k dust, dus ik craft wat ik graag wil hebben. ga denk ik vooral op dragon priest/paladin gooien, want dat vond ik altijd al leuk. Voor de rest zie ik wel. Jade dragon ziet er grappig uit, maar daar ga ik nu nog niet hardcore in investeren. zie wel eerst hoe dat gaat. :) jij voorkeuren?
Ik ga een tijdje Reno spelen, volgende expansion gaat die naar wild, dus wil nog even de 'full-force' van Highlander decks ervaren :D
pi_167026187
Kripp gaat even een paar honderd pakjes openmaken :P https://www.twitch.tv/nl_kripp
  Redactie Games donderdag 1 december 2016 @ 19:27:50 #264
181272 crew  Noppie2000
pi_167028634
quote:
We are currently aware of reports of players having a higher chance of opening tri-class cards in MSOG packs and are looking into it.


Blij dat wij later aan de beurt zijn _O-
pi_167029085
Beta testers na :)
hhhhh
pi_167029135
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 19:27 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Blij dat wij later aan de beurt zijn _O-
Kripp heeft alle tri-class kaarten al golden en behoorlijk vaak, op de legendaries na dan :P
  donderdag 1 december 2016 @ 19:50:44 #267
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_167029324
Is dat echt zo dat als je pas na de update je ranked chest opent dat je dan kans hebt op nieuwe cards?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_167033803
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 13:55 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Klopt, maar de uitbreiding gaat pas in de nacht van 1 op 2 (vannacht dus) live in Europa waarschijnlijk.

Waar kan je dit soort info vinden? Ik snap dat ze het niet in de hele wereld tegelijk live gooien, maar wat ik niet snap is dat ik nergens een precieze aankondiging voor Europa kan vinden.
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  Redactie Games donderdag 1 december 2016 @ 21:56:59 #269
181272 crew  Noppie2000
pi_167033910
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 21:53 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

Waar kan je dit soort info vinden? Ik snap dat ze het niet in de hele wereld tegelijk live gooien, maar wat ik niet snap is dat ik nergens een precieze aankondiging voor Europa kan vinden.
Ze hebben het nooit precies aangekondigd, bij geen enkele uitbreiding geloof ik. Is dus puur gebaseerd op de tijden van vorige releases :P
pi_167034017
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2016 21:56 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Ze hebben het nooit precies aangekondigd, bij geen enkele uitbreiding geloof ik. Is dus puur gebaseerd op de tijden van vorige releases :P
Nou ja, Ik ben toch op Eternal overgestapt (combineert beste van MtG en HS) maar ik zal zeker nog regelmatig HS spelen , en ik heb nog zo'n 3000 goud liggen om 30 pakjes aan te schaffen.
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  donderdag 1 december 2016 @ 22:37:19 #271
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_167035199
Door die bug gaan we zeker morgenavond ofzo pas de expac zien
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_167037064
Nog steeds geen info over de bug, ik open nog geen pakjes denk ik als de update live is hier.
pi_167037074
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 22:37 schreef MMaRsu het volgende:
Door die bug gaan we zeker morgenavond ofzo pas de expac zien
Beetje dubbel die tri-class bug. Wil ze graag openen, maar als de kans op die kaarten te groot is heb je minder kans op andere kaarten. Zag dat Kripp 2 tri-class kaarten meer dan 150 keer had gekregen uit dik 900 pakjes.
  Redactie Games vrijdag 2 december 2016 @ 00:02:55 #274
181272 crew  Noppie2000
pi_167037778
Bug is fixed. Gedupeerden ontvangen 33% extra packs ten opzichte van hoeveel ze hebben geopen.
pi_167037908
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 00:02 schreef Noppie2000 het volgende:
Bug is fixed. Gedupeerden ontvangen 33% extra packs ten opzichte van hoeveel ze hebben geopen.
Flinke compensatie!
pi_167038125
Waarom kunnen ze niet gewoon zeggen Hoelaat het in eu uitkomt lol..
hhhhh
  vrijdag 2 december 2016 @ 00:24:17 #277
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_167038274
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 00:17 schreef DaveDave09 het volgende:
Waarom kunnen ze niet gewoon zeggen Hoelaat het in eu uitkomt lol..
Ja vind ik ook best belachelijk. In alle territory's is het speelbaar behalve EU, en geen woord word er gerept over wanneer het daadwerkelijk wel komt :').

Beetje kneuzig in dit digitale tijdperk.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 2 december 2016 @ 03:40:18 #278
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_167039471
eu is los
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_167040833
5 Legendaries uit 100 packs.
En een golden

Hoewel ik kaarten nooit dust tenzij dubbel, denk ik voor deze wel een uitzondering te maken.
  vrijdag 2 december 2016 @ 09:33:52 #280
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_167040963
85 packs gehaald met mijn verdiende goud.

4 legendaries: Inkmaster Solia, Auctionmaster Beardo, Madam Goya en Don Han'Cho

Pity timer was 40 packs toch? In dat geval mag ik niet klagen :)
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
  Redactie Games vrijdag 2 december 2016 @ 10:04:36 #281
181272 crew  Noppie2000
pi_167041504
70 packs, 5 legendaries.

Don Han'Cho, Wrathion, Madam Goya, Krul The Unshackled en Gouden Aya Blackpaw.

Mij hoor je niet klagen _O_
pi_167041557
104 packs, half betaald/half gespaard.

4 legendaries: Kazakus, Raza the Chained, Finja, the Flying Star en Wickerflame Burnbristle. Met de eerste twee erg blij in ieder geval :P

18 golden kaarten, waarvan 4x een Pint-Sized potion..

Ik kan nu nog 2 legendaries maken, even afwachten wat de decks worden O~) Al gok ik dat Aya Blackpaw en White Eyes de meeste kans maken.
pi_167041781
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 09:33 schreef Keano het volgende:
85 packs gehaald met mijn verdiende goud.

4 legendaries: Inkmaster Solia, Auctionmaster Beardo, Madam Goya en Don Han'Cho

Pity timer was 40 packs toch? In dat geval mag ik niet klagen :)
Pity timer idd 40 packs. Gemiddeld 1 op de 25 packs. Dus je hebt nog steeds geluk gehad. :)
pi_167043402
90 Packs 4 legendaries: Inkmaster, Auctionmaster, White eyes en Hobart grapplehammer

En bijna 2000 dust aan extra commons en rares xD
pi_167043586
50 packs, 4 goede legendarys (niet waar ik perse naar opzoek was maar ok) en ongeveer 2-3k dust van dubbels en golden kaarten die ik gelijk heb gedust.
Kreeg b2b legendary ;)

Leek een beetje op mijn geluk bij gvg.. toen onder meer 6 legendarys in 100 packs en 2 golden legendarys in 10 packs van elkaar, en toen kocht ik ook per ongeluk een paar classic packs en kreeg een golden cenarius _O- good times.
hhhhh
pi_167044271
Ik probeerde eerst die quests te doen met oude decks, nou dat is nog niet makkelijk, de jade idols vliegen me om de oren
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_167045047
Uit de eerste 4 quest pakjes nog een Wickerflame Burnbristle ;(
pi_167045317
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 12:22 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik probeerde eerst die quests te doen met oude decks, nou dat is nog niet makkelijk, de jade idols vliegen me om de oren
Jade Idol is vooral sterk als de curve goed is van je tegenstander, zodra dat tegen zit gaat het te langzaam heb ik het idee.
  vrijdag 2 december 2016 @ 13:35:13 #289
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_167045866
50 packs, 1 legendary....
The more debt, the better
pi_167046156
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 13:11 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Jade Idol is vooral sterk als de curve goed is van je tegenstander, zodra dat tegen zit gaat het te langzaam heb ik het idee.
Ja, het valt wel mee, ik ben ff naar andere decks geswitched en toen had ik weer een 70-80% win rate tegen nieuwe brews, (op rank niveau prutser uiteraard, begin van de maand) met oude decks.. mijn old fashioned zoolock maakte gehakt van die jade deckjes en dat deck was nog niet eens geupdate met Karazhan

[ Bericht 2% gewijzigd door vaarsuvius op 02-12-2016 13:53:47 ]
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_167046751
2 legendaries uit 30 pakjes hier (F2P)

2 Goblins :D Auctionmaster Beardo en Mayor Noggenfogger.

Ik zal maar de Jade Panda craften en die Kazakus knul , dat lijken me wel de meest universele bosses. Heb maar 4000 dust op het moment
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_167047431
Wauw, 40 packs, 1 flut legendary (sergeant Sally) en slechts 700 dust.
pi_167047527
Ben nu Jade Shaman aan het spelen, man man, allemaal van die trage Reno deckjes tegen me, worst er nu al moe van .. Die control spelers moeten ook altijd uren nadenken

Jade golem is trouwens erg goed tegen Mage Reno decks.. ze hebben gewoon te weinig board clears omdat ze alles maar 1 keer spelen, en je legertje golems groeit te groot nadat ze gedwongen zijn de Reno te spelen, dat je ze in no time weer naar 0 slaat met 7/7 8/8 golems. Ze kunnen alleen winnen als ze heel lucky zijn met random gegenereerde mage spells , waardoor ze bepaalde key kaarten toch dubbel hebben. Ik kwam er ook eentje tegen die heel cute Reno probeerde te recyclen, maar dat is ook weer een random effect (terug in deck shuffelen) en dus onbetrouwbaar

[ Bericht 63% gewijzigd door vaarsuvius op 02-12-2016 14:56:35 ]
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  vrijdag 2 december 2016 @ 14:50:53 #294
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_167047714
Drakonid Operative _O_ heerlijke kaart
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
  vrijdag 2 december 2016 @ 14:59:13 #295
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_167047920
Sargeant Sally, Don Han'Cho en Mayor Noggenfogger op 36 packs, maar weet niet of ik één van hen zou willen spelen..
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_167048174
Sally wordt gebruikt in Warlock Reno decks. Noggenfogger kreeg ik ook en ga ik dusten . Don Hancho ken ik niet, maar als het die Goons boss is zou ik hem wel houden
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_167050492
The dream


:D
hhhhh
  vrijdag 2 december 2016 @ 17:30:47 #298
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_167050965
ThijsNL krijgt net 3000 dollar donatie van iemand... lol :')
pi_167052114
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 17:30 schreef DjUntzUntz het volgende:
ThijsNL krijgt net 3000 dollar donatie van iemand... lol :')
Wat een rare wereld.....maar nu snap ik wat beter waarom mensen dit toch nogal beperkte spelletje blijven spelen als broodwinst
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_167052171
1 legendary in 65 packs. Had beter gekund
pi_167052890
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 18:27 schreef Azpilicueta het volgende:
1 legendary in 65 packs. Had beter gekund
Was het een goede? Dan ben je misschien toch net zo goed af als ik, met 2 crappy (= halve legend in dust) in de helft van de pakjes,
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')