Trailerquote:Hearthstone - slijp je zwaard, verzamel je deck en maak je klaar voor Hearthstone - het snelle strategie-kaartspel dat gemakkelijk te leren is en voor massaal plezier zorgt. Speel het spel gratis op Battle.net en speel je kaarten om spreuken uit te spreken, wezens op te roepen en het bevel te voeren over de helden van Warcraft in epische strategische duels. Kies een van de negen Warcraft-helden om mee te spelen. Om de beurt kiezen spelers hun kaarten uit hun aanpasbare kaartendeck om hun tegenstander te verslaan.
quote:Hearthstone is een gratis speelbaar kaartspel. Voordat je Hearthstone kunt gaan spelen, is het noodzakelijk dat je eerst een Battle.net account aanmaakt. Dit kun je doen via de Account Creation-pagina op Battle.net doen. Met dit Battle.net account log je in op de Blizzard Launcher.
Hearthstone kan gespeeld worden op PC, Mac en iPad.
De systeemvereisten kun je hier vinden.
Het spel is hier gratis te downloaden.
Dit gedeelte wordt regelmatig geüpdatet.
Ik ben juist een grote fan van combo decks, heb lang maly freeze mage gespeeld (mad scientist was wel echt belangrijk), daarna combo Druid en nou al heel lang miracle Rogue. Face decks speel ik nooit en controll Warrior soms.quote:Op maandag 19 september 2016 21:32 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik speel zo'n beetje elke sessie iets anders, als f2p speler ben ik nu na anderhalf jaar eindelijk in het stadium dat ik van elke class wel een degelijk deck kan maken, en zeker dankzij al die adventures heb je nu een heleboel backbones om op terug te vallen ..
favorieten zijn dragons, zoo-achtige deckjes en N'zoth. Maar Reno-Highlander vind ik ook leuk. Zowel control als facedecks vind ik leuk, combo vind ik minder.
wat een pakje!quote:Op woensdag 21 september 2016 23:51 schreef muhahaha het volgende:
Randemonium brawl, zuchtend druk ik op mage en go. Het laden duurt vrij lang en ik kan nog net het concede geluidje horen wanneer het potje afsluit, tevreden sluit ik de brawl en open het pakje. 1 golden Archmage Antonidas en 1 Ysera
So worth it!
[ afbeelding ]
Ik ook een gouden legendaryquote:Op donderdag 22 september 2016 15:59 schreef Azpilicueta het volgende:
Gouden Alex uit de Tavern Brawl pakje
Toch maar weer eens FM spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op vrijdag 23 september 2016 21:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ook een gouden legendaryHaha, ach een legendary naar keuze is ook niet verkeerd natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag lunch 'gewonnen' van mijn collega. Een aantal van ons spelen al een tijdje HS op het kantoor. Hij is de enige die legend heeft bereikt, paar collega's zijn niet zo goed en ik speel nooit ranked, maar ik ben wel een boven gemiddelde speler. Win veel en ook direct van al mijn collega's.
Daagde hij mij uit om met mijn favoriete deck (miracle Rogue) deck te spelen op zijn account (dus tegen andere legends) en won alle 3 de games(moest er 2 v/d 3 winnen).
https://tempostorm.com/he(...)/standard/2016-09-18quote:Op zaterdag 24 september 2016 15:54 schreef nickhguitar het volgende:
Heb me nooit echt bezig gehouden met ladderen, maar wil het nu nog eens proberen. Hebben jullie nog tips (Eventueel hearthpwn linkje) naar een leuk deck? Ik ben echt slecht met decks maken en speel eigenlijk altijd kant en klare decks. Heb tot nu toe vooral met mage en druid gespeeld. Sinds kort speel ik ook wat totem shaman, ook leuk!
Aggro decks zijn vrij goedkoop, ook Beast Druid is vrij goed en niet heel duur.quote:Op zondag 25 september 2016 10:36 schreef Typisch het volgende:
Ben nu een weekje bezig en ben bezig alles naar level 10 te krijgen. Heb event dat starter pack gekocht. Shaman, paladin en druid vind ik tot nu toe het leukste om te spelen en zitten rond level 16 geloof ik.
Als ik alles op 10 heb ga ik eens kijken naar het hele craft gedeelte kijken. Nog tips voor een redelijk goedkoop deck dat ik straks in elkaar kan flansen?
Ik ben nu voor de 2e maand bezig. Eerste maand alleen shaman gespeeld met een standard deck. Nu heb ik met mn verzamelde dust een zoo deck proberen te maken. Ik ben 1x tot rank 11 gekomen dus ik ben best tevreden.quote:Op zondag 25 september 2016 10:36 schreef Typisch het volgende:
Ben nu een weekje bezig en ben bezig alles naar level 10 te krijgen. Heb event dat starter pack gekocht. Shaman, paladin en druid vind ik tot nu toe het leukste om te spelen en zitten rond level 16 geloof ik.
Als ik alles op 10 heb ga ik eens kijken naar het hele craft gedeelte kijken. Nog tips voor een redelijk goedkoop deck dat ik straks in elkaar kan flansen?
Prima prestatie, rank 11 halen met beperkte setquote:Op maandag 26 september 2016 22:17 schreef SemperFii het volgende:
[..]
Ik ben nu voor de 2e maand bezig. Eerste maand alleen shaman gespeeld met een standard deck. Nu heb ik met mn verzamelde dust een zoo deck proberen te maken. Ik ben 1x tot rank 11 gekomen dus ik ben best tevreden.
Ik haal dat nog niet eens terwijl ik bijna alle kaarten heb, dus is gewoon top.quote:Op maandag 26 september 2016 22:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Prima prestatie, rank 11 halen met beperkte set
Dat het standard-kaarten zijn moet niet uitmaken. Sets roteren pas na 2 jaar uit standard, als kaarten dan niet juist gebalanceerd zijn heb je dus 2 jaar lang last van een handjevol kaarten, dat moet je niet willen hebben.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:16 schreef Remzz het volgende:
Die zag ik niet aankomen. Ik vind ze nogal raar omdat het ook veel standaard kaarten zijn. Execute zie ik helemaal het nut niet van.
Nee beste legendary in het spel altijd houdenquote:Op woensdag 28 september 2016 19:30 schreef Typisch het volgende:
Ik kreeg net Tirion Fordring uit mijn pakje.
Ik kan de dust goed gebruiken en ga voorlopig geen Paladin spelen, is het dan handig om hem weg te doen?
Beste class-legendary by far, houden die hap.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:30 schreef Typisch het volgende:
Ik kreeg net Tirion Fordring uit mijn pakje.
Ik kan de dust goed gebruiken en ga voorlopig geen Paladin spelen, is het dan handig om hem weg te doen?
Ah nice. Misschien daar een dek voor bouwen dus?quote:Op woensdag 28 september 2016 19:34 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Beste class-legendary by far, houden die hap.
Het mooie is dat je er geen deck voor hoeft te bouwenquote:Op woensdag 28 september 2016 19:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah nice. Misschien daar een dek voor bouwen dus?
Het is meer: ik ben net begonnen en ben een beetje aan een Druid deck gaan bouwen met de dust die ik had.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:41 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Het mooie is dat je er geen deck voor hoeft te bouwenOf je nu een combo-deck speelt, een midrange-deck of juist een erg gierig deck: deze kaart vindt altijd wel een plaatjes. Enkel in hoog aggressieve decks zal je hem niet snel willen gebruiken, maar daarvoor kun je toch beter Shaman of Hunter gebruiken
Mits je een CC hebtquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:42 schreef Noppie2000 het volgende:
Tyrande Whisperwind beschikbaar in Hearthstone
Belachelijke manier weer van Blizzard, maar goed, de workaround kost je vijf minuten tijd
Hoe heb jij dat geregeld? Ik las een comment van iemand op reddit die aangaf dat codes ook via Ebay te koop waren. Heb er daar eentje heel goedkoop kunnen halen. Volgens mij goedkoper dan een maand Twitch/Amazon Prime kopen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 11:42 schreef Noppie2000 het volgende:
Tyrande Whisperwind beschikbaar in Hearthstone
Belachelijke manier weer van Blizzard, maar goed, de workaround kost je vijf minuten tijd
Staat een linkje naar een reddit-thread hoe het makkelijk kan. Simpel gezegd: Twitch koppelen aan battle.net, account aanmaken op Amazon en je gratis maand Twitch Prime claimen. Daarna meteen je abonnement opzeggen en voilaquote:Op zaterdag 1 oktober 2016 19:45 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Hoe heb jij dat geregeld? Ik las een comment van iemand op reddit die aangaf dat codes ook via Ebay te koop waren. Heb er daar eentje heel goedkoop kunnen halen. Volgens mij goedkoper dan een maand Twitch/Amazon Prime kopen.
Ga er maar vanuit dat hij in de store verschijnt na 5 novemberquote:Op zondag 2 oktober 2016 07:26 schreef mosselmossel het volgende:
IK wacht wel gewoon op de volgende promotion voor Tyrande. DIe komt ook binnenkort.
Ik won gelukkig meteen het eerste potje, maar je moet inderdaad een beetje mazzel hebben dat je ook je lopers en paarden trekt. Board control pakken, daar draait het om.quote:
Ik won hem tijdens dat ik in wow tegen een raidbaas zat te vechten door random kaarten op te gooien. Geen idee of de tegenstander zo slecht was of dat ik zoveel geluk had.quote:
Goeie keuze. Heb die een maand of twee, drie ook gefabriekt. Gebruik hem best vaak.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 10:59 schreef Jiggler het volgende:
2x Call of the Wild maar gedisenchant, en daar weer een Bloodmage Thalnos van gemaakt. Als ik ooit weer hunter ga spelen maak ik wel weer een nieuwe CotW :p
Ja ik speel toch vooral Token druid of Steal rogue, daar kan ie allebei in. Moet nou alleen beslissen wat de volgende legendary gaat worden. Waarschijnlijk Edwin/Grommash of iets dergelijks. Of misschien toch Harrison.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 11:02 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Goeie keuze. Heb die een maand of twee, drie ook gefabriekt. Gebruik hem best vaak.
Dit inderdaadquote:Op donderdag 6 oktober 2016 10:16 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik won gelukkig meteen het eerste potje, maar je moet inderdaad een beetje mazzel hebben dat je ook je lopers en paarden trekt. Board control pakken, daar draait het om.
De nerf van Yogg ben ik persoonlijk wel tevreden mee. Maar als je hem niet speelt is een legendary naar keuze wel welkom natuurlijkquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:06 schreef F1gamer het volgende:
Ik heb een Yogg-Saron
Zou ik hem dechanten of niet?
Hoezo al met 3 accounts begonnen als ik vragen mag?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:25 schreef F1gamer het volgende:
Ik gebruik hem nu alleen in een mage deck. Ik ben al mijn derde account begonnen. Het is op dit moment de enigste legendary die ik heb.
Steeds me ww en geheime vraag vergeten. Ik weiger een kopie van mijn id naar Blizzard op te sturen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:37 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Hoezo al met 3 accounts begonnen als ik vragen mag?
Begrijpelijk en behoorlijk balen zegquote:Op donderdag 6 oktober 2016 12:39 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Steeds me ww en geheime vraag vergeten. Ik weiger een kopie van mijn id naar Blizzard op te sturen.
Tsja, met hearthstone kom je al snel op decks die voor 90%-100% hetzelfde zijn, zeker met zo'n duidelijk gameplan als een deck als dit. De puzzelstukjes vallen dan bijna vanzelf op hun plek.. Er is bijna geen kaart die niet essentieel is, ik zou hoogstens 1 oracle vervangen voor iets anders afhankelijk van de metagame (als je constant tegen deck speelt die erg gevaarlijk worden als je hen gratis kaarten geeft)quote:Op maandag 10 oktober 2016 22:06 schreef Noppie2000 het volgende:
Wtf, ia dat een bekend deck?speel dat nu al een tijdje, kaart voor kaart. Zocht een manier om Freeze Mage te combineren met een hoger tempo deck en kwam hier op uit. Grappig
![]()
Heerlijk deck ja, constant rekenen en risico nemen
~8300. Dat worden 100 packs als de nieuwe uitbreiding uit komt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 10:33 schreef Noppie2000 het volgende:
Hoeveel gold hebben jullie eigenlijk ondertussen? Zit nu zelf op 3860, meeste dat ik ooit heb gehad
Damn, je bent me een aantal stappen voorquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 10:34 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
~8300. Dat worden 100 packs als de nieuwe uitbreiding uit komt.
Ik koop alleen de adventure voor echt geld. Dat is efficiënter qua euro/gold ratio.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 10:42 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Damn, je bent me een aantal stappen voorWeet nog niet wat ik met mijn gold ga doen, sowieso packs maar mezelf kennende koop ik toch wel weer de 50pack preorder
Wil sowieso een minimum hoeveelheid gold bewaren voor de adventure erna.
Ik 3700. En dat is ook het meeste dat ik ooit had. En ik koop ook gewoon de 50packs-aanbieding weer. En ik denk iets van 30 -50 packs extra. Ik verwacht eind november een uitbreiding.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 10:33 schreef Noppie2000 het volgende:
Hoeveel gold hebben jullie eigenlijk ondertussen? Zit nu zelf op 3860, meeste dat ik ooit heb gehad
Ik probeer het zo op 4000-5000 te houden. Af en toe denk ik 'ik ga net zo lang arena spelen tot ik onder de 4000 zit' en dan doe ik daarna weken geen arena en dan komt het er weer bij.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 10:33 schreef Noppie2000 het volgende:
De eerste hufter die ik tegenkom moet ook meteen smorcshaman zijnquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 05:28 schreef mosselmossel het volgende:
Medivh's Valet Mage ja. Heb het ook gespeeld, al vind ik zelf een echte Freeze Mage leuker spelen.
Zelf net een pot met Dragon Pala gespeeld tegen een Control Warrior. Zo'n lol! Echt, als dit lukt, ben ik altijd blij
https://hsreplay.net/replay/X6CrkZzd9Nnyt2NXJWAhsm
Huh? Die zijn er bijna niet. Allemaal midrange momenteel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2016 18:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De eerste hufter die ik tegenkom moet ook meteen smorcshaman zijn
Het was toch echt een smorcer, was in 5 beurten kapotquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 18:24 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Huh? Die zijn er bijna niet. Allemaal midrange momenteel.
Mind blast inderdaad. Mijn tegenstander had hetzelfde bedacht alleen begon ik met Light of the Naaru in mijn hand dus zijn eerste Mind Blast werd direct zijn ondergangquote:Op donderdag 13 oktober 2016 13:53 schreef lord_bono het volgende:
Brawl is wel grapppigBabbling Book is wel verrassend voor de tegenstander. Als je snel een win wil farmen zou ik voor Mind Blast gaan. Met Murloc Tidecaller kan ook erg snel gaan.
90% aggro shamans incomingquote:Op maandag 17 oktober 2016 18:24 schreef lord_bono het volgende:
Heroic Tavern Brawl bekend gemaakt:
[ afbeelding ]
http://us.battle.net/hearthstone/en/blog/20324471
Behoorlijke entrance fee van 1000 gold of $9,99..
Ik schat wel in dat ze daar iets aan doen in dit format. Is te duur om zomaar vrij te laten.quote:
Zoals? Het is een Standard deck, verder geen restricties.quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:33 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik schat wel in dat ze daar iets aan doen in dit format. Is te duur om zomaar vrij te laten.
Dan nog: ik denk te duur voor een prutser als ik.
Dat heb ik er niet in gelezen. Geen wekelijks gratis pakje meer dan?quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:42 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Edit: het is geen nieuw format he, gewoon de wekelijkse Brawl.
Staat er ookquote:Op maandag 17 oktober 2016 18:50 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dat heb ik er niet in gelezen. Geen wekelijks gratis pakje meer dan?
quote:You can participate in Heroic Brawl for a limited amount of completed runs.
We’ll return to our normal Tavern Brawl schedule after the conclusion of the Heroic Tavern Brawl week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |