quote:Op maandag 19 september 2016 21:47 schreef Fogel het volgende:
Prima show tot dusverre MadDan wordt het tijd voor wat romantische hartjes...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is idd vaak wel ellende, maar soms heb je de jackpot te pakken, zoals ik met mijn meissie!quote:Op maandag 19 september 2016 21:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
serieus? Dat lijkt me echt zulke narigheid
quote:Op maandag 19 september 2016 21:48 schreef ToT het volgende:
[..]Hee man!
[..]NU AL weer op jacht????
![]()
Nee, niet op jacht. Slechts aan het lezen of het wat voor me zou kunnen zijn.quote:Op maandag 19 september 2016 21:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
serieus? Dat lijkt me echt zulke narigheid
quote:Op maandag 19 september 2016 21:47 schreef Fogel het volgende:
Prima show tot dusverre MadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehehe snap ik!quote:Op maandag 19 september 2016 21:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Nee, niet op jacht. Slechts aan het lezen of het wat voor me zou kunnen zijn.
ik zou het echt niet kunnenquote:Op maandag 19 september 2016 21:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Nee, niet op jacht. Slechts aan het lezen of het wat voor me zou kunnen zijn.
ik heb hem tot 22:30quote:Op maandag 19 september 2016 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd voor wat romantische hartjes...
Wacht maar even zo, verlengen kan altijd nog...quote:Op maandag 19 september 2016 21:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb hem tot 22:30
23:00 van maken?
Preciesquote:Op maandag 19 september 2016 22:00 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Polyvinyl Chloride om precies te zijn.
Blame it on the boogie...quote:Op maandag 19 september 2016 22:06 schreef just me het volgende:
Bedankt Mad, ik had nog andere dingen moeten doen, maar ik zit nu weer achter de laptop gekluisterd
kan ik tenminste iemand de schuld gevenquote:
quote:Op maandag 19 september 2016 22:08 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is weer thuis en schakelt nog snel even in
Welkom!quote:Op maandag 19 september 2016 22:08 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is weer thuis en schakelt nog snel even in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |