Ik zal het aan Julien doorgeven...quote:Op maandag 19 september 2016 21:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Die van Julien Clerc was trouwens prachtig, moest ik nog doorgeven van die kerel naast me
doe hem de groeten van mequote:Op maandag 19 september 2016 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal het aan Julien doorgeven...
Rotte kies en knie, het leven vanaf je 50ste valt niet mee.quote:Op maandag 19 september 2016 21:43 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Alles prima hier. Druk druk.
En daar?
quote:Op maandag 19 september 2016 21:46 schreef MadMaster het volgende:
Nog even verlengen?
Zo ja, kan jij dat dan doen Symph?
Ik raak het liefst zo min mogelijk aan op de PC, dit gaat via een tablet...
Dat klinkt rot. Je was niet geimpregneerd vroeger?quote:Op maandag 19 september 2016 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rotte kies en knie, het leven vanaf je 50ste valt niet mee.
Verder alive and kickin'...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
quote:Op maandag 19 september 2016 21:46 schreef MadMaster het volgende:
Nog even verlengen?
Zo ja, kan jij dat dan doen Symph?
Ik raak het liefst zo min mogelijk aan op de PC, dit gaat via een tablet...
Nee, ik heb afgelopen vrijdag pas mogen happen in siliconenkit...quote:Op maandag 19 september 2016 21:47 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Dat klinkt rot. Je was niet geimpregneerd vroeger?
quote:Op maandag 19 september 2016 21:47 schreef DJ-Vinyl het volgende:
[..]
Dat klinkt rot. Je was niet geimpregneerd vroeger?
quote:Op maandag 19 september 2016 21:47 schreef Fogel het volgende:
Prima show tot dusverre MadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NU AL weer op jacht????
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 september 2016 21:47 schreef Fogel het volgende:
Prima show tot dusverre Madserieus? Dat lijkt me echt zulke narigheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |