Snap er niks van maar ik laat me graag verassenquote:Op zondag 18 september 2016 21:52 schreef Smoofie het volgende:
Pats storten in. Wtf is de D aan het doen.
Nog niet veel gezien van de Giants maar ik heb nergens gelezen dat ze zo goed spelen dat je ook maar kunt denken aan een SB?quote:Op zondag 18 september 2016 22:14 schreef Dos37 het volgende:
Giants op 2-0, op naar de superbowl tegen NE en Brady
Zijn ook 3 NFC teams beter in O en D.quote:Op zondag 18 september 2016 22:15 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Nog niet veel gezien van de Giants maar ik heb nergens gelezen dat ze zo goed spelen dat je ook maar kunt denken aan een SB?
3 maar? Ik tel er een stuk of 6-7.quote:Op zondag 18 september 2016 22:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zijn ook 3 NFC teams beter in O en D.
Honkbalveld ofzo?quote:Op zondag 18 september 2016 23:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat is dat trouwens voor gaar veld van de Raiders. Met dat oranje enzo. En ik zag ergens een random vierkant in een andere kleur groenKnollenveld
"The Coliseum has 6,300 club seats, 2,700 of which are available for Athletics games, 143 luxury suites, 125 of which are available for Athletics games, and a variable seating capacity of 35,067 for baseball, 56,057 for football and 63,132 for soccer. In seating capacity, Oakland Coliseum is the smallest NFL stadium, and the 2nd smallest MLB stadium."quote:
Damn, wat een verbouwing elke keer danquote:Op zondag 18 september 2016 23:40 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
"The Coliseum has 6,300 club seats, 2,700 of which are available for Athletics games, 143 luxury suites, 125 of which are available for Athletics games, and a variable seating capacity of 35,067 for baseball, 56,057 for football and 63,132 for soccer. In seating capacity, Oakland Coliseum is the smallest NFL stadium, and the 2nd smallest MLB stadium."
https://en.wikipedia.org/wiki/Oakland_Alameda_Coliseum
Ik kon het niet vinden, maar ik meen ergens gelezen te hebben dat zo'n verbouwing per keer een aantal ton kost. Maar dat kan ook bij een ander stadion zijnquote:Op zondag 18 september 2016 23:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Damn, wat een verbouwing elke keer dan
Al sinds 2008 niet.quote:Op maandag 19 september 2016 00:16 schreef SiebeJ het volgende:
Jacksonville heeft er echt geen zin in vandaag
Geloof dat ze 11 geblesseerde op de D-line hebben.quote:Op maandag 19 september 2016 00:32 schreef ForzaMilan het volgende:
5 Cornerbacks geblesseerd bij de Colts. Weet niet wat die hebben gegeten de laatste tijd?
Het kan nog. Binnen 2 minuten een TD maken + Extra Point.quote:Op maandag 19 september 2016 00:56 schreef PirE het volgende:
Lol, automatic 1st down. Deze keer niet Bennett met een nutteloze offside
Zeker, maar Seattle maakt teveel domme fouten op sleutelmomenten.quote:Op maandag 19 september 2016 00:59 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Het kan nog. Binnen 2 minuten een TD maken + Extra Point.
1.53 vanaf de 11 yard line.quote:Op maandag 19 september 2016 01:01 schreef PirE het volgende:
[..]
Zeker, maar Seattle maakt teveel domme fouten op sleutelmomenten.
Blijft raar, vorige week waren de Rams nog dramatisch. Maar tegen de Seahawks komen elk jaar andere krachten los.quote:Op maandag 19 september 2016 00:54 schreef PirE het volgende:
Ingecalculeerde jaarlijkse loss vs de Rams.
Foutenfestivalquote:Op maandag 19 september 2016 01:04 schreef Tweek het volgende:
Iemand nog de Giants game gezien? Kon niet kijken, las dat de defense het goed deed?
Het lijkt er op dat je inderdaad een goede defense kan kopen.quote:Op maandag 19 september 2016 01:04 schreef Tweek het volgende:
Iemand nog de Giants game gezien? Kon niet kijken, las dat de defense het goed deed?
Dat, vs elk team geef ik Seattle een grote kans op de win, vs de Rams no chancequote:Op maandag 19 september 2016 01:02 schreef BobW het volgende:
[..]
Blijft raar, vorige week waren de Rams nog dramatisch. Maar tegen de Seahawks komen elk jaar andere krachten los.
Offense (O-line) is wel echt drama. Heb Baldwin niet gezien vandaag.quote:Op maandag 19 september 2016 01:10 schreef PirE het volgende:
Deze wedstrijd zegt niks over het seizoen van Seattle of de Rams.
Trek geen conclusies op basis van dit resultaat.
Mooi, play offs halen en dan kan Manning ook weer boven zich zelf uitstijgen. Mijn bet op een Giants Superbowl win ziet er nog steeds goed uit.quote:Op maandag 19 september 2016 01:07 schreef BobW het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat je inderdaad een goede defense kan kopen.
Behalve dan dat beide teams geen passing game hebben. Wat toch wel teleurstellend is voor de Seahawks.quote:Op maandag 19 september 2016 01:10 schreef PirE het volgende:
Deze wedstrijd zegt niks over het seizoen van Seattle of de Rams.
Trek geen conclusies op basis van dit resultaat.
Kan niet juichen voor of tegen deze teams. Behalve dat Peterson een eikel is, Wiscons kaas maakt, dus go Packers.quote:Op maandag 19 september 2016 02:30 schreef BobW het volgende:
FOX is live, Go Pack Go!
Mooi stadion wel
Hij is kennelijk nog lang niet klaar voor een pro style offense.quote:Op maandag 19 september 2016 16:39 schreef Smoofie het volgende:
Ben wel benieuwd naar goff in vergelijking met een dak, wentz en nu brisset. Hij is immers de no.1
En de Browns curse gaat weer lekker. Dus welke yourneyman QB gaat er komen? Misschien willen de Redskins wel een QB kwijt 😆quote:Op maandag 19 september 2016 20:54 schreef rgras het volgende:
Ouch.. McCown out for the season. AP een gescheurde meniscus..
Toch zie ik de vikings komende jaren geen SB pakken.quote:Op maandag 19 september 2016 20:22 schreef maerk het volgende:
Ik ga echt fan worden van de Vikings, wat een potentie de komende jaren (en wat een stadion!!). Daarbij laat ik Bradford buiten beschouwing. Zit alle recaps te kijken, leuke eerste weken, veel relatieve verassingen tot nu toe.
Vanavond kijken of Wentz echt serieus gaat meedoen dit seizoen. Zin in!
Ze draaien wel door ja. Vorig jaar was het extra letten op pass interference , vooral offensive en nu is het taunting en QB hits bij een sliding. Grote bs.quote:Op maandag 19 september 2016 20:13 schreef zjroentje het volgende:
https://vine.co/v/5nAVPMIYPiJ
Taunting. 15 yds penalty. Dit doet Watt weet ik niet hoe vaak en die wordt nooit geflagged.
Waar zie jij out for the season? Op nfl.com zeggen ze week to week.quote:Op maandag 19 september 2016 20:54 schreef rgras het volgende:
Ouch.. McCown out for the season. AP een gescheurde meniscus..
Ik las eerst dat McCown de gescheurde meniscus had...lekker wakker. Non throwing shoulder, week to week decission. Wie weet hoe het gaat.quote:Op maandag 19 september 2016 21:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waar zie jij out for the season? Op nfl.com zeggen ze week to week.
Dacht het te lezen bij het NFL.com alarm.quote:Op maandag 19 september 2016 21:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waar zie jij out for the season? Op nfl.com zeggen ze week to week.
Echt zonde, want Brees is zo'n baas, gun hem wel wat succesquote:Op maandag 19 september 2016 19:25 schreef Asschen_sukar het volgende:
0 - 2 SaintsGelukkig stond de defense al een stuk beter
Heeft al een SB natuurlijk.quote:Op maandag 19 september 2016 22:03 schreef Seam het volgende:
[..]
Echt zonde, want Brees is zo'n baas, gun hem wel wat succes
Die Kelvin Benjamin valt me wel echt positief op. Wat een tank is dat. Je zou denken dat ie een o/d lineman is met z'n 196cm en 110 kilo maar enorm wendbaar en snel dus gewoon WR. Mooi man.quote:Op maandag 19 september 2016 10:53 schreef Kyran het volgende:
Yay 2-0 in Fantasy League
Panthers waren niet goed weer. Offense loopt op zich wel, maar ze zijn te relaxed, nonchalant. Die punt die Ginn verneukte en de fumble van Newton waren echt schandalig en puur door concentratieverlies.
De 49ers zijn niet goed genoeg om hier echt gebruik van te maken (al kwamen ze dichtbij en scoorden ze vooral punten door turnovers), maar een team zoals de Broncos of Patriots walst dan genadeloos over je heen.
De defense was ondanks alle tegenpunten prima. Zij konden er weinig aan doen dat ze keer op keer al in de redzone stonden te verdedigen door domme fouten van de offense of special teams.
Qua volwassenheid moeten de Panthers nog steeds groeien, maar blijft een genot om te kijken hoeveel ze genieten.
Elitequote:Op maandag 19 september 2016 22:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heeft al een SB natuurlijk.
En E fucking li heeft er 2.
Hij is ook zo vreselijk trouw aan The Saints, dat ik hem ook nog wel 1 laatste succes gun voor hij er mee stopt (Al zegt hij zelf nog een paar jaar te willen spelen). Zou mooi zijn als hij met Peyton samen nog 1 keer een SB team weet te creëren, maar dan is er nog echt een hoop werk aan de winkel.quote:Op maandag 19 september 2016 22:03 schreef Seam het volgende:
[..]
Echt zonde, want Brees is zo'n baas, gun hem wel wat succes
Wel een gave bijnaam...quote:"Clipboard Jesus" has risen once again.
Every game, all season
Charlie Whitehurst is signing with the Cleveland Browns, per his agents at SportsTrust Advisors.
Yup, doet me denken aan Calvin "Megatron" Johnson. Al was die nog een stukje groterquote:Op maandag 19 september 2016 23:06 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Die Kelvin Benjamin valt me wel echt positief op. Wat een tank is dat. Je zou denken dat ie een o/d lineman is met z'n 196cm en 110 kilo maar enorm wendbaar en snel dus gewoon WR. Mooi man.
Op zich wel, maar hij is de laatste drie, vier jaar meer geblesseerd dan op het veld. Als Dak echt goed blijkt te zijn, zouden ze Romo nog misschien volgend seizoen moeten geven, en hem dan opzij schuiven. Maar hij is denk ik te geliefd in Texas om dat te doen! Het is een Texaan natuurlijk...spelend voor de Cowboys...quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:03 schreef Seam het volgende:
Romo snap ik beter, want hij is in goede conditite een prima QB en sympathieke gast.
Ik sta perplex, gaat het eindelijk eens meezitten met de Eagles en zit ik eens op een bandwagon voordat deze vertrekt..quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:52 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Kijk nu een stuk Bears - Eagles, zie beide teams nu voor het eerst dit jaar. En wat is Wentz goed zeg! Kalm, overzicht, passen als een pro...daar hebben de Eagles lekker gedraft!!!
Grappige is dat ik brisset al betere dingen heb zien doen dan goff.quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:58 schreef Kyran het volgende:
Yup Wentz is een mooie draft, slim gespeeld en goed gescout. Dit jaar was best wel een zwakke groep qua QB en dan haal je toch iemand als Wentz uit een kleine college als North Dakota State.
Eagles altijd wel een leuke franchise gevonden, zeker niet mijn favoriet, maar wel wat sympathie voor. Gun ze wel wat succes
Daak. Mwah. Wel goed. Maar beter dan wentz valt nog te zien. Als wentz tegen een goede D het ooj laat zien ..quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:22 schreef Seam het volgende:
Die rookie QB van de Cowboys is beter dan Goff en Wentz.
En vergeet Siemian niet, die kan zich ook nog wel eens gaan ontwikkelen.quote:Op woensdag 21 september 2016 14:49 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wel leuk dit begin met een aantal nieuwe QB's.
Idk Siemian heeft een ijzersterk team om zich heen, en sterke coaches. Laten we eerst zien of hij een team kan dragen als alles tegen zit...quote:Op woensdag 21 september 2016 18:36 schreef maerk het volgende:
[..]
En vergeet Siemian niet, die kan zich ook nog wel eens gaan ontwikkelen.
Het seizoen van de Vikings lijkt ook over, AP 4 maanden eruit...
Bradford deal gaat nooit een goede deal worden. (Althans vanuit Vikings perspectiefquote:Op woensdag 21 september 2016 20:12 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Idk Siemian heeft een ijzersterk team om zich heen, en sterke coaches. Laten we eerst zien of hij een team kan dragen als alles tegen zit...
Maar voor mij is het seizoen van de Vikings niet bepaald voorbij. Veel jong talent, en nog steeds een echte QB op het veld, geef ze een kans! Bradford ruil wordt in elk geval steeds betere deal!
Ik zie hem als een franchise QB. Die pech heeft gehad met blessures en teams. Dus we zullen zien!quote:Op woensdag 21 september 2016 21:09 schreef maerk het volgende:
[..]
Bradford deal gaat nooit een goede deal worden. (Althans vanuit Vikings perspectief)
Potentieel in Minnesota is geweldig, dit seizoen verwacht ik echter geen verassingen, of gaat Bradford ineens een franchise QB uithangen dan (?).
Als hij dit blijft doen mag het van mij.quote:Op woensdag 21 september 2016 20:41 schreef rgras het volgende:
Je zou haast hopen dat Brissett een griepje krijgt.. ik zou graag Edelman zien spelen.
Who needs Brady! (Grapje)quote:Op vrijdag 23 september 2016 04:41 schreef F.Begbie het volgende:
Patriots slopen de Texans. Verder werkt het kijken via twitter wel echt goed.
Bill mag nooit weg.quote:Quarterbacks who make their first career start under Belichick are now 6-0, the best mark in NFL history.
Thursday Night Football wedstrijden worden gratis gestreamd via http://tnf.twitter.comquote:Op vrijdag 23 september 2016 06:59 schreef maerk het volgende:
[..]
Who needs Brady! (Grapje)
Maar kijken via twitter?
De eerste play van de de Texans in New England territory was de 1e snap van het 4e kwartquote:Op vrijdag 23 september 2016 10:03 schreef Kyran het volgende:
Echt niet normaal hoe goed de Patriots weer zijn.
Ik ben geen fan van ze, maar wel respect voor de franchise.
Sow, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 23 september 2016 09:38 schreef F.Begbie het volgende:
[..]
Thursday Night Football wedstrijden worden gratis gestreamd via http://tnf.twitter.com
Sowieso lijken spelers onder Belichick altijd boven zichzelf uit te stijgen. Kijk naar Blount, weggestuurd door de Steelers en als ik het goed begrijp speelt hij voor een salaris onder zijn waarde bij de Pats. Enkele spelers overbetalen is ook gewoon nooit the way to go op de lange termijn.quote:Op vrijdag 23 september 2016 15:59 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Chris Long is zo te zien weer zo'n typisch geval van voordelig een veteraan oppikken die gelijk waarde toevoegt, NE doet dat wel vaker goed...
Tja, dit is z'n laatste kans om nog een ring te veroveren, wat dat betreft hebben de Pats dubbel voordeel altijd. Sommige veteranen gaan voor het hoogste bedrag in hun laatste jaren, anderen denken op de lange termijn en gaan liever voor iets minder naar de Pats, omdat je als SB winnaar na je carrière meer kansen krijgt dan zonder. Dus ze krijgen de goede, slimme veteranen, en met korting.
Win-win.
Vergeet niet dat ze door bij de pats te spelen veel meer inkomsten hebben uit reclames enz.quote:Op vrijdag 23 september 2016 18:18 schreef Keyos het volgende:
[..]
Sowieso lijken spelers onder Belichick altijd boven zichzelf uit te stijgen. Kijk naar Blount, weggestuurd door de Steelers en als ik het goed begrijp speelt hij voor een salaris onder zijn waarde bij de Pats. Enkele spelers overbetalen is ook gewoon nooit the way to go op de lange termijn.
Gaat te goed,ben zo bang voor weer een 18-1 seizoen.quote:Op vrijdag 23 september 2016 13:58 schreef Keyos het volgende:
Niet normaal meer als je je team zo kunt laten spelen met de belangrijkste spelers out. Als dit zo doorgaat, en de spelers blijven/worden fit, kan dit een mooie play-offs worden.
Gaat interessant zijn om te zien wat er gebeurd als iedereen weer fit is. Hoe mooi zou het zijn als ze dan ineens een wedstrijd of 2 verliezenquote:Op vrijdag 23 september 2016 21:13 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Gaat te goed,ben zo bang voor weer een 18-1 seizoen.
Seahawks, ravens, steelers, broncos en bengals. Ze hebben een lastig programma. Een van de lastigere schedules hebben ze.quote:Op vrijdag 23 september 2016 21:28 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Gaat interessant zijn om te zien wat er gebeurd als iedereen weer fit is. Hoe mooi zou het zijn als ze dan ineens een wedstrijd of 2 verliezen
Jimmy G is over 10 dagen terug.quote:Op vrijdag 23 september 2016 21:46 schreef rgras het volgende:
[..]
Zo, op naar de 4th string QB:
[ afbeelding ]
Gaat lekker zoquote:Op vrijdag 23 september 2016 21:46 schreef rgras het volgende:
[..]
Zo, op naar de 4th string QB:
[ afbeelding ]
Ook Eagles fan?quote:Op zondag 25 september 2016 17:23 schreef emokid het volgende:
Benieuwd naar Wentz vanavond, al kan het seizoen eerlijk gezegd al niet meer stuk voor mij.
Dat denk ik ook wel ja, erg sterk team dit seizoen.quote:Op zondag 25 september 2016 19:02 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Steelers verwacht ik op zijn minst in de championship game.
Mijn redzone stream begint nu pasquote:Op zondag 25 september 2016 19:04 schreef Breidniet het volgende:
Typisch Dolphin start, beginnen met een interceptie![]()
Mag ook wel voor 500 miljoenquote:Op zondag 25 september 2016 19:09 schreef Breidniet het volgende:
Moet zeggen dat de verbouwing goed gelukt lijkt, Hard Rock Stadium ziet er nu NFL waardig uit
En met eigen geld betaald door de eigenaar, althans grotendeels, ook best apart.quote:Op zondag 25 september 2016 19:10 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Mag ook wel voor 500 miljoen
Hoor je inderdaad ook nergens meer. Mooie TD wel van miamiquote:Op zondag 25 september 2016 19:11 schreef Breidniet het volgende:
[..]
En met eigen geld betaald door de eigenaar, althans grotendeels, ook best apart.
Ik bedoelde parker zit op je bank.quote:Op zondag 25 september 2016 19:15 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Pizza, Herfstbok, NFL, mooie avond
Browns QB cody Kessler maakt nog geen indruk, Browns missen de FG, tijd om nog voor het 2de kwart naar 14-0 te gaanquote:Op zondag 25 september 2016 19:14 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Hoor je inderdaad ook nergens meer. Mooie TD wel van miami
Fantasy football zit ie op je bench.quote:Op zondag 25 september 2016 19:21 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Leg nog eens uit, hij vangt de TD?
Bij je fantasy team gok ikquote:Op zondag 25 september 2016 19:21 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Leg nog eens uit, hij vangt de TD?
Idd, er was niet verwacht dat die zou spelen, zondequote:Op zondag 25 september 2016 19:21 schreef Tweek het volgende:
[..]
Fantasy football zit ie op je bench.
Ja die verliest alleen in de bye week van de panthers.quote:Op zondag 25 september 2016 19:22 schreef Asschen_sukar het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er weinig hoopvol uit
Voor de wedstrijd begon wel in ieder gevalquote:Op zondag 25 september 2016 19:25 schreef Breidniet het volgende:
Panthers gaan ook lekker, 0-10, zijn er nog protesten bij het stadion?
Top, acestream vandaan gepluktquote:Op zondag 25 september 2016 19:26 schreef Tweek het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)red_zone_0100_pm_et/
Gaat weer lekker dan, laat sport en politiek/maatschappij uit elkaar.quote:Op zondag 25 september 2016 19:26 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Voor de wedstrijd begon wel in ieder geval
Broncos defense moet de wedstrijden nog steeds winnen? Heb nog niet veel gezien van ze dit seizoenquote:Op zondag 25 september 2016 19:29 schreef Tocadisco het volgende:
Je vraagt je toch af welk stukje hersenen bij Siemian denkt dat een pass deze keer toch echt wel succesvol zou zijn...
Detroit en Washington ook.quote:Op zondag 25 september 2016 19:31 schreef Asschen_sukar het volgende:
Vikings hebben het zwaar vanavond zie ik
Jep, maar ook die defense gaat het niet voor ze redden als ze aanvallend te vaak net iets te kort komen. Afgelopen week gebeurde het ook (zeker in Q1 en Q2) al iets te vaak dat ze wel het halve veld over konden komen maar het uiteindelijk niet af konden maken.quote:Op zondag 25 september 2016 19:31 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Broncos defense moet de wedstrijden nog steeds winnen? Heb nog niet veel gezien van ze dit seizoen
Ben wel benieuwd wat voor kwaliteit je krijgt met gamepass, kijk zelf gratis 720P.quote:Op zondag 25 september 2016 19:47 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb het gevoel dat de kwaliteit wat minder is oppeens met gamepass. Iemand daar last van?
Thuis stream ik het op mijn tv via mijn telefoon.quote:Op zondag 25 september 2016 19:47 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb het gevoel dat de kwaliteit wat minder is oppeens met gamepass. Iemand daar last van?
4500kbps, geen idee wat de resolutie is.quote:Op zondag 25 september 2016 19:48 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat voor kwaliteit je krijgt met gamepass, kijk zelf gratis 720P.
Eindelijk, pas als het misgaat gaan ze niet meer over de grond en voila, het loopt weer.quote:Op zondag 25 september 2016 19:57 schreef Breidniet het volgende:
Gaat niet zoals verwacht, INT en TD voor de Browns.
Graag wat minder over de grond voor de Dolphins O, waarom niet Pasing, Browns D is toch gatenkaas.
what else is newquote:Op zondag 25 september 2016 20:02 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Die walsen flink over de Lions heen.
Prima gespeeld tegen Seahawks en Patriots en dan zo spelen tegen de Browns.quote:
Tannebaum faalt ook wel weer. Die pick 6quote:Op zondag 25 september 2016 20:10 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Prima gespeeld tegen Seahawks en Patriots en dan zo spelen tegen de Browns.
Vooral de communicatie gaat vaak mis, als het wel werkt ziet het er best goed uit maar die slordigheden en het tamme starten moet er echt uit.
Het gaat te langzaam, sneller gooien.quote:Op zondag 25 september 2016 20:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tannebaum faalt ook wel weer. Die pick 6
slechte week voor McCoy om het zo goed te doen, als ik net tegen mr Panthers moet in de fantasy leaguequote:Op zondag 25 september 2016 20:11 schreef Breidniet het volgende:
Cardinals 0-17 tegen de Bills, wat is dit nu weer.
Vind het van die celebrations nog veel onzinnigerquote:Op zondag 25 september 2016 20:26 schreef Smoofie het volgende:
Die penalties trouwens. Daar moeten de teams echt eens in verzet komen bij goodell. Soms zo een onzin. O.1 sec vasthouden en holding meteen
. Hets geen soccer.
Hoe staat Bradford te gooien?quote:Op zondag 25 september 2016 20:54 schreef Asschen_sukar het volgende:
Panthers staan gewoon achter, onverwachts
Als ze nog wat willen moeten ze nu er voor gaan, mooie overwinning voor de Bills mocht het zo ver komen maar Rex gaat het niet lang meer redden, las al dat de vorige coach van de Giants als een meeting met ze had deze week.quote:Op zondag 25 september 2016 21:03 schreef Smoofie het volgende:
Cards. Rex kan zijn ontslag een week uitstellen
LOLquote:Op zondag 25 september 2016 21:09 schreef Guard het volgende:
Norman vs OBJ, round 2:
http://dailysnark.com/jos(...)ham-carries-endzone/
quote:Op zondag 25 september 2016 21:09 schreef Guard het volgende:
Norman vs OBJ, round 2:
http://dailysnark.com/jos(...)ham-carries-endzone/
Ik sta achter tegen de hekkensluiterquote:Op zondag 25 september 2016 21:20 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ga straks de fantasy league game nog verliezen omdat de Vikings defense het zo goed doet![]()
![]()
En dat terwijl ik Parker op de bank heb gezetquote:Op zondag 25 september 2016 21:22 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ik sta achter tegen de hekkensluiter
Tja wie verwacht dat Hill het ineens goed doet.quote:Op zondag 25 september 2016 21:23 schreef Breidniet het volgende:
[..]
En dat terwijl ik Parker op de bank heb gezet
Wie had verwacht dat Wilson het zo slecht zou doen dat ik hem voor Tannehill moest inwisselenquote:Op zondag 25 september 2016 21:23 schreef Tweek het volgende:
[..]
Tja wie verwacht dat Hill het ineens goed doet.
Ik heb Dalton en Bortles, de helden. Je hebt trouwens best een goed team als Charles en Gordon terug zijn.quote:Op zondag 25 september 2016 21:25 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Wie had verwacht dat Wilson het zo slecht zou doen dat ik hem voor Tannehill moest inwisselen
ps; iemand die een trade met Wilson wil?
Ik hoor al weken dat Charles bijna terug is, maar de Chiefs willen geen risico nemen.quote:Op zondag 25 september 2016 21:26 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ik heb Dalton en Bortles, de helden. Je hebt trouwens best een goed team als Charles en Gordon terug zijn.
Denk dat dit de laatste week is geweest, hoogstens nog één.quote:Op zondag 25 september 2016 21:28 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Ik hoor al weken dat Charles bijna terug is, maar de Chiefs willen geen risico nemen.
Daar staat dus nu een WR als QB?quote:Op zondag 25 september 2016 21:35 schreef Breidniet het volgende:
btw: kessler voorlopig ook out, Dolphins schakelen elke wedstrijd een QB uit
Free agent, heeft al bijna 19 punten.quote:Op zondag 25 september 2016 21:38 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Ja, hun voormalige QB die nu WR is, Pryor.
Scoort wel direct een TD en 2 point conversion.
Hij was voor de switch al lekker bezig vandaag.quote:Op zondag 25 september 2016 21:39 schreef Tweek het volgende:
[..]
Free agent, heeft al bijna 19 punten.
Las dat de eerste kwarten steeds gewisseld werd tussen Kessler en Pryor.quote:Op zondag 25 september 2016 21:39 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Hij was voor de switch al lekker bezig vandaag.
?quote:Op zondag 25 september 2016 21:40 schreef Tweek het volgende:
[..]
Las dat de eerste kwarten steeds gewisseld werd tussen Kessler en Pryor.
Klopt ja, Pryor heeft nu een paar mooie catches als passes op z'n naam staanquote:Op zondag 25 september 2016 21:40 schreef Tweek het volgende:
[..]
Las dat de eerste kwarten steeds gewisseld werd tussen Kessler en Pryor.
Terecht?quote:Op zondag 25 september 2016 21:45 schreef Tweek het volgende:
Richburg ejected bij de Giants, twee keer unsportsmanlike conduct.
De teams stemmen ermee in dus tsjahquote:Op zondag 25 september 2016 21:45 schreef rgras het volgende:
De pussification van de league continues.
Eigen schuld dus.quote:Op zondag 25 september 2016 21:47 schreef Tweek het volgende:
[..]
Nieuwe regel, maar gewoon dom duwen nadat de play over was.
Kut interception.
Ja, beetje iemand vanuit de rug tacklen nadat de play over is. Bijzonder terecht, heeft ook niks met pussification te maken. Dit soort penalties horen gewoon niet thuis in de NFLquote:
Pussies.quote:Op zondag 25 september 2016 21:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De teams stemmen ermee in dus tsjah
Na de play zulke acties uitvoeren mag idd bestraft worden.quote:Op zondag 25 september 2016 21:49 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ja, beetje iemand vanuit de rug tacklen nadat de play over is. Bijzonder terecht, heeft ook niks met pussification te maken. Dit soort penalties horen gewoon niet thuis in de NFL
Green Bay laat het trouwens wel liggen in de 2e helft.
Ik vind het ook kut, grotendeel van het publiek ook.quote:
Goed om te weten, Donderdag, Dolphins - Bengalsquote:Op zondag 25 september 2016 21:50 schreef Smoofie het volgende:
Wat is de secondary van de bengals slecht zeg
quote:Op zondag 25 september 2016 21:53 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
https://vine.co/v/5vPj2e116UD
Als dit mis gaatquote:
Wat een flapdrol is dat toch ook.quote:
Die kon lekker doorlopen..quote:
eindelijk een TDquote:Op zondag 25 september 2016 22:13 schreef Tweek het volgende:
Rams starten ook erg goed, mooie td pass.
Ha onze qb's eindigen op dezelfde wijze de game, met een turnover.quote:Op zondag 25 september 2016 22:15 schreef Breidniet het volgende:
Turnover, komt die FG van de Browns.
OMFG
Zul je zien dat ze weer top zijn komende Donderdag tegen de Bengals.quote:Op zondag 25 september 2016 22:17 schreef Smoofie het volgende:
Tegen de pats d speelde ze echt goed, en nu tegen de browns dit. Man man man
Dat kan je maar 1 keer doen. Volgende wedstrijd kan je gewoon met een bakkie chips vanaf je eigen bank volgenquote:
Als ze zo doorgaan halen ze de playoffs niet eensquote:Op zondag 25 september 2016 22:19 schreef Seam het volgende:
wat een seizoen tot nu toe![]()
Ach, dit jaar misschien maar meer gaan juichen voor de Steelers dan
Ik heb er niks van gezien maar het was dus niet best?quote:Op zondag 25 september 2016 22:19 schreef Seam het volgende:
Vikings defense was ook gewoon echt heel goed, maar nee het was niet bestquote:Op zondag 25 september 2016 22:20 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Ik heb er niks van gezien maar het was dus niet best?
Nou de division pakken ze wel hoor. Falcons en Bucs zijn dramatisch en speciaal voor jou zal ik maar niets zeggen over de Saintsquote:Op zondag 25 september 2016 22:20 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Als ze zo doorgaan halen ze de playoffs niet eens
=\. De pats startte 2 jaar geleden ook slecht, SB season.quote:Op zondag 25 september 2016 22:19 schreef Seam het volgende:
Dan ga ik de wedstrijd later eens terug kijkenquote:Op zondag 25 september 2016 22:21 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Vikings defense was ook gewoon echt heel goed, maar nee het was niet best
Mha het zat wel erg tegen, veel domme penalties, FG tegen de upright dat soort dingen. Maar de D van de Vikings speelde fantastisch dat wel.quote:Op zondag 25 september 2016 22:20 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Ik heb er niks van gezien maar het was dus niet best?
Graag een TD van OJBquote:Op zondag 25 september 2016 22:23 schreef Tweek het volgende:
4th quarter game winning drive van Eli Manning zit er aan te komen.
pickquote:Op zondag 25 september 2016 22:23 schreef Tweek het volgende:
4th quarter game winning drive van Eli Manning zit er aan te komen.
quote:Op zondag 25 september 2016 22:22 schreef Seam het volgende:
[..]
Nou de division pakken ze wel hoor. Falcons en Bucs zijn dramatisch en speciaal voor jou zal ik maar niets zeggen over de Saints
Morgen hebben ze een goede kansquote:Op zondag 25 september 2016 22:28 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]![]()
Gewoon 1 win zou me al blij maken, eentje gewoon.
Dat dacht ik tegen Oakland ook, en zelfs tegen de Giants leek het lange tijd nog te kunnen. Wordt spannend als ik dinsdagochtend de score bekijkquote:
Net gemist, tijd voor de Eaglesquote:Op zondag 25 september 2016 22:35 schreef Seam het volgende:
Roethlisberger, wat een fenomenale actie
Ontwijkt twee tackles, rent uit de pocket, rent naar de scrimmage line, maar houdt in om een pass te geven in de endzone, helaas dropt de WR de bal.quote:Op zondag 25 september 2016 22:36 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Net gemist, tijd voor de Eagles
Wowquote:Op zondag 25 september 2016 22:37 schreef Seam het volgende:
[..]
Ontwijkt twee tackles, rent uit de pocket, rent naar de scrimmage line, maar houdt in om een pass te geven in de endzone, helaas dropt de WR de bal.
Die D is ook gruwelijk hoor, van de laatste 8 possessions in de redzone maar 1 TD toegestaan.quote:Op zondag 25 september 2016 22:40 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Wow![]()
Moet zeggen dat ik niks heb met de Steelers of Roethlisberger, maar het is wel een klasbak.
Absoluut, ik krijg alleen geen enkel gevoel bij de franchise, klinkt misschien wat vreemd aangezien ze de meest succesvolle zijn.quote:Op zondag 25 september 2016 22:42 schreef Seam het volgende:
[..]
Die D is ook gruwelijk hoor, van de laatste 8 possessions in de redzone maar 1 TD toegestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |