Dat zoveel mensen dat missenquote:
Hoe werkt dat danquote:
Irriteert mij nu al, ben sinds vandaag lvl15.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben gisteren level 26 geworden en nu rent er ineens veel meer weg, echt irritant.
Toevallig weet ik dat ze daar soms voor komen, maar het is eigenlijk te ver uit de richting om er speciaal heen te fietsenquote:
Ik twijfel of dat werkt, ik heb een rappe telefoon (Galaxy Edge 7), het spel start ongeveer op in 15 seconden, maar dan moet je natuurlijk ook nog de Pokemon selecteren, en evolve kiezen. Daarnaast loop je risico door hele tijd in en uit te moeten loggen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:44 schreef DuW2 het volgende:
[..]
60 sowieso. Schijnt dat als je de app afsluit en opnieuw opstart tijdens de animatie dat je er meer kan redden, dit heb ik echter niet uitgeprobeerd en durf ik dus ook niet aan te raden. Geen idee of de evolutie dan goed gaat namelijk en of het daadwerkelijk sneller is.
Onmogelijkquote:
Ik zeg ook niet dat het werkt, enkel dat ik het eens gehoord hebquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik twijfel of dat werkt, ik heb een rappe telefoon (Galaxy Edge 7), het spel start ongeveer op in 15 seconden, maar dan moet je natuurlijk ook nog de Pokemon selecteren, en evolve kiezen. Daarnaast loop je risico door hele tijd in en uit te moeten loggen.
Ja ik heb het ook gelezen, ik kan het zo wel even testenquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:21 schreef DuW2 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het werkt, enkel dat ik het eens gehoord heb
Gewoon f falls invullen op pidgeycalc. Die rekent uit of je t gata halen qua tijd en hoeveel je nog moet transferren etc en hoeveel XP t je allemaal oplevert.quote:Op dinsdag 20 september 2016 14:42 schreef Renesite het volgende:
Wat is de max-evolve met een lucky egg? Zit nu op 50 waarvan twee noeuwe (aangezien ik de allerhande evoluties hier vind)
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:22 schreef Rabieluh het volgende:
Ik heb de afgelopen best veel gespeeld (1 tot 2 keer per dag op pad, voor 1 of 2 uur), maar nou word ik zelfs herkend.
Paar kinderen vroegen of ik bij geel zat, voor ik kon antwoorden zei een ander al "nee hij zit bij rood, dat is HoempertBarotus".
Ik weet 't echt niet, ik bezit niet eens overdreven vaak de gyms hier, misschien val ik op omdat ik vaak andere pokemon in gyms zet dan de zoveelste vaporeon (en een lapras of snorlax heb ik niet eensquote:Op dinsdag 20 september 2016 17:36 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen.
Hypno is ook gewoon de aids van het trainen van een gym, wat een misbakselsquote:Op dinsdag 20 september 2016 18:39 schreef Norrage het volgende:
Jezus wilde een gym levelen tegen een 1050 hypno, NIETS werkte. Bug Pokemon gebruikt, andere psychic...alles ging dood zonder dat ik maar in de buurt kwam...hoe bestrijd je zon beest???
Met beesten van 1200+ lukte het me wel maar ja dan krijg je nauwelijks prestige..
Wat is dan ds betere tactiek? Gewoon een 2000 Pokemon pakken en gewoon zoveel mogelijk van de gym slachten? (De eerste 3 waren 1050, 1100 en 1400)...
Ofwel: hypno sterk
Mijn Snorlax van 914CP verplettert een Golduck van 1080CP.quote:Op dinsdag 20 september 2016 18:39 schreef Norrage het volgende:
Jezus wilde een gym levelen tegen een 1050 hypno, NIETS werkte. Bug Pokemon gebruikt, andere psychic...alles ging dood zonder dat ik maar in de buurt kwam...hoe bestrijd je zon beest???
Met beesten van 1200+ lukte het me wel maar ja dan krijg je nauwelijks prestige..
Wat is dan ds betere tactiek? Gewoon een 2000 Pokemon pakken en gewoon zoveel mogelijk van de gym slachten? (De eerste 3 waren 1050, 1100 en 1400)...
Ofwel: hypno sterk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |