Nee. Het lachwekkende verwachtingspatroon om dat wel te doen dringt ook door vanuit Rotterdam en Eindhoven. Dat hun eigen clubjes aids voorschotelen is geen thema.quote:Op zondag 18 september 2016 18:09 schreef GGMM het volgende:
Probeert inslagenreuring ons nou wijs te maken dat Ajax attractief voetbal speelt?
Was een mooie geweest.quote:Op zondag 18 september 2016 18:11 schreef GGMM het volgende:
Ik had 'Bosz is een teringidioot' als TT.
Is de enige die kan scoren bij Ajax, dus als je die eruit haalt blijft er niets meer overquote:Op zondag 18 september 2016 18:11 schreef Tagliano het volgende:
Wel jammer dat dit weer voldoende reden is om Klaassen te laten staan
Uh, oke.quote:Op zondag 18 september 2016 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je zet jezelf eigenlijk ontiegelijk voor lul als je om zo'n doelpunt juicht
Uiteraard moet je Klaassen laten staan.quote:Op zondag 18 september 2016 18:11 schreef Tagliano het volgende:
Wel jammer dat dit weer voldoende reden is om Klaassen te laten staan
Helaas voor jou ben je weer eens smerig traag, zoals wel vakerquote:Op zondag 18 september 2016 18:11 schreef GGMM het volgende:
Ik had 'Bosz is een teringidioot' als TT.
Want?quote:Op zondag 18 september 2016 18:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Uiteraard moet je Klaassen laten staan.
Jammer dat hij verder weinig kan.quote:Op zondag 18 september 2016 18:12 schreef Kopsterk het volgende:
Je kunt veel zeggen over Klaassen, maar hij is wel effectief
haters gonna hate.quote:Op zondag 18 september 2016 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eerste balcontact en gelijk een doelpunt.quote:Op zondag 18 september 2016 18:12 schreef Kopsterk het volgende:
Je kunt veel zeggen over Klaassen, maar hij is wel effectief
Laat jezelf niet zo kennen. Als PSV vandaag zo eentje erin had gepaft had je ook gejuicht.quote:Op zondag 18 september 2016 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Snap wel dat het een opluchting is, zo doe je immers in punten nog mee, maar de manier waarop is wel wat bedenkelijk ja. Alsof het een doelpunt is na wereldspel en dit slechts 1 van de 10 wonderschone aanvallen was. Op deze manier houden ze zichzelf de verkeerde spiegel voor en is het volgende keer weer ouderwets ruk (waar je dan wellicht met een losse Klaassenflodder weer wegkomt met drie punten).quote:Op zondag 18 september 2016 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ziyech laat maar eens even wat zien. Prutsahbequote:
Waarom denken mensen dat ik dit meen?quote:Op zondag 18 september 2016 18:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Laat jezelf niet zo kennen. Als PSV vandaag zo eentje erin had gepaft had je ook gejuicht.
Als hij dan ook nog wat zou toevoegen aan het spel in plaats van in de weg lopen zou het uitstekend zijnquote:Op zondag 18 september 2016 18:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Elke wedstrijd weer belangrijk voor Ajax.
Ja dit nu ineens roepenquote:Op zondag 18 september 2016 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom denken mensen dat ik dit meen?![]()
Volgens Stijn is het een geweldige trainer.quote:Op zondag 18 september 2016 18:14 schreef Kopsterk het volgende:
Bosz verneukt Ziyech, Bazoer, Tete en Cassierra. Tel uit je winst.
Ik bespeur madnessquote:Op zondag 18 september 2016 18:15 schreef PSVCL het volgende:
Almelo gaat nooit scoren
Lekke zappen naar Inter vs Juve
Schiijt eredivisie
Inter - Juve ? ik denk 0-0quote:Op zondag 18 september 2016 18:15 schreef PSVCL het volgende:
Almelo gaat nooit scoren
Schiijt eredivisie
Volgens Tagliano ook.quote:Op zondag 18 september 2016 18:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens Stijn is het een geweldige trainer.
Bazoer had het eind vorig seizoen al verpest voor zichzelf.quote:Op zondag 18 september 2016 18:14 schreef Kopsterk het volgende:
Bosz verneukt Ziyech, Bazoer, Tete en Cassierra. Tel uit je winst.
Een speler die diep gaat in plaats van naar de bal loopt bedoel je? Dat kennen we ondertussen niet meer bij Ajax, gelukkig hebben we hem nog.quote:Op zondag 18 september 2016 18:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als hij dan ook nog wat zou toevoegen aan het spel in plaats van in de weg lopen zou het uitstekend zijn
Welk spel? Het is tot de winterstop smash and grab. Dit gaan we nog wel even zien. Er staat nota bene pas 3 wedstrijden een vaste kern.quote:Op zondag 18 september 2016 18:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als hij dan ook nog wat zou toevoegen aan het spel in plaats van in de weg lopen zou het uitstekend zijn
Ik zie hem zelden diep gaan, en als hij al een keer aanspeelbaar is, is zijn balcontrole dusdanig matig of maakt hij het zichzelf te moeilijk wat resulteert in balverliesquote:Op zondag 18 september 2016 18:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Een speler die diep gaat in plaats van naar de bal loopt bedoel je? Dat kennen we ondertussen niet meer bij Ajax, gelukkig hebben we hem nog.
Die jongen is niet serieus te nemen blijkt wederom.quote:Op zondag 18 september 2016 18:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens Stijn is het een geweldige trainer.
Ja, laten we elk talent dat in een dip komt meteen standaard op de bank/tribune zettenquote:Op zondag 18 september 2016 18:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bazoer had het eind vorig seizoen al verpest voor zichzelf.
Ok.quote:Op zondag 18 september 2016 18:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zie hem zelden diep gaan, en als hij al een keer aanspeelbaar is, is zijn balcontrole dusdanig matig of maakt hij het zichzelf te moeilijk wat resulteert in balverlies
Dat, of effectief met 10 man spelen en daardoor meerdere malen verliezen.quote:Op zondag 18 september 2016 18:17 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ja, laten we elk talent dat in een dip komt meteen standaard op de bank/tribune zetten
sowquote:Op zondag 18 september 2016 18:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We hebben tegen Willem II en Roda JC kunnen aanschouwen wat er gebeurt als we rustig doen
Hangt het aantal spitsen in de selectie samen met het aantal gescoorde goals?quote:Op zondag 18 september 2016 18:19 schreef -mosrednA het volgende:
0 - 1
Om te huilen. Hoeveel spitsen had Ajax ookalweer?
Houdoe en bedanktquote:Op zondag 18 september 2016 18:15 schreef PSVCL het volgende:
Almelo gaat nooit scoren
Schiijt eredivisie
Da's wel een minpuntje jaquote:Op zondag 18 september 2016 18:21 schreef Caland het volgende:
Het dramamiddenveld van Ajax blijft intact. Mooi man.
Ik doe het rustig aan met water.quote:Op zondag 18 september 2016 18:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
We kunnen weer biertjes opentrekken op volgende 3 punten van Ajax
Dan ga ik in een hoekje huilen om PSV.quote:Op zondag 18 september 2016 18:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
twitter:berisaha twitterde op zondag 18-09-2016 om 18:17:39Als je Gudelj ziet voetballen, wat een drama. Voegt niets toe. Laat Ziyech daar lopen #heraja reageer retweet
Gelijk met PSV, wat resultaat betreft is er niet gek veel aan de handquote:Op zondag 18 september 2016 18:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je haalt ze niet voor niets.quote:Op zondag 18 september 2016 18:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hangt het aantal spitsen in de selectie samen met het aantal gescoorde goals?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft gelijk.quote:Op zondag 18 september 2016 18:22 schreef Joezi het volgende:
twitter:berisaha twitterde op zondag 18-09-2016 om 18:17:39Als je Gudelj ziet voetballen, wat een drama. Voegt niets toe. Laat Ziyech daar lopen #heraja reageer retweet
quote:Op zondag 18 september 2016 18:22 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Je haalt ze niet voor niets.
Echter is het voor mij nu even tijd om mijn mond te houden denk ik:Ik snap je punt niet helemaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Ik ben het eens met deze man.quote:Op zondag 18 september 2016 18:22 schreef Joezi het volgende:
En jij wil Bazoer er weer in?quote:Op zondag 18 september 2016 18:19 schreef Kopsterk het volgende:
Instabiele verdediging, nauwelijks mooi opgezette aanvallen, geen idee achter het spel en falende afronding. Het gaat nog heel lang duren voordat het ergens op lijkt.
Doe het dan ook eens.quote:Op zondag 18 september 2016 18:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is ook geen enkel probleem, ik leer graag
Was ik wel, maar toen ik hoorde dat het Braddie niet was gelukt ben ik weer gaan emo-eten.quote:Op zondag 18 september 2016 18:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben jij al onder de 120 kilo?
Vooruitgangquote:Op zondag 18 september 2016 18:25 schreef Kopsterk het volgende:
Eindelijk een mooie aanval, is de eindpass weer kut...
En gelijk wordt hij gewisseld. Bosz is bikkelhard.quote:Op zondag 18 september 2016 18:25 schreef Kopsterk het volgende:
Eindelijk een mooie aanval, is de eindpass weer kut...
quote:Op zondag 18 september 2016 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Heracles is belachelijk slecht bezig en hebben eigenlijk ook geen creativiteit om Ajax te verslaan.
Mochten ze Ajax toch verslaan, weten jullie me te vinden.
quote:
quote:
Ik wil nog steeds weten waarom hij zijn shirts met tape/punaises aan de muur hangt.quote:Op zondag 18 september 2016 18:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was ik wel, maar toen ik hoorde dat het Braddie niet was gelukt ben ik weer gaan emo-eten.
Had ik niet verwacht, daar de afstand minder dan 30 meter isquote:Op zondag 18 september 2016 18:27 schreef GGMM het volgende:
Gudelj met een vrije trap.
Hij probeert het in één keer dit keer.
Ziyech moet ook gewoon de vrije trappen nemenquote:Op zondag 18 september 2016 18:27 schreef GGMM het volgende:
Gudelj met een vrije trap.
Hij probeert het in één keer dit keer.
Omdat er gaten in zijn muur zitten.quote:Op zondag 18 september 2016 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds weten waarom hij zijn shirts met tape/punaises aan de muur hangt.
Ja, Bosz is een totale idioot joh.quote:Op zondag 18 september 2016 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ziyech moet ook gewoon de vrije trappen nemen
Maar die is gewisseld
Precies voor vermaak lezen we jouw posts wel na, Pisvee hoe kom je er opquote:Op zondag 18 september 2016 18:29 schreef inslagenreuring het volgende:
Er hoeven heel Nederland nog niet te vermaken. Dat komt nog #gelijkmetpisvee#fuckdahaters
Gaat l'ami over en niet Boszgod.quote:
Mad.quote:Op zondag 18 september 2016 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Precies voor vermaak lezen we jouw posts wel na, Pisvee hoe kom je er op
Uh ja.quote:Op zondag 18 september 2016 18:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gaat l'ami over en niet Boszgod.
Ajax is binnen wedstrijden dan ook nog veel te grilligquote:Op zondag 18 september 2016 18:30 schreef Kopsterk het volgende:
Ik zie zowaar een paar aardige passes de laatste tien minuten
Wat voor trainer ben je danquote:Op zondag 18 september 2016 18:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gaat l'ami over en niet Boszgod.
quote:Op zondag 18 september 2016 18:23 schreef Kopsterk het volgende:
Nou Gudelj's bijdrage voor de komende drie wedstrijden hebben we ook weer gehad
Hou je bek dan eens manquote:
Gozer...quote:Op zondag 18 september 2016 18:31 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Deze kende ik nog niet, vind hem wel mooi.
Een die tracht de spelers te ontwikkelen door zich daar vol op te richten.quote:
Dat wordt morgen lachen op het schoolpleinquote:Op zondag 18 september 2016 18:31 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Welkomquote:Op zondag 18 september 2016 18:31 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Vandaar dat hij de grootste talenten op de bank zet ten faveure van de Viergevers van deze wereld.quote:Op zondag 18 september 2016 18:32 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Een die tracht de spelers te ontwikkelen door zich daar vol op te richten.
Ik gun feyenoord het kampioenschap. Maar PSV voorblijven zou wel even genot zijn.quote:
____quote:Op zondag 18 september 2016 18:33 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik gun feyenoord het kampioenschap. Maar PSV voorblijven zou wel even genot zijn.
Omdat ubergod Riedewald op het middenveld moest. En een linksbenige verdediger pré is voor de opbouw.quote:Op zondag 18 september 2016 18:32 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Vandaar dat hij de grootste talenten op de bank zet ten faveure van de Viergevers van deze wereld.
Tete en Bazoer moeten nog leren voetballen?quote:Op zondag 18 september 2016 18:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Omdat ubergod Riedewald op het middenveld moest. En een linksbenige verdediger pré is voor de opbouw.
Bazoer en Tete moeten maar laten zien dat ze zich kunnen verbeteren. Maar ik weet zeker dat Bosz volop met ze bezig is. Die is niet achterlijk.
AZ is al kampioen?quote:Op zondag 18 september 2016 18:35 schreef WethouderHekking het volgende:
Ajax komt wel weer bovendrijven, die gaan dit seizoen met PSV strijden om de tweede plek.
Bosz heeft Diks en qazashvili ook rustig gebracht ondanks druk van de achterban.quote:Op zondag 18 september 2016 18:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Tete en Bazoer moeten nog leren voetballen?
Als ze deze goede start doortrekken de komende wedstrijden, dan lijkt het me moeilijk te ontkennen dat ze geen titelkandidaat zouden zijn.quote:Op zondag 18 september 2016 18:36 schreef Kopsterk het volgende:
Zijn er hier mensen die denken dat Feyenoord kampioen wordt?
En gearriveerde vedettes mogen aan kloten?quote:Op zondag 18 september 2016 18:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Bosz heeft Diks en qazashvili ook rustig gebracht ondanks druk van de achterban.
neequote:Op zondag 18 september 2016 18:36 schreef Kopsterk het volgende:
Zijn er hier mensen die denken dat Feyenoord kampioen wordt?
Dat zijn tekstenquote:Op zondag 18 september 2016 18:38 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Als ze deze goede start doortrekken de komende wedstrijden, dan lijkt het me moeilijk te ontkennen dat ze geen titelkandidaat zouden zijn.
Precies. Liever dat we op hen kutten dan jochies die alles nog moeten laten zien.quote:Op zondag 18 september 2016 18:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
En gearriveerde vedettes mogen aan kloten?
Tja, dat heb ik te vaak gezien de afgelopen jarenquote:
je hebt het er maar druk meequote:Op zondag 18 september 2016 18:41 schreef timmmmm het volgende:
Met dit spel stevent Ajax gestaag af op de derde plaats
quote:Op zondag 18 september 2016 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, nu weten we het wel zwakzinnige debiel.
Hier gaat iets misquote:Op zondag 18 september 2016 18:49 schreef Zipportal het volgende:
Twee aids clubs hebben speelronde 6 afgesloten
Speelronde 7:
[ afbeelding ]
OOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHquote:Op zondag 18 september 2016 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, nu weten we het wel zwakzinnige debiel.
Dan toch maar Arsenal - Chelseaquote:Op zaterdag 24 september 2016 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk dat iedereen zo geinteresseerd is in Groningen - Heracles.
Ik kijk.quote:Op zaterdag 24 september 2016 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk dat iedereen zo geinteresseerd is in Groningen - Heracles.
Dat wil PEC sowieso dit seizoen niet denk ik.quote:Op zaterdag 24 september 2016 19:46 schreef Gtaboy107 het volgende:
Menig in de basis, dan wil je ook niet winnen.
We hebben al genoeg teletekstpagina's over voorstaan tegen Ajax.quote:Op zaterdag 24 september 2016 19:55 schreef GGMM het volgende:
Dat is lullig voor Zwolle, hun voorsprong was van zo'n korte duur dat ze niet eens de tijd hebben gehad een teletekst-shirt te maken.
Wout Brama scoort een goal tegen jullie he?quote:
Wat was je aan het eten?quote:Op zaterdag 24 september 2016 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zat wat te eten tijdens het kijken van deze wedstrijd.
bookies verlagen de odds dat het niet zo isquote:Op zaterdag 24 september 2016 19:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ze deze wedstrijd niet post roep ik uit dat het kind geboren is
Je had er bij moeten zijn denk ik.quote:Op zaterdag 24 september 2016 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wout Brama scoort een goal tegen jullie he?
Wout Brama.
Zelfs als Ajax met 6-1 wint vanavond is dat dolkomisch
Dat zou wat ongepast zijn voordat je hebt gehoord dat alles goed gegaan is.quote:Op zaterdag 24 september 2016 19:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ze deze wedstrijd niet post roep ik uit dat het kind geboren is
geld erop, dp.quote:Op zaterdag 24 september 2016 19:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
bookies verlagen de odds dat het niet zo is
Ok lekker, en wat staat er voor de rest van de avond op het menu?quote:
Heb al een hypotheek geopend ervoorquote:
Chips (viesdik).quote:Op zaterdag 24 september 2016 19:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok lekker, en wat staat er voor de rest van de avond op het menu?
het valt me dan ook zeer tegen dat er tot nu toe geen liveblog is geweest in VBL SCquote:Op zaterdag 24 september 2016 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou wat ongepast zijn voordat je hebt gehoord dat alles goed gegaan is.
Tsja komt omdat er een Mewtwo in het stadion schijnt te zitten. Hahaha!quote:
Het liefst zie je een vlog hoe Jojoortje het eruit perst.quote:Op zaterdag 24 september 2016 19:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
het valt me dan ook zeer tegen dat er tot nu toe geen liveblog is geweest in VBL SC
jaquote:Op zaterdag 24 september 2016 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het liefst zie je een vlog hoe Jojoortje het eruit perst.
klopt .quote:Op zaterdag 24 september 2016 19:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat? Als PEC tegen je scoort dan is dat gewoon lachen
Liever nietquote:Op zaterdag 24 september 2016 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het liefst zie je een vlog hoe Jojoortje het eruit perst.
Niet meer doenquote:Op zaterdag 24 september 2016 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik duidde even de gedachten van Insomnia_.
Ok lekker man, ik heb oven chips met een bakje BBQ saus dat ik nog over had van de Mac.quote:Op zaterdag 24 september 2016 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meestal ribbelchips paprika van het huismerk van de Digros.
Ik vind dit een redelijk aparte combinatie.quote:Op zaterdag 24 september 2016 19:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ok lekker man, ik heb oven chips met een bakje BBQ saus dat ik nog over had van de Mac.
Ik zou het eerder Ludiek noemenquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dit een redelijk aparte combinatie.
waardeloosquote:Op zaterdag 24 september 2016 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zaterdagavond JL zenden ze nooit uit.
Dat ben je zelf.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dit een redelijk aparte combinatie.
Ja, vorige week donderdag in de Grieksche Heksenketel des doods.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Traore al een goal gezet in het Ajaxshirt?
😂quote:Op zaterdag 24 september 2016 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja komt omdat er een Mewtwo in het stadion schijnt te zitten. Hahaha!
Nee.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:01 schreef Doublepain het volgende:
Doet deze god mee?
[ afbeelding ]
Van Hoodvlogs?quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:01 schreef Doublepain het volgende:
Doet deze god mee?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |