Nee. Het lachwekkende verwachtingspatroon om dat wel te doen dringt ook door vanuit Rotterdam en Eindhoven. Dat hun eigen clubjes aids voorschotelen is geen thema.quote:Op zondag 18 september 2016 18:09 schreef GGMM het volgende:
Probeert inslagenreuring ons nou wijs te maken dat Ajax attractief voetbal speelt?
Was een mooie geweest.quote:Op zondag 18 september 2016 18:11 schreef GGMM het volgende:
Ik had 'Bosz is een teringidioot' als TT.
Is de enige die kan scoren bij Ajax, dus als je die eruit haalt blijft er niets meer overquote:Op zondag 18 september 2016 18:11 schreef Tagliano het volgende:
Wel jammer dat dit weer voldoende reden is om Klaassen te laten staan
Uh, oke.quote:Op zondag 18 september 2016 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je zet jezelf eigenlijk ontiegelijk voor lul als je om zo'n doelpunt juicht
Uiteraard moet je Klaassen laten staan.quote:Op zondag 18 september 2016 18:11 schreef Tagliano het volgende:
Wel jammer dat dit weer voldoende reden is om Klaassen te laten staan
Helaas voor jou ben je weer eens smerig traag, zoals wel vakerquote:Op zondag 18 september 2016 18:11 schreef GGMM het volgende:
Ik had 'Bosz is een teringidioot' als TT.
Want?quote:Op zondag 18 september 2016 18:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Uiteraard moet je Klaassen laten staan.
Jammer dat hij verder weinig kan.quote:Op zondag 18 september 2016 18:12 schreef Kopsterk het volgende:
Je kunt veel zeggen over Klaassen, maar hij is wel effectief
haters gonna hate.quote:Op zondag 18 september 2016 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eerste balcontact en gelijk een doelpunt.quote:Op zondag 18 september 2016 18:12 schreef Kopsterk het volgende:
Je kunt veel zeggen over Klaassen, maar hij is wel effectief
Laat jezelf niet zo kennen. Als PSV vandaag zo eentje erin had gepaft had je ook gejuicht.quote:Op zondag 18 september 2016 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Snap wel dat het een opluchting is, zo doe je immers in punten nog mee, maar de manier waarop is wel wat bedenkelijk ja. Alsof het een doelpunt is na wereldspel en dit slechts 1 van de 10 wonderschone aanvallen was. Op deze manier houden ze zichzelf de verkeerde spiegel voor en is het volgende keer weer ouderwets ruk (waar je dan wellicht met een losse Klaassenflodder weer wegkomt met drie punten).quote:Op zondag 18 september 2016 18:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ziyech laat maar eens even wat zien. Prutsahbequote:
Waarom denken mensen dat ik dit meen?quote:Op zondag 18 september 2016 18:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Laat jezelf niet zo kennen. Als PSV vandaag zo eentje erin had gepaft had je ook gejuicht.
Als hij dan ook nog wat zou toevoegen aan het spel in plaats van in de weg lopen zou het uitstekend zijnquote:Op zondag 18 september 2016 18:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Elke wedstrijd weer belangrijk voor Ajax.
Ja dit nu ineens roepenquote:Op zondag 18 september 2016 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom denken mensen dat ik dit meen?![]()
Volgens Stijn is het een geweldige trainer.quote:Op zondag 18 september 2016 18:14 schreef Kopsterk het volgende:
Bosz verneukt Ziyech, Bazoer, Tete en Cassierra. Tel uit je winst.
Ik bespeur madnessquote:Op zondag 18 september 2016 18:15 schreef PSVCL het volgende:
Almelo gaat nooit scoren
Lekke zappen naar Inter vs Juve
Schiijt eredivisie
Inter - Juve ? ik denk 0-0quote:Op zondag 18 september 2016 18:15 schreef PSVCL het volgende:
Almelo gaat nooit scoren
Lekke zappen naar Inter vs Juve
Schiijt eredivisie
Volgens Tagliano ook.quote:Op zondag 18 september 2016 18:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens Stijn is het een geweldige trainer.
Bazoer had het eind vorig seizoen al verpest voor zichzelf.quote:Op zondag 18 september 2016 18:14 schreef Kopsterk het volgende:
Bosz verneukt Ziyech, Bazoer, Tete en Cassierra. Tel uit je winst.
Een speler die diep gaat in plaats van naar de bal loopt bedoel je? Dat kennen we ondertussen niet meer bij Ajax, gelukkig hebben we hem nog.quote:Op zondag 18 september 2016 18:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als hij dan ook nog wat zou toevoegen aan het spel in plaats van in de weg lopen zou het uitstekend zijn
Welk spel? Het is tot de winterstop smash and grab. Dit gaan we nog wel even zien. Er staat nota bene pas 3 wedstrijden een vaste kern.quote:Op zondag 18 september 2016 18:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als hij dan ook nog wat zou toevoegen aan het spel in plaats van in de weg lopen zou het uitstekend zijn
Ik zie hem zelden diep gaan, en als hij al een keer aanspeelbaar is, is zijn balcontrole dusdanig matig of maakt hij het zichzelf te moeilijk wat resulteert in balverliesquote:Op zondag 18 september 2016 18:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Een speler die diep gaat in plaats van naar de bal loopt bedoel je? Dat kennen we ondertussen niet meer bij Ajax, gelukkig hebben we hem nog.
Die jongen is niet serieus te nemen blijkt wederom.quote:Op zondag 18 september 2016 18:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens Stijn is het een geweldige trainer.
Ja, laten we elk talent dat in een dip komt meteen standaard op de bank/tribune zettenquote:Op zondag 18 september 2016 18:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bazoer had het eind vorig seizoen al verpest voor zichzelf.
Ok.quote:Op zondag 18 september 2016 18:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zie hem zelden diep gaan, en als hij al een keer aanspeelbaar is, is zijn balcontrole dusdanig matig of maakt hij het zichzelf te moeilijk wat resulteert in balverlies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |