Ben jij een psychicquote:Op zondag 18 september 2016 17:05 schreef GGMM het volgende:
Kopsterk krijgt nu de melding: " Je kunt geen nieuw topic in deze reeks openen omdat er nog een ander topic open is."
Nog steeds geen fan.quote:Op zondag 18 september 2016 17:05 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ooit was jij Botteghins grootste hater
Vorig jaar was het nog wel eens aardig om daar over Ajax te discussiërenquote:Op zondag 18 september 2016 17:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoop gejank weer in Ajax-topic
quote:Op zondag 18 september 2016 17:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoop gejank weer in Ajax-topic
quote:Je kunt niet twee keer een aids topic achter elkaar bezoeken. Je word nu teruggestuurd.
Ajax is geen concurrent voor PSV of Feyenoord dus maak je niet zo drukquote:Op zondag 18 september 2016 17:11 schreef PSVCL het volgende:
knjb
vorig seizoen gaf ie em wel aan ajax uit bij heerenveen, vergelijkbare handsbal.
of de bal is Klaassen kwijt.quote:
nee klaassen is toch echt de bal kwijtquote:Op zondag 18 september 2016 17:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
of de bal is Klaassen kwijt.
Is vandaag niet eens nodig, maar normaal gesproken zou ik dat ook doen jaquote:Op zondag 18 september 2016 17:16 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
En Tete voor Viergever. Het is zo makkelijk allemaal.
Weinig kansenquote:Op zondag 18 september 2016 17:17 schreef Adames het volgende:
[..]
het is wat rommelig, maar ik vind het prima om te zien
Er worden mij wat weinig kansen gecreëerd, maar puur slecht is het ook weer nietquote:Op zondag 18 september 2016 17:17 schreef Adames het volgende:
[..]
het is wat rommelig, maar ik vind het prima om te zien
kunstgras heeft de uitstraling van de jupiler leaguequote:Op zondag 18 september 2016 17:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hef gewoon kunstgras op, bij Zwolle ook al paar zware blessures...
Ondingen zijn het
De meer dan verdiende 1-0quote:Op zondag 18 september 2016 17:18 schreef Trigalti het volgende:
Wel eens tijd dat er een goal gaat vallen.
Ziyech kan er gewoon niet zoveel vanquote:Op zondag 18 september 2016 17:21 schreef Kopsterk het volgende:
Ziyech kan echt alleen maar terugspelen zo
En viergever en veltman eruit. Ben het helemaal zatquote:Op zondag 18 september 2016 17:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moet echt een gewone RV in het veld, Traore of Ghazi. Ziyech op middenveld voor steekpasses...
Wie ga je dan erin zetten? Westermannquote:Op zondag 18 september 2016 17:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En viergever en veltman eruit. Ben het helemaal zat
Tete en riedewald naar achter.quote:Op zondag 18 september 2016 17:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wie ga je dan erin zetten? Westermann
veltman en sanchez centraal imo, hoeft geen linkspoot op LCVquote:Op zondag 18 september 2016 17:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wie ga je dan erin zetten? Westermann
No shit. Riedewald als cvm is ook niet zo super. Dan kan ziyech naar het middenveld.quote:Op zondag 18 september 2016 17:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nu ben je weer hele opstelling aan het veranderen
Zeker welquote:Op zondag 18 september 2016 17:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
No shit. Riedewald als cvm is ook niet zo super. Dan kan ziyech naar het middenveld.
we hebben drie spitsenquote:Op zondag 18 september 2016 17:26 schreef inslagenreuring het volgende:
Het wordt tot de winter punten sprokkelen. We hebben niet eens een echte spits een klote keeper en matige vleugels.
Hopelijk raakt Bosz daarna aan het voetballen.
Van onder de 20 met maximaal 12 goals in de eredivisiequote:
quote:Op zondag 18 september 2016 17:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
No shit. Riedewald als cvm is ook niet zo super. Dan kan ziyech naar het middenveld.
de spitspositie is ons probleem niet.quote:Op zondag 18 september 2016 17:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Van onder de 20 met maximaal 12 goals in de eredivisie
Is wel het probleem. Je kunt de bal er niet kwijt.quote:Op zondag 18 september 2016 17:29 schreef Adames het volgende:
[..]
de spitspositie is ons probleem niet.
Nog steeds een gebrek aan creativiteit op het middenveld.
Vleugels zijn aardig, wel dun bezet. De klassieke vleugels die voorzetten naar binnen gooien hebben nu ook niet veel zin.
Traore heb ik vandaag alleen al een paar keer prima als aanspeelpunt zien fungerenquote:Op zondag 18 september 2016 17:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Is wel het probleem. Je kunt de bal er niet kwijt.
ze missen een type bel hassaniquote:Op zondag 18 september 2016 17:29 schreef Kopsterk het volgende:
Die Heraclieden kunnen totaal niet schieten
Die zijn aanvallend heel erg zwakquote:Op zondag 18 september 2016 17:29 schreef Kopsterk het volgende:
Die Heraclieden kunnen totaal niet schieten
Maar niet in de drukte.quote:Op zondag 18 september 2016 17:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Traore heb ik vandaag alleen al een paar keer prima als aanspeelpunt zien fungeren
Ook in de drukte.quote:
zeker zo'n wedstrijd moet dat lukken.quote:Op zondag 18 september 2016 17:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Begin maar eerst met Ziyech op het middenveld te zetten, dan is het al stukken beter. In plaats van meteen 5 positiewijzigingen te doorvoeren, dat is waanzin
Onmogelijk zwakker dan Viergever en een man met veel ERVARINGquote:Op zondag 18 september 2016 17:29 schreef GGMM het volgende:
Smoofie heeft de meest domme uitspraken.
2 jaar geleden zei hij nog dat we Maduro moesten halen
okquote:Op zondag 18 september 2016 17:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onmogelijk zwakker dan Viergever en een man met veel ERVARING
doequote:Op zondag 18 september 2016 17:31 schreef -mosrednA het volgende:
Komt doe goal nog een keer?
Man man man
2 jaar geleden speelde hij ook wel oke. Daarnaast gaat het om het sterkste team. En riedewald + bazoer/gudelj is beter dan vierger+riedewald als cv en cvm.quote:Op zondag 18 september 2016 17:29 schreef GGMM het volgende:
Smoofie heeft de meest domme uitspraken.
2 jaar geleden zei hij nog dat we Maduro moesten halen
2 knullen van 18 jaar. Daar kom je tegenwoordig niet meer mee weg, geen heel seizoen.quote:Op zondag 18 september 2016 17:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook in de drukte.
Al vind ik Dolberg daar nog beter in
Nee gewoon nee.quote:Op zondag 18 september 2016 17:31 schreef Adames het volgende:
[..]
zeker zo'n wedstrijd moet dat lukken.
Neemt niet weg dat je de bal daar wel kwijt kunt en dat Cassierra er ook is, dus ik snap je punt van de bal er niet kwijt kunnen niet helemaalquote:Op zondag 18 september 2016 17:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
2 knullen van 18 jaar. Daar kom je tegenwoordig niet meer mee weg, geen heel seizoen.
Welkom op FOK!, ouwe reusquote:Op zondag 18 september 2016 17:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee gewoon nee.
Eerst komen er hordes mensen janken omdat er geen vastigheid in team zit. Gaat Bosz 3x op rij spelen met zelfde opstelling, komen er mensen janken dat er 5 positiewijzigingen doorgevoerd moeten worden
Hou toch op man. Kennelijk kan ik beter dit topic tijdens Ajax-wedstrijden ook vermijden net als Ajax-topic
Denk je dat echt? Opmerkelijk.quote:Op zondag 18 september 2016 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik je dusdanig terecht moest wijzen
traore is 21 en fysiek redelijk ver.quote:Op zondag 18 september 2016 17:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
2 knullen van 18 jaar. Daar kom je tegenwoordig niet meer mee weg, geen heel seizoen.
"Ga direct naar de gevangenis, ga niet langs start, u ontvangt geen 200 euro"quote:Op zondag 18 september 2016 17:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De nood is zo hoog, hij mocht direct de A1 verlaten.
Je kunt er af en toe de bal kwijt, dus is het een kwaliteit? Als je 60% van je duels voorin wint en de bal houdt. Dan is je punt legit.quote:Op zondag 18 september 2016 17:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat je de bal daar wel kwijt kunt en dat Cassierra er ook is, dus ik snap je punt van de bal er niet kwijt kunnen niet helemaal
Om het niveau aan te geven?quote:Op zondag 18 september 2016 17:34 schreef Pascalus het volgende:
Waarom draaien ze altijd kinderliedjes bij Heracles?
op zich eens, maar kritiek is ook al sinds het begin dat het te statisch is.quote:Op zondag 18 september 2016 17:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee gewoon nee.
Eerst komen er hordes mensen janken omdat er geen vastigheid in team zit. Gaat Bosz 3x op rij spelen met zelfde opstelling, komen er mensen janken dat er 5 positiewijzigingen doorgevoerd moeten worden
Hou toch op man. Kennelijk kan ik beter dit topic tijdens Ajax-wedstrijden ook vermijden net als Ajax-topic
Ik denk dat Traore dat percentage vandaag wel haalt jaquote:Op zondag 18 september 2016 17:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je kunt er af en toe de bal kwijt, dus is het een kwaliteit? Als je 60% van je duels voorin wint en de bal houdt. Dan is je punt legit.
Ziyech komt uiteindelijk ook wel op het middenveldquote:Op zondag 18 september 2016 17:34 schreef Adames het volgende:
[..]
op zich eens, maar kritiek is ook al sinds het begin dat het te statisch is.
dan doe je een aankoop, gebruik je hem niet goed
Heb je niks aan tussen 2 centrumverdedigersquote:Op zondag 18 september 2016 17:33 schreef Adames het volgende:
[..]
traore is 21 en fysiek redelijk ver.
Volgens jouw redenering heb je dan niets aan welke spits dan ookquote:Op zondag 18 september 2016 17:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Heb je niks aan tussen 2 centrumverdedigers
Behalve Hallerquote:Op zondag 18 september 2016 17:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens jouw redenering heb je dan niets aan welke spits dan ook
De climax hooguit om maar wat stoere mannen te zien huilen uit blinde paniek omdat de bus gevaarlijk is.quote:
Je onderbouwt normaal gewoon sterk. Maar omdat iemand vandaag iets goed doet is dat nog geen structurele kwaliteit natuurlijk.quote:Op zondag 18 september 2016 17:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk dat Traore dat percentage vandaag wel haalt ja
Onzin. Roep al jaren om een kapstok.quote:Op zondag 18 september 2016 17:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens jouw redenering heb je dan niets aan welke spits dan ook
Ik wil er ook rustig wat andere potjes bij halen hoor (alleen niet nu), Dolberg en Traore vind ik best redelijke aanspeelpunten. Misschien niet perfect, maar je kunt de bal er wel kwijtquote:Op zondag 18 september 2016 17:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je onderbouwt normaal gewoon sterk. Maar omdat iemand vandaag iets goed doet is dat nog geen structurele kwaliteit natuurlijk.
Aanspeelpunt, een goede aanname a la. Maar kunnen ze de bal ook een seconde of 2 a 3 afhouden zodat je door kunt voetballen? Dit is trouwens een retorische vraag. Het antwoord is nee.quote:Op zondag 18 september 2016 17:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik wil er ook rustig wat andere potjes bij halen hoor (alleen niet nu), Dolberg en Traore vind ik best redelijke aanspeelpunten. Misschien niet perfect, maar je kunt de bal er wel kwijt
Ik zou hem met ja beantwoordenquote:Op zondag 18 september 2016 17:38 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Aanspeelpunt, een goede aanname a la. Maar kunnen ze de bal ook een seconde of 2 a 3 afhouden zodat je door kunt voetballen? Dit is trouwens een retorische vraag. Het antwoord is nee.
Oké. Agree to disagree met de kanttekening dat ik je waarneming twijfelachtig vindquote:
Niets is sterker dan dat ene woordquote:Op zondag 18 september 2016 17:39 schreef Joezi het volgende:
Er schiet me ineens 1 woord te binnen: FEYENOORD!
kennisoverdrachtquote:Op zondag 18 september 2016 17:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niets is sterker dan dat ene woord
Dat is toch die man die pedofiel is?quote:
Bij PSV had je ook van die viezeriken. Fons Spoorenquote:Op zondag 18 september 2016 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is toch die man die pedofiel is?
En die ondanks dat toch nog elke week wordt toegejuicht door het gemiddelde dart-publiek.
Nee maar wel een minderjarige met een verstandelijke beperking.quote:Op zondag 18 september 2016 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
En die ondanks dat toch nog elke week wordt toegejuicht door het gemiddelde dart-publiek.
Niet echt.quote:Op zondag 18 september 2016 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 september 2016 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee maar wel een minderjarige met een verstandelijke beperking.
Oh sorry, dan is het niet erg.quote:Op zondag 18 september 2016 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee maar wel een minderjarige met een verstandelijke beperking.
Ik doe al zo weinig nuttigs met mijn leven, en dan moet ik ook nog dit doen?quote:Op zondag 18 september 2016 17:46 schreef GGMM het volgende:
Overigens raad ik jullie allemaal aan de vlogs van Braddie te volgen.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Geniaal.
Volgens mij is er geen verplichting, enkel een advies.quote:Op zondag 18 september 2016 17:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik doe al zo weinig nuttigs met mijn leven, en dan moet ik ook nog dit doen?
Denk je dat echt? Opmerkelijk.quote:Op zondag 18 september 2016 17:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik je dusdanig terecht moest wijzen
Altijd al willen weten hoe je een tosti maakt!quote:Op zondag 18 september 2016 17:46 schreef GGMM het volgende:
Geniaal.
Je moet niks, maar laten we eerlijk zijn, het is niet zo dat als je deze vlogs niet gaat kijken je leven opeens wél nuttig wordt, dus je kan het net zo goed doen.quote:Op zondag 18 september 2016 17:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik doe al zo weinig nuttigs met mijn leven, en dan moet ik ook nog dit doen?
Volgens mij zegt het vrij veel over je als je zulke vlogs kijktquote:Op zondag 18 september 2016 17:46 schreef GGMM het volgende:
Geniaal.
Sterk argumentquote:Op zondag 18 september 2016 17:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet niks, maar laten we eerlijk zijn, het is niet zo dat als je deze vlogs niet gaat kijken je leven opeens wél nuttig wordt, dus je kan het net zo goed doen.
Jij besteedt de rust van de wedstrijd om de analyses van Ronald de Boer aan te horen.quote:Op zondag 18 september 2016 17:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij zegt het vrij veel over je als je zulke vlogs kijkt
grill aanquote:Op zondag 18 september 2016 17:46 schreef GGMM het volgende:
Geniaal.
Wel witbrood bij voorkeurquote:Op zondag 18 september 2016 17:48 schreef Brammess het volgende:
[..]
grill aan
brood kaas ham kaas brood
hatsee
https://www.youtube.com/channel/UC7IUkSJjqoOFbugg3XJ0fgAquote:Op zondag 18 september 2016 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kan heel dat kanaal niet vinden zelfs niet nadat ik de gehele titel had ingetypt op google
Oooooh dat is de gast met shirtjes als behangquote:Op zondag 18 september 2016 17:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/channel/UC7IUkSJjqoOFbugg3XJ0fgA
Nee hoor, ik was toastjes met kruidenboter aan het makenquote:Op zondag 18 september 2016 17:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij besteedt de rust van de wedstrijd om de analyses van Ronald de Boer aan te horen.
Vet varken.quote:Op zondag 18 september 2016 17:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was toastjes met kruidenboter aan het maken
Haha daar geloof ik niks van.quote:Op zondag 18 september 2016 17:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was toastjes met kruidenboter aan het maken
René Rene15 hours agoquote:Op zondag 18 september 2016 17:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha daar geloof ik niks van.
(stiekem hoop ik nu dat je pics maakt)
Dat was voordat hij in zijn vlogje daarop weer 2 dikke tosties naar binnen werkte. Nu ben ik er helemaal klaar mee.quote:Op zondag 18 september 2016 17:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
René Rene15 hours ago
Niet opgeven GGMM, ik geloof in je!
Wie sponsort jouw stoppen met roken act?quote:Op zondag 18 september 2016 17:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was voordat hij in zijn vlogje daarop weer 2 dikke tosties naar binnen werkte. Nu ben ik er helemaal klaar mee.
Op zoek naar iemand anders in nood die mijn sponsoring wél serieus neemt.
Niemand.quote:Op zondag 18 september 2016 17:53 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wie sponsort jouw stoppen met roken act?
Ik hoorde dat NEC - Willem II in het Philips stadion werd gespeeld, de uitsupporters feyenoordliedjes zongen en het 0-1 werd, dat vond ik opvallend.quote:
Ja, in principe klopt dat wel.quote:Op zondag 18 september 2016 17:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Rokenéén van de smerigste verslavingen
Ik snap dit niet.quote:Op zondag 18 september 2016 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor iedere minuut tot de eerstvolgende goal van Ajax stop je met roken vanaf de 60e minuut.
Huhquote:Op zondag 18 september 2016 17:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoorde dat NEC - Willem II in het Philips stadion werd gespeeld, de uitsupporters feyenoordliedjes zongen en het 0-1 werd, dat vond ik opvallend.
Dit snap ik niet.quote:Op zondag 18 september 2016 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor iedere minuut tot de eerstvolgende goal van Ajax stop je met roken vanaf de 60e minuut.
Ah, hoelang heb je het al volgehouden?quote:Op zondag 18 september 2016 17:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, in principe klopt dat wel.
[..]
Ik snap dit niet.
Maar ik rook niet meer dus het is ook irrelevant.
Sinds vorig weekend.quote:Op zondag 18 september 2016 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, hoelang heb je het al volgehouden?
Ik zal alleen zijn laatste minuten beschouwenquote:
Ik bedoelde dat psv Feyenoord voor mij als een allureloze wedstrijd zonder spanning met 2 matige teams voeldequote:
Ahquote:Op zondag 18 september 2016 17:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat psv Feyenoord voor mij als een allureloze wedstrijd zonder spanning met 2 matige teams voelde
Niet alleen in principe. Zo jammer dat het ook één van de moeilijkste verslavingen is om af te komen. Komt doordat de verslaving nagenoeg alleen psychisch is. Het lichamelijke ben je na 3 dagen volledig van af.quote:
Truequote:Op zondag 18 september 2016 17:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet alleen in principe. Zo jammer dat het ook één van de moeilijkste verslavingen is om af te komen. Komt doordat de verslaving nagenoeg alleen psychisch is. Het lichamelijke ben je na 3 dagen volledig van af.
Eetverslaving is nog het moeilijkst als je kijkt naar de users in dit topic.quote:Op zondag 18 september 2016 17:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet alleen in principe. Zo jammer dat het ook één van de moeilijkste verslavingen is om af te komen. Komt doordat de verslaving nagenoeg alleen psychisch is. Het lichamelijke ben je na 3 dagen volledig van af.
Op enkele uitzonderingen naquote:Op zondag 18 september 2016 17:58 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Eetverslaving is nog het moeilijkst als je kijkt naar de users in dit topic.
Eens, daarom ben ik ook gestopt.quote:Op zondag 18 september 2016 17:58 schreef Kopsterk het volgende:
Psychische verslavingen zijn voor zwakke personen.
Bel jij even naar Peter?quote:Op zondag 18 september 2016 18:00 schreef Tagliano het volgende:
Gudelj/Klaassen <-> Dolberg
Zo moeilijk kan het niet zijn
Klopt, dat is mijn grootste motivator.quote:Op zondag 18 september 2016 18:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je weet dat ik zeer teleurgesteld ben als je het niet volhoudt.
Tijdje geleden dat we contact hadden maar ik kan het altijd proberenquote:
quote:Op zondag 18 september 2016 18:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn zak scheren is boeiender dan de gemiddelde wedstrijd van Ajax, dus ik begrijp eigenlijk niet waarom ik kijk
Scrotum strak trekken, lekker toch.quote:Op zondag 18 september 2016 18:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn zak scheren is boeiender dan de gemiddelde wedstrijd van Ajax, dus ik begrijp eigenlijk niet waarom ik kijk
Feyenoord is toch onze concurrentquote:
los ervan is het mooi.quote:Op zondag 18 september 2016 18:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Alsof ajax dit seizoen ook maar enige rol van betekenis kan gaan spelen
Het is een bouwjaar voor Ajax.quote:Op zondag 18 september 2016 18:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Alsof ajax dit seizoen ook maar enige rol van betekenis kan gaan spelen
Inb4 zaadpot Dolbergquote:
Dat slaat als een krultang op een varken.quote:Op zondag 18 september 2016 18:05 schreef Joezi het volgende:
Krul zou eigenlijk een permanentje moeten laten zetten hahaha
Klopt.quote:Op zondag 18 september 2016 18:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Afgelopen 2 wedstrijden van Feyenoord was puur vermaak ja
Vleiend dat Feyenoord en PSV er zijn om te winnen in Nederland. En als de massa vermaakt wil worden schakelen ze naar Ajax.quote:
Eerst Rondo.quote:Op zondag 18 september 2016 18:08 schreef Joezi het volgende:
Dit wordt een pittige studio voetbal discussie
Ik ben benieuwd of Egbers weer perse van iedereen wil horen dat Ziyech geweldig wasquote:Op zondag 18 september 2016 18:08 schreef Joezi het volgende:
Dit wordt een pittige studio voetbal discussie
Ajax staat al jarenlang bekend om haar walgelijke, doodsaaie voetbal.quote:Op zondag 18 september 2016 18:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Vleiend dat Feyenoord en PSV er zijn om te winnen in Nederland. En als de massa vermaakt wil worden schakelen ze naar Ajax.
Dan heeft de massa een totaal verkeerd beeld van het spel van ajax, of een uiterst dubieuze definitie van "vermaak:".quote:Op zondag 18 september 2016 18:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Vleiend dat Feyenoord en PSV er zijn om te winnen in Nederland. En als de massa vermaakt wil worden schakelen ze naar Ajax.
Misschien kan die zelf ook eens een knikker raken?quote:Op zondag 18 september 2016 18:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoe maak je een speler kapot?
Zo.
Idioten.
Precies. Want je verwacht vermaak.quote:Op zondag 18 september 2016 18:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajax staat al jarenlang bekend om haar walgelijke, doodsaaie voetbal.
Mis ik dus niks aan.quote:Op zondag 18 september 2016 18:09 schreef Coco98 het volgende:
[..]
https://ontdek.ziggo.nl/z(...)elder-op-ziggo-sport
Misschien heeft zo'n speler wat vertrouwen nodig? Moet zo'n speler de kans krijgen om zich te bewijzen op zijn positie?quote:Op zondag 18 september 2016 18:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Misschien kan die zelf ook eens een knikker raken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |