Ben jij een psychicquote:Op zondag 18 september 2016 17:05 schreef GGMM het volgende:
Kopsterk krijgt nu de melding: " Je kunt geen nieuw topic in deze reeks openen omdat er nog een ander topic open is."
Nog steeds geen fan.quote:Op zondag 18 september 2016 17:05 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ooit was jij Botteghins grootste hater
Vorig jaar was het nog wel eens aardig om daar over Ajax te discussiërenquote:Op zondag 18 september 2016 17:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoop gejank weer in Ajax-topic
quote:Op zondag 18 september 2016 17:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoop gejank weer in Ajax-topic
quote:Je kunt niet twee keer een aids topic achter elkaar bezoeken. Je word nu teruggestuurd.
Ajax is geen concurrent voor PSV of Feyenoord dus maak je niet zo drukquote:Op zondag 18 september 2016 17:11 schreef PSVCL het volgende:
knjb
vorig seizoen gaf ie em wel aan ajax uit bij heerenveen, vergelijkbare handsbal.
of de bal is Klaassen kwijt.quote:
nee klaassen is toch echt de bal kwijtquote:Op zondag 18 september 2016 17:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
of de bal is Klaassen kwijt.
Is vandaag niet eens nodig, maar normaal gesproken zou ik dat ook doen jaquote:Op zondag 18 september 2016 17:16 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
En Tete voor Viergever. Het is zo makkelijk allemaal.
Weinig kansenquote:Op zondag 18 september 2016 17:17 schreef Adames het volgende:
[..]
het is wat rommelig, maar ik vind het prima om te zien
Er worden mij wat weinig kansen gecreëerd, maar puur slecht is het ook weer nietquote:Op zondag 18 september 2016 17:17 schreef Adames het volgende:
[..]
het is wat rommelig, maar ik vind het prima om te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |