Weet verder niet hoeveel PSV op de bank heeft staan.quote:Op maandag 19 september 2016 20:21 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Alles kan, maar verantwoord beleid is het niet.
Probleem is dat PSV dan De Jong eruit moet halen, want die kan voetballend bar weinig, dus daar heb je dan helemaal niets meer aan. En dat gaat nooit gebeuren.quote:Op maandag 19 september 2016 20:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Desnoods pas je je systeem aan of geef je er op een andere manier invulling aan.
Nee. Met 532 kun je ook een targetman gebruiken. En in een 442 met daaromheen een schaduwspits kun je ook met een aanspeelpunt spelen.quote:Op maandag 19 september 2016 20:31 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Probleem is dat PSV dan De Jong eruit moet halen, want die kan voetballend bar weinig, dus daar heb je dan helemaal niets meer aan. En dat gaat nooit gebeuren.
532 zou kunnen, maar dat gaat Cocu nooit in de eredivisie hanteren. Ook al kun je het dan in de praktijk omschrijven als 352 systeem. Als aanspeelpunt in 442 vind ik hem technisch ook niet goed genoeg. Zeker dit seizoen lijdt hij in die rol juist ontzettend veel balverlies. Kopduels wint hij wel, maar een bal aannemen op de borst of aan de voet en die terugleggen lukt hem maar weinig. Ook omdat er dan minimaal twee man in zijn nek hijgen, maar hij heeft de bal vaak niet snel genoeg onder controle om vervolgens het overzicht te kunnen houden en inlopende spelers te bedienen. Hij is gewoon op zijn best als hij voorzetten vanaf de zijkant kan inkoppen. Ook niet erg, in zijn eerste seizoenen had hij er veel succes mee. Als er maar iemand staat die een fatsoenlijke voorzet op zijn voorhoofd kan leggen.quote:Op maandag 19 september 2016 20:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. Met 532 kun je ook een targetman gebruiken. En in een 442 met daaromheen een schaduwspits kun je ook met een aanspeelpunt spelen.
Vinden wel, of je ze kan halen is weer een heel andere kwestie.quote:Op maandag 19 september 2016 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een betere speler dan Narsingh moet je echt wel kunnen vinden met een beetje scouting hoor, kom op zeg.
Narsingh werd toen hij gehaald werd zo'n beetje gezien als de verlosser, niet als iemand 'die eigenlijk het niveau niet heeft'. Dat het allemaal wat minder heeft uitgepakt staat buiten kijf maar er worden natuurlijk niet bewust 'mindere' spelers aangetrokken.quote:Op maandag 19 september 2016 19:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat mag het criterium niet zijn. 'We kunnen geen goede rechtsbuiten vinden dus dan nemen we er maar een die eigenlijk niet het niveau heeft".
Kom op man. Dit doet gewoon pijn aan de ogen.
Jan Koller kon voetballend ook bar weinig. Daar waren ze ook best blij mee in Dortmund. Niet iedereen hoeft een bal stil in de nek te kunnen leggen toch?Als je twijfelt aan Luuk ben je niet goed wijs, dat is de afgelopen jaren echt de kapstok van ons spel geweest. Als je die nu na 2/3 wedstrijden gaat afbranden snap je er gewoon niks van. Pierre heeft zowaar gelijk in deze kwestie, het ligt puur aan de aanvoer. De grootste falers bij PSV zijn Narsingh en Pereiro. Speeltuinvoetballers pur sang.quote:Op maandag 19 september 2016 20:31 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Probleem is dat PSV dan De Jong eruit moet halen, want die kan voetballend bar weinig, dus daar heb je dan helemaal niets meer aan. En dat gaat nooit gebeuren.
Niet door mij. Maar ik ben dan helaas ook helemaal niet gekend in deze queeste. Dat kun je Brands dan weer kwalijk nemen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 07:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vinden wel, of je ze kan halen is weer een heel andere kwestie.
[..]
Narsingh werd toen hij gehaald werd zo'n beetje gezien als de verlosser, niet als iemand 'die eigenlijk het niveau niet heeft'. Dat het allemaal wat minder heeft uitgepakt staat buiten kijf maar er worden natuurlijk niet bewust 'mindere' spelers aangetrokken.
Dat kun je Pereiro moeilijk kwalijk nemen. Dat is geen buitenspeler. Ik geloof niet dat Memphis veel assists heeft gegeven in twee seizoenen geleden. Alles kwam van Willems. Dus als je het iemand kwalijk kunt nemen, is het Willems.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:44 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Jan Koller kon voetballend ook bar weinig. Daar waren ze ook best blij mee in Dortmund. Niet iedereen hoeft een bal stil in de nek te kunnen leggen toch?Als je twijfelt aan Luuk ben je niet goed wijs, dat is de afgelopen jaren echt de kapstok van ons spel geweest. Als je die nu na 2/3 wedstrijden gaat afbranden snap je er gewoon niks van. Pierre heeft zowaar gelijk in deze kwestie, het ligt puur aan de aanvoer. De grootste falers bij PSV zijn Narsingh en Pereiro. Speeltuinvoetballers pur sang.
Ik twijfel er ook niet aan dat De Jong met het juiste gebruik van zijn specifieke kwaliteiten een sleutelspeler is van onze ploeg. Dat hebben we inderdaad allemaal gezien. Ik constateer echter dat hij dit seizoen en vorig seizoen teveel andere dingen doet (moet doen?) waardoor hij minder uit de verf komt. Dat heeft ook te maken met hoe hij aangespeeld wordt, absoluut. Als hij geen voorzetten krijgt, kan hij ze ook niet inkoppen. Maar tegenwoordig zie ik hem dribbels proberen te maken en andere dingen die hem gewoon niet beter maken. Dat moet hij gewoon niet doen, dan ben ik ervan overtuigd dat hij ook weer meer in vorm gaat raken.quote:Op dinsdag 20 september 2016 09:44 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Jan Koller kon voetballend ook bar weinig. Daar waren ze ook best blij mee in Dortmund. Niet iedereen hoeft een bal stil in de nek te kunnen leggen toch?Als je twijfelt aan Luuk ben je niet goed wijs, dat is de afgelopen jaren echt de kapstok van ons spel geweest. Als je die nu na 2/3 wedstrijden gaat afbranden snap je er gewoon niks van. Pierre heeft zowaar gelijk in deze kwestie, het ligt puur aan de aanvoer. De grootste falers bij PSV zijn Narsingh en Pereiro. Speeltuinvoetballers pur sang.
Ik snap ook niet waarom Narsingh zo vaak op links gaat lopen als hij niet naar rechts kapt.. hij blijft gewoon met zijn linker naar de achterlijn lopen, ja dan komt er weinig van..quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:52 schreef BeamofLight het volgende:
Is gelul. De Jong kopte Botteghin vorig jaar en 3 X met een goal uit.
Er komen geen voorzetten van links ( locadia Pereiro Willems) meer en nauwelijks van rechts.
Toen maakte Botteghin zijn debuut. Je zag zondag dat hij inmiddels wel wat bijgeleerd heeft.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:52 schreef BeamofLight het volgende:
Is gelul. De Jong kopte Botteghin vorig jaar en 3 X met een goal uit.
Er komen geen voorzetten van links ( locadia Pereiro Willems) meer en nauwelijks van rechts.
triest dat ze die PSV hater uitnodigenquote:
Die Valentijn schnabbelt ook wat af hè.quote:
Hij zit bij de wedstrijdselectie tegen Roda. Een mooi moment om hem eens minuten te laten maken op een hoger niveau.quote:Op dinsdag 20 september 2016 13:16 schreef nickhguitar het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd naar die Sam Lammers. Zo af en toe kijk ik eens een wedstrijdje in de Juup en daar speelt hij vaak prima (en niet alleen omdat hij veel doelpunten maakt).
Hij presteert wel, alleen niet op het niveau wat we gehoopt hadden. Maar het is ook weer niet zo dat er helemaal niks van hem uitgaat. Afhankelijk van hoe PSV het als geheel gaat doen dit seizoen verwacht ik dat hij aan het eind van de rit ook gewoon weer redelijke statistieken heeft. Als in: je haalt niet snel iemand die gegarandeerd meer goals en assists heeft.quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niet door mij. Maar ik ben dan helaas ook helemaal niet gekend in deze queeste. Dat kun je Brands dan weer kwalijk nemen.
Maar als je al zo lang niet presteert, moet je gewoon afscheid nemen van zo een gozer. Dan maar wat verlies nemen.
Het niveau van bekerwedstrijden bij ons PSV is meestal niet 'hoger'quote:Op dinsdag 20 september 2016 13:25 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Hij zit bij de wedstrijdselectie tegen Roda. Een mooi moment om hem eens minuten te laten maken op een hoger niveau.
Dat is de reden waarom ik ook pas vanaf de eventuele (als we hem überhaupt halenquote:Op dinsdag 20 september 2016 18:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het niveau van bekerwedstrijden bij ons PSV is meestal niet 'hoger'. Zal me morgen ook wel weer een bras van jewelste worden. Hopelijk wel met als resultaat een plek in de volgende ronde.
En dat is al even zo. Heb altijd het gevoel dat het ze tot de finale weinig kan boeien. En als je dan in de finale staat, ja ach, dan is het misschien wel leuk om 'm te winnen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:58 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat is de reden waarom ik ook pas vanaf de eventuele (als we hem überhaupt halen) kwart- of halve finale kijk naar bekerwedstrijden van PSV. Ze nemen het gewoon totaal niet serieus, dus doe ik dat ook maar niet.
Dat kon je vorig seizoen (of het seizoen ervoor?) goed zien tegen FC Utrecht. Voor de beker (thuis) was het 3 keer niks. Een week of wat later voor de competitie stond er een heel ander PSV.quote:Op dinsdag 20 september 2016 19:58 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat is de reden waarom ik ook pas vanaf de eventuele (als we hem überhaupt halen) kwart- of halve finale kijk naar bekerwedstrijden van PSV. Ze nemen het gewoon totaal niet serieus, dus doe ik dat ook maar niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |