Feyenoord heeft geen betere selectie, nee. Dat is mijn punt ook niet. PSV had moeten investeren om de rest ruim voor te blijven, zo had Ajax dat een aantal jaren geleden ook moeten doen toen ze jarenlang in de CL speelden. Gemiste kans.quote:Op zondag 18 september 2016 16:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Alsof Feyenoord geen punten meer laat liggen. 28 wedstrijden om 6 punten te pakken waarvan 2 klassiekers en een Feyenoord - PSV.
Tuurlijk moet het beter bij PSV, maar deze selectie is gewoon goed genoeg daarvoor. Dat de spelers het niet laten zien is hun tekortkoming. Niet die van Brands.
Of wil je beweren dat Feyenoord een betere selectie heeft?
Als je selectie al de beste is, moet je dan nog meer gaan investeren ja? Riekt naar kapitaalvernietiging. Zeker als er niemand komt voor mannen als Narsingh, Maher en Jozefzoon. Verder in de CL reik je toch niet. En wat zijn de gevolgen bij investeringen en dan geen landstitel pakken? We zijn geen Man Utd waar moeiteloos 200 miljoen in gepompt wordt, maar Leicester toch nog kampioen wordt.quote:Op zondag 18 september 2016 16:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft geen betere selectie, nee. Dat is mijn punt ook niet. PSV had moeten investeren om de rest ruim voor te blijven, zo had Ajax dat een aantal jaren geleden ook moeten doen toen ze jarenlang in de CL speelden. Gemiste kans.
Ik zeg net dat we er qua selectie minder op zijn geworden ten opzichte van vorig seizoen, dat lijkt me niet de bedoeling. Vorig seizoen werden ze trouwens ook maar net kampioen, he.quote:Op zondag 18 september 2016 16:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als je selectie al de beste is, moet je dan nog meer gaan investeren ja? Riekt naar kapitaalvernietiging. Zeker als er niemand komt voor mannen als Narsingh, Maher en Jozefzoon. Verder in de CL reik je toch niet. En wat zijn de gevolgen bij investeringen en dan geen landstitel pakken? We zijn geen Man Utd waar moeiteloos 200 miljoen in gepompt wordt, maar Leicester toch nog kampioen wordt.
Je kunt niet zomaar 'gewoon' even een basisspeler halen. Makkelijk lullen, op die manier.quote:Op zondag 18 september 2016 16:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik zeg net dat we er qua selectie minder op zijn geworden ten opzichte van vorig seizoen, dat lijkt me niet de bedoeling. Vorig seizoen werden ze trouwens ook maar net kampioen, he.
Je vergelijkingen staan verder nergens op. Gewoon een goede vleugelspeler erbij en het zag er een stuk beter uit.
Jij leest dan ook gewoon alleen hetgeen dat je wilt lezen.quote:Op zondag 18 september 2016 16:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik zeg net dat we er qua selectie minder op zijn geworden ten opzichte van vorig seizoen, dat lijkt me niet de bedoeling. Vorig seizoen werden ze trouwens ook maar net kampioen, he.
Je vergelijkingen staan verder nergens op. Gewoon een goede vleugelspeler erbij en het zag er een stuk beter uit.
Zolang die bij corners maar zijn mandekking weet te houden.quote:Op zondag 18 september 2016 17:10 schreef RijstNatie het volgende:
Godskolere wissel die luuk eens een keer!!!
Die verneukt me een partij ballen de laatste tijd
Echt he. Zo blijven jullie flankspelers maar voorzetten geven zonder effect.quote:Op zondag 18 september 2016 17:10 schreef RijstNatie het volgende:
Godskolere wissel die luuk eens een keer!!!
Die verneukt me een partij ballen de laatste tijd
Vanuit achter de man kun je ook niet veel verwachten, ook niet van Luuk.quote:Op zondag 18 september 2016 17:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt he. Zo blijven jullie flankspelers maar voorzetten geven zonder effect.
Ja dat doen ze toch welquote:Op zondag 18 september 2016 17:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt he. Zo blijven jullie flankspelers maar voorzetten geven zonder effect.
Een vleugelspeler halen die significant beter is dan wat we hebben staan is voor PSV idd geen makkie, maar het is wel noodzaak als we een hoger niveau willen halen. Afstappen van dit systeem met vleugelspelers gaat Cocu pas doen als we nog 5 keer op rij de boel verkloten.quote:Op zondag 18 september 2016 17:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je kunt niet zomaar 'gewoon' even een basisspeler halen. Makkelijk lullen, op die manier.
Na 5 keer al ja? Ik denk dat Cocu nog standvastiger is dan dat. Hoewel hij meerdermalen heeft gezegd dat PSV meerdere systemen moet en kan beheersen.quote:Op zondag 18 september 2016 17:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een vleugelspeler halen die significant beter is dan wat we hebben staan is voor PSV idd geen makkie, maar het is wel noodzaak als we een hoger niveau willen halen. Afstappen van dit systeem met vleugelspelers gaat Cocu pas doen als we nog 5 keer op rij de boel verkloten.
Ik kon me goed vinden in je verhaal, maar dat laatste is wel om te lachen man.quote:Op zondag 18 september 2016 18:48 schreef BadderHaring het volgende:
Wedstrijd leek wel een kopie van de pot tegen Groningen, met als verschil dat je nu tegen een tegenstander speelde die wel echt gevaarlijk werd wanneer ze er uit kwamen. En natuurlijk met een betere verdediging, waardoor er veel minder echte kansen ontstonden.
Toch geen moment het idee gehad dat PSV zou gaan verliezen. Je merkt gewoon dat de een aantal spelers al een paar wedstrijden gewoon niet in vorm zijn. Alsof, wat ik voor de wedstrijd ook al aangaf, de gretigheid er een beetje van af is. Misschien is de echte wil om te winnen bij jongens als de Jong, Guardado en Arias wel weg na twee titels. Willems zit met zijn hoofd al in het buitenland en doet nauwelijks iets goed (op die geniale sliding na).
Ook Pröpper viel mij tegen, trouwens. Werkt veel, loopt veel, maar creëert helemaal niets. Hendrix sleurt als een dolle en eist veel ballen op, maar mist creativiteit. Pereiro blijft een raspaardje, maar wel een verwend nest. Verricht nauwelijks werk en dat kan niet tegen een ploeg als Feyenoord.
PSV mist killers en spelers die een man opzij kunnen zetten. Zo'n de Jong zou gewoon NOOIT aangespeeld mogen worden met zijn rug naar de goal. Ja, leuk, een bal vasthouden. Maar tegen de tijd dat hij hem onder controle heeft zijn al zijn afspeel mogelijkheden alweer voorzien van dekking en rugdekking. Zet Pereiro maar in die rol, dan dwing je hem ook om te werken voor zijn centen.
Maar goed, je verliest in eigen huis van een ploeg waar Dirk Kuyt basisspeler is en waar ze in de derde minuut al beginnen met tijdrekken. Dat is gewoon genant. Feyenoord was het eerste half uur gewoon doodsbang voor PSV, dan moet je het ook afmaken.
Tja, het is gewoon zo. Feyenoord stond in die fase flink onder druk en Jones nam echt steeds vreselijk lang de tijd. Ook met inworpen steeds de bal nog even wegtikken. Ze deden alles om het tempo er uit te halen.quote:Op zondag 18 september 2016 18:51 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Ik kon me goed vinden in je verhaal, maar dat laatste is wel om te lachen man.
Geen idee waar je dat op baseert, maar je gebrek aan inhoudelijke reactie zegt genoeg over de reden waarom je hier komt reageren. Prima hoor, gun ik je. Ook gefeliciteerd met de overwinning van Feyenoord. Knap gedaan zo twee dagen na die pot tegen United. Gewoon een goede en professionele overwinning. Ik verwijt Feyenoord ook niets, ik verwijt het PSV dat ze deze ploeg niet gewoon eenvoudig aan de kant zetten.quote:Op zondag 18 september 2016 18:54 schreef Caland het volgende:
Baddertje is een beetje mad volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |