SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
wooblabalurg![]()
Winnen en we staan weer gelijk met PSV, wel met een makkelijker programma dan wat zij gehad hebben. En we kunnen ook niet meer om Feyenoord heen, die doen gewoon mee.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nee.quote:Op zondag 18 september 2016 16:35 schreef Pedroso het volgende:
Winnen en we staan weer gelijk met PSV, wel met een makkelijker programma dan wat zij gehad hebben. En we kunnen ook niet meer om Feyenoord heen, die doen gewoon mee.![]()
We zien het op de helft wel weer, op dit moment neem ik Feyenoord niet serieus.quote:Op zondag 18 september 2016 16:38 schreef Leonos het volgende:
Haha, Feyenoord doet nooit mee, uiteindelijk.![]()
quote:Op zondag 18 september 2016 16:39 schreef Wotte het volgende:
Ik heb de pannenkoekjes al op de schoot, tijd voor je befaamde ajax stroop!
Oh.![]()
Dat dus. Zullen wel weer een keer of 5 op rij verliezen waarna ze roepen dat ze altijd voor plek 5 gingen en het seizoen dus dik geslaagd is.quote:Op zondag 18 september 2016 16:38 schreef Leonos het volgende:
Haha, Feyenoord doet nooit mee, uiteindelijk.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Bosz legde in de periode dat Ajax ontkende dat ze Ziyech zouden halen nog uit dat ze hem niet haalde omdat ze al zoveel middenvelders hadden en Ziyech is nou eenmaal geen buitenspeler!quote:
Bosz is ongeloofwaardig jongens.![]()
Alle 18 doen mee.quote:Op zondag 18 september 2016 16:35 schreef Pedroso het volgende:
Winnen en we staan weer gelijk met PSV, wel met een makkelijker programma dan wat zij gehad hebben. En we kunnen ook niet meer om Feyenoord heen, die doen gewoon mee.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Gelukkig zijn Klaassen en Gudelj in topvorm op het middenveld.quote:Op zondag 18 september 2016 16:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bosz legde in de periode dat Ajax ontkende dat ze Ziyech zouden halen nog uit dat ze hem niet haalde omdat ze al zoveel middenvelders hadden en Ziyech is nou eenmaal geen buitenspeler!
Bosz is ongeloofwaardig jongens.![]()
Voel je je door deze comment ietsjes minder gefrustreerd omdat Feyenoord van PSV wint?quote:Op zondag 18 september 2016 16:38 schreef Leonos het volgende:
Haha, Feyenoord doet nooit mee, uiteindelijk.![]()
Ben je overgestapt naar Feyenoord, successupporter?quote:Op zondag 18 september 2016 16:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voel je je door deze comment ietsjes minder gefrustreerd omdat Feyenoord van PSV wint?Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ze hebben er nu al geen zin in. Genot.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Wat is dit voor een domme vraag?quote:Op zondag 18 september 2016 16:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ben je overgestapt naar Feyenoord, successupporter?![]()
Ik vroeg me hetzelfde af bij die aidspost van jou.quote:Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ook jij komt nogal gefrustreerd over. Sterkte daarmee.quote:Op zondag 18 september 2016 16:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik vroeg me hetzelfde af bij die aidspost van jou.![]()
Bijzonder, zeker aangezien Ajax zelf al weken als een natte dweil speelt.quote:Op zondag 18 september 2016 16:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
op dit moment neem ik Feyenoord niet serieus.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: