Mietje.quote:Op zondag 18 september 2016 18:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Onze amateurpsycholoog is er ook weer zie ik.
Eens.quote:Op zondag 18 september 2016 18:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Groepsgedrag wordt vaak bepaald door de meest dominante persoonlijkheid. En we kunnen veel van Kazim zeggen, maar niet dat hij niet dominant is.
Ik heb nu (achteraf gelul natuurlijk, maar ok) het gevoel dat Kuyt dat juist deed om wat tegengas tegen Kazim te geven, ter faveure van Gio.quote:Op zondag 18 september 2016 18:17 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Eens.
Echter hoort er 1 Alpha te zijn in een team, en dat is de trainer.
Zag je vorig jaar goed aan Kuyt, die bij vlagen nog wel eens bijna manisch het voortouw nam.
Het doet me deugd om te zien hoe dit seizoen de integriteit van van Bronckhorst reflecteert in het team, iets wat in interviews ook duidelijk naar voren komt.
Wellicht, ik heb het hem alleen later in het seizoen ook zien doen.quote:Op zondag 18 september 2016 18:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb nu (achteraf gelul natuurlijk, maar ok) het gevoel dat Kuyt dat juist deed om wat tegengas tegen Kazim te geven, ter faveure van Gio.
Wederom, ook ajax dacht ongetwijfeld dat ze wel zouden winnen van Roda... Liever zie ik Feyenoord elke wedstrijd met volle concentratie benaderen.quote:Op zondag 18 september 2016 18:19 schreef Scrummie het volgende:
Volgende week Roda thuis. Dat is dan 21 uit 7 normaal gesproken.
?quote:Op zondag 18 september 2016 18:25 schreef Scrummie het volgende:
Haha, die vlogger krijgt binnenkort justitie op bezoek, FOX en Feyenoord gaan aangifte doen.
Vlogger die met een nep FOX pasje en wat gelul donderdag binnen is gekomen en de wedstrijd aan het veld heeft gekeken. PSV fan die hetzelfde flikte bij het kampioensfeestje van PSV vorig jaar.quote:
Vond ik ook, helemaal herstelt waren ze nog niet leek het.quote:Op zondag 18 september 2016 18:21 schreef Antaris het volgende:
Maar oogde Feyenoord niet een beetje vermoeid?
Kan ook bijna niet anders, wedstrijd tegen Man United hakte er wel in. PSV was volgens mij ook niet helemaal 100%. Maar desondanks een leuke wedstrijd om te kijken en verdiend gewonnen door wilskracht. Dat miste ik enorm de laatste jaren.
Ik zou gewoon lekker het hele middenveld vervangen, Kramer en Bilal in de basis. Helemaal B gaan tegen Ossquote:Op zondag 18 september 2016 18:39 schreef PizzaGeit het volgende:
Volgende week tegen Oss lekker een paar spelers rust geven, heerlijk toch
Nee joh. Dat je een paar spelers rust geeft zoals Kuyt is tot daaraan toe. Misschien Karsdorp met zijn kramp klachten ook, maar verder gewoon laten staan.quote:Op zondag 18 september 2016 18:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou gewoon lekker het hele middenveld vervangen, Kramer en Bilal in de basis. Helemaal B gaan tegen Oss
Spelers geen rust geven kan je later in het seizoen wel opbreken, zie Fredtsj. Denk dat je het tegen Oss wel kan veroorloven.quote:Op zondag 18 september 2016 18:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee joh. Dat je een paar spelers rust geeft zoals Kuyt is tot daaraan toe. Misschien Karsdorp met zijn kramp klachten ook, maar verder gewoon laten staan.
Als we zo door gaan zijn we met de kerst al kampioenquote:Op zondag 18 september 2016 18:44 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Spelers geen rust geven kan je later in het seizoen wel opbreken, zie Fredtsj. Denk dat je het tegen Oss wel kan veroorloven.
Ik zou niet weten waarom eigenlijkquote:Op zondag 18 september 2016 18:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee joh. Dat je een paar spelers rust geeft zoals Kuyt is tot daaraan toe. Misschien Karsdorp met zijn kramp klachten ook, maar verder gewoon laten staan.
Ik zou het niet doen omdat je nu in een wel heel lekkere flow zit. Maar goed, misschien overdrijf ik dat en moet je idd gewoon wisselen en alsnog winnen van Oss.quote:Op zondag 18 september 2016 18:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom eigenlijkGewoon een wedstrijdje rust is geen schande in het drukke schema. En ik denk dat we met Staaf, Tapia en Veijnovic op het middenveld en Kramer en Bassie in de spits ook wel kan winnen. Achterhoede op Kars na lekker handhaven zodat er niks doorkomt en aan de voorkant valt er wel een.
Waarom niet?
Tussenoplossing is ook niet zo heel gek. Jorg en Vilhena kan je lekker laten staan, Kuyt voor wie het wel zwaar zal zijn en KEA die cht als een dolle bezig is geweest eruit. Karsdorp lekker zelf laten kiezen of ie rust wil. Laat je toch genoeg jongens staan om het teamgevoel en de flow niet kwijt te raken en geef je een Jorg of een Berghuis de kans om er wat beter in te komen tegen een makkelijke tegenstander. Lekker wat goals en assists erin prikkenquote:Op zondag 18 september 2016 18:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen omdat je nu in een wel heel lekkere flow zit. Maar goed, misschien overdrijf ik dat en moet je idd gewoon wisselen en alsnog winnen van Oss.
Kan me hier wel in vindenquote:Op zondag 18 september 2016 18:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tussenoplossing is ook niet zo heel gek. Jorg en Vilhena kan je lekker laten staan, Kuyt voor wie het wel zwaar zal zijn en KEA die cht als een dolle bezig is geweest eruit. Karsdorp lekker zelf laten kiezen of ie rust wil. Laat je toch genoeg jongens staan om het teamgevoel en de flow niet kwijt te raken en geef je een Jorg of een Berghuis de kans om er wat beter in te komen tegen een makkelijke tegenstander. Lekker wat goals en assists erin prikken
die leest hier natuurlijk gewoon mee.quote:Op zondag 18 september 2016 18:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan me hier wel in vinden. Doen we het zo. Bel jij Gio ff?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |