Toen de boten nog van hout waren, en de mannen van staal.quote:Op zondag 18 september 2016 17:50 schreef Merkie het volgende:
Oprechte vraag: wanneer hebben we er voor het laatst zo goed voor gestaan?
Ik kan het me in ieder geval niet herinneren. In de jaren '00 stonden we nog wel eens 1e, maar niet met 5 punten op de rest volgens mij.quote:Op zondag 18 september 2016 17:50 schreef Merkie het volgende:
Oprechte vraag: wanneer hebben we er voor het laatst zo goed voor gestaan?
Als ik de commentator moet geloven, heeft Feyenoord in 05/06 ook 18 uit 6 gehaald, maar ik kan me niet herinneren of ze toen ook alleen bovenaan stondenquote:Op zondag 18 september 2016 17:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kan het me in ieder geval niet herinneren. In de jaren '00 stonden we nog wel eens 1e, maar niet met 5 punten op de rest volgens mij.
Moeilijk op te zoeken ook
Dat was slechts 15 uit 5.quote:Op zondag 18 september 2016 17:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als ik de commentator moet geloven, heeft Feyenoord in 05/06 ook 18 uit 6 gehaald, maar ik kan me niet herinneren of ze toen ook alleen bovenaan stonden
Logisch ook, meestal winnen wel meer clubs 5 van hun eerste 6 wedstrijden.quote:Op zondag 18 september 2016 18:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
Voor mijn gevoel is het in ieder geval zelden tot nooit voorgekomen dat we na zes wedstrijden niet alleen de volle punten hebben maar daarmee ook nog eens 5 punten voorsprong hebben op plek 2.
In een ongelukkig (normaal) jaar verlies je uit van PSV en sta je 1 punt achter natuurlijk. En nu sta je opeens vijf voor. Het kan verkeren.quote:Op zondag 18 september 2016 18:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Logisch ook, meestal winnen wel meer clubs 5 van hun eerste 6 wedstrijden.
Ik hoop alleen vurig dat ze dit vol kunnen houden... Iig tot de winterstop.quote:Op zondag 18 september 2016 18:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
In een ongelukkig (normaal) jaar verlies je uit van PSV en sta je 1 punt achter natuurlijk. En nu sta je opeens vijf voor. Het kan verkeren.
Je gaat natuurlijk echt wel her en der punten verspelen, alleen hopen dat Ajax en PSV dat (ook) blijven doen.quote:Op zondag 18 september 2016 18:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik hoop alleen vurig dat ze dit vol kunnen houden... Iig tot de winterstop.
Thuis & uit, als het even kanquote:Op zondag 18 september 2016 18:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je gaat natuurlijk echt wel her en der punten verspelen, alleen hopen dat Ajax en PSV dat (ook) blijven doen.
Eindelijk weer eens een thuisoverwinning in de Klassieker zou ook heel mooi zijn.
Dit zijn iig 5 punten die je niet meer hoeft in te lopen.quote:Op zondag 18 september 2016 18:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je gaat natuurlijk echt wel her en der punten verspelen, alleen hopen dat Ajax en PSV dat (ook) blijven doen.
Eindelijk weer eens een thuisoverwinning in de Klassieker zou ook heel mooi zijn.
Je moet alleen niet kijken op welke manierquote:
Akkoord.quote:Op zondag 18 september 2016 18:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je moet alleen niet kijken op welke manier... Feyenoord speelde als goden vandaag, in vergelijking met het trieste niveau van ajax nu
Ach, 2-1 kan ook nogquote:Op zondag 18 september 2016 18:12 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Akkoord.
Alsnog was een 0 - 0'etje leuk geweest.
Dat is ook de reden dat het zo stabiel oogt nu; de normale gasten zijn de baas. Vorig seizoen had je een groot deel nog het groepje wat mee trok met Kazim in al zijn achterlijkheden, nu zijn de wat nuchtere jongens de baas in de kleedkamer.quote:Op zondag 18 september 2016 17:11 schreef RvLaak het volgende:
Bottegod net bij Jan Jood, ook al een relaxte vent
Onze amateurpsycholoog is er ook weer zie ik.quote:Op zondag 18 september 2016 18:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat het zo stabiel oogt nu; de normale gasten zijn de baas. Vorig seizoen had je een groot deel nog het groepje wat mee trok met Kazim in al zijn achterlijkheden, nu zijn de wat nuchtere jongens de baas in de kleedkamer.
gelijkspel teken ik ook voor hoorquote:Op zondag 18 september 2016 18:13 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Ik zie het niet gebeuren, maar laten we de hoop niet verliezen.
Het is zeer pover bij Ajax. Heel erg matig. Maar net zoals bij Feyenoord gaat het erom dat je de punten pakt, en als ze dat doen dan doen ze het goed.quote:Op zondag 18 september 2016 18:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je moet alleen niet kijken op welke manier... Feyenoord speelde als goden vandaag, in vergelijking met het trieste niveau van ajax nu
Lijkt me zeker een verschil maken inderdaad. Een team waarin Kramer, Bilal, Karsdorp en Vilhena sterallures hebben zou ook niet lopen.quote:Op zondag 18 september 2016 18:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat het zo stabiel oogt nu; de normale gasten zijn de baas. Vorig seizoen had je een groot deel nog het groepje wat mee trok met Kazim in al zijn achterlijkheden, nu zijn de wat nuchtere jongens de baas in de kleedkamer.
Hij heeft wel een punt. Groepsgedrag wordt vaak bepaald door de meest dominante persoonlijkheid. En we kunnen veel van Kazim zeggen, maar niet dat hij niet dominant is.quote:Op zondag 18 september 2016 18:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Onze amateurpsycholoog is er ook weer zie ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |