Precies, daarom is het goed dat er een verstandige directie zit. Veel supporters handelen veel te veel uit emotie. Kan je nooit serieus nemen.quote:Op zondag 18 september 2016 17:02 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Klopt. Ik, en met mij vele supporters, was eigenlijk wel klaar met hem vorig seizoen na al die verliespartijen. Mooi dat hij het vertrouwen heeft gehouden, achteraf.
PSV speelde juist met te weinig overtuiging om te winnenquote:Op zondag 18 september 2016 16:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens Cocu speelde PSV om te winnen en Feyenoord kwam om niet te verliezen.
Waar hebben we dat eerder gehoord?
Voor een ploeg zonder overtuiging, hebben ze toch verdomd vaak op doel geschoten.quote:Op zondag 18 september 2016 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV speelde juist met te weinig overtuiging om te winnen
quote:Op zondag 18 september 2016 17:07 schreef Haringkop het volgende:
Vind er allemaal geen reet aan, vroeger kon je nog wel eens een bus opwachten, spandoeken ophangen, maasgebouwtje bestormen...jwz
Ik vond ze zeer inefficiënt jagen op korte ruimtes om zichzelf continu kapot te laten lopen op de 16 meter. Vanuit breed spel de bal meters te laten maken inplaats van de spelers om op die manier Luuk te zoeken had imo meer uitgehaald.quote:Op zondag 18 september 2016 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV speelde juist met te weinig overtuiging om te winnen
Die schoten van 25 meter waren niet bepaald gevaarlijk. Ik vond ze ook niet echt overtuigend. Een paar grote kansen natuurlijk, maar de druk om te winnen lag bij hen en daarvoor lukte er veel te weinig.quote:Op zondag 18 september 2016 17:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Voor een ploeg zonder overtuiging, hebben ze toch verdomd vaak op doel geschoten.
Feyenoord was vandaag en tegen Manchester U. veel meer een counterploeg dan de tegenstanders. En dat heeft geholpen.quote:Op zondag 18 september 2016 17:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Voor een ploeg zonder overtuiging, hebben ze toch verdomd vaak op doel geschoten.
Er zijn ook maar een paar tegenstanders als United en PSV per jaar. Dit ga je hoogstens nog tegen Ajax en Fenerbahce zien, in de rest van de wedstrijden moeten we het spel maken.quote:Op zondag 18 september 2016 17:11 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Feyenoord was vandaag en tegen Manchester U. veel meer een counterploeg dan de tegenstanders. En dat heeft geholpen.
Qua veldspel en aantal kansen was PSV duidelijk beter, het doet er niet toe, want het gaat om de punten. Maar dat Feyenoord blijft winnen met zoveel kansen tegen, lijkt me sterk.
Slechts in 2 wedstrijden heeft Feyenoord zoveel kansen tegen gekregen ManU & PSV. Daarvoor ging het een stuk beter.quote:Op zondag 18 september 2016 17:11 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Feyenoord was vandaag en tegen Manchester U. veel meer een counterploeg dan de tegenstanders. En dat heeft geholpen.
Qua veldspel en aantal kansen was PSV duidelijk beter, het doet er niet toe, want het gaat om de punten. Maar dat Feyenoord blijft winnen met zoveel kansen tegen, lijkt me sterk.
Ik vind counterploeg echt schromelijk overdreven.quote:Op zondag 18 september 2016 17:11 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat ook, vooral tegen ManU speelde Feyenoord gewoon het spelletje meequote:Op zondag 18 september 2016 17:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind counterploeg echt schromelijk overdreven.
Ik vind je analyses erg vreemd.quote:Op zondag 18 september 2016 17:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Slechts in 2 wedstrijden heeft Feyenoord zoveel kansen tegen gekregen ManU & PSV. Daarvoor ging het een stuk beter.
Zijn nog maar 6 wedstrijden gespeeldquote:Op zondag 18 september 2016 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als jullie de slechte wedstrijden ook gaan winnen kan die schaal vast opgestuurd worden.
Derhalve gefeliciteerd met het kampioenschap
In ieder geval flink ingezakt tegen Manchester U. en PSV.quote:Op zondag 18 september 2016 17:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind counterploeg echt schromelijk overdreven.
NOS hengelt weer lekker naar dé quotequote:'Titelkandidaat? Ja, dat klopt, dat zijn wij'
Wees eerlijk, wat verwacht je dan dat ze gaan vragen aan de ploeg die 18 uit 6 heeft? Lijkt me een terechte vraag, ongeacht de clubquote:Op zondag 18 september 2016 17:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
NOS hengelt weer lekker naar dé quote
Edit: Hij zei eigenlijk: "Als je zo begint en je kan dat volhouden... ja dan ben je kandidaat inderdaad"
Tuurlijk is het een terechte vraag en vanuit journalistiek oogpunt ook volledig te begrijpen. Maar iedere keer als we dat soort dingen zeggen lijkt het meteen slechter te gaan, je houdt het liever nog even in het midden.quote:Op zondag 18 september 2016 17:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wees eerlijk, wat verwacht je dan dat ze gaan vragen aan de ploeg die 18 uit 6 heeft? Lijkt me een terechte vraag, ongeacht de club
Tja, ook dat is hoernalisten eigen. Trekt meer publiek, dus meer geld.quote:Op zondag 18 september 2016 17:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tuurlijk is het een terechte vraag en vanuit journalistiek oogpunt ook volledig te begrijpen. Maar iedere keer als we dat soort dingen zeggen lijkt het meteen slechter te gaan, je houdt het liever nog even in het midden.
Ik doelde eigenlijk vooral op het weghalen van de nuance in de uitspraak van Gio.
Sowieso is Berghuis niet echt de god die ik had verwacht. Maar alsnog een prima voetballert.quote:Op zondag 18 september 2016 17:30 schreef Grifte het volgende:
Om toch nog even een kritiekpuntje aan te merken. Van Berghuis word ik in aanvallend opzicht weinig blij. Rond de middellijn weet hij vaak prima de vrije man te bereiken, maar rond de 16 loopt het toch wel vaak spaak bij hem. Mis ook bij hem de drang van een klassieke buitenspeler om gewoon de back op te zoeken.
Al is het nog altijd 50x beter dan Bilal
Ik heb de mijne wegens tijdgebrek voor dit seizoen opgezegd.quote:Op zondag 18 september 2016 17:24 schreef Kaas- het volgende:
Droom ik?
Seizoensstart kan gewoon niet beter.
Eredivisie 6 6 0 0 18 16-2
Europa League 1 1 0 0 3 1-0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |