Juist.quote:Op zondag 18 september 2016 16:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
PSV is gewoon beter. Dat is ook niet onlogisch, als je naar de budgetten kijkt. Pure onverzettelijke wilskracht geeft hier de doorslag.
Feyenoord zit/zat de afgelopen jaren ook ontzettend ver van een topsportklimaat en absolute winnaarsmentaliteit. O.a. Koeman, en nu bijv. Dirk, laten de rest zien hoe het moet.
Die heeft een geduchte concurrent.quote:
quote:Op zondag 18 september 2016 16:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens Cocu speelde PSV om te winnen en Feyenoord kwam om niet te verliezen.
Waar hebben we dat eerder gehoord?
Dan ben je gewoon kampioenquote:Op zondag 18 september 2016 16:39 schreef Caland het volgende:
Als de juden nou ook nog eens verliezen is het best een lekker weekje
Effectiviteit van corners bij feyenoord is 2 op de 100 las ik van de week.quote:Op zondag 18 september 2016 16:41 schreef RvLaak het volgende:
Gio geeft het al aan; Eerste corner waaruit we scoren dit seizoen...
Tegen Valencia in de voorbereiding werd er ook gescoord uit een corner.quote:Op zondag 18 september 2016 16:41 schreef RvLaak het volgende:
Gio geeft het al aan; Eerste corner waaruit we scoren dit seizoen...
quote:Op zondag 18 september 2016 16:42 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Effectiviteit van corners bij feyenoord is 2 op de 100 las ik van de week.
Die gast nooit meer weg doenquote:Op zondag 18 september 2016 16:42 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Tegen Valencia in de voorbereiding werd er ook gescoord uit een corner.
En wel door...
Botteghin
quote:Op zondag 18 september 2016 16:46 schreef PizzaGeit het volgende:
Wel mooi dat je fucking 3e keeper zo'n enorme baas is. Wat een weelde na jaren Timmer, Ekramy, Van Dijk en Mulder
Vorig jaar tegen Roda in de beker ook als ik me niet vergis.quote:Op zondag 18 september 2016 16:42 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Tegen Valencia in de voorbereiding werd er ook gescoord uit een corner.
En wel door...
Botteghin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |