Sorryquote:Op zondag 18 september 2016 16:24 schreef Henrys het volgende:
En jullie vonden Jones maar een grabbelaar, was echte een goede zet van Martin om hem te halen
quote:Op zondag 18 september 2016 16:22 schreef PizzaGeit het volgende:
Holy fucking shit, ik zit helemaal te shaken
WAT EEN FUCKING HELDEN
Bedankt hansquote:Op zondag 18 september 2016 16:29 schreef GwaiLow het volgende:
Dit is echt goud. Feyenoord had natuurlijk al heeeel gelukkig mogen zijn met 0-0, maar als de bal er aan de ene kant niet in valt en hij valt ineens voor je voeten bij de goal van PSV, dan pak je die kans natuurlijk. Heb wel kunnen zien dat PSV wat beter is dan Feyenoord, zo eerlijk moeten we zijn. Maar uiteindelijk wordt je kampioen als je het meeste punten hebt, en dat is het enige dat telt! Ik ben iig hartstikke blij!
Ik snap je autisme, maar flikker lekker op joh, droeftoeter.quote:Op zondag 18 september 2016 16:29 schreef GwaiLow het volgende:
Dit is echt goud. Feyenoord had natuurlijk al heeeel gelukkig mogen zijn met 0-0, maar als de bal er aan de ene kant niet in valt en hij valt ineens voor je voeten bij de goal van PSV, dan pak je die kans natuurlijk. Heb wel kunnen zien dat PSV wat beter is dan Feyenoord, zo eerlijk moeten we zijn. Maar uiteindelijk wordt je kampioen als je het meeste punten hebt, en dat is het enige dat telt! Ik ben iig hartstikke blij!
Valt wel mee hoor. Feyenoord speelde uit. Zeker weten dat in De Kuip het spelbeeld heel anders was geweest.quote:Op zondag 18 september 2016 16:29 schreef GwaiLow het volgende:
Heb wel kunnen zien dat PSV wat beter is dan Feyenoord, zo eerlijk moeten we zijn.
Waarom? Omdat ik blij ben dat Feyenoord heeft gewonnen? Dat uit ik liever hier dan in het PSV topic. Dat wordt zo'n triest gedoe anders.quote:Op zondag 18 september 2016 16:29 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik snap je autisme, maar flikker lekker op joh, droeftoeter.
Ik vond PSV anders de hele wedstrijd wel de betere. Uiteindelijk bleken de keepers het ultieme verschil te maken.quote:Op zondag 18 september 2016 16:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Feyenoord speelde uit. Zeker weten dat in De Kuip het spelbeeld heel anders was geweest.
Ja, dat is ook weer waar. Voor Feyenoord was 0-0 super goed geweest dus lieten PSV ook een beetje komen. Verschil zal ook niet heel groot zijn.quote:Op zondag 18 september 2016 16:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Feyenoord speelde uit. Zeker weten dat in De Kuip het spelbeeld heel anders was geweest.
Met Pizzageit moet je geen gesprek willen aangaan.quote:Op zondag 18 september 2016 16:31 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ik blij ben dat Feyenoord heeft gewonnen? Dat uit ik liever hier dan in het PSV topic. Dat wordt zo'n triest gedoe anders.
Feyenoord had heeeeel gelukkig moeten zijn met 0-0, waar de fuck slaat dat op. PSV heeft één grote kans gehad, Feyenoord ook. 20 schoten van PSV, maar allemaal afzwaaiers.quote:Op zondag 18 september 2016 16:31 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ik blij ben dat Feyenoord heeft gewonnen? Dat uit ik liever hier dan in het PSV topic. Dat wordt zo'n triest gedoe anders.
Botteghin vonden de meesten ook maar middelmaat.quote:Op zondag 18 september 2016 16:24 schreef Henrys het volgende:
En jullie vonden Jones maar een grabbelaar, was echte een goede zet van Martin om hem te halen
Jij bent blind, of wil die vele reddingen van Jones niet zien... Kies maar.quote:Op zondag 18 september 2016 16:32 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Feyenoord had heeeeel gelukkig moeten zijn met 0-0, waar de fuck slaat dat op. PSV heeft één grote kans gehad, Feyenoord ook. 20 schoten van PSV, maar allemaal afzwaaiers.
Ja maar kom op, we konden allemaal zien dat PSV het overwicht had. En misschien liet Feyenoord dat ook toe hoor, maar ik weet zeker dat Feyenoord met 0-0 ook tevreden was geweest en PSV niet.quote:Op zondag 18 september 2016 16:32 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Feyenoord had heeeeel gelukkig moeten zijn met 0-0, waar de fuck slaat dat op. PSV heeft één grote kans gehad, Feyenoord ook. 20 schoten van PSV, maar allemaal afzwaaiers.
PSV is gewoon beter. Dat is ook niet onlogisch, als je naar de budgetten kijkt. Pure onverzettelijke wilskracht geeft hier de doorslag.quote:Op zondag 18 september 2016 16:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik vond PSV anders de hele wedstrijd wel de betere. Uiteindelijk bleken de keepers het ultieme verschil te maken.
Realiteitszin, dat kennen jullie niet.quote:
Ja, joh, Feyenoord staat 2 punten voor en speelt uit, 2 dagen na een loodzware wedstrijd tegen United. Tuurlijk ben je dan blij met een gelijkspel, maar je doet net alsof PSV verschrikkelijk veel beter was, en dat viel echt mee. Feyenoord stond verdedigend heel goed en PSV heeft ook nauwelijks uitgespeelde kansen gehad.quote:Op zondag 18 september 2016 16:33 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja maar kom op, we konden allemaal zien dat PSV het overwicht had. En misschien liet Feyenoord dat ook toe hoor, maar ik weet zeker dat Feyenoord met 0-0 ook tevreden was geweest en PSV niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |