Jawel hoor.quote:Op zondag 18 september 2016 17:24 schreef Kaas- het volgende:
Droom ik?
Seizoensstart kan gewoon niet beter.
Ik mis de schaamte om de wanvertoning die jullie voetbal noemen, zo missen we allemaal watquote:Op zondag 18 september 2016 19:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ik mis een huldiging omdat jullie van PSV hebben weten te winnen boys, wat is dit een teleurstelling.
Wut.quote:Op zondag 18 september 2016 19:46 schreef Oldground het volgende:
De slome Botteghin kan echt niet meer.
Schaamte genoeg Hans, niet zomaar wat roepen.quote:Op zondag 18 september 2016 19:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik mis de schaamte om de wanvertoning die jullie voetbal noemen, zo missen we allemaal wat
Gio moet nu alvast beginnen met Ahmadi te babbelen.quote:Op zondag 18 september 2016 17:25 schreef Henrys het volgende:
[..]
Zijn nog maar 6 wedstrijden gespeeld![]()
Zie het na de winterstop nog wel misgaan want vraag me af hoe stabiel dit team blijft zonder El Ahmadi
Zie ook Sanchez bij Ajax.quote:Op zondag 18 september 2016 20:18 schreef TC03 het volgende:
Botteghin is wel hét bewijs dat je niet zoveel hoeft te kunnen om in Nederland een goede verdediger te zijn. In het verleden hadden we ook al Alex en Douglas, spelers die op basis van fysiek bijna elke eredivsiespeler de baas zijn. Het lijkt me ook stug dat een mannetje als Ziyech met zijn fysiek Botteghin voorbij komt.
Dit is ook het spelletje wat de beide verdedigers kunnen spelen, lekker met je kont in de 16 en bikkelen. Als je meer naar voren wil is een Kongolo (of Van Beek) toch wel handig centraal.quote:Op zondag 18 september 2016 20:19 schreef PIETR het volgende:
En wat te denken van Baco Arie? Staat ook gewoon prima te ballen.
Alex heeft zich buiten PSV op Europees topniveau ook gewoon staande gehouden verderquote:Op zondag 18 september 2016 20:18 schreef TC03 het volgende:
Botteghin is wel hét bewijs dat je niet zoveel hoeft te kunnen om in Nederland een goede verdediger te zijn. In het verleden hadden we ook al Alex en Douglas, spelers die op basis van fysiek bijna elke eredivsiespeler de baas zijn. Het lijkt me ook stug dat een mannetje als Ziyech met zijn fysiek Botteghin voorbij komt.
En maar blijven happenquote:Op zondag 18 september 2016 19:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik mis de schaamte om de wanvertoning die jullie voetbal noemen, zo missen we allemaal wat
Wat een verschrikkelijke bal was dat inderdaad zeg. Totaal fout misplaatst.quote:Op zondag 18 september 2016 20:42 schreef Boma het volgende:
Dat nonchalante kut balletje van Kramer rond de middellijn kost je bijna nog 2 punten in de extra tijd. Dat soort momenten zijn gelukkig wel een stuk minder vergeleken met vorig seizoen, maar toch jammer om te zien dat het er blijkbaar nog niet helemaal uit is.
Vaker de 0 houden. Meer scoren.quote:Op zondag 18 september 2016 20:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe kan het beter als je van je 6 gespeelde wedstrijden er 6 wint
Ik heb niks te klagen. Had vooraf getekend voor een 0-0quote:Op zondag 18 september 2016 20:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goffedomme altijd wat te klagen hé
Niet de eerste officiële wedstrijd van het seizoen verliezen.quote:Op zondag 18 september 2016 20:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe kan het beter als je van je 6 gespeelde wedstrijden er 6 wint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |