Ok ik heb het laten lopenquote:
Ja maar dan moet je je afvragen of zowel je eigen race als die van RBR verneuken handig is.quote:Op zondag 18 september 2016 14:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij wil zijn positie verdedigen, goed zijn recht
Hij weet toch dat ie nooit meer terug gaat naar RB dus waarom nietquote:Op zondag 18 september 2016 14:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je je afvragen of zowel je eigen race als die van RBR verneuken handig is.
Paars is snelste sectortijd, groen is beste eigen sectortijd, en wit is gewoon kut.quote:Op zondag 18 september 2016 14:45 schreef Odaiba het volgende:
Wat houden al die kleuren eigenlijk in als ik naar deze site zit te kijken? en die blokjes bij S1 tm S3?
http://www.formula1.com/content/fom-website/en/f1-live.html
Fixed; geen dankquote:
Volgend jaar helemaal geen stoeltje meer kan ook natuurlijk. Dit is niet handig voor beide teams.quote:Op zondag 18 september 2016 14:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hij weet toch dat ie nooit meer terug gaat naar RB dus waarom niet
Nee.quote:Op zondag 18 september 2016 14:47 schreef Geralt het volgende:
Jos is nog altijd Neerlands een na beste F1 coureur ooit. Beetje respect voor die ouwe
Die kans is nu ook weg natuurlijk.quote:Op zondag 18 september 2016 14:47 schreef Peterselieman het volgende:
Kans op inhalen voorlopig verkeken voor Max. Nu hopen dat Kvyat Alonso bijhaalt
En waarom zie ik Rosbergen bovenaan met een tijd die hoger is dan de nummers 2, 3 en 4? Sorry ik moet even weten hoe dit werkt xDquote:Op zondag 18 september 2016 14:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Paars is snelste sectortijd, groen is beste eigen sectortijd, en wit is gewoon kut.
Ik koop nooit een Mercedesquote:Op zondag 18 september 2016 14:48 schreef heywoodu het volgende:
Mercedes loopt morgen weer te klagen over de tv-tijd als het zo doorgaat.
Omdat hij eerste staat?quote:Op zondag 18 september 2016 14:48 schreef Odaiba het volgende:
[..]
En waarom zie ik Rosbergen bovenaan met een tijd die hoger is dan de nummers 2, 3 en 4? Sorry ik moet even weten hoe dit werkt xD
Dat heeft overigens meer met mijn beurs te maken dan met hun F1 gebeurenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |