Zal wel under investigation zijn straksquote:Op zondag 18 september 2016 14:11 schreef S95Sedan het volgende:
Dat Sainz ook nog gewoon rijdt na dat zetje.
Klein foutjequote:
Zeker weten.quote:Op zondag 18 september 2016 14:10 schreef Evertjan het volgende:
ik denk dat Max wel blij zal zijn met al adviezen uit dit topic
U mag het topic verlaten.quote:Op zondag 18 september 2016 14:13 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Verstappen bakt er ook geen reet meer van.
idd kan er niks meer van afpakken dat rijbewijsquote:Op zondag 18 september 2016 14:13 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
'No!'quote:Op zondag 18 september 2016 14:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekker achter Sainz, die gaat niet zomaar opzij
quote:Op zondag 18 september 2016 14:13 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Zo idd, zon auto legt op zon recht stuk 100m wss af in een seconde of 2 ?quote:Op zondag 18 september 2016 14:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan schrik je je toch echt helemaal het apenlazerus
gewoon de autosleutels verstoppenquote:Op zondag 18 september 2016 14:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
idd kan er niks meer van afpakken dat rijbewijs
Nee, die is helemaal niets meer waard. Tijd dat Kamphues een stoeltje krijgt.quote:Op zondag 18 september 2016 14:13 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Jas Verstoppenquote:Op zondag 18 september 2016 14:14 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
gewoon de autosleutels verstoppen
een elektrisch stoeltje jaquote:Op zondag 18 september 2016 14:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, die is helemaal niets meer waard. Tijd dat Kamphues een stoeltje krijgt.
op een beetje recht stuk in exact 1 seconde.quote:Op zondag 18 september 2016 14:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zo idd, zon auto legt op zon recht stuk 100m wss af in een seconde of 2 ?
Ja, dat werd een gesloten kist.quote:Op zondag 18 september 2016 14:12 schreef Geralt het volgende:
Ik kan me nog wel beelden herinneren van een marshall die niet op tijd weg was
Omdat er heel veel newbies kijken door de MaxHype.quote:Op zondag 18 september 2016 14:16 schreef Smoofie het volgende:
Waarom legt olav telkens alles uit? Bij voetbal wordt buitenspel ook niet elke wedstrijd uitgelegd
En bij deze sport zijn er nogal wat meer regels en die veranderen ook steeds. Voetbal is al hetzelfde sinds 12.000 voor christus.quote:Op zondag 18 september 2016 14:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Omdat er heel veel newbies kijken door de MaxHype.
Max rijdt zijn eigen race. Dan moet ie sainz maar inhalenquote:
Komt door Sainz met dat losse onderdeel die er voor zit.quote:
Dan maar een zwarte vlag.quote:Op zondag 18 september 2016 14:17 schreef Peterselieman het volgende:
Sainz pit niet. Weird, want je zou toch meteen moeten pitten met een meatball?
moet ie maar niet tegen iemand aan beuken....quote:
binnen 3 rondes geloof ik.quote:Op zondag 18 september 2016 14:17 schreef Peterselieman het volgende:
Sainz pit niet. Weird, want je zou toch meteen moeten pitten met een meatball?
Guilty en ik vind het best fijn dat hij het uitlegtquote:Op zondag 18 september 2016 14:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Omdat er heel veel newbies kijken door de MaxHype.
Om te praten. Bij voetballen krijgen we een hoop bullshit info.quote:Op zondag 18 september 2016 14:16 schreef Smoofie het volgende:
Waarom legt olav telkens alles uit? Bij voetbal wordt buitenspel ook niet elke wedstrijd uitgelegd
echt welquote:
Eén van de mooiste circuits van het seizoen!quote:Op zondag 18 september 2016 14:19 schreef TheArt het volgende:
Wat blijft dit toch een enorm kutcircuit.
Die waren al stuk sneller, hadden hem sowieso gepasseerd.quote:Op zondag 18 september 2016 14:20 schreef zoem het volgende:
Max rem-ontwijkactie voor Hulk bij de start kostte hem net die 2 plaatsen van STR denk ik.
ninja edit....quote:
lift and coast, maar niet te veel, want een Merc moet uitvallenquote:
Ik dacht dat een Mol alleen blind was. Blijkbaar ook doof.quote:
idd.quote:Op zondag 18 september 2016 14:21 schreef Weltschmerz het volgende:
Godverdomme Mol, je verstond het gewoon verkeerd omdat je niet nadacht.
Of nog een SC. Dit circuit staat er bekend om.quote:Op zondag 18 september 2016 14:21 schreef Max23 het volgende:
Verschil tussen Alonso en Raikkonen is al 8 seconden. Plaats 5 dus hoogst haalbare voor Max, uitvallers uitgezonderd
hij deed een ninja editquote:Op zondag 18 september 2016 14:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
break is pauze. Brake is remmen.
Je mag alles zeggen... regels zijn ongedaan egmaaktquote:Op zondag 18 september 2016 14:22 schreef skysherrif het volgende:
trouwens, hoe zit dat met het niet mogen verschaffen va ntechnische info.
Of je mag dus wel zeggen je moet remmen of het managen, maar niet de rede waarom?
Ze mogen weer alles melden.quote:Op zondag 18 september 2016 14:22 schreef skysherrif het volgende:
Of je mag dus wel zeggen je moet remmen of het managen, maar niet de rede waarom?
Mag nu weer wel volgens mij.quote:Op zondag 18 september 2016 14:22 schreef skysherrif het volgende:
een hele rede geven is sowieso niet handig.quote:Op zondag 18 september 2016 14:22 schreef skysherrif het volgende:
quote:Op zondag 18 september 2016 14:22 schreef YokiKater het volgende:
Dus die mercedesjes gaan tegen het einde van de race nog wel een keertje rechtdoor.. hoop ik.
Ja dat mag je zeggen.quote:Op zondag 18 september 2016 14:23 schreef potjecreme het volgende:
Mag ik zeggen dat ik het saai vind?
Rosberg erbijquote:Op zondag 18 september 2016 14:24 schreef Beach het volgende:
Ham hopelijk in de muur door kapotte remmen.
Ric een overwinning gunnenquote:
Kan je niks van zeggen in die ene seconden, dan doe je gewoon niks in zo'n trein.quote:Op zondag 18 september 2016 14:25 schreef marcodej het volgende:
Het is ook niet zo dat hij snel naar Kvyat rijdt.
Graag gedaanquote:Op zondag 18 september 2016 14:22 schreef zoem het volgende:
[..]
Bedankt voor deze zeer constructieve bijdrage.
Nope. Podium zit er alleen nog in als minstens 1 Merc uitvalt en eigenlijk allebei.quote:Op zondag 18 september 2016 14:25 schreef marcodej het volgende:
weet dat hij op die banden al helemaal niet in kan halen. Kun je beter afstand houden/nemen.quote:Op zondag 18 september 2016 14:25 schreef marcodej het volgende:
quote:Op zondag 18 september 2016 14:26 schreef Peterselieman het volgende:
Max lijkt het tempo niet echt te hebben
Ik ben benieuwd wat voor smoesjes er na de race komen.quote:Op zondag 18 september 2016 14:26 schreef Peterselieman het volgende:
Max lijkt het tempo vandaag niet echt te hebben
Hallo Ambrosiusquote:Op zondag 18 september 2016 14:27 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Bedankt dat hadden we niet gezien.
Hij rijdt ook op de langzamere band he..quote:Op zondag 18 september 2016 14:26 schreef Peterselieman het volgende:
De gaten tussen de rijders lijken hier sowieso wat groter te zijn. Misschien is er hier meer last van de verstoorde flow van de voorligger?quote:Op zondag 18 september 2016 14:26 schreef Peterselieman het volgende:
Er lezen ook wel eens mensen mee die op dit moment niet kunnen kijkenquote:Op zondag 18 september 2016 14:27 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Bedankt dat hadden we niet gezien.
banden lijken wel versleten te zijn, terwijl ze langer mee zouden moeten gaan dan de ultrasoftquote:Op zondag 18 september 2016 14:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hij rijdt ook op de langzamere band he..
ROS gaat wel winnenquote:Op zondag 18 september 2016 14:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
RIC kan alleen nog winnen als ROS het goed verneukt of zijn remmen kapot gaan
Heb jij dit jaar wel gekeken?quote:Op zondag 18 september 2016 14:29 schreef Snowsquall het volgende:
Waarom is het gvd altijd droog tijdens de F1
Banden wissel. Denk RB strategie weer heeft omgegooid om Max achter de Alonso trein weg te halenquote:
JA! Hoe vaak heeft het tijdens de wedstrijd geregend dan?quote:
Zeker 3 keer.quote:Op zondag 18 september 2016 14:32 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
JA! Hoe vaak heeft het tijdens de wedstrijd geregend dan?
meer door te dicht achter Sainz te hangen en te pushen denk ikquote:Op zondag 18 september 2016 14:32 schreef m0ridin het volgende:
Misschien door de start banden al teveel vernacheld? (Remmen om niet te crashen, flatspots, dunno).
Maar al met al erg teleurstellend weer ja :/
moet ie maar zijn huiswerk beter doenquote:Op zondag 18 september 2016 14:33 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Elke week ellende bij Max, word je gek van als je ziet dat zijn teamgenoot nooit problemen heeft
haha grapjasquote:Op zondag 18 september 2016 14:33 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Elke week ellende bij Max, word je gek van als je ziet dat zijn teamgenoot nooit problemen heeft
Meer videobanden kijkenquote:Op zondag 18 september 2016 14:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
moet ie maar zijn huiswerk beter doen
RIC had 1e helft van seizoen problemen?quote:Op zondag 18 september 2016 14:33 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Dit dus.quote:Op zondag 18 september 2016 14:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
meer door te dicht achter Sainz te hangen en te pushen denk ik
behoor je vandaag tot de opinie-Politie?quote:Op zondag 18 september 2016 14:32 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Vragen om info is janken....Oke
Fixedquote:Op zondag 18 september 2016 14:33 schreef Beach het volgende:
[..]
haha grapjas
Ric heeft teweinig pech gehad
Als constucteurskampioen mag je de plaats kiezen.quote:Op zondag 18 september 2016 14:34 schreef H0D3NPYL het volgende:
Mercedes altijd het eerste plekje in de pits he
Aha! Wist ik nog nietquote:Op zondag 18 september 2016 14:35 schreef zoem het volgende:
[..]
Als constucteurskampioen mag je de plaats kiezen.
Precies. Zullen wel weer smoesjes komen na de race.quote:Op zondag 18 september 2016 14:35 schreef m0ridin het volgende:
Njah, kan niet altijd maar alles op pech gooien hoor... Hij verkloot gewoon zijn eigen start en dat heeft gevolgen.
Nu 1.51 gaat dus iets beter dan voor zijn eerste pitstop.quote:Op zondag 18 september 2016 14:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mwa, eerder nog 1.53, nog niet best
dat laatstequote:Op zondag 18 september 2016 14:36 schreef Mani89 het volgende:
Kan Max nu nog winnen of kan ik iets anders gaan doen?
En nu de snelste 1e sectorquote:Op zondag 18 september 2016 14:36 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nu 1.51 gaat dus iets beter dan voor zijn eerste pitstop.
quote:Op zondag 18 september 2016 14:36 schreef Mani89 het volgende:
Kan Max nu nog winnen of kan ik iets anders gaan doen?
Okequote:Op zondag 18 september 2016 14:37 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Bedankt!!! Ik support mijn leven en kies ervoor om niet naar deze saaie race te kijken.
Net als vorige race hoor je ook geen update tijdens de race over de slechte start.quote:Op zondag 18 september 2016 14:36 schreef marcodej het volgende:
Hopelijk is Jack een beetje kritisch na de race. Maar dat zal wel niet.
Ach, wie weet is er ook elke keer wat... Kan natuurlijk, maar ja. Het oogt allemaal erg ongelukkig.quote:Op zondag 18 september 2016 14:36 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Precies. Zullen wel weer smoesjes komen na de race.
Dat was al 2 ronden terug inmiddels.quote:Op zondag 18 september 2016 14:37 schreef NaturalScience het volgende:
Verstappen is nu los. Snelste sector 1 van de race.
quote:Op zondag 18 september 2016 14:37 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Bedankt!!! Ik support mijn leven en kies ervoor om niet naar deze saaie race te kijken.
Afgelopen ronde weer volgens de live timing.quote:Op zondag 18 september 2016 14:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat was al 2 ronden terug inmiddels.
Hulk die voorlangs kwam zeilen kostte hem wel nog extra plaatsen hoor, hij moest daar van zn gas.quote:Op zondag 18 september 2016 14:37 schreef Blik het volgende:
Matige start, en dan ook nog eens je strategie niet tot uitvoering brengen door als eerste te gaan pitten... niet handig
rookt hij weer z'n banden op. Hij moet kvyat en alonso gewoon voorbijquote:Op zondag 18 september 2016 14:37 schreef NaturalScience het volgende:
Verstappen is nu los. Snelste sector 1 van de race.
Nieuwe banden?quote:Op zondag 18 september 2016 14:38 schreef Peterselieman het volgende:
stop heeft Max niets gebracht helaas
Jup. Had een paar rondjes extra vrij veld nodig om ze te pakken.quote:Op zondag 18 september 2016 14:38 schreef Peterselieman het volgende:
Behoorlijke tijdswinst.quote:Op zondag 18 september 2016 14:38 schreef Peterselieman het volgende:
niet stiekem verder kijken, en vervolgens weer beginnen posten als de SC over 2 ronden buiten komt.....quote:Op zondag 18 september 2016 14:37 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hij volgde de lijn, max probeerde buitenom. Dat was niet handigquote:Op zondag 18 september 2016 14:40 schreef zoem het volgende:
Kvyat is al een paar races apathisch en nu opeens hard verdedigen
dus ?quote:Op zondag 18 september 2016 14:40 schreef zoem het volgende:
Kvyat is al een paar races apathisch en nu opeens hard verdedigen
Hou op met jinxenquote:
dat denk ik ook. Max gaat dadelijk nog meer risico nemen.quote:
Waarom zou je dat uberhaupt roepen over de teamradio? Hij moet er gewoon voorbij gaan.quote:
IK OOK NIET IK MOET ZEIKEN WIE DE HEL MAAR DAN MIS IK HET!!!quote:
Plas gewoon in je broek.quote:Op zondag 18 september 2016 14:43 schreef Geralt het volgende:
[..]
IK OOK NIET IK MOET ZEIKEN WIE DE HEL MAAR DAN MIS IK HET!!!
geen leeg bierflesje langs je hebben staan daarvoor....quote:Op zondag 18 september 2016 14:43 schreef Geralt het volgende:
[..]
IK OOK NIET IK MOET ZEIKEN WIE DE HEL MAAR DAN MIS IK HET!!!
Hij wil zijn positie verdedigen, goed zijn rechtquote:Op zondag 18 september 2016 14:44 schreef S95Sedan het volgende:
Kvyat is gewoon dom bezig, Alonso loopt weg, de Williams loopt in.
nee banden even oud als Maxquote:
Ja, dat dacht ik ook.quote:Op zondag 18 september 2016 14:43 schreef Razor21 het volgende:
Hij was er net toch voorbij? Of zag ik iets anders op tv?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |