mequote:Op woensdag 7 december 2016 15:52 schreef dolfijnenbreker het volgende:
Ging eerst ~4 keer per maand uit eten omdat ik dan geen zin heb om te koken en het is gezellig alleen nu is het uit met me vriendin dus ga niet in me eentje uit eten dan maar 4x per maand bestellen bij een restaurant.
Pizza moet je niet bij de snackbar bestellen, maar bij een Italiaans restaurant dat ook bezorgd. Kun je ook andere dingen bestellen, zoals pasta's, salades, en meer gezonde dingen als vleesschotels met groenten. Niet alles wat bezorgd wordt is junkfood.quote:Op woensdag 7 december 2016 13:39 schreef Bugno het volgende:
[..]
Dat mag. Ik heb nog nooit een lekkere pizza gegeten van een snackbar. Een grote plak vettig deeg, een kilopak zout en niet voorgebakken groenten uit blik. Jij liever dan ik
My point exactlyquote:Op maandag 12 december 2016 06:34 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Pizza moet je niet bij de snackbar bestellen, maar bij een Italiaans restaurant dat ook bezorgd. Kun je ook andere dingen bestellen, zoals pasta's, salades, en meer gezonde dingen als vleesschotels met groenten. Niet alles wat bezorgd wordt is junkfood.
Geldt ook voor goede Chinese restaurants met bezorgservice.
Als je ziet hoeveel suikers, vetten, calorieën etc. er in een Chinese maaltijd of pizza ( ook van de pizzeria ) zit, kan ik dat niet echt gezond noemen...quote:Op maandag 12 december 2016 06:34 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Pizza moet je niet bij de snackbar bestellen, maar bij een Italiaans restaurant dat ook bezorgd. Kun je ook andere dingen bestellen, zoals pasta's, salades, en meer gezonde dingen als vleesschotels met groenten. Niet alles wat bezorgd wordt is junkfood.
Geldt ook voor goede Chinese restaurants met bezorgservice.
Ligt eraan wat je bestelt natuurlijk. En of je als je zelf kookt wèl gezonder bezig bent, want de gemiddelde diepvriespizza is ook niet best en in groentenconserven zit eveneens te veel suiker, van vet en suiker in allerlei sauzen zwijg je maar beter.quote:Op maandag 12 december 2016 09:15 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Als je ziet hoeveel suikers, vetten, calorieën etc. er in een Chinese maaltijd of pizza ( ook van de pizzeria ) zit, kan ik dat niet echt gezond noemen...
quote:Op zondag 18 september 2016 19:04 schreef eRKa het volgende:
[..]
That brings back memories. In mijn vriendenkring zit een jongen uit een gezin waar ze drie jongens hebben. Die moeder kan niet lekker koken, dus als ma kookt dan bestellen die drie gasten na het eten nog eens shoarma, of slaan eten van ma over. Daar komt zes-acht keer per week de shoarma boer bezorgen. Die gasten zijn overigens erg slank, geen vetzakken.
... meer dan eens per dag dus.quote:Op woensdag 21 december 2016 01:15 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Er zitten maar 7 dagen in een week hoor.
Ja die minimumbedragen zijn wel irritant ja, zeker als je alleen iets voor jezelf wil halen. Moet je er alsnog iets bij nemen en zit je jezelf misselijk te vreten omdat het eigenlijk teveel is voor 1 persoonquote:Op donderdag 22 december 2016 02:41 schreef Geerd het volgende:
Paar jaar terug meer dan nu, kwaliteit is gewoon minder. En veel duurder.
Minimum bedrag vaak 9 euro ofzo en dan ook nog 1,50 bezorgkosten en ideal rekent ook nog wat
Dan fiets ik liever naar de chinees, of hou der al rekening mee als ik paar dagen eerder naar de super ga, ohwja over 2 dagen weekend ff wat ovenkroketten meenemen of extra vlees.
Of gewoon een vieze vette pizza hele karton vol gezogen met vet.quote:Op donderdag 22 december 2016 03:43 schreef Henno het volgende:
[..]
Ja die minimumbedragen zijn wel irritant ja, zeker als je alleen iets voor jezelf wil halen. Moet je er alsnog iets bij nemen en zit je jezelf misselijk te vreten omdat het eigenlijk teveel is voor 1 persoon
Dan is de Chinees inderdaad wel een goede optie, bij die bij m'n ouders in het dorp krijg je voor de prijs van een standaard thuisbezorgd bestelling dan zoveel vreten dat je er een halve week van kan eten(Aziaten schijnen grotere magen te hebben)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |