vraag het aan jouquote:Op zaterdag 17 september 2016 22:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
O, dat was wat je zei of vraag je nu aan mij? :s
Springen vind ik echt baas.quote:Op zaterdag 17 september 2016 22:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, zou mij niks boeien als ik bang was.
In welke discipline ligt jouw interesse het meest frank?
Oh wel oké. Met jou?quote:
Heb je dat weleens gedaan dan?quote:Op zaterdag 17 september 2016 22:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Springen vind ik echt baas.
haha nicequote:Op zaterdag 17 september 2016 22:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nog wel een leuk verhaal voor guusje, heb van de week alle werdstrijden zitten kijken in een Engelse pub, had mijn Arsenal-trainingspak aan. Kreeg ik een stel Manchester jongens bij me waar ik op een gegeven moment tot donderdag iedere dag mee heb zitten kijken. Probeerden mee steevast dronken te voeren. Wel weer nieuwe PSN-vriendjes
Heel klein beetje, jij zou er om lachen waarschijnlijk.quote:
voel me niet zo best, hoofd staat echt op ontploffen na deze weekquote:
Was echt niet om aan te glurenquote:Op zaterdag 17 september 2016 22:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
haha nice
Arsenal kwam wel goed weg met die 1-1 tho
Nee, helemaal niet. Ik vind het juist leuk om te weten wat je hebt gedaan.quote:Op zaterdag 17 september 2016 22:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heel klein beetje, jij zou er om lachen waarschijnlijk.
Jep.quote:Op zaterdag 17 september 2016 22:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Was echt niet om aan te glurenArsenal werd gewoon volledig van de mat getikt.
Awh eendje tochquote:Op zaterdag 17 september 2016 22:12 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
voel me niet zo best, hoofd staat echt op ontploffen na deze week
Waarom wel oke? Klinkt niet zo best wilooow
Ik heb weleens over een waterpartij gesprongen - goed, plasje water - en daar was ik heel trots op.quote:Op zaterdag 17 september 2016 22:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Ik vind het juist leuk om te weten wat je hebt gedaan.
Liverpool speelt leuk ja. Maar ik vind toch wat Pep van City gemaakt heeft wel eenquote:Op zaterdag 17 september 2016 22:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jep.
Vind trouwens wel dat Liverpool het echt goed doet tot nu toe. 10 punten uit 5 wedstrijden, waarin ze tegen de top 3 van vorig seizoen en Chelsea speelden. Hoop dat ze weer kunnen aanhaken.
Haha, nice. Les erin gehad of niet?quote:Op zaterdag 17 september 2016 22:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb weleens over een waterpartij gesprongen - goed, plasje water - en daar was ik heel trots op.
Hoeveel perenijsjes werk je naar binnen per dag?quote:Op zaterdag 17 september 2016 22:16 schreef Oberkullie het volgende:
Festini ijsjes zitten echt in van die irritante kutpapiertjes die aan je hand blijven plakken
Ja heb weken van 80 uur, m'n hoofd is echt een chaosquote:Op zaterdag 17 september 2016 22:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Awh eendje tochzo'n drukke workload nog?
Nja, paard is ziekjes, dat is wat minder.
Catch mequote:Op zaterdag 17 september 2016 22:18 schreef zeer het volgende:
[..]
gevangen in gedachten
eigenlijk heel ver weg
Basis. Ik kan het redelijk (redelijk als in opschepperig, kut), maar niet zo goed als jij het kan.quote:Op zaterdag 17 september 2016 22:18 schreef Willoow het volgende:
[..]
Haha, nice. Les erin gehad of niet?
Ja dat is wel gestoordquote:Op zaterdag 17 september 2016 22:18 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Ja heb weken van 80 uur, m'n hoofd is echt een chaos
Gelukkig volgende week nieuw iemand erbij
Heb jij een paardwat leuk, hoe oud is die? Wordt hij/zij wel weer beter ?
Het leven van een drugsbaas gaat niet over rozenquote:Op zaterdag 17 september 2016 22:18 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Ja heb weken van 80 uur, m'n hoofd is echt een chaos
Gelukkig volgende week nieuw iemand erbij
Heb jij een paardwat leuk, hoe oud is die? Wordt hij/zij wel weer beter ?
Niemand kan paardrijden hoor. Hoelang heb je les gehad dan?quote:Op zaterdag 17 september 2016 22:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Basis. Ik kan het redelijk (redelijk als in opschepperig, kut), maar niet zo goed als jij het kan.
Mijn moeder komt natuurlijk uit Australië, haar familie woont ver afgelegen. Deed je praktisch alles ter paard. Grootste angst was dat als een paard ergens van schrok en je dan eraf gesodemieterd werd, lang geleden, maar ik weet er nog wel wat van.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |