Dat ik morgen naast je vrouw lig?quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wie wil trouwens ruilen met mij, eerste dag in mijn eigen bed, morgen weer weg. Ik word oud en moe.
Of Star trek. Vulcan mindmeld.quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan moet je dat gebeuren uit Harry Potter toepassen.
Ik vreet slecht, ik weeg geen kut en ik ben oud, dus ik zei al, ik weet wel zeker dat het me niet gaat lukken.quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maar srs.. would like to see you try
Ik zeiquote:Op zaterdag 17 september 2016 21:57 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Gewoon iets over een foto van haar zeggen.
quote:wat vind je van m'n auto
Hier trap ik niet in, ik blijf scherp.quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vreet slecht, ik weeg geen kut en ik ben oud, dus ik zei al, ik weet wel zeker dat het me niet gaat lukken.
Was een grapje.
Je oogt wat mad.quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
gesprek meteen over jezelf laten gaan komt niet goed over Eend, ik denk dat ze je afwijst![]()
Dat is maar goed ook, want je legt het hoe dan ook af.quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hier trap ik niet in, ik blijf scherp.
Hoe oud ben je nu dan?quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vind ik zelf een mooie leeftijd.
Tinder is gewoon om te kijken hoe je in de markt ligt me dunktquote:Op zaterdag 17 september 2016 21:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
gesprek meteen over jezelf laten gaan komt niet goed over Eend, ik denk dat ze je afwijst![]()
Aiquote:
Ik ga er vandoor Frassquote:Op zaterdag 17 september 2016 22:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hou eens op met je act, mag je lekker voorzetten in ONZ SC
Ik ben niet bang je een knietje te geven hoor, als al het andere faalt.quote:Op zaterdag 17 september 2016 22:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook, want je legt het hoe dan ook af.
Fantastischquote:Op zaterdag 17 september 2016 22:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ga er vandoor Frass
(maar ik blijf toch)
Gewoon betere hotels boeken.quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wie wil trouwens ruilen met mij, eerste dag in mijn eigen bed, morgen weer weg. Ik word oud en moe.
Ik zou eerlijk gezegd niets boeien wat betreft vechten, maar meer geïnteresseerd zijn in het handhaven van paarden.quote:Op zaterdag 17 september 2016 22:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ben niet bang je een knietje te geven hoor, als al het andere faalt.
Nee, zou mij niks boeien als ik bang was.quote:Op zaterdag 17 september 2016 22:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zou eerlijk gezegd niets boeien wat betreft vechten, maar meer geïnteresseerd zijn in het handhaven van paarden.
O, dat was wat je zei of vraag je nu aan mij? :squote:Op zaterdag 17 september 2016 22:05 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
gekkigheid toch, hoe gaat met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |