ben geen fan van spaans voetbalquote:Op zaterdag 17 september 2016 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
LIVE OP ZIGGO SPORT
ik vind dat echt een debielquote:
Je mist heel watquote:Op zaterdag 17 september 2016 21:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben geen fan van spaans voetbal
toch jammerquote:Op zaterdag 17 september 2016 21:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
i know maar behoef jouw goedkeuring niet
mweh, vaak geprobeerd te kijken maar ben gewoon niet kapot van. Sevilla - Valencia ofzo is redelijke affiche maar vind ik niets. Kijk enkel Real - Ateltico - Barca tegen elkaar meer nietquote:
Soowww.quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
i know maar behoef jouw goedkeuring niet
Je hebt vandaag weer heerlijke MSN-show gemistquote:Op zaterdag 17 september 2016 21:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mweh, vaak geprobeerd te kijken maar ben gewoon niet kapot van. Sevilla - Valencia ofzo is redelijke affiche maar vind ik niets. Kijk enkel Real - Ateltico - Barca tegen elkaar meer niet
Dat valt ook wel meer meequote:
geloof er niks vanquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niet zo geforceerd jezelf inmengen pls
Ik mag jou wel.quote:
Van Ronaldo wel?quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die nieuwe look van messi stoort me, is echt geen gezicht
van neymar ook niet
Is even wennen, maar vind het wel te doenquote:Op zaterdag 17 september 2016 21:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die nieuwe look van messi stoort me, is echt geen gezicht
van neymar ook niet
Wrm niet, praat nederlands met me.quote:
Narcisten vinden zichzelf leukquote:Op zaterdag 17 september 2016 21:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
vindt zo iemand zichzelf nou leuk ofzo?
ik vind dat groepje zogenaamde intellectuele britse rappers, die met lowkey collaboreren, echt om te huilen manquote:
Ik?quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
die afkorting ook, altijd meelurken dus
Oké. Heb denk ik niet echt verhalen die jij interessant vindt :s Paardje is wel ziek, dus dat is kut.quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoe is het?
nog wat spectaculairs beleefd?
nog verhaaltje te vertellen?
Vlgns mij echt fijn om narcist te zijn.quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Narcisten vinden zichzelf leuk
Is darmontsteking goed te behandelen?quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:22 schreef Willoow het volgende:
[..]
Oké. Heb denk ik niet echt verhalen die jij interessant vindt :s Paardje is wel ziek, dus dat is kut.
Heb jij nog wat te vertellen?
Volgens mij zou jij het best kunnen zijnquote:Op zaterdag 17 september 2016 21:23 schreef Willoow het volgende:
[..]
Vlgns mij echt fijn om narcist te zijn.
Wrm zo boos, mattie?quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij het best kunnen zijn
DMquote:Op zaterdag 17 september 2016 21:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Is darmontsteking goed te behandelen?
Wel verschillende behandelmogelijkheden, maar afwachten wat aanslaat.quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Is darmontsteking goed te behandelen?
Zulke dingen zou ik nooit zeggen.quote:
Klopt swsquote:Op zaterdag 17 september 2016 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij het best kunnen zijn
Zo erg is dat toch niet?quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:26 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Zulke dingen zou ik nooit zeggen.
Spannend. Sterktequote:Op zaterdag 17 september 2016 21:26 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wel verschillende behandelmogelijkheden, maar afwachten wat aanslaat.
Stuur iets.quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zie niks?
Maybe is mijn dm nog geblokkeerd van mijn ban.
Jawelquote:
Hossel mislukt.quote:
Thx. Het is een ouwe taaie.quote:
Eerst Frass mad.. nou ik?quote:
We zijn hier heel snel mad blijkbaar.quote:
Jullie zijn goedwillende users en totaal niet mad.quote:
quote:
Wrm?quote:
Wow, deze man mag mij.quote:
Is goed.quote:
Ik wil best naar mijn happy place samen met jou.quote:
waar is jouw happy place?quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik wil best naar mijn happy place samen met jou.
Verstopt in mijn hoofd. Ik nodig je uit daarbij aanwezig te zijn.quote:
Slagroom nodig?quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Verstopt in mijn hoofd. Ik nodig je uit daarbij aanwezig te zijn.
Doe normaalquote:
Hoi frankquote:
Is het zo duidelijk.quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb je gezopen Bonethugss of zo...
Hee, willowtje. Hoe gaat 'ie ermee jongedame?quote:
Nouja zeg :squote:Op zaterdag 17 september 2016 21:47 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Nu hoef ik niet meer te komen hoor.
Eet ik die taart wel met Chai op onder die perenboom daar.
Ben je dronken ofzo?quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hee, willowtje. Hoe gaat 'ie ermee jongedame?
Nou nee, wel net langs mijn ouders geweest, wie weet dat dat er wat mee te maken heeft.quote:
Hoe kom ik in je hoofd?quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Verstopt in mijn hoofd. Ik nodig je uit daarbij aanwezig te zijn.
Pics in DMquote:
Dan moet je dat gebeuren uit Harry Potter toepassen.quote:
en lagen ze nog naast elkaar?quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou nee, wel net langs mijn ouders geweest, wie weet dat dat er wat mee te maken heeft.
ben niet helemaal zeker welke scene niet je bedoeltquote:Op zaterdag 17 september 2016 21:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan moet je dat gebeuren uit Harry Potter toepassen.
Prima, ik hoefde ze nog niet te onthoofden.quote:
maar jouw ouders moeten echt 150 zijn of zo?quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Prima, ik hoefde ze nog niet te onthoofden.
O, ja, door al die hartjes pi'squote:Op zaterdag 17 september 2016 21:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou nee, wel net langs mijn ouders geweest, wie weet dat dat er wat mee te maken heeft.
Frank is 110?quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:51 schreef zeer het volgende:
[..]
maar jouw ouders moeten echt 150 zijn of zo?
Door bij me te zijn.quote:
82. Komt wel in de buurt.quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:51 schreef zeer het volgende:
[..]
maar jouw ouders moeten echt 150 zijn of zo?
Ik heb nog steeds geen pics in mijn DM!quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:51 schreef Willoow het volgende:
[..]
O, ja, door al die hartjes pi's
Was dat zou leuk/erg?
Waren ze echt 1 ofzo toen ze jou kregen :squote:
Beetje rustig willow, anders sla ik je in elkaar, godverdomme.quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:53 schreef Willoow het volgende:
[..]
Waren ze echt 1 ofzo toen ze jou kregen :s
Doe even niet zo borderlinequote:Op zaterdag 17 september 2016 21:53 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen pics in mijn DM!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |