Stuur iets.quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zie niks?
Maybe is mijn dm nog geblokkeerd van mijn ban.
Jawelquote:
Hossel mislukt.quote:
Thx. Het is een ouwe taaie.quote:
Eerst Frass mad.. nou ik?quote:
We zijn hier heel snel mad blijkbaar.quote:
Jullie zijn goedwillende users en totaal niet mad.quote:
quote:
Wrm?quote:
Wow, deze man mag mij.quote:
Is goed.quote:
Ik wil best naar mijn happy place samen met jou.quote:
waar is jouw happy place?quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:36 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik wil best naar mijn happy place samen met jou.
Verstopt in mijn hoofd. Ik nodig je uit daarbij aanwezig te zijn.quote:
Slagroom nodig?quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Verstopt in mijn hoofd. Ik nodig je uit daarbij aanwezig te zijn.
Doe normaalquote:
Hoi frankquote:
Is het zo duidelijk.quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb je gezopen Bonethugss of zo...
Hee, willowtje. Hoe gaat 'ie ermee jongedame?quote:
Nouja zeg :squote:Op zaterdag 17 september 2016 21:47 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Nu hoef ik niet meer te komen hoor.
Eet ik die taart wel met Chai op onder die perenboom daar.
Ben je dronken ofzo?quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hee, willowtje. Hoe gaat 'ie ermee jongedame?
Nou nee, wel net langs mijn ouders geweest, wie weet dat dat er wat mee te maken heeft.quote:
Hoe kom ik in je hoofd?quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Verstopt in mijn hoofd. Ik nodig je uit daarbij aanwezig te zijn.
Pics in DMquote:
Dan moet je dat gebeuren uit Harry Potter toepassen.quote:
en lagen ze nog naast elkaar?quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou nee, wel net langs mijn ouders geweest, wie weet dat dat er wat mee te maken heeft.
ben niet helemaal zeker welke scene niet je bedoeltquote:Op zaterdag 17 september 2016 21:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan moet je dat gebeuren uit Harry Potter toepassen.
Prima, ik hoefde ze nog niet te onthoofden.quote:
maar jouw ouders moeten echt 150 zijn of zo?quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Prima, ik hoefde ze nog niet te onthoofden.
O, ja, door al die hartjes pi'squote:Op zaterdag 17 september 2016 21:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou nee, wel net langs mijn ouders geweest, wie weet dat dat er wat mee te maken heeft.
Frank is 110?quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:51 schreef zeer het volgende:
[..]
maar jouw ouders moeten echt 150 zijn of zo?
Door bij me te zijn.quote:
82. Komt wel in de buurt.quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:51 schreef zeer het volgende:
[..]
maar jouw ouders moeten echt 150 zijn of zo?
Ik heb nog steeds geen pics in mijn DM!quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:51 schreef Willoow het volgende:
[..]
O, ja, door al die hartjes pi's
Was dat zou leuk/erg?
Waren ze echt 1 ofzo toen ze jou kregen :squote:
Beetje rustig willow, anders sla ik je in elkaar, godverdomme.quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:53 schreef Willoow het volgende:
[..]
Waren ze echt 1 ofzo toen ze jou kregen :s
Doe even niet zo borderlinequote:Op zaterdag 17 september 2016 21:53 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen pics in mijn DM!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |