Van Ronaldo wel?quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die nieuwe look van messi stoort me, is echt geen gezicht
van neymar ook niet
Is even wennen, maar vind het wel te doenquote:Op zaterdag 17 september 2016 21:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die nieuwe look van messi stoort me, is echt geen gezicht
van neymar ook niet
Wrm niet, praat nederlands met me.quote:
Narcisten vinden zichzelf leukquote:Op zaterdag 17 september 2016 21:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
vindt zo iemand zichzelf nou leuk ofzo?
ik vind dat groepje zogenaamde intellectuele britse rappers, die met lowkey collaboreren, echt om te huilen manquote:
Ik?quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
die afkorting ook, altijd meelurken dus
Oké. Heb denk ik niet echt verhalen die jij interessant vindt :s Paardje is wel ziek, dus dat is kut.quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoe is het?
nog wat spectaculairs beleefd?
nog verhaaltje te vertellen?
Vlgns mij echt fijn om narcist te zijn.quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Narcisten vinden zichzelf leuk
Is darmontsteking goed te behandelen?quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:22 schreef Willoow het volgende:
[..]
Oké. Heb denk ik niet echt verhalen die jij interessant vindt :s Paardje is wel ziek, dus dat is kut.
Heb jij nog wat te vertellen?
Volgens mij zou jij het best kunnen zijnquote:Op zaterdag 17 september 2016 21:23 schreef Willoow het volgende:
[..]
Vlgns mij echt fijn om narcist te zijn.
Wrm zo boos, mattie?quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij het best kunnen zijn
DMquote:Op zaterdag 17 september 2016 21:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Is darmontsteking goed te behandelen?
Wel verschillende behandelmogelijkheden, maar afwachten wat aanslaat.quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Is darmontsteking goed te behandelen?
Zulke dingen zou ik nooit zeggen.quote:
Klopt swsquote:Op zaterdag 17 september 2016 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij het best kunnen zijn
Zo erg is dat toch niet?quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:26 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Zulke dingen zou ik nooit zeggen.
Spannend. Sterktequote:Op zaterdag 17 september 2016 21:26 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wel verschillende behandelmogelijkheden, maar afwachten wat aanslaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |