Laf hoor.. Want traditioneel is de man het sterkst.. Jouw woorden.. Dus echt laf om dan zo'n slappeling als mij te pakken.quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Beetje rustig willow, anders sla ik je in elkaar, godverdomme.
Steek haar ogen eruit!quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Beetje rustig willow, anders sla ik je in elkaar, godverdomme.
DMquote:
Eendquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Laf hoor.. Want traditioneel is de man het sterkst.. Jouw woorden.. Dus echt laf om dan zo'n slappeling als mij te pakken.
Hoef ik jullie posts iig niet meer aan te zienquote:
Over 5 jaar ofzo ben jij vgm alweer met pensioen johquote:Op zaterdag 17 september 2016 21:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wie wil trouwens ruilen met mij, eerste dag in mijn eigen bed, morgen weer weg. Ik word oud en moe.
Frank zou AL met pensioen moetenquote:Op zaterdag 17 september 2016 21:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Over 5 jaar ofzo ben jij vgm alweer met pensioen joh
Net nu ik weg wil gaan, komt deze hommel hier praten.quote:
Ey guus,quote:
Halloquote:Op zaterdag 17 september 2016 21:56 schreef KREEFTx het volgende:
Hoe begin je in godsbestaan een gesprek op tinder?
'hey'quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:56 schreef KREEFTx het volgende:
Welnee. 75 vind ik een mooie leeftijd om er de brui aan te geven. Voorlopig ben ik nog niet klaar in de samenleving.quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar srs.. would like to see you tryquote:
Da's best oud.quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Welnee. 75 vind ik een mooie leeftijd om er de brui aan te geven. Voorlopig ben ik nog niet klaar in de samenleving.
Weet niet, ik zit daar niet op.quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:56 schreef KREEFTx het volgende:
Gewoon iets over een foto van haar zeggen.quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:56 schreef KREEFTx het volgende:
N jij bent dan net vn de HAVO af.quote:Op zaterdag 17 september 2016 21:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |