abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165388312
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:10 schreef beantherio het volgende:

[..]

De politiek correcte garde.
Ben jij hier door woordvoerder van dan? Ik heb geen memo ontvangen iig.
pi_165388344
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:10 schreef beantherio het volgende:

[..]

De politiek correcte garde.
Ffs noem het beesje bij zijn naam

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_165388477
quote:
18s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:14 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Ffs noem het beesje bij zijn naam

Thnx Ali-boo })
There is only one religion
pi_165388514
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:12 schreef zeer het volgende:

[..]

oh pls man

Dit soort ontkenningen zijn de basis van het hele probleem. Je kan wel doen alsof er geen historie bestaat van onderdrukking van ongeveer alle volken door blanke maatschappijen maar dat geeft blijk van het volledig niet kennen van je eigen historie. Bovendien is het wel een ontzettende belediging van je eigen intelligentie dat je probeert voort te doen alsof jij mag bepalen voor een andere wat diens beleving is bij dit soort woorden.
Ik ontken die historie nergens en als iemand zich beledigd voelt is dat toch echt zijn eigen keuze.
pi_165388542
Gelukkig is er een oplossing voor dit grote probleem
Het enige wat je hoeft toen doen is een witte armband te dragen om te laten zien dat je je bewust bent van blanke privilege

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_165388565
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:22 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Ik ontken die historie nergens en als iemand zich beledigd voelt is dat toch echt zijn eigen keuze.
'Het is maar een woord' getuigt niet van enig historisch besef om eerlijk te zijn.

Waarom wil jij voor iemand anders bepalen of hij zogenaamd de keuze maakt ergens beledigd door te worden?
pi_165388593
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:24 schreef zeer het volgende:

[..]

'Het is maar een woord' getuigt niet van enig historisch besef om eerlijk te zijn.

Waarom wil jij voor iemand anders bepalen of hij zogenaamd de keuze maakt ergens beledigd door te worden?
Oh ga fietsen Detla patiënt :6
pi_165388613
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:21 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Thnx Ali-boo })
Your welcome goy :+
pi_165388616
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:24 schreef zeer het volgende:

[..]

Als je al aanstoot neemt aan het woord 'zwartje' ben je gewoon een aansteller. Ik vind dat zulk soort woorden gewoon gezegd moeten kunnen worden.
pi_165388655
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:26 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Als je al aanstoot neemt aan het woord 'zwartje' ben je gewoon een aansteller. Ik vind dat zulk soort woorden gewoon gezegd moeten kunnen worden.
Grappig dat je mij wil ontzeggen aanstoot te mogen nemen aan een woord maar dat je tegelijkertijd wel vind dat jij al het recht moet hebben om ieder woord te mogen zeggen. Iets zegt me dat je daar eigenlijk gewoon ontzettend egocentrische motivaties voor hebt.
  zaterdag 17 september 2016 @ 20:28:47 #36
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_165388668
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:28 schreef zeer het volgende:

[..]

Grappig dat je mij wil ontzetten aanstoot te mogen nemen aan een woord maar dat je tegelijkertijd wel vind dat jij al het recht moet hebben om ieder woord te mogen zeggen. Iets zegt me dat je daar eigenlijk gewoon ontzettend egocentrische motivaties voor hebt.
Allebei mag gewoon.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_165388729
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:28 schreef zeer het volgende:

[..]

Grappig dat je mij wil ontzeggen aanstoot te mogen nemen aan een woord maar dat je tegelijkertijd wel vind dat jij al het recht moet hebben om ieder woord te mogen zeggen. Iets zegt me dat je daar eigenlijk gewoon ontzettend egocentrische motivaties voor hebt.
Met 'je' bedoel ik niet jij specifiek maar ik spreek gewoon in algemene zin. Mensen moeten zich eens niet zo aanstellen over allerlei vermeende uitingen van racisme.
pi_165388745
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:30 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Met 'je' bedoel ik niet jij specifiek maar ik spreek gewoon in algemene zin. Mensen moeten zich eens niet zo aanstellen over allerlei vermeende uitingen van racisme.
Grappig dat je men wil ontzeggen aanstoot te mogen nemen aan een woord maar dat je tegelijkertijd wel vind dat jij al het recht moet hebben om ieder woord te mogen zeggen. Iets zegt me dat je daar eigenlijk gewoon ontzettend egocentrische motivaties voor hebt.
pi_165388759
Herken je nou echt niet de ironie en het volledige gat in je retoriek Arthur_Spooner?
pi_165388783
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:00 schreef zeer het volgende:

[..]

nee hoor geen racisme absoluut niet

:r
Zolang de overkant woorden als tatta's, kaaskoppen, bleekscheten of weet ik veel allemaal blijft roepen, ga ik mij daar even helemaal niet druk om maken.
pi_165388793
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:31 schreef zeer het volgende:
Herken je nou echt niet de ironie en het volledige gat in je retoriek Arthur_Spooner?
Nee ik vind inderdaad dat ik alles mag zeggen en dat hier niet het recht geldt om niet beledigd te mogen worden.
pi_165388804
Dit doet me denken aan de ophef een tijd geleden over een tijdschrift waar in stond hoe je kleine krulletjes in je haar kon maken.
Kroeshaar was immers alleen voor zwarte mensen en dat willen de blanken nu ook al afpakken?

:')
pi_165388828
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 20:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Nee ik vind inderdaad dat ik alles mag zeggen en dat hier niet het recht geldt om niet beledigd te mogen worden.
Dus mensen mogen, sterker nog, moeten zich hier wel beledigd voelen?
pi_165388953
Hier doelde ik op:
quote:
STORM AAN KRITIEK OP MAGAZINE NA AFROKAPSEL BIJ BLANKE VROUW

afroUG
De mediarel rond Rachel Dolezal de Afro-Amerikaanse activiste die niet Afro-Amerikaans is, is inmiddels iets afgekoeld. Maar nu is daar het Amerikaanse beautytijdschrift Allure, dat zich de woede van velen op de hals heeft gehaald door een blanke vrouw te laten poseren met een afrokapsel.

In het augustusnummer van Allure (‘the beauty expert’) staan kapsels uit de jaren zeventig centraal, een daarvan: het afrokapsel. Op de bijbehorende foto staat een blanke dame met afrokapsel; de redacteur van dienst zette eronder ‘Even if you have straight hair’. En dat schoot een aantal Amerikanen in het verkeerde keelgat. Een storm van kritiek volgde. Mensen zijn verbolgen over het feit dat er geen zwart model gebruikt is.

De ontdekking dat het model – Marissa Neitling – van nature sluik haar heeft, zette geen zoden aan de dijk.

Allure kwam snel met een reactie: “De afro heeft een rijke culturele en esthetische geschiedenis. In dit artikel laten we vrouwen zien met verschillende haarstijlen als individuele expressie. Het gebruiken van schoonheid en haren als zelfexpressie is een spiegel van wat zich op dit moment in ons land afspeelt. De creativiteit is onbeperkt en eigenlijk best fantastisch.”
Reacties op Twitter hier te lezen:
http://www.hpdetijd.nl/20(...)el-bij-blanke-vrouw/
  zaterdag 17 september 2016 @ 21:00:20 #45
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_165389428
Ik vind het een prima idee en zal dan ook afzien van dreadlocks of sombrero's. Als in ruil daarvoor negers en mexicanen afzien van telecommunicatie, moderne geneeskunde, electriciteit en auto's. Iedere cultuur alleen nog maar zijn eigen verworvenheden, als dat zo nodig moet. Ik denk dat het Westen hier in ieder geval niet zo veel op achteruit gaat.
The End Times are wild
pi_165389500
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 21:00 schreef LXIV het volgende:
Ik vind het een prima idee en zal dan ook afzien van dreadlocks of sombrero's. Als in ruil daarvoor negers en mexicanen afzien van telecommunicatie, moderne geneeskunde, electriciteit en auto's. Iedere cultuur alleen nog maar zijn eigen verworvenheden, als dat zo nodig moet. Ik denk dat het Westen hier in ieder geval niet zo veel op achteruit gaat.
Geef je de wiskunde en alles dat we daaraan hebben te danken dan even terug aan de Babyloniërs?
  zaterdag 17 september 2016 @ 21:04:12 #47
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_165389526
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 21:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Geef je de wiskunde en alles dat we daaraan hebben te danken dan even terug aan de Babyloniërs?
Op het moment dat de Babyloniërs gaan janken over cultural approriation wel.
The End Times are wild
  zaterdag 17 september 2016 @ 21:11:59 #48
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_165389731
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 21:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Misschien moeten we de Romeinen eens vragen of we hun alfabet eigenlijk wel mogen gebruiken om dit te typen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_165389809
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 21:11 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Misschien moeten we de Romeinen eens vragen of we hun alfabet eigenlijk wel mogen gebruiken om dit te typen.
Idd, bovendien namen de Romeinen heel veel (nuttige) dingen over van andere culturen, wat ze natuurlijk tot super racisten maakt. Hitler daarentegen was bijzonder politiek correct, hij was voor de Germaanse kunst.
Dus volgens de idioten die "cultural approriation" hebben bedacht was Hitler correct en de Romeinen waren racistisch 8)7
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_165389913
Poepoe, twee mensen lopen weg uit een zaaltje en TS doet of de hele policor inmiddels met cultural appropriation bezig is.

Randverschijnsel van extremisten dit, niet meer niet minder. Doet niks af aan het debat over racisme en discriminatie an sich, al gebruiken types als TS dit soort dingen wel vaak om te doen alsof iedereen die iets vindt van racisme ook direct dit soort excessen van het debat goedkeurt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')