Triest beleid weer.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:58 schreef GGMM het volgende:
Beetje zwak om onlogisch te laten bannen. Als je hem gewoon had aangesproken was hij gestopt.
Tekent je zwakheid.
Klopt. Er kan een voorbeeld aan Stijn genomen worden. Die hangt altijd in m'n DM als ik dreig over de schreef te gaan.quote:
Jij zegt louter verstandige dingen.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:13 schreef Tagliano het volgende:
Prima gemod in dit geval imo, als het al anders zou moeten dan hadden er nog wel meer figuren mogen wieberen
Positieve feedback mag ook neem ik aan
De streefquote:Op woensdag 9 november 2016 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Er kan een voorbeeld aan Stijn genomen worden. Die hangt altijd in m'n DM als ik dreig over de streef te gaan.
Stijn is niet zo onzeker dat hij mensen laat bannen om zo een gevoel van macht te krijgen, Stijn is een moderator, geen dictator.
Ik heb zijn post 2 keer verwijderd en bij de 3e keer(achter elkaar) was voor mij de maat vol. Al je post al 2 keer is verwijderd dan is het logisch dat je gewoon moet stoppen met het copy+pasten. 1+1 = 2.quote:Op woensdag 9 november 2016 21:58 schreef GGMM het volgende:
Beetje zwak om onlogisch te laten bannen. Als je hem gewoon had aangesproken was hij gestopt.
Tekent je zwakheid.
De streef?quote:Op woensdag 9 november 2016 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Er kan een voorbeeld aan Stijn genomen worden. Die hangt altijd in m'n DM als ik dreig over de streef te gaan.
Stijn is niet zo onzeker dat hij mensen laat bannen om zo een gevoel van macht te krijgen, Stijn is een moderator, geen dictator.
Zo hey, al twee keer?quote:Op woensdag 9 november 2016 22:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb zijn post 2 keer verwijderd en bij de 3e keer was voor mij de maat vol. Al je post al 2 keer is verwijderd dan is het logisch dat je gewoon moet stoppen met het copy+pasten. 1+1 = 2.
WAT. Dit vraagt om repercussies.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:15 schreef Caland het volgende:
Heeft onlogisch een ban????
Schande zeg ik je!!!!
REVOLUTIEquote:Op woensdag 9 november 2016 22:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
WAT. Dit vraagt om repercussies.
Hij is daar zelf slim genoeg voor om te stoppen. Hij weet zelf best wat hij deed. Ik ga dit niet tegen jou verantwoorden, want jij hebt daar niets mee te makenquote:Op woensdag 9 november 2016 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo hey, al twee keer?
Jij moet wel helemaal vermoeid zijn, geen wonder dat je hem laat bannen.
Als je gewoon een DM had gestuurd was het over en uit, jij moet weer gelijk bannen.
Onzin, in veel andere topics in fora die geen extreem kinderachtige moderators hebben word je niet gebannend na 3 verwijderde posts.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hij is daar zelf slim genoeg voor om te stoppen. Hij weet zelf best wat hij deed. Ik ga dit niet tegen jou verantwoorden, want jij hebt daar niets mee te maken
Dat weet Onlogisch zelf wel. Verder worden bans niet besproken.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:19 schreef Mr.Smokey het volgende:
ggmm de geweten van voetbal kingronald hoezo verwijder je post
Ik heb het wel eens meegemaakt hoor. Zonder waarschuwing. Boem pats halfjaar ban.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin, in veel andere topics in fora die geen extreem kinderachtige moderators hebben word je niet gebannend na 3 verwijderde posts.
Dat was voor het huidige beleid.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens meegemaakt hoor. Zonder waarschuwing. Boem pats halfjaar ban.
niet zuid koreaansquote:Op donderdag 10 november 2016 00:09 schreef Doublepain het volgende:
Al mijn posts zijn weg hier
Wat zijn dit voor praktijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |