Mwah. Feyenoord doet het toch meestal wel goed in Eindhoven.quote:Op zondag 18 september 2016 13:31 schreef timmmmm het volgende:
Veel Feyenoorders denken nog altijd dat we erop gelegd gaan worden vanmiddag, maar het zegt wel veel over de vorm van de ploeg en de kwaliteiten dat voor het eerst in tijden ook PSV'ers het somber inzien voor vanmiddag en het gevoel hebben dat het kwartje wel eens onze kant op zou kunnen vallen.
Is wel een tijd geleden dat de tegenstander ook eens bang van ons is
Zonde, had deze wedstrijd wel met Woudenberg ipv Jan-Arie gespeeld. Je wil toch wat meer naar voor tegen PSVquote:Op zondag 18 september 2016 13:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Zelfde opstelling als donderdag.
Ik hoop het beste, maar vrees het ergste. Twee toppers zo kort schter elkaar is denk ik iets teveel van het goedequote:Op zondag 18 september 2016 13:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah. Feyenoord doet het toch meestal wel goed in Eindhoven.
In before 10-0
Gio heeft het goed gedaan tegen ManU. Het wordt hem vaak verweten dat hij tactisch niet zo sterk is, maar hij laat het steeds meer zien door inderdaad dit soort acties.quote:Op zondag 18 september 2016 12:45 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb wel het idee dat V. Bronckhorst vorig jaar gegroeid is en er wat meer grip op geeft. Vond het bijvoorbeeld een prima zet Woudenberg aan de kant te zetten voor Kongolo en vd Heijden centraal. Toch veel verdedigender tegen het sterke ManU. Dirk mag dit jaar gewoon gewisseld worden, dat soort dingen
Uhh. Oke dan.quote:Op zondag 18 september 2016 13:39 schreef Montelly het volgende:
Druk bij Sparta, ben ff langs kasteel gelopen
Ik kijk erop neer.quote:Op zondag 18 september 2016 13:39 schreef Montelly het volgende:
Druk bij Sparta, ben ff langs kasteel gelopen
Ik vond Berghuis niet geweldig spelen laatst.quote:Op zondag 18 september 2016 13:45 schreef timmmmm het volgende:
Wel fijn dat Berghuis vandaag lekker veel ruimte krijgt. Voor Willems als directe tegenstander ben ik niet zo bang, die wordt verdedigend helemaal zoek getikt door de tandem Karsdorp-Bergguis
Donderdag was ie eerste helft gewoon goed hoor. Tweede helft wel ruk, terechte wissel toenquote:Op zondag 18 september 2016 13:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik vond Berghuis niet geweldig spelen laatst.
Op een briefje :quote:Op zondag 18 september 2016 13:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Zelfde opstelling als donderdag.
Eens. Ja ik vond dat iedereen ook goed meeverdedigde, alleen aanvallend was hij erg matig.quote:Op zondag 18 september 2016 13:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Donderdag was ie eerste helft gewoon goed hoor. Tweede helft wel ruk, terechte wissel toen
nou het was mij wel wel duidelijk waarom die bij watford geen basisplek had. moet gewoon het krachthonk in/quote:Op zondag 18 september 2016 13:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Donderdag was ie eerste helft gewoon goed hoor. Tweede helft wel ruk, terechte wissel toen
Maar dat was donderdag het doel ook niet. Karsdorp is de eerste helft ook nauwelijks de eigen helft afgeweest. Die heeft duidelijk als instructie gekregen zich een beetje koest te houden. Vandaaruit, die combinatie, is Berghuis het gevaarlijkstquote:Op zondag 18 september 2016 13:48 schreef Vasion het volgende:
[..]
Eens. Ja ik vond dat iedereen ook goed meeverdedigde, alleen aanvallend was hij erg matig.
Niet goed genoeg voor de PL, dat is wel duidelijk. Eemsquote:Op zondag 18 september 2016 13:52 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
nou het was mij wel wel duidelijk waarom die bij watford geen basisplek had. moet gewoon het krachthonk in/
Ah, oké. Jouw vooprspellingen na 5 wedstrijden over plek 1, 2 en 3 zijn genuanceerd. En Feyenoord een kampioenskandidaat vinden bij een goed resultaat vanmiddag is "volslagen debiel". Gaat lekker daar hè, in je bovenkamer.quote:Op zondag 18 september 2016 13:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat ik dit soort uitspraken doe op basis van kwaliteiten, niet de waan van de dag of hoe de stand na 5 wedstrijden is.
Is nogal een verschil, een nuance die ik er in mijn post ook bijzet
Het is dat hij bij Feyenoord speelde, heb al een aantal passes door de linies gezien waar Gijp normaal van klaarkomt in VI.quote:Op zondag 18 september 2016 13:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De hoeveelheid wedstrijden hebben er niks mee te maken, het resultaat in die wedstrijden heeft er niks mee te maken.quote:Op zondag 18 september 2016 14:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, oké. Jouw vooprspellingen na 5 wedstrijden over plek 1, 2 en 3 zijn genuanceerd. En Feyenoord een kampioenskandidaat vinden bij een goed resultaat vanmiddag is "volslagen debiel". Gaat lekker daar hè, in je bovenkamer.
Tuurlijk , in een topper geef je wat mensen rust.quote:Op zondag 18 september 2016 13:53 schreef F.M.D. het volgende:
3x in een week met dezelfde basiself. ik dacht dat we een brede selectie hadden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |