abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 september 2016 @ 11:42:25 #51
263417 Keyos
Like a Boss
pi_165399768
quote:
9s.gif Op zondag 18 september 2016 11:28 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Schei toch uit. Vanmiddag gaat helemaal geen indicatie geven. Als je het in september al hebt over wie er kampioen gaat worden, ben je wel gewoon behoorlijk zwakzinnig hoor. Zijn er veel te veel van, als ik hier in VBL zo eens lees.

Ga het een beetje met 5 gespeelde wedstrijden hebben over wie er titelkandidaat is en wie niet 8)7 8)7
Blijft er wel bij dat het een lekker begin is als je in de eerste maand al een gat van 5+ punten slaat met directe concurrenten. Ik verwacht niet zo veel van vandaag (denk dat we verliezen), maar als we winnen denk ik dat ik voor het eerst écht de hoop kan hebben dat we dit jaar wel mee gaan doen om het kampioenschap.

Maar ik volg Feyenoord jammer genoeg al te lang om te weten dat we vandaag geen 3 punten gaan pakken. Dromen mag.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  zondag 18 september 2016 @ 12:05:04 #52
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_165400211
Hunnie spelen met Narsingh dat is mooi.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_165400338
Straks los
  zondag 18 september 2016 @ 12:12:19 #54
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_165400345
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 11:42 schreef Keyos het volgende:

[..]

Blijft er wel bij dat het een lekker begin is als je in de eerste maand al een gat van 5+ punten slaat met directe concurrenten. Ik verwacht niet zo veel van vandaag (denk dat we verliezen), maar als we winnen denk ik dat ik voor het eerst écht de hoop kan hebben dat we dit jaar wel mee gaan doen om het kampioenschap.

Maar ik volg Feyenoord jammer genoeg al te lang om te weten dat we vandaag geen 3 punten gaan pakken. Dromen mag.
Ligt dan aan jou. Is afgelopen jaren gewoon voorgekomen dat het verschil 6 punten is. Als je dan na 6 wedstrijden denkt dat dat betekent dat ze echt mee gaan doen loop je wel weer erg op de zaken vooruit. Die puntem verlies je kinderlijk eenvoudig, 3 flopwedstrijden na een europees avontuur en je zit alweer bijna op die 6 punten verschil.

Zullen we in februari eens kijken wie de titelkandidaten zijn? Dan kan je er iets zinnigs over zegge
Laffe huichelaar
pi_165400354
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2016 12:12 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ligt dan aan jou. Is afgelopen jaren gewoon voorgekomen dat het verschil 6 punten is. Als je dan na 6 wedstrijden denkt dat dat betekent dat ze echt mee gaan doen loop je wel weer erg op de zaken vooruit.

Zullen we in februari eens kijken wie de titelkandidaten zijn? Dan kan je er iets zinnigs over zegge
Bedankt, Hans.
pi_165400474
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 10:46 schreef Vasion het volgende:
Leuk de KNVB bekerfinale in de OP gestopt. :D
_O-
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  Moderator zondag 18 september 2016 @ 12:21:24 #57
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_165400486
quote:
9s.gif Op zondag 18 september 2016 11:28 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Schei toch uit. Vanmiddag gaat helemaal geen indicatie geven. Als je het in september al hebt over wie er kampioen gaat worden, ben je wel gewoon behoorlijk zwakzinnig hoor. Zijn er veel te veel van, als ik hier in VBL zo eens lees.

Ga het een beetje met 5 gespeelde wedstrijden hebben over wie er titelkandidaat is en wie niet 8)7 8)7
Wie er kampioen wordt is na vanmiddag, na zes wedstijden, uiteraard nog lang niet zeker. Maar kampioenskandidaat, ja natuurlijk maakt het dan verschil of je vanmiddag overeind blijft of kansloos verliest.
Van donderdag kan nog gezegd worden dat ManU het misschien niet serieus genoeg nam. Voor zowel psv als Feyenoord is het vanmiddag echter een zespuntenwedstrijd. Bij een goed resultaat ga ik er heel wat meer in geloven dat het dit seizoen mogelijk is.
Ik geloof dat nu namelijk nog niet.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  zondag 18 september 2016 @ 12:22:40 #58
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_165400510
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 12:21 schreef Gert het volgende:

[..]

Wie er kampioen wordt is na vanmiddag, na zes wedstijden, uiteraard nog lang niet zeker. Maar kampioenskandidaat, ja natuurlijk maakt het dan verschil of je vanmiddag overeind blijft of kansloos verliest.
Van donderdag kan nog gezegd worden dat ManU het misschien niet serieus genoeg nam. Voor zowel psv als Feyenoord is het vanmiddag echter een zespuntenwedstrijd. Bij een goed resultaat ga ik er heel wat meer in geloven dat het dit seizoen mogelijk is.
Ik geloof daar nu namelijk niet niet zoveel van.
Als je nu wint kan je nog steeds op 9 punten achterstand de winterstop ingaan.

Het is debiel om het in september al over titelkandidaten te hebben
Laffe huichelaar
  Moderator zondag 18 september 2016 @ 12:23:59 #59
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_165400542
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2016 12:22 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ja echt, dat is enorm raar. Heeel vreemd. Er kan nog zoveel gebeuren!!
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_165400615
quote:

[..]

Dat is helemaal niet debiel, dat is volstrekt logisch. Gebaseerd op kwaliteit van een selectie dan. Niet op resultaten. Dat is namelijk wel debiel, net zo debiel als concluderen dat we kansloos waren na de JC schaal.
  zondag 18 september 2016 @ 12:27:35 #61
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_165400619
quote:

[..]

Doe niet zo debiel en denk gewoon even na. Als je wint van PSV loop je 3 punten uit, als PSV wint lopen zij 3 punten in. Dat is een verschil van 6 punten tussen winst en verlies, dat kan aan het eind van de competitie heel erg bepalend zijn. Elke wedstrijd is even belangrijk, of het nou februari of september is.
2000 light years from home
pi_165400715
We moeten er vanaf nu gewoon alles aan doen om vanaf vandaag elke wedstrijd te winnen.
pi_165400743
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 12:27 schreef Merkie het volgende:

[..]

Doe niet zo debiel en denk gewoon even na. Als je wint van PSV loop je 3 punten uit, als PSV wint lopen zij 3 punten in. Dat is een verschil van 6 punten tussen winst en verlies, dat kan aan het eind van de competitie heel erg bepalend zijn. Elke wedstrijd is even belangrijk, of het nou februari of september is.
ALLEEN DE PUNTEN NA DE WINTERSTOP TELLEN
  zondag 18 september 2016 @ 12:33:40 #64
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_165400746
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 12:27 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet debiel, dat is volstrekt logisch. Gebaseerd op kwaliteit van een selectie dan. Niet op resultaten. Dat is namelijk wel debiel, net zo debiel als concluderen dat we kansloos waren na de JC schaal.
Dat ben ik met je eens. Ik heb het inderdaad vooral over gekken die het nu over de resultaten en het onderlinge puntenverschil hebben.

Hoewel ik ook over onze kwaliteiten niet echt te spreken ben. Ajax en PSV hebben in mijn ogen nog altijd een betere selectie. Bij Feyenoord is, net als vorig jaar de eerste seizoenshelft, de flow en het teamverband heel erg goed. Nu zit je daarin en gaat het allemaal lekker, we hebben vorig seizoen tijdens de legendarische verliesreeks gezien wat er gebeurt als daar een barst in komt en je het op individuele kwaliteit moet doen.
Laffe huichelaar
pi_165400793
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2016 12:33 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens. Ik heb het inderdaad vooral over gekken die het nu over de resultaten en het onderlinge puntenverschil hebben.

Hoewel ik ook over onze kwaliteiten niet echt te spreken ben. Ajax en PSV hebben in mijn ogen nog altijd een betere selectie. Bij Feyenoord is, net als vorig jaar de eerste seizoenshelft, de flow en het teamverband heel erg goed. Nu zit je daarin en gaat het allemaal lekker, we hebben vorig seizoen tijdens de legendarische verliesreeks gezien wat er gebeurt als daar een barst in komt en je het op individuele kwaliteit moet doen.
Prima versterkingen gehaald, jaartje verder. Je moet op een gegeven moment die minderwaardigheidsfase wel eens durven afsluiten en jezelf niet langer constant willen indekken. PSV heeft een goede selectie, Ajax stelt enorm teleur. Waarom zou Feyenoord met een paar gelukjes niet gewoon een concurrent van PSV kunnen zijn dit jaar?
  zondag 18 september 2016 @ 12:41:47 #66
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_165400886
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2016 12:35 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Prima versterkingen gehaald, jaartje verder. Je moet op een gegeven moment die minderwaardigheidsfase wel eens durven afsluiten en jezelf niet langer constant willen indekken. PSV heeft een goede selectie, Ajax stelt enorm teleur. Waarom zou Feyenoord met een paar gelukjes niet gewoon een concurrent van PSV kunnen zijn dit jaar?
Ik wist niet dat objectief de selecties bekijken valt onder een minderwaardigheidsfase.

PSV wordt dit jaar denk ik makkelijk kampioen, Feyenoord en Ajax gaan strijden om plek 2. Zij hebben betere spelers, wij een beter team dus dat gaat spannend worden. Wat de resultaten na 5 wedstrijden ook zeggen, dat is namelijk niet zo relevant.

Om op basis daarvan te zeggen dat Feyenoord dit jaar mee gaat doen om de titel of erger nog, mensen die zeggen dat ze kampioen worden die, wat Scrummie al zei, na het eerste treffen met PSV nog zeiden dat alles kansloos is, vind ik dus opportunistisch en dom
Laffe huichelaar
  zondag 18 september 2016 @ 12:41:48 #67
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_165400887
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 12:32 schreef PollosHermanos het volgende:
We moeten er vanaf nu gewoon alles aan doen om vanaf vandaag elke wedstrijd te winnen.
:D
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_165400951
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 12:27 schreef Merkie het volgende:

[..]

De bal is rond. Kampioen word je tegen de kleintjes.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 18 september 2016 @ 12:45:12 #69
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_165400961
Ik heb wel het idee dat V. Bronckhorst vorig jaar gegroeid is en er wat meer grip op geeft. Vond het bijvoorbeeld een prima zet Woudenberg aan de kant te zetten voor Kongolo en vd Heijden centraal. Toch veel verdedigender tegen het sterke ManU. Dirk mag dit jaar gewoon gewisseld worden, dat soort dingen
Laffe huichelaar
pi_165401073
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2016 12:41 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik wist niet dat objectief de selecties bekijken valt onder een minderwaardigheidsfase.

PSV wordt dit jaar denk ik makkelijk kampioen, Feyenoord en Ajax gaan strijden om plek 2. Zij hebben betere spelers, wij een beter team dus dat gaat spannend worden. Wat de resultaten na 5 wedstrijden ook zeggen, dat is namelijk niet zo relevant.

Om op basis daarvan te zeggen dat Feyenoord dit jaar mee gaat doen om de titel of erger nog, mensen die zeggen dat ze kampioen worden die, wat Scrummie al zei, na het eerste treffen met PSV nog zeiden dat alles kansloos is, vind ik dus opportunistisch en dom
Zowel team als spelers zijn goed genoeg om met wat geluk bij Feyenoord en wat pech bij PSV en Ajax mee te doen. Maar dan moet het meezitten ja. Wist niet dat je boos werd. :')
  Moderator zondag 18 september 2016 @ 13:10:05 #71
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_165401436
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2016 12:41 schreef timmmmm het volgende:

[..]

PSV wordt dit jaar denk ik makkelijk kampioen, Feyenoord en Ajax gaan strijden om plek 2.

Maar als je zelf dit soort voorspellingen doet, na 5 wedstrijden, waarom ga je dan los als een josti wanneer iemand beweert dat Feyenoord bij een goed resultaat vanmiddag een kampioenskandidaat is? :D
  zondag 18 september 2016 @ 13:29:32 #72
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_165401853
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 13:10 schreef Gert het volgende:

[..]

Maar als je zelf dit soort voorspellingen doet, na 5 wedstrijden, waarom ga je dan los als een josti wanneer iemand beweert dat Feyenoord bij een goed resultaat vanmiddag een kampioenskandidaat is? :D
Omdat ik dit soort uitspraken doe op basis van kwaliteiten, niet de waan van de dag of hoe de stand na 5 wedstrijden is.

Is nogal een verschil, een nuance die ik er in mijn post ook bijzet
Laffe huichelaar
pi_165401878
Zelfde opstelling als donderdag.
  zondag 18 september 2016 @ 13:31:19 #74
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_165401886
Veel Feyenoorders denken nog altijd dat we erop gelegd gaan worden vanmiddag, maar het zegt wel veel over de vorm van de ploeg en de kwaliteiten dat voor het eerst in tijden ook PSV'ers het somber inzien voor vanmiddag en het gevoel hebben dat het kwartje wel eens onze kant op zou kunnen vallen.

Is wel een tijd geleden dat de tegenstander ook eens bang van ons is
Laffe huichelaar
pi_165401955
Godverdomme zenuwachtig godverdomme
Abracadabra, tapate guarra!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')