om 3 uur begint de kwaliquote:Op zaterdag 17 september 2016 12:07 schreef Geralt het volgende:
Hey dit duurt tot 1 uur en om 2 uur is de start van de Q; zit er normaal niet meer tijd tussen VT3 en de Q?
quote:
quote:
Nee moet vandaag bij mn moeder nog even kijken of ik op haar slaapkamer alle zenders van ziggo kan krijgen die ze ook in de woonkamer heeft. Ik denk dat ik een en ander moet verleggen of met splitters aan de gang ofzo. Dus ik drink geen bierquote:
Splitter lijkt me ja. Eentje naar woonkamer, eentje naar slaapkamerquote:Op zaterdag 17 september 2016 12:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee moet vandaag bij mn moeder nog even kijken of ik op haar slaapkamer alle zenders van ziggo kan krijgen die ze ook in de woonkamer heeft. Ik denk dat ik een en ander moet verleggen of met splitters aan de gang ofzo. Dus ik drink geen bier
Dat ding vliegt er zo af, zo'n onzin is dat niet.quote:Op zaterdag 17 september 2016 12:11 schreef Nattekat het volgende:
Rood, wat is dat nou weer voor onzin.
straatfeestquote:
Troep op baanquote:Op zaterdag 17 september 2016 12:11 schreef Nattekat het volgende:
De rommel moet toch opgeruimd worden? Lijkt me vrij logisch.quote:Op zaterdag 17 september 2016 12:11 schreef Nattekat het volgende:
Dan moet ik even kijken, er zit nu in de woonkamer zo een ding in een stopcontact gedrukt, dat moet ik dan denk ik in de meterkast zetten en dan een splitter daarop. Geen idee of ik met kabels uitkom. Ik zie wel straks. Mijn moeder snapt er geen klap vanquote:Op zaterdag 17 september 2016 12:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Splitter lijkt me ja. Eentje naar woonkamer, eentje naar slaapkamer
Meeste werk is in principe het netjes wegwerkenquote:Op zaterdag 17 september 2016 12:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dan moet ik even kijken, er zit nu in de woonkamer zo een ding in een stopcontact gedrukt, dat moet ik dan denk ik in de meterkast zetten en dan een splitter daarop. Geen idee of ik met kabels uitkom. Ik zie wel straks. Mijn moeder snapt er geen klap van
Als Ham er vlak voor de finish over een heen knalt. Winnen ze allebeiquote:Op zaterdag 17 september 2016 12:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie zou er winnen
Een varaan of een F1-wagen
quote:Op zaterdag 17 september 2016 12:18 schreef CrashO het volgende:
[..]
Als Ham er vlak voor de finish over een heen knalt. Winnen ze allebei
Hé, hij wil ook een keer een ander de schuld gevenquote:Op zaterdag 17 september 2016 12:18 schreef Geralt het volgende:
Guitaarles is het schuld volgens Nasr
Man ga toch bloemschikken idioot
Je loopt voor op horizontv?quote:
Ow ik dacht die zet hem in de muur. Wat is met Kimi, ik ben net wakker wat heb ik gemist?quote:
Kvyat terug naar RBquote:Op zaterdag 17 september 2016 12:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kvyat > Sainz, zijn eer is gered
Heel eventjes.quote:Op zaterdag 17 september 2016 12:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kvyat > Sainz, zijn eer is gered
Die pannenkoek is gewoon 15 seconden tragerquote:Op zaterdag 17 september 2016 12:22 schreef Geralt het volgende:
Kvyat terug naar TR, Sainz naar RB aub
Ga toch krassen; dan win je nog eens watquote:Op zaterdag 17 september 2016 12:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die pannenkoek is gewoon 15 seconden trager
ja, dat zegt wat.quote:Op zaterdag 17 september 2016 12:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die pannenkoek is gewoon 15 seconden trager
Naar Renaultquote:
Button wordt volgend jaar Wereldkampi...... ow wachtquote:Op zaterdag 17 september 2016 12:25 schreef motorbloempje het volgende:
Het jaar is gered. Button klaagt als vanouds over understeer
quote:Op zaterdag 17 september 2016 12:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sainz > Ves > Ric
SAINZ NAAR RB
Niet.quote:Op zaterdag 17 september 2016 12:29 schreef NaturalScience het volgende:
Verstappen gaat nu een snel rondje in
Niet bepaald.quote:Op zaterdag 17 september 2016 12:29 schreef NaturalScience het volgende:
Verstappen gaat nu een snel rondje in
Spin.quote:Op zaterdag 17 september 2016 12:32 schreef Nattekat het volgende:
Hamilton gecrasht?
Ik zat even te lunchen
Lewis is een chokerquote:Op zaterdag 17 september 2016 12:32 schreef Nattekat het volgende:
Hamilton gecrasht?
Ik zat even te lunchen
Het is kvjatquote:Op zaterdag 17 september 2016 12:32 schreef Geralt het volgende:
Waarom spreekt overigens nagenoeg elke Nederlander Kvyat altijd uit als Kieviat?
dan had hij niet naar ferrari moeten gaanquote:
Doe normaal idioot; dan zouden ze elke race winnen en net zo oppermachtig zijn als de Mercs nu zijn!quote:Op zaterdag 17 september 2016 12:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik stel voor dat de coureurs van RB en Toro Rosso wisselen van wagen
Omdat men de 'kv' medeklinkercombinatie niet uit kan/wil spreken, verzinnen ze iets dat erop lijkt.quote:Op zaterdag 17 september 2016 12:32 schreef Geralt het volgende:
Waarom spreekt overigens nagenoeg elke Nederlander Kvyat altijd uit als Kieviat?
Deze kerel doet het wel goed die wat commentaar geeft. Eerder deed ie dat niet goed.quote:Op zaterdag 17 september 2016 12:38 schreef zoem het volgende:
[..]
Omdat men de 'kv' medeklinkercombinatie niet uit kan/wil spreken verzinnen ze iets dat erop lijkt.
Sainz in de wagen van Kyvat en Verstappen in de wagen van Ricciardo? Ik weet niet of dat zin heeft, hoorquote:Op zaterdag 17 september 2016 12:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik stel voor dat de coureurs van RB en Toro Rosso wisselen van wagen
1500quote:
Ja jeetje, draaikont!!quote:Op zaterdag 17 september 2016 12:51 schreef Geralt het volgende:
Ok iedereen van TR die naar RB was weer terug naar TR aub!!
Stoelendansquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2016 12:51 schreef Geralt het volgende:
Ok iedereen van TR die naar RB was weer terug naar TR aub!!
Ow en VES aub de zwarte T cam; overduidelijk eerste rijder daarquote:
nee. alleen 1e is goedquote:Op zaterdag 17 september 2016 12:50 schreef F1gamer het volgende:
afvlaggen en deze uitslag voor de race
Overduidelijk. VESgod heeft daarom ook als 1e de nieuwe motor gekregenquote:Op zaterdag 17 september 2016 12:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow en VES aub de zwarte T cam; overduidelijk eerste rijder daar
Neuh dat scheelt hier 1 tiende ofzo.quote:Op zaterdag 17 september 2016 12:55 schreef tralalala het volgende:
Nieuwe Renault motor doet het dus prima
Hm, Ricciardo is weer verstoppertje aan het spelen dus? En dan natuurlijk vies goed kwalificeren.quote:Op zaterdag 17 september 2016 12:57 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Neuh dat scheelt hier 1 tiende ofzo.
5 tiende blijkbaarquote:Op zaterdag 17 september 2016 12:57 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Neuh dat scheelt hier 1 tiende ofzo.
1) Ric had verkeer in laatste sector, niet representatiefquote:Op zaterdag 17 september 2016 12:58 schreef CrashO het volgende:
[..]
5 tiende blijkbaar
RIC heeft nog de oude.
Britse mediaquote:Op zaterdag 17 september 2016 12:59 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die denken dat alleen Verstappen de nieuwe motor heeft
Nederlandse media en F1
Zijn probleemquote:Op zaterdag 17 september 2016 13:00 schreef Geralt het volgende:
WTF mijn broertje heeft zijn Chevy Avalanche op zn kop liggen. Ik ben ff weg. Doei!
Met of zonder Halo?quote:Op zaterdag 17 september 2016 13:00 schreef Geralt het volgende:
WTF mijn broertje heeft zijn Chevy Avalanche op zn kop liggen. Ik ben ff weg. Doei!
? Dat was het plan ook helemaal niet. Oefenstart was het idee.quote:Op zaterdag 17 september 2016 13:01 schreef NaturalScience het volgende:
Max kwam niet aan een rondje toe .... jammer
oeps. Hoop dat alles OK is.quote:Op zaterdag 17 september 2016 13:00 schreef Geralt het volgende:
quote:Op zaterdag 17 september 2016 13:03 schreef zoem het volgende:
Max ziet eruit als een verzopen kat. Volgens mij nogal warm daar.
Das een beste bak, die krijg je niet zomaar omquote:Op zaterdag 17 september 2016 13:00 schreef Geralt het volgende:
Ja hopelijk krijgt ie geen last in de racequote:Op zaterdag 17 september 2016 13:03 schreef zoem het volgende:
Max ziet eruit als een verzopen kat. Volgens mij nogal warm daar.
quote:Op zaterdag 17 september 2016 13:04 schreef zoem het volgende:
[..]
Das een beste bak, die krijg je niet zomaar om
Lijkt er wel op wat ik lees, maar heb hem niet gesproken. Geen idee ook wie schuld was.quote:
Lijkt een erg smal weggetjequote:Op zaterdag 17 september 2016 13:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
Lijkt er wel op wat ik lees, maar heb hem niet gesproken. Geen idee ook wie schuld was.
Dat is het ookquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2016 13:17 schreef ondeugend het volgende:
http://www.formula1.com/e(...)_on_the_track__.html
Godzilla recap
quote:Op zaterdag 17 september 2016 13:17 schreef ondeugend het volgende:
http://www.formula1.com/e(...)_on_the_track__.html
Godzilla recap
je zoekt het maar uitquote:Op zaterdag 17 september 2016 13:25 schreef skysherrif het volgende:
Hoelaat is de race zondag eigenlijk, moet 5 uur werken :$
1400uquote:Op zaterdag 17 september 2016 13:25 schreef skysherrif het volgende:
Hoelaat is de race zondag eigenlijk, moet 5 uur werken :$
Niet om de OP te lezen zo te zienquote:Op zaterdag 17 september 2016 13:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik hier kwam ;d
Sorryquote:Op zaterdag 17 september 2016 13:27 schreef Nattekat het volgende:
Mensen... geef nou geen antwoord...
Of ik haal die OP echt weg
Ik kan me de laatste keer niet heugen dat ik in een topic in een reeks kwam om de OP te lezen.quote:Op zaterdag 17 september 2016 13:26 schreef Max23 het volgende:
[..]
Niet om de OP te lezen zo te zien
Neequote:Op zaterdag 17 september 2016 12:58 schreef CrashO het volgende:
[..]
5 tiende blijkbaar
RIC heeft nog de oude.
Ik doe het altijd voor de tijdenquote:Op zaterdag 17 september 2016 13:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kan me de laatste keer niet heugen dat ik in een topic in een reeks kwam om de OP te lezen.
Ik lees elke OP aandachtig doorquote:Op zaterdag 17 september 2016 13:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kan me de laatste keer niet heugen dat ik in een topic in een reeks kwam om de OP te lezen.
WEST steekt er heel veel moeite inquote:Op zaterdag 17 september 2016 13:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik lees ze altijd graag.quote:Op zaterdag 17 september 2016 13:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
WEST steekt er heel veel moeite in
Qua plaatjes bedoel je.quote:Op zaterdag 17 september 2016 13:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
WEST steekt er heel veel moeite in
Die plaatjes zijn 90% van de OP en alle informatie die erin staat.quote:
wat een onzinquote:Op zaterdag 17 september 2016 13:27 schreef Nattekat het volgende:
Mensen... geef nou geen antwoord...
Of ik haal die OP echt weg
Helemaal mee eens. Volgens mij al 4 mensen gehad die naar de aanvang van de kwalificatie/race vroegen.quote:
Owh de tekst kan dan dus wel weg.quote:Op zaterdag 17 september 2016 13:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die plaatjes zijn 90% van de OP en alle informatie die erin staat.
Nog steeds 10% van de OP.quote:Op zaterdag 17 september 2016 13:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Owh de tekst kan dan dus wel weg.
quote:Op zaterdag 17 september 2016 13:52 schreef Beach het volgende:
nattekat aan de klats zoals Geralt het zou zeggen
Laat die OP staan OPquote:
*zucht*quote:Op zaterdag 17 september 2016 13:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar volgens jou geeft het geen informatie. Dan kan je het dus net zo goed weghalen.
quote:Op zaterdag 17 september 2016 13:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die plaatjes zijn 90% van de OP en dus 90% van alle informatie die erin staat.
Bepaal ik zelf welquote:Op zaterdag 17 september 2016 14:01 schreef Nattekat het volgende:
En nu allemaal leuk de buildup van Sky Sports kijken.
De zin klopte gewoon hoorquote:Op zaterdag 17 september 2016 14:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Owh bedoel je het zo, wees dan duidelijk.
Dat doe ik dus lekker niet.quote:Op zaterdag 17 september 2016 14:01 schreef Nattekat het volgende:
En nu allemaal leuk de buildup van Sky Sports kijken.
quote:Op zaterdag 17 september 2016 14:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat doe ik dus lekker niet.
Ik ga de OP nog een keer lezen
Wat is dat?quote:Op zaterdag 17 september 2016 14:25 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn geweten is gesust.
Klopt. Hij is niet om 14:00 uur.quote:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 17 september 2016 14:28 schreef zoem het volgende:
Voor de rest van het seizoen, inclusief vandaag, zal er geen kwalificatie om 14u meer zijn. Dus die vraag is gelijk uit de wereld geholpen.
Abu Dhabi wel toch?quote:Op zaterdag 17 september 2016 14:28 schreef zoem het volgende:
Voor de rest van het seizoen, inclusief vandaag, zal er geen kwalificatie om 14u meer zijn. Dus die vraag is gelijk uit de wereld geholpen.
Heeft ie geluk dat ie all-risk is. Want objectief kijken zegt dat je broer niet vrijuit gaatquote:Op zaterdag 17 september 2016 14:31 schreef Geralt het volgende:
Broertje even gesproken. Schuld of niet hangt nog even, hij werd van rechts aangetikt op de achterkant door iemand die met een noodgang aan kwam vliegen bij een kruising.
Auto is allrisk, dus weinig aan de hand behalve wat ongemak. Gelukkig maar dat het een dikke en redelijk hoge wagen was
Zo. Ontbijt is ook achter de kiezen. Zo maar de Q kijken dan
Dat is geen voorbeschouwing.quote:Op zaterdag 17 september 2016 14:34 schreef aapnoodmies het volgende:
ziggo voorberschouwing begint pas 14:55
Rechts heeft voorrang inderdaad, maar als je de achterkant van een auto pakt dan zit die auto al op de kruising voor jij daar aankomt. Geen idee, de verzekering zal het wel uitzoeken neem ik aanquote:Op zaterdag 17 september 2016 14:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heeft ie geluk dat ie all-risk is. Want objectief kijken zegt dat je broer niet vrijuit gaat
Dat betekent dat je broer had moeten wachen omdat hij niet vroeg genoeg op het kruispunt wasquote:Op zaterdag 17 september 2016 14:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
Rechts heeft voorrang inderdaad, maar als je de achterkant van een auto pakt dan zit die auto al op de kruising voor jij daar aankomt. Geen idee, de verzekering zal het wel uitzoeken neem ik aan
Waarschijnlijk. Maakt ook niet uit, een auto is materialistisch en vervangbaar. Je broertje is dat nietquote:Op zaterdag 17 september 2016 14:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat betekent dat je broer had moeten wachen omdat hij niet vroeg genoeg op het kruispunt was
Daar wordt natuurlijk 3,86 pond.quote:Op zaterdag 17 september 2016 14:38 schreef motorbloempje het volgende:
Geen 4.50 doneren, dat was echt fantastisch geweest
Klagen over gratis content.quote:Op zaterdag 17 september 2016 14:41 schreef Geralt het volgende:
Die henno stream is ook kut zeg. Haperhaperbufferbuffer
Ik heb nu alle recht tot klagen. Maar bij mij werkt ie prima.quote:Op zaterdag 17 september 2016 14:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Klagen over gratis content.
Echte Nederlander.
Gratis content? Je bedoeld content die hier niet eens beschikbaar is normaal.quote:Op zaterdag 17 september 2016 14:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Echte Nederlander.
Het blijft gratisquote:Op zaterdag 17 september 2016 14:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gratis content? Je bedoelt content die hier niet eens beschikbaar is normaal.
zeker wireless verbondenquote:Op zaterdag 17 september 2016 14:41 schreef Geralt het volgende:
Die henno stream is ook kut zeg. Haperhaperbufferbuffer
IK HEB GEDONATERERD JA!!!quote:Op zaterdag 17 september 2016 14:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Echte Nederlander.
Dit inderdaad. Wat een kutreclamersquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2016 14:53 schreef Beach het volgende:
En nogal sneu om geld te betalen om mij anoniem uit te schelden.
Wat was er??quote:
Er stond Nattekat bij toch.quote:Op zaterdag 17 september 2016 14:53 schreef Beach het volgende:
En nogal sneu om geld te betalen om mij anoniem uit te schelden.
Als je wil kan je Danny invullen. Wil niet zeggen dat dat ook echt Nattekat was.quote:
Ik zeg Hamilton choked weerquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2016 14:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, denk je nou echt dat ik dat was?
Alles op internet is waar toch.quote:Op zaterdag 17 september 2016 14:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Als je wil kan je Danny invullen. Wil niet zeggen dat dat ook echt Nattekat was.
Kamphuesvaldoodmongoolquote:Op zaterdag 17 september 2016 14:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb toch nog een minuutje kunnen genieten van Doornbos en KamphuesGod
wordt altijd agressief als ik die kampheus zie, weet niet waaromquote:Op zaterdag 17 september 2016 14:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb toch nog een minuutje kunnen genieten van Doornbos en KamphuesGod
Dat is gewoon normaal, volgens mij is er werkelijk niemand die vrolijk wordt van die man.quote:Op zaterdag 17 september 2016 14:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wordt altijd agressief als ik die kampheus zie, weet niet waarom
Ik ook en ik wel. Hij is irritant.quote:Op zaterdag 17 september 2016 14:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Omdat het een randdebiel is?quote:Op zaterdag 17 september 2016 14:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zeg Pole voor maxquote:Op zaterdag 17 september 2016 14:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat het een randdebiel is?
----
Dus, wie gaat er winnen vandaag?
HAMquote:Op zaterdag 17 september 2016 14:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
----
Jij zou iedereen met een gat doenquote:
Niemand; race is morgen pasquote:
Malledonnaquote:Op zaterdag 17 september 2016 14:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
----
Ik hoop vooral op een goeie start morgenquote:
gewoon pole, omdat we toe zijn aan een straatfeestquote:
Niet elke dag straatfeest hebbenquote:Op zaterdag 17 september 2016 15:03 schreef F1gamer het volgende:
[..]
gewoon pole, omdat we toe zijn aan een straatfeest
poledancequote:Op zaterdag 17 september 2016 15:03 schreef F1gamer het volgende:
[..]
gewoon pole, omdat we toe zijn aan een straatfeest
horizon app proberenquote:Op zaterdag 17 september 2016 15:04 schreef sebaz het volgende:
Bleh net nu geeft Ziggo Sport foutmelding: het tv-signaal is thuis verstoord.
Af en toe kwali. Af en toe op zwart.
Is de enige zender ook met deze melding :/
Even offtopic. Heet paaldansen zo in het engels?quote:
nee Pole dance.quote:Op zaterdag 17 september 2016 15:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Even offtopic. Heet paaldansen zo in het engels?
Ja, al twijfel ik of het aan elkaar moet ...quote:Op zaterdag 17 september 2016 15:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Even offtopic. Heet paaldansen zo in het engels?
Dat dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |