om 3 uur begint de kwaliquote:Op zaterdag 17 september 2016 12:07 schreef Geralt het volgende:
Hey dit duurt tot 1 uur en om 2 uur is de start van de Q; zit er normaal niet meer tijd tussen VT3 en de Q?
quote:
quote:
Nee moet vandaag bij mn moeder nog even kijken of ik op haar slaapkamer alle zenders van ziggo kan krijgen die ze ook in de woonkamer heeft. Ik denk dat ik een en ander moet verleggen of met splitters aan de gang ofzo. Dus ik drink geen bierquote:
Splitter lijkt me ja. Eentje naar woonkamer, eentje naar slaapkamerquote:Op zaterdag 17 september 2016 12:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee moet vandaag bij mn moeder nog even kijken of ik op haar slaapkamer alle zenders van ziggo kan krijgen die ze ook in de woonkamer heeft. Ik denk dat ik een en ander moet verleggen of met splitters aan de gang ofzo. Dus ik drink geen bier
Dat ding vliegt er zo af, zo'n onzin is dat niet.quote:Op zaterdag 17 september 2016 12:11 schreef Nattekat het volgende:
Rood, wat is dat nou weer voor onzin.
straatfeestquote:
Troep op baanquote:Op zaterdag 17 september 2016 12:11 schreef Nattekat het volgende:
De rommel moet toch opgeruimd worden? Lijkt me vrij logisch.quote:Op zaterdag 17 september 2016 12:11 schreef Nattekat het volgende:
Dan moet ik even kijken, er zit nu in de woonkamer zo een ding in een stopcontact gedrukt, dat moet ik dan denk ik in de meterkast zetten en dan een splitter daarop. Geen idee of ik met kabels uitkom. Ik zie wel straks. Mijn moeder snapt er geen klap vanquote:Op zaterdag 17 september 2016 12:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Splitter lijkt me ja. Eentje naar woonkamer, eentje naar slaapkamer
Meeste werk is in principe het netjes wegwerkenquote:Op zaterdag 17 september 2016 12:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dan moet ik even kijken, er zit nu in de woonkamer zo een ding in een stopcontact gedrukt, dat moet ik dan denk ik in de meterkast zetten en dan een splitter daarop. Geen idee of ik met kabels uitkom. Ik zie wel straks. Mijn moeder snapt er geen klap van
Als Ham er vlak voor de finish over een heen knalt. Winnen ze allebeiquote:Op zaterdag 17 september 2016 12:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie zou er winnen
Een varaan of een F1-wagen
quote:Op zaterdag 17 september 2016 12:18 schreef CrashO het volgende:
[..]
Als Ham er vlak voor de finish over een heen knalt. Winnen ze allebei
Hé, hij wil ook een keer een ander de schuld gevenquote:Op zaterdag 17 september 2016 12:18 schreef Geralt het volgende:
Guitaarles is het schuld volgens Nasr
Man ga toch bloemschikken idioot
Je loopt voor op horizontv?quote:
Ow ik dacht die zet hem in de muur. Wat is met Kimi, ik ben net wakker wat heb ik gemist?quote:
Kvyat terug naar RBquote:Op zaterdag 17 september 2016 12:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kvyat > Sainz, zijn eer is gered
Heel eventjes.quote:Op zaterdag 17 september 2016 12:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kvyat > Sainz, zijn eer is gered
Die pannenkoek is gewoon 15 seconden tragerquote:Op zaterdag 17 september 2016 12:22 schreef Geralt het volgende:
Kvyat terug naar TR, Sainz naar RB aub
Ga toch krassen; dan win je nog eens watquote:Op zaterdag 17 september 2016 12:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die pannenkoek is gewoon 15 seconden trager
ja, dat zegt wat.quote:Op zaterdag 17 september 2016 12:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die pannenkoek is gewoon 15 seconden trager
Naar Renaultquote:
Button wordt volgend jaar Wereldkampi...... ow wachtquote:Op zaterdag 17 september 2016 12:25 schreef motorbloempje het volgende:
Het jaar is gered. Button klaagt als vanouds over understeer
quote:Op zaterdag 17 september 2016 12:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sainz > Ves > Ric
SAINZ NAAR RB
Niet.quote:Op zaterdag 17 september 2016 12:29 schreef NaturalScience het volgende:
Verstappen gaat nu een snel rondje in
Niet bepaald.quote:Op zaterdag 17 september 2016 12:29 schreef NaturalScience het volgende:
Verstappen gaat nu een snel rondje in
Spin.quote:Op zaterdag 17 september 2016 12:32 schreef Nattekat het volgende:
Hamilton gecrasht?
Ik zat even te lunchen
Lewis is een chokerquote:Op zaterdag 17 september 2016 12:32 schreef Nattekat het volgende:
Hamilton gecrasht?
Ik zat even te lunchen
Het is kvjatquote:Op zaterdag 17 september 2016 12:32 schreef Geralt het volgende:
Waarom spreekt overigens nagenoeg elke Nederlander Kvyat altijd uit als Kieviat?
dan had hij niet naar ferrari moeten gaanquote:
Doe normaal idioot; dan zouden ze elke race winnen en net zo oppermachtig zijn als de Mercs nu zijn!quote:Op zaterdag 17 september 2016 12:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik stel voor dat de coureurs van RB en Toro Rosso wisselen van wagen
Omdat men de 'kv' medeklinkercombinatie niet uit kan/wil spreken, verzinnen ze iets dat erop lijkt.quote:Op zaterdag 17 september 2016 12:32 schreef Geralt het volgende:
Waarom spreekt overigens nagenoeg elke Nederlander Kvyat altijd uit als Kieviat?
Deze kerel doet het wel goed die wat commentaar geeft. Eerder deed ie dat niet goed.quote:Op zaterdag 17 september 2016 12:38 schreef zoem het volgende:
[..]
Omdat men de 'kv' medeklinkercombinatie niet uit kan/wil spreken verzinnen ze iets dat erop lijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |