Dat is fijn om te horen!quote:Op maandag 19 september 2016 20:22 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Bah, ik deel met je mee in onzekerheid!
Mijn dochter bleek ook een kleintje en woog bij 39w6d, net geen 2500gram. Er is nooit een verklaring gevonden waarom ze zo klein was, ondanks de vele onderzoeken die ik heb gehad. Gelukkig is het helemaal goedgekomen..
Ze is nu bijna 2.5 jaar, ruim 92cm en een goede 12 kilo. Prima in verhouding en ze groeit der lijntje gaat op
En verder aan alle verse ouders![]()
En die het nodig hebben
Hihi dat dacht ik nou ook, nummertje 5 alweer. Tijd vliegt!quote:Op maandag 19 september 2016 23:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Oi! Top 10... dat is snel gegaan...
Dus dan een vest over de romper/overslagtruitje? En heb ik dat per se nodig direct na de bevalling? Ik heb al zo veel spul gekocht, en mijn moeder zeurde gister nog dat ze dan geen kleertjes kan kopen, dus misschien dat ik dan vraag of zij voor een vestje of 2 kan zorgen in de eerste week? tenzij ik het echt direct nodig heb natuurlijk..quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:05 schreef Stormqueen het volgende:
Justme, mijn oktoberbaby heeft de eerste weken altijd vestjes aan gehad. En het was geen koude herfst. Kleine baby's houden zichzelf nog niet zo heel goed warm. Misschien een leuke kans om nog even te shoppenen twee vestjes in 56 bij te kopen
Druk vooralquote:Op maandag 19 september 2016 17:07 schreef Jipster het volgende:
Gefeliciteerd Twinkle!!Ben zo benieuwd hoe dat is, 3!
![]()
![]()
ja 30 graden, dat was mijn hele punt ook. Zelfs met 30 graden heb je een vest of jas nodigquote:Op dinsdag 20 september 2016 08:59 schreef Stormqueen het volgende:
Fijn gogo! Was dit je termijnecho?
Nazil, het was bij jullie ook wel iets warmer denk ikmaar het is per baby verschillend. De mijne hield zichzelf niet zo goed warm de eerste dagen
(ondanks 8 pond)
Baby ligt toch op z'n rug?quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:06 schreef Budabuddumbam het volgende:
Heb je ook geen jasje voor het naar buiten gaan dan? Ik zou wel zorgen dat ik iets van een jasje of vestje al in huis heb. Het weer kan zo maar omslaan en een dekentje bedekt niet het ruggetje dus bij het op stap gaan met de kinderwagen is het wel weinig.
Ah okee, verkeerd geinterpreteerd danquote:Op dinsdag 20 september 2016 09:42 schreef Nazil het volgende:
[..]
ja 30 graden, dat was mijn hele punt ook. Zelfs met 30 graden heb je een vest of jas nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |