Ik heb dat ook gehad en bij mij is alles goed blijven gaanquote:Op maandag 19 september 2016 10:52 schreef Logician2.0 het volgende:
Helder rood bloed na het poepen, okay of ..?
Qua gedrag tot nog toe een kopie van Djennaquote:Op maandag 19 september 2016 10:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dikke prima toch?!
Lijkt Sjuul op dr grote zus en broer?
Iemand anders denkt misschien weer "gelukkig alleen bloedverlies gehad, geen krampen"quote:Op maandag 19 september 2016 14:54 schreef _aurum_ het volgende:
('t waren gelukkig alleen krampen, geen bloedverlies)
Hoop dat het in mijn geval ook opgaat ☺quote:Op maandag 19 september 2016 15:29 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb in het eerste trimester van de zwangerschap echt heel regelmatig menstruatie achtige krampen gehad Aurum. Ik hield het erop dat het m'n baarmoeder die aan het groeien was..
O gedver, wat een vervelend nieuws. Hopelijk lijkt het volgende keer toch dat ze wat bijgetrokken is. Dat hoor je toch ook vaak. Een vriendin van me had een kindje op de bovenlijn. Ook groeiecho's en extra controles enzo. Toen haar dochter was geboren woog ze iets van 3300 gram... Oftewel; een storm in een glas water.quote:Op maandag 19 september 2016 16:09 schreef Goudreinette het volgende:
Logi en Aurum, zo rot die onzekerheidIk duim voor jullie dat het snel ophoudt!
Hier ook enigszins spannende tijden.. Ben twee weken geleden voor iets anders opgenomen geweest in het ziekenhuis en toen ze voor de zekerheid ook een echo gingen maken, vonden ze de baby te klein.![]()
Ik moest vandaag terugkomen voor een extra groeicontrole en ze blijft te klein. Wel gegroeid maar echt op of net onder de onderste lijn van de curve. Placenta en navelstreng verder prima, kindje beweegt veel en goed dus dat is heel fijn, maar ik vind het wel vervelend en spannend..
Wij zijn allebei redelijk lang en ook in onze families zitten geen echte kleintjes, dus waar het vandaan komt is een raadsel. Nu over twee weken weer terugkomen en het ziekenhuis wil me overnemen qua controles enzo. Als ze klein blijft dan moet ik ook in het ziekenhuis bevallen. Dat is niet hoe ik het het liefst zou willen
Spannend! En fijn ook zeg!quote:Op maandag 19 september 2016 19:34 schreef Burdie het volgende:
Over geboorte gesproken trouwens, we gaan woensdag naar het andere ziekenhuis om kennis te maken en afspraken te maken rondom de bevalling en ik begin er waarempel een beetje zin in te krijgen.
Ze zit op of net onder de P10 (maar ik weet niet zo goed wat P10 betekentquote:Op maandag 19 september 2016 17:48 schreef Burdie het volgende:
Goudreinette ook spannend... Hoeveel te klein vinden ze te klein?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door Saarah op 20-09-2016 08:58:38 ]
Ah, thanksquote:Op maandag 19 september 2016 19:59 schreef SaskiaR het volgende:
P10 betekent dat 10% van de baby's kleiner is dan de jouwe en dus 90% groter zijn.
De verloskundige had het vorige week alleen over eventueel strippen, dus daar ga ik woensdag maar van uit. En vanaf daar zien we wel verder. (Voor jou ook allemaal spannend zeg.quote:Op maandag 19 september 2016 19:57 schreef Goudreinette het volgende:
Soof, ik hoop dat je snel gaat bevallen! Heb je al met je verloskundige besproken wat het plan is als ze deze week niet komt? Of hoe gaat dat precies in z'n werk?
Bah, ik deel met je mee in onzekerheid!quote:
Pfff zo na de geboorte lijkt dat me idd een emotie die je niet wilquote:Op maandag 19 september 2016 19:32 schreef Burdie het volgende:
Selv, mijn man wilde het eigenlijk niet weten, maar ik was vorige zwangerschap zo overtuigd dat ik een meisje zou krijgen, dat ik best even "teleurgesteld" was na de geboorte (). Een emotie die ik op dat moment helemaal niet kon gebruiken ook, dus met dat in achterhoofd hebben we dit keer wel even gespiekt naar het geslacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |