quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:20 schreef Jipster het volgende:
Mies gefeliciteerd! En Twinkle spannend!
Vanuit mij een meld als nieuwe aanwas! Ik kom Cygne versterken in maart, nu bijna 13 weken zwanger. Ik probeer wel mee te lezen en te posten maar weet niet of het me gaat lukken tussen alle bedrijven door.
Ps. voor eventueel meelezende 'familie': shhhht nog niet iedereen van de inner family crowd is ingelicht.
Ik kom er net vandaan!! Geweldig idd, zo hard gelachen.quote:Op zaterdag 17 september 2016 15:12 schreef Burdie het volgende:
Btw, zijn jullie al bij Bridget Jones' Baby geweest? Ik was er gisteren met m'n zus, heb in tijden niet meer zo gelachen. Echt een leuke film.
Ik ben ook gisteravond geweest. Samen met mijn moeder, zij wilde hem graag zien en aangezien het oevr babies ging was ik natuurlijk de uitgelezen persoon.quote:Op zaterdag 17 september 2016 15:12 schreef Burdie het volgende:
Btw, zijn jullie al bij Bridget Jones' Baby geweest? Ik was er gisteren met m'n zus, heb in tijden niet meer zo gelachen. Echt een leuke film.
Wel positiefquote:Op zaterdag 17 september 2016 14:53 schreef Peacefulll het volgende:
Even uit lurkstand:
Wauw Mies! Mooie foto's. Hoe kijk je nu een dag later tegen je bevalling aan?
Jaquote:Op zaterdag 17 september 2016 17:56 schreef Ooi86 het volgende:
Ik ben trouwens gister de 27 weken grens over gegaan. Das 3e trimester toch?
Gaat snel!quote:Op zaterdag 17 september 2016 18:34 schreef tombolafan het volgende:
Gefeliciteerd Jipster!
18 weken vandaag hier, bijna op de helft man, wtf
3e kindje (j okt'11, m sept'13). Volgens mij hebben wij vorige zwangerschap weleens gechat, en woon jij hier ook in de buurt en waren we in het zelfde zkh als ik mij goed herinner?quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:21 schreef marel88 het volgende:
Gefeliciteerd, Mies. Je hebt het geweldig gedaan! Laat goed voor je zorgen en geniet waar het kan van je baby!
En welkom Jipster! Hoeveelste kindje voor jou?
Hier 19 weken, en man heeft al een schopje van de baby gehad, zo'n tof moment!
Haha, ik en mijn roestige brein twijfelden toen ik de update las, maar door deze PS weet ik het zeker. Wat leuk, gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 17 september 2016 16:20 schreef Jipster het volgende:
Mies gefeliciteerd! En Twinkle spannend!
Vanuit mij een meld als nieuwe aanwas! Ik kom Cygne versterken in maart, nu bijna 13 weken zwanger. Ik probeer wel mee te lezen en te posten maar weet niet of het me gaat lukken tussen alle bedrijven door.
Ps. voor eventueel meelezende 'familie': shhhht nog niet iedereen van de inner family crowd is ingelicht.
Ja, dat dacht ik ook al! Leuk om weer samen te postenquote:Op zaterdag 17 september 2016 20:25 schreef Jipster het volgende:
[..]
3e kindje (j okt'11, m sept'13). Volgens mij hebben wij vorige zwangerschap weleens gechat, en woon jij hier ook in de buurt en waren we in het zelfde zkh als ik mij goed herinner?
Wat leuk dat je man het ook voelt! Zo bijzonder weer, ik ben benieuwd wanneer ik wat ga voelen dit keer.
Heel goed Twinkle, zo hoort hetquote:Op zaterdag 17 september 2016 16:14 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb heerlijk genoten van de lunch![]()
... lekkere dure smoothies ook die ik normaal gesproken niet zou pakken omdat ik ze belachelijk aan de prijs vond maar
![]()
.. dikke doei haha.
Er is wel wat aan de gang hoor. Weet niet of dat nog door het strippen komt van afgelopen donderdag of dat mijn lichaam sowieso voorbereidingen aan het treffen is. Maar veel slijm, veel voorwerk en krampen zobder regelmaat. Het gaat nooit lang meer duren.
We hadden alleen ook het nichtje van mijn man, ook nog zijn petekindje, soort van beloofd dat het niet morgen met haar verjaardag zou gaan worden. Die vlieger gaat waarschijnlijk niet op.
O en nu de kindjes bij opa en oma weg zijnvoor middagdutjes. Ik heb het er naar effe van genomen
Ggirl veel plezier bij Bridget Jones!
ja he!quote:
Nou ik stel voor dat we gewoon de volgorde van de OP aanhoudenquote:Op zaterdag 17 september 2016 22:21 schreef Soof-87 het volgende:
Ik heb zelf de hele dag al echt een harde buik, met kleine pijntjes hier en daar. Gek, nog nooit gehad.
Hoop dat dit een voorbode is dat de bevalling een keer op gang komt.Kom maar kleine
Prima, mag ik wel opschieten.quote:Op zaterdag 17 september 2016 22:44 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Nou ik stel voor dat we gewoon de volgorde van de OP aanhouden![]()
Dus dat betekent dat jij nu mag![]()
en mijn wekkertje gaat morgen weer braaf om 6.55 () en dan lees ik hier gewoon jouw update dat je lekker ligt te babyknuffelen
.. capice?
Oef sterkte klap!quote:Op zondag 18 september 2016 05:54 schreef klaprooss het volgende:
En de dag is hier thuis een half uur geleden begonnen zonder een min slaap! Uitdaging vandaag!
Je mag bijna bellen Twinkle
Verspilling van koffiequote:Op zondag 18 september 2016 11:41 schreef _aurum_ het volgende:
ik ga niet googelen wat een koffie klysma is en waarom *ignorance is bliss*
Do share, wij gaan m vanmiddag inpakkenquote:Op zondag 18 september 2016 12:00 schreef Quoi het volgende:
Ik kan trouwens, nu ik op mijn gemak (nu pas!) mijn vluchtkoffertje uitpak, een lijst opstellen van naieve niet-nuttige dingen die je niet mee moet nemenWhat was I thinking?
Oh mijn tas is inmiddels leeg maar moest ook met spoed want morgen moet hij weer vol dan gaan we een week naar zee! Mijn e-reader was in elk geval overbodige luxequote:Op zondag 18 september 2016 12:00 schreef Quoi het volgende:
Ik schuif gewoon niet door en blijf lekker lurken![]()
Twinkle, D-day!
Ik kan trouwens, nu ik op mijn gemak (nu pas!) mijn vluchtkoffertje uitpak, een lijst opstellen van naieve niet-nuttige dingen die je niet mee moet nemenWhat was I thinking?
Naïef van mij misschien, maar ik had mijn normale boxershortjes mee (wat niet past met dat kraamverband) en fijne fluffy doucheschuim (wat ik nóg niet gebruik).quote:Op zondag 18 september 2016 12:11 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Do share, wij gaan m vanmiddag inpakken
Rustig aan beginnen twink! Succes straks
Zelfde hier, ik weet t ook niet. Misschien maar gewoon een paar halen en kijken welke fijn zijn op dat moment. Boxer van mijn vriend lijkt me in ieder geval niet zo fijn 😝quote:Op zondag 18 september 2016 14:40 schreef sproetjes het volgende:
Ohja t grote onderbroeken dilemma... Ik ben ook al steeds aan t kijken welke ik moet kopen aangezien ik normaal altijd strings of hipsters draag...
Hah! Ik ook!quote:Op zondag 18 september 2016 14:14 schreef Miezziej het volgende:
Ik droeg gewoon de boxers van mijn man
Oh! Dat zijn ook mijn favo slaap onderbroeken 😂 heb net een paar granny panties bij zeeman gehaald. Die hema broekjes leken me toch wat klein voor kraamverband, maar misschien dan een maatje groter nemen. Zal het onthouden voor als er meer onderbroeken moeten komen, veel makkelijker uitleggen aan mijn vriend dan welke van de omabroekjes van zeeman hij hebben moet 😂quote:Op zondag 18 september 2016 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
Gewoon hemaslips van 3 euro per 3. Ik zweer er sowieso bij want katoen en veel stretch, maar er kan ook prima en kraamverband in.
Ik heb zelf de eerste dagen na de bevalling trouwens nog in netbroekjes gelopen, dat vond ik prettiger dan normaal ondergoed
Klinkt wel een beetje zo, maar lage bloeddruk kun je niet zoveel aan doen behalve rustig gaan zitten. Eventueel een zout dropje maar ik denk niet dat dat veel uithaalt..quote:Op zondag 18 september 2016 17:13 schreef Hilzillah het volgende:
Even een quick question. Ik stond daarnet tijdens het koken te trillen op mijn benen. Ineens kneiter misselijk, sterretjes, knikkende knieen, hoofdpijn.... The works. Zodra ik zit is er niks aan de hand.
Raad de kwaal... Lage bloeddruk? Zo ja, moet ik daar iets mee?
Ff in de gaten houden, rustig opstaan, niet abrupt omdraaien, en af en toe wat extra zout eten.quote:Op zondag 18 september 2016 17:13 schreef Hilzillah het volgende:
Even een quick question. Ik stond daarnet tijdens het koken te trillen op mijn benen. Ineens kneiter misselijk, sterretjes, knikkende knieen, hoofdpijn.... The works. Zodra ik zit is er niks aan de hand.
Raad de kwaal... Lage bloeddruk? Zo ja, moet ik daar iets mee?
Als de lage bloeddruk hormonaal is (en dat is het vaak tijdens zwangerschap), helpt zout niet. Eigenlijk helpt niks echt. Ik dronk zoethoutthee omdat het lekker is, en het leek of het hielp. Geen idee of het werkelijk zo was.quote:Op zondag 18 september 2016 17:24 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
Klinkt wel een beetje zo, maar lage bloeddruk kun je niet zoveel aan doen behalve rustig gaan zitten. Eventueel een zout dropje maar ik denk niet dat dat veel uithaalt..
Aan J. overlatenquote:Op zondag 18 september 2016 18:32 schreef Hilzillah het volgende:
Yesss okay! Tenksies! Dacht al niet dat er veel tegen te doen was... Niet meer koken hahaha
S'ochtends kokenquote:Op zondag 18 september 2016 18:35 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
De heeft weer 7 dagen van avonddienstenHongerig weekje
Ahh boksquote:Op maandag 19 september 2016 09:17 schreef Burdie het volgende:
Wat een nacht, kuiken is zeker 4x wakker geweest en ik dus ook![]()
. Kan me gelijk weer een beetje indenken hoe de kraamtijd ongeveer was
.
Ohh de twijfel! Vond het weer zo lastig! Toen ze op mijn buik geplopt werd door mijn man.quote:Op maandag 19 september 2016 09:37 schreef WupWup het volgende:
Gefeliciteerd Twinkle!Wat super dat je zo goed terugkijkt! Nu een goed kraambed gewenst. Zien we je in het borstvoedingstopic?
Dikke prima toch?!quote:Op maandag 19 september 2016 09:40 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ohh de twijfel! Vond het weer zo lastig! Toen ze op mijn buik geplopt werd door mijn man.
Maar nee sorry ... de fv heeft, na heel veel wikken en wegen, 'gewonnen'. Maar niet uit gemakzucht oid, echt duidelijk overwogen met oa goede voorlichting vanuit radboud tot deze keuze gekomen.
was het harde ontlasting? En is het veel bloed of 1 veeg?quote:Op maandag 19 september 2016 10:52 schreef Logician2.0 het volgende:
Helder rood bloed na het poepen, okay of ..?
Ja was hard last van mijn darmen, paar helder rode (grote) druppels in de wc en nog iets bij het afvegen.quote:Op maandag 19 september 2016 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
was het harde ontlasting? En is het veel bloed of 1 veeg?
Ik heb dat ook gehad en bij mij is alles goed blijven gaanquote:Op maandag 19 september 2016 10:52 schreef Logician2.0 het volgende:
Helder rood bloed na het poepen, okay of ..?
Qua gedrag tot nog toe een kopie van Djennaquote:Op maandag 19 september 2016 10:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dikke prima toch?!
Lijkt Sjuul op dr grote zus en broer?
Iemand anders denkt misschien weer "gelukkig alleen bloedverlies gehad, geen krampen"quote:Op maandag 19 september 2016 14:54 schreef _aurum_ het volgende:
('t waren gelukkig alleen krampen, geen bloedverlies)
Hoop dat het in mijn geval ook opgaat ☺quote:Op maandag 19 september 2016 15:29 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb in het eerste trimester van de zwangerschap echt heel regelmatig menstruatie achtige krampen gehad Aurum. Ik hield het erop dat het m'n baarmoeder die aan het groeien was..
O gedver, wat een vervelend nieuws. Hopelijk lijkt het volgende keer toch dat ze wat bijgetrokken is. Dat hoor je toch ook vaak. Een vriendin van me had een kindje op de bovenlijn. Ook groeiecho's en extra controles enzo. Toen haar dochter was geboren woog ze iets van 3300 gram... Oftewel; een storm in een glas water.quote:Op maandag 19 september 2016 16:09 schreef Goudreinette het volgende:
Logi en Aurum, zo rot die onzekerheidIk duim voor jullie dat het snel ophoudt!
Hier ook enigszins spannende tijden.. Ben twee weken geleden voor iets anders opgenomen geweest in het ziekenhuis en toen ze voor de zekerheid ook een echo gingen maken, vonden ze de baby te klein.![]()
Ik moest vandaag terugkomen voor een extra groeicontrole en ze blijft te klein. Wel gegroeid maar echt op of net onder de onderste lijn van de curve. Placenta en navelstreng verder prima, kindje beweegt veel en goed dus dat is heel fijn, maar ik vind het wel vervelend en spannend..
Wij zijn allebei redelijk lang en ook in onze families zitten geen echte kleintjes, dus waar het vandaan komt is een raadsel. Nu over twee weken weer terugkomen en het ziekenhuis wil me overnemen qua controles enzo. Als ze klein blijft dan moet ik ook in het ziekenhuis bevallen. Dat is niet hoe ik het het liefst zou willen
Spannend! En fijn ook zeg!quote:Op maandag 19 september 2016 19:34 schreef Burdie het volgende:
Over geboorte gesproken trouwens, we gaan woensdag naar het andere ziekenhuis om kennis te maken en afspraken te maken rondom de bevalling en ik begin er waarempel een beetje zin in te krijgen.
Ze zit op of net onder de P10 (maar ik weet niet zo goed wat P10 betekentquote:Op maandag 19 september 2016 17:48 schreef Burdie het volgende:
Goudreinette ook spannend... Hoeveel te klein vinden ze te klein?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door Saarah op 20-09-2016 08:58:38 ]
Ah, thanksquote:Op maandag 19 september 2016 19:59 schreef SaskiaR het volgende:
P10 betekent dat 10% van de baby's kleiner is dan de jouwe en dus 90% groter zijn.
De verloskundige had het vorige week alleen over eventueel strippen, dus daar ga ik woensdag maar van uit. En vanaf daar zien we wel verder. (Voor jou ook allemaal spannend zeg.quote:Op maandag 19 september 2016 19:57 schreef Goudreinette het volgende:
Soof, ik hoop dat je snel gaat bevallen! Heb je al met je verloskundige besproken wat het plan is als ze deze week niet komt? Of hoe gaat dat precies in z'n werk?
Bah, ik deel met je mee in onzekerheid!quote:
Pfff zo na de geboorte lijkt dat me idd een emotie die je niet wilquote:Op maandag 19 september 2016 19:32 schreef Burdie het volgende:
Selv, mijn man wilde het eigenlijk niet weten, maar ik was vorige zwangerschap zo overtuigd dat ik een meisje zou krijgen, dat ik best even "teleurgesteld" was na de geboorte (). Een emotie die ik op dat moment helemaal niet kon gebruiken ook, dus met dat in achterhoofd hebben we dit keer wel even gespiekt naar het geslacht.
Dat is fijn om te horen!quote:Op maandag 19 september 2016 20:22 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Bah, ik deel met je mee in onzekerheid!
Mijn dochter bleek ook een kleintje en woog bij 39w6d, net geen 2500gram. Er is nooit een verklaring gevonden waarom ze zo klein was, ondanks de vele onderzoeken die ik heb gehad. Gelukkig is het helemaal goedgekomen..
Ze is nu bijna 2.5 jaar, ruim 92cm en een goede 12 kilo. Prima in verhouding en ze groeit der lijntje gaat op
En verder aan alle verse ouders![]()
En die het nodig hebben
Hihi dat dacht ik nou ook, nummertje 5 alweer. Tijd vliegt!quote:Op maandag 19 september 2016 23:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Oi! Top 10... dat is snel gegaan...
Dus dan een vest over de romper/overslagtruitje? En heb ik dat per se nodig direct na de bevalling? Ik heb al zo veel spul gekocht, en mijn moeder zeurde gister nog dat ze dan geen kleertjes kan kopen, dus misschien dat ik dan vraag of zij voor een vestje of 2 kan zorgen in de eerste week? tenzij ik het echt direct nodig heb natuurlijk..quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:05 schreef Stormqueen het volgende:
Justme, mijn oktoberbaby heeft de eerste weken altijd vestjes aan gehad. En het was geen koude herfst. Kleine baby's houden zichzelf nog niet zo heel goed warm. Misschien een leuke kans om nog even te shoppenen twee vestjes in 56 bij te kopen
Druk vooralquote:Op maandag 19 september 2016 17:07 schreef Jipster het volgende:
Gefeliciteerd Twinkle!!Ben zo benieuwd hoe dat is, 3!
![]()
![]()
ja 30 graden, dat was mijn hele punt ook. Zelfs met 30 graden heb je een vest of jas nodigquote:Op dinsdag 20 september 2016 08:59 schreef Stormqueen het volgende:
Fijn gogo! Was dit je termijnecho?
Nazil, het was bij jullie ook wel iets warmer denk ikmaar het is per baby verschillend. De mijne hield zichzelf niet zo goed warm de eerste dagen
(ondanks 8 pond)
Baby ligt toch op z'n rug?quote:Op dinsdag 20 september 2016 10:06 schreef Budabuddumbam het volgende:
Heb je ook geen jasje voor het naar buiten gaan dan? Ik zou wel zorgen dat ik iets van een jasje of vestje al in huis heb. Het weer kan zo maar omslaan en een dekentje bedekt niet het ruggetje dus bij het op stap gaan met de kinderwagen is het wel weinig.
Ah okee, verkeerd geinterpreteerd danquote:Op dinsdag 20 september 2016 09:42 schreef Nazil het volgende:
[..]
ja 30 graden, dat was mijn hele punt ook. Zelfs met 30 graden heb je een vest of jas nodig
Ja. Eigenlijk zou ik volgende week termijnecho met npm hebben, en keek ze vandaag alleen even omdat er zoveel gebeurd in die eerste weken. Maar ze kon hem zo mooi opmeten nu.. Dus nieuw formulier meegekregen voor volgende week met daarop alleen npm aangevinkt.quote:Op dinsdag 20 september 2016 08:59 schreef Stormqueen het volgende:
Fijn gogo! Was dit je termijnecho?
Ja hoor, staat gewoon in je dossier daarquote:Op dinsdag 20 september 2016 13:16 schreef Fazzoletti het volgende:
Misschien moet ik me ook maar gaan aanmelden. Zou het wel leuk vinden om weer dezelfde kraam te hebben als bij F. Ik weet alleen haar voornaam, bij de organisatie kunnen ze dat toch nog wel opzoeken?
ah mooi, dat hoopte ik alquote:Op dinsdag 20 september 2016 13:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja hoor, staat gewoon in je dossier daar.
Ik ben eerst fanatiek bezig geweest met zelfstandige kraamhulpen. Alleen die zaten allemaal zo vol, dat ik uiteindelijk maar voor de grootste kraamzorginstantie ben gegaan. Dan was het maar afgevinktquote:Op dinsdag 20 september 2016 12:38 schreef Gogo83 het volgende:
Even iets anders trouwens, hoe kies je in vredesnaam een kraamzorgorganisatie? Ik ken hier in de stad niet veel moeders, dus kan geen navraag doen bij anderen. Misschien hier iemand ervaring met kraamzorg in Den Bosch? Het zal elkaar vast niet veel ontlopen, maar ik vind het toch best lastig. Ben hierdoor geneigd om gewoon voor de grootste te kiezen.
Je woon vast niet in de buurt van Gouda?quote:Op dinsdag 20 september 2016 13:48 schreef Savvy. het volgende:
Ai, wat een hoop onzekerheden voor veel dames nu. Het is allemaal al zo spannend, daar kan je geen kramp, bloed of kleine waardes bij gebruiken. Hopelijk trekt het bij jullie alle 3 snel weer recht
Ik las nog een goede echo voor Gogo, wat fijn!
Vorige keer heb ik de verschillende websites bekeken van kraambureaus in de buurt en uiteindelijk gekozen voor eentje die me het meest aansprak. Ik beviel alleen midden in de zomervakantie en heb daardoor ook 2 verschillende kraamhulpen gehad (3 eigenlijk, maar die in de nacht was er maar heel even). En hoewel het hele aardige dames waren hoef ik ze niet perse nog een keer deze ronde. Daarom nu gekozen voor een kleinschalig kraambureau dat nauw contact heeft met de verloskundige. Ze geven aan dat ze na de intake kijken wie er bij je past en die krijg je dan ook echt. Dat is voor mij wel een plus, ik zou het fijn vinden om nu maar 1 kraamverzorgster te hebben.
En ik las ook nog gezinsuitbreiding bij Saraah! Van harte gefeliciteerd! Wat een mooi jochie![]()
Ik heb pas over 2 weken weer een afspraak bij de verloskundige. Ik overweeg om te vragen of ik tussendoor nog mag komen om even hartje te luisteren, maar ik twijfel. Ik heb niet een 'omg! Het is vast niet meer goed!'-gevoel, maar ik voel me zo in niemandsland .. En 2 weken duren nog zo lang!
Ik had al gekeken of je een angelsound ook kan huren, maar kwa kosten kan je 'm beter kopen en dat wil ik ook niet voor die paar weken.
Nou, wel redelijk, maar dan is de VK toch iets dichterbijquote:Op dinsdag 20 september 2016 13:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Je woon vast niet in de buurt van Gouda?
Kom je dan ook 'uit de kast'? /ikbenzonieuwsgierigwiejebentquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:06 schreef Savvy. het volgende:
Net wel even de VK gebeld voor de uitslag van de combinatietest, die is goed![]()
Morgen ga ik op mijn werk vertellen dat ik zwanger ben. Directe collega's weten het al wel (ook ivm bepaalde werkzaamheden die ik zwanger beter niet kan doen), maar de rest van het bedrijf en mijn werkgever weten het nog niet.
Dan is echt iedereen op de hoogte geloof ik. Wordt het wel ineens heel echt van
Huh, maar Het Eerste Pakje is toch wat baby als eerste draagt? Dat is dan toch datgene wat je in de ziekenhuistas hebt zitten?quote:Op dinsdag 20 september 2016 12:55 schreef snoenk het volgende:
Maar voor baby heb ik wel een eerste pakjehet is een grijs/wit tuniekje van noppies geworden met een zachtroze broekje. Romper en bijpassend mutsje heb ik denk ik nog wel.
En in ziekenhuistas gaat denk ik pakje in de tas wat ik ook voor O. Had. Of het eerste pakje wat ik heb gekocht toen ik wist dat ik zwanger was.
niet als je in eerste instantie thuis wil bevallen waarschijnlijkquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:40 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Huh, maar Het Eerste Pakje is toch wat baby als eerste draagt? Dat is dan toch datgene wat je in de ziekenhuistas hebt zitten?
Ja, maar het gaat zo'n anticlimax zijnquote:Op dinsdag 20 september 2016 14:10 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Kom je dan ook 'uit de kast'? /ikbenzonieuwsgierigwiejebent
Fijn van de goede uitslag!
Ik zou denk ik het eerste pakje dan alsnog in de ziekenhuistas doen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet als je in eerste instantie thuis wil bevallen waarschijnlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |