Dat is bij elke telefoon zo.quote:Op vrijdag 23 september 2016 13:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Als dat op mij gericht was: dat deed ik ook altijd bij eerdere toestellen, maar dan gingen ze naar mijn gevoel alsnog veel te snel leeg. Sowieso is dat nog een reden waarom ik iPhones fijner vind. Je gooit een app dicht en je hoeft er niet meer naar om te kijken. Gaat allemaal zoveel makkelijker voor mij.
Gewoon Facebook verwijderen en je batterij gaat ineens 2x zo lang mee.quote:Op vrijdag 23 september 2016 12:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Als je vind dat je accu niet zo lang meegaat, kijk dan eens naar alle appjes die in de achtergrond allerlei dingen doen ook als ze niet geopend zijn. Weerappjes die weerberichten ophalen, linkedin app die berichtjes ophaald, allerlei appjes die je gedrag uploaden.
Nee, binnen Android hebben apps veel meer de ruimte om in de background zaken te doen. Bij iOS heb je daar als developer veel minder mogelijkheden voor. Echter de API's daarvoor zijn nu dusdanig functioneel dat je als developer daar alles wel in kan doen wat nodig is.quote:
De meesten daarvan stammen uit de tijd dat dat ook echt nodig was. Niet alleen iOS, maar ook Android is de laatste jaren flink verbeterd ten opzichte van de eerste generaties, en beide besturingssystemen "lenen" naar hartelust van elkaar. Ook in de betere Android toestellen zijn taskmanagers niet echt meer nodig. Af en toe is het fijn om even je RAM leeg te kunnen gooien, maar ik sluit zelden nog achtergrond applicaties en merk daar niets nadeligs van op mijn Android toestel. En dat terwijl die met zijn Snapdragon 800 al praktisch bejaard is.quote:Op vrijdag 23 september 2016 14:46 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Vandaar al die taskmanagers in de Play Store.
Een app die je dichtgooit haalt vaak nog steeds in de achtergrond gegevens van het internet. Mij roomingbundel was snel verbruikt in Zeeland, niet vanwege het surfen maar een paar apps die lekker gegevens uitwisselden.quote:Op vrijdag 23 september 2016 13:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Als dat op mij gericht was: dat deed ik ook altijd bij eerdere toestellen, maar dan gingen ze naar mijn gevoel alsnog veel te snel leeg. Sowieso is dat nog een reden waarom ik iPhones fijner vind. Je gooit een app dicht en je hoeft er niet meer naar om te kijken. Gaat allemaal zoveel makkelijker voor mij.
Check eens onder Instellingen - Algemeen - Ververs op achtergrond wat daar aangevinkt staat.quote:Op vrijdag 23 september 2016 16:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een app die je dichtgooit haalt vaak nog steeds in de achtergrond gegevens van het internet. Mij roomingbundel was snel verbruikt in Zeeland, niet vanwege het surfen maar een paar apps die lekker gegevens uitwisselden.
roeltjuh! Hoe bevalt de 7+quote:Op vrijdag 23 september 2016 16:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Check eens onder Instellingen - Algemeen - Ververs op achtergrond wat daar aangevinkt staat.
Voor mij is het naadloze integratie met mac os x, want ik vanwege unix kernel erg fijn vind... maar vooral uit gewoonte gebruik. Heb altijd macs gehad.quote:Op vrijdag 23 september 2016 12:05 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
waarom ga jij voor Apple?
Ik vanwege foutloze hardware (na de raarste dingen gehad te hebben met de top-HTC) en de stabiliteit van iOS. Mis wel wat dingen als LED notificatie en die auto aanvul bij nummers kiezen.
al beslist welke iPhone je gaat kopen?quote:Op vrijdag 23 september 2016 00:52 schreef Atak het volgende:
Traantjes bij de iPhone-fanboys zullen weer vloeien maar wat een keiharde en eerlijke review van de iPhone 7. Heerlijk gewoon.
https://tweakers.net/vide(...)-een-iphone-6ss.html
Accuduur:
Galaxy S7 Edge: 18 uur,
iPhone 7: 9 uur
Ikquote:Op vrijdag 23 september 2016 16:17 schreef wolfrolf het volgende:
Iemand die zijn/haar iPhone 7 128 gb al zat is en wil verkopen voor ¤150?
Niet? Krijg hem vanmiddag binnen in plaats van mijn iPhone 6.quote:Op zaterdag 24 september 2016 12:00 schreef Merkie het volgende:
iPhone SE van mijn werk gehad. Wat een topdingetje.
Wel of niet? Mijn zusje heeft de SE en is er erg tevreden mee. Wat ik ook prima begrijp, je krijgt een razendsnelle smartphone met een uitstekende camera en betere accuduur dan zijn grote broer. Het scherm loopt achter op de nieuwere toestellen qua kleurweergave, contrast en helderheid, maar is nog scherp genoeg. Het design staat nog steeds als een huis, al vind ik sommige bezuinigingen wel typisch Apple post-Jobs: bezuinigen in de marge om maar zoveel mogelijk winst te maken. Het mooie van Apple was juist het oog voor detail en de gedachte dat ze liever de prijs omhoog gooien dan bezuinigen op details. Tim Cook lijkt de filosofie te hebben dat hier en daar dubbeltjes per toestel bezuinigen op dingen die de consument toch niet merkt. Zoals de case voor de EarPods, die nu blijkbaar te duur is om mee te leverenquote:Op zaterdag 24 september 2016 12:00 schreef Merkie het volgende:
Het is gewoon een 6S in een iPhone 5S-hoesje. Lekker basaal, leuk voor mensen die geen grote telefoons willen hebben.quote:Op zaterdag 24 september 2016 12:00 schreef Merkie het volgende:
quote:Op zaterdag 24 september 2016 12:30 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Niet? Krijg hem vanmiddag binnen in plaats van mijn iPhone 6.
Wel, was geen sarcasme. Het ontwerp is erg mooi en de prestaties zijn uitmuntend.quote:Op zaterdag 24 september 2016 12:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wel of niet? Mijn zusje heeft de SE en is er erg tevreden mee. Wat ik ook prima begrijp, je krijgt een razendsnelle smartphone met een uitstekende camera en betere accuduur dan zijn grote broer. Het scherm loopt achter op de nieuwere toestellen qua kleurweergave, contrast en helderheid, maar is nog scherp genoeg. Het design staat nog steeds als een huis, al vind ik sommige bezuinigingen wel typisch Apple post-Jobs: bezuinigen in de marge om maar zoveel mogelijk winst te maken. Het mooie van Apple was juist het oog voor detail en de gedachte dat ze liever de prijs omhoog gooien dan bezuinigen op details. Tim Cook lijkt de filosofie te hebben dat hier en daar dubbeltjes per toestel bezuinigen op dingen die de consument toch niet merkt. Zoals de case voor de EarPods, die nu blijkbaar te duur is om mee te leveren
Ik denk dat de SE ook juist gericht is op de meer lower-end van de markt en dat ze daarom bewust de kosten proberen te drukken. Of Jobs hetzelfde gedaan zou hebben weet ik niet, maar ook hij zou uiteindelijk hebben moeten uitbreiden naar lagere segmenten want in het hogere segment kom je maar zover natuurlijk. Ik vind in ieder geval dat ze met de SE betere keuzes hebben gemaakt dan met de 5C, die ook nog eens duurder was.quote:Op zaterdag 24 september 2016 12:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wel of niet? Mijn zusje heeft de SE en is er erg tevreden mee. Wat ik ook prima begrijp, je krijgt een razendsnelle smartphone met een uitstekende camera en betere accuduur dan zijn grote broer. Het scherm loopt achter op de nieuwere toestellen qua kleurweergave, contrast en helderheid, maar is nog scherp genoeg. Het design staat nog steeds als een huis, al vind ik sommige bezuinigingen wel typisch Apple post-Jobs: bezuinigen in de marge om maar zoveel mogelijk winst te maken. Het mooie van Apple was juist het oog voor detail en de gedachte dat ze liever de prijs omhoog gooien dan bezuinigen op details. Tim Cook lijkt de filosofie te hebben dat hier en daar dubbeltjes per toestel bezuinigen op dingen die de consument toch niet merkt. Zoals de case voor de EarPods, die nu blijkbaar te duur is om mee te leveren
Oh, maar daar ben ik het absoluut mee eens. De SE is echt een winner.quote:Op zaterdag 24 september 2016 17:43 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ik denk dat de SE ook juist gericht is op de meer lower-end van de markt en dat ze daarom bewust de kosten proberen te drukken. Of Jobs hetzelfde gedaan zou hebben weet ik niet, maar ook hij zou uiteindelijk hebben moeten uitbreiden naar lagere segmenten want in het hogere segment kom je maar zover natuurlijk. Ik vind in ieder geval dat ze met de SE betere keuzes hebben gemaakt dan met de 5C, die ook nog eens duurder was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |