Wel of niet? Mijn zusje heeft de SE en is er erg tevreden mee. Wat ik ook prima begrijp, je krijgt een razendsnelle smartphone met een uitstekende camera en betere accuduur dan zijn grote broer. Het scherm loopt achter op de nieuwere toestellen qua kleurweergave, contrast en helderheid, maar is nog scherp genoeg. Het design staat nog steeds als een huis, al vind ik sommige bezuinigingen wel typisch Apple post-Jobs: bezuinigen in de marge om maar zoveel mogelijk winst te maken. Het mooie van Apple was juist het oog voor detail en de gedachte dat ze liever de prijs omhoog gooien dan bezuinigen op details. Tim Cook lijkt de filosofie te hebben dat hier en daar dubbeltjes per toestel bezuinigen op dingen die de consument toch niet merkt. Zoals de case voor de EarPods, die nu blijkbaar te duur is om mee te leverenquote:Op zaterdag 24 september 2016 12:00 schreef Merkie het volgende:
iPhone SE van mijn werk gehad. Wat een topdingetje.
Het is gewoon een 6S in een iPhone 5S-hoesje. Lekker basaal, leuk voor mensen die geen grote telefoons willen hebben.quote:Op zaterdag 24 september 2016 12:00 schreef Merkie het volgende:
iPhone SE van mijn werk gehad. Wat een topdingetje.
quote:Op zaterdag 24 september 2016 12:30 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Niet? Krijg hem vanmiddag binnen in plaats van mijn iPhone 6.
Wel, was geen sarcasme. Het ontwerp is erg mooi en de prestaties zijn uitmuntend.quote:Op zaterdag 24 september 2016 12:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wel of niet? Mijn zusje heeft de SE en is er erg tevreden mee. Wat ik ook prima begrijp, je krijgt een razendsnelle smartphone met een uitstekende camera en betere accuduur dan zijn grote broer. Het scherm loopt achter op de nieuwere toestellen qua kleurweergave, contrast en helderheid, maar is nog scherp genoeg. Het design staat nog steeds als een huis, al vind ik sommige bezuinigingen wel typisch Apple post-Jobs: bezuinigen in de marge om maar zoveel mogelijk winst te maken. Het mooie van Apple was juist het oog voor detail en de gedachte dat ze liever de prijs omhoog gooien dan bezuinigen op details. Tim Cook lijkt de filosofie te hebben dat hier en daar dubbeltjes per toestel bezuinigen op dingen die de consument toch niet merkt. Zoals de case voor de EarPods, die nu blijkbaar te duur is om mee te leveren
Ik denk dat de SE ook juist gericht is op de meer lower-end van de markt en dat ze daarom bewust de kosten proberen te drukken. Of Jobs hetzelfde gedaan zou hebben weet ik niet, maar ook hij zou uiteindelijk hebben moeten uitbreiden naar lagere segmenten want in het hogere segment kom je maar zover natuurlijk. Ik vind in ieder geval dat ze met de SE betere keuzes hebben gemaakt dan met de 5C, die ook nog eens duurder was.quote:Op zaterdag 24 september 2016 12:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wel of niet? Mijn zusje heeft de SE en is er erg tevreden mee. Wat ik ook prima begrijp, je krijgt een razendsnelle smartphone met een uitstekende camera en betere accuduur dan zijn grote broer. Het scherm loopt achter op de nieuwere toestellen qua kleurweergave, contrast en helderheid, maar is nog scherp genoeg. Het design staat nog steeds als een huis, al vind ik sommige bezuinigingen wel typisch Apple post-Jobs: bezuinigen in de marge om maar zoveel mogelijk winst te maken. Het mooie van Apple was juist het oog voor detail en de gedachte dat ze liever de prijs omhoog gooien dan bezuinigen op details. Tim Cook lijkt de filosofie te hebben dat hier en daar dubbeltjes per toestel bezuinigen op dingen die de consument toch niet merkt. Zoals de case voor de EarPods, die nu blijkbaar te duur is om mee te leveren
Oh, maar daar ben ik het absoluut mee eens. De SE is echt een winner.quote:Op zaterdag 24 september 2016 17:43 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ik denk dat de SE ook juist gericht is op de meer lower-end van de markt en dat ze daarom bewust de kosten proberen te drukken. Of Jobs hetzelfde gedaan zou hebben weet ik niet, maar ook hij zou uiteindelijk hebben moeten uitbreiden naar lagere segmenten want in het hogere segment kom je maar zover natuurlijk. Ik vind in ieder geval dat ze met de SE betere keuzes hebben gemaakt dan met de 5C, die ook nog eens duurder was.
????quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:46 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik zit mijn 5s wel uit tot ie geen updates meer krijgt.
Ja het leek me geen chinees.quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:05 schreef davedavy het volgende:
[..]
Hij gebruikt zijn 5S totdat Apple er geen iOS updates meer voor uitgeeft?
Ik zit nu op mijn 6s en die gaat nog geen eens een hele dag mee. Vraag me af hoe jij het doet met je 5s. Volgens mij heb je dan nul vrienden.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:46 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik zit mijn 5s wel uit tot ie geen updates meer krijgt. Gebruik een telefoon eigenlijk nauwelijks.
Alles komt gedurende de dag wel op mijn MacBook Pro binnen.
Oh, ik las 'zet' i.p.v.'zit'.quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:05 schreef davedavy het volgende:
[..]
Hij gebruikt zijn 5S totdat Apple er geen iOS updates meer voor uitgeeft?
Dat zal wel nog een jaartje of 2 duren. Tenzij Apple vanaf iOS11 een grafischer besturingssysteem gaat bouwen die veel meer van de processor eist en een grotere geheugencapaciteit opslokt. Dan kan het zijn dat die iPhone 5s veel te traag gaat worden en dan sluit Apple de updates voor die toestellen uit.quote:Op zaterdag 24 september 2016 20:46 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik zit mijn 5s wel uit tot ie geen updates meer krijgt. Gebruik een telefoon eigenlijk nauwelijks.
Alles komt gedurende de dag wel op mijn MacBook Pro binnen.
...want? Het komt op z'n macbook binnen, dus hij gebruikt z'n telefoon nauwelijks.quote:Op zaterdag 24 september 2016 22:45 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik zit nu op mijn 6s en die gaat nog geen eens een hele dag mee. Vraag me af hoe jij het doet met je 5s. Volgens mij heb je dan nul vrienden.
Want? iOS 10 draait nog uitstekend. Denk dat de iPhone 5 nog iOS 11 gaat krijgen.quote:Op zondag 25 september 2016 00:13 schreef WammesWaggel het volgende:
De 5C gaat 11 niet redden denk ik zo.
Nuja ik merk nu al dat er best wat apps zijn die niet op mijn 5C draaien en een 5S op zijn minst vereisen.quote:Op zondag 25 september 2016 12:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Want? iOS 10 draait nog uitstekend. Denk dat de iPhone 5 nog iOS 11 gaat krijgen.
Dan zou ik wel de versie met in iedergeval 16 GB aanbevelen.quote:Op zondag 25 september 2016 14:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik overweeg om voor mijn 2 jongsten een refurbished 5c te kopen. Dus ik hoop op nog 1 jaartje updates.
Ja, want 8GB scheelt refurbished maar een tientje.quote:Op zondag 25 september 2016 14:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dan zou ik wel de versie met in iedergeval 16 GB aanbevelen.
Welke apps dan?quote:Op zondag 25 september 2016 13:55 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nuja ik merk nu al dat er best wat apps zijn die niet op mijn 5C draaien en een 5S op zijn minst vereisen.
Opzich lijkt het mij wel logisch dat Apple zich gaat richten op de wat nieuwere architectuur.
wat de gek ervoor geeftquote:Op zondag 25 september 2016 18:08 schreef Atak het volgende:
Ik wil mijn iPhone 6s plus 128 gb verkopen (10 maanden oud). Voor hoeveel zou ik hem wegdoen?
ik bied ¤150 XDquote:Op zondag 25 september 2016 18:08 schreef Atak het volgende:
Ik wil mijn iPhone 6s plus 128 gb verkopen (10 maanden oud). Voor hoeveel zou ik hem wegdoen?
Na een week alweer uitgekeken op je derdehands toestel?quote:Op zondag 25 september 2016 18:08 schreef Atak het volgende:
In dat geval een knap stomme vraag van atak....quote:Op zondag 25 september 2016 18:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Na een week alweer uitgekeken op je derdehands toestel?
Wit/goud.quote:Op zondag 25 september 2016 18:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik bied ¤150 XD
Welke kleur is het btw
Troepspul.. Ga liever voor iets anders.quote:Op zondag 25 september 2016 18:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Na een week alweer uitgekeken op je derdehands toestel?
quote:Op zondag 25 september 2016 19:10 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Troepspul, denk 2 tientjes ofzo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |